SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou ik verwacht van house dat hij op een normale manier een auto bestuurd
Je stijgt dan 1600 meter neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is maar een bescheiden bergje van 1,6km. Valt wel mee. Ben er geborennja niet daar bovenaan natuurlijk
![]()
Gaat dat zo?quote:
Doe wat! ik wil CTRL-V drukkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Deze dicht of die andere ?? deze was eerder
Ik vind t maar niksquote:
Kijk, het heeft toch effect gesorteerd, dat doet me deugd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Purdey het volgende:
Dat bedoel ik. Here is the truth about the truth: It hurts, and so we lie
Jeetje Preus, dat is een aardige peptalk. Ben jij Emile Ratelband stiekem? Of komen er over een tijdje boeken van jou methode?
Dat ik ipv 'Sonja Bakker' ga 'VonPreuzen'?Ik eet overigens al 6 jaar niet meer bij Mac en BK
Verder eet ik altijd bruin brood, volkoren crackers en groentes. Ik sport alleen niet. Ik had wel een sportschoolabonnement, maar uiteindelijk ging ik daar heen, hing aan de bar met een sapje, en ging weer naar huis
Thanx voor je peptalk! We gaan het weer doehoeeeen!
Ik ga me ook aanmelden denk ik, hou je pm box in de gaten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jee, waar halen we eigenlijk de tijd nog vandaan om hier te zitten?!
Werk, stage, huishouden en dan ook nog de meet. Maar het gaat goed he, voorbereidingstechnisch gezien
Eigenlijk kan ik het dan ook niet maken om weg te blijven, ben ook best geïnteresseerd in de persoon achter de user.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga me ook aanmelden denk ik, hou je pm box in de gaten!
Lijkt me toch wel gezellig eigenlijk.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga me ook aanmelden denk ik, hou je pm box in de gaten!
Lijkt me toch wel gezellig eigenlijk.
Ik ga geen heel verhaal typen want lui.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
Nog een keer hier dan maar.
[..]
Kijk, het heeft toch effect gesorteerd, dat doet me deugd.
Echter is het geen pep-talk, jij moet je ervan bewust zijn dat jij de verantwoordelijke bent en niet je vlees of de lekkere tijd met oliebollen die eraan komt of wat dan ook.
Mijn leven is de afgelopen 4,5 jaar alleen maar doffe ellende geweest en in een spiraal naar beneden steeds verder gegaan. En ik was me daar bewust van dat het steeds slechter ging, totdat ik deze zomer voor de keus stond, of alles verliezen. Die 4,5 jaar zijn de beste jaren van iemands leven, die heb ik verloren en kan ik niet meer terugkrijgen.
Dat is het moment waarop het besef doordringt waar je staat en dat jij de enige bent die het kan veranderen.
Sindsdien ben ik bezig mijn hele leven opnieuw op te bouwen, en mijn dieet is daar een onderdeel van. Maar de wijze les die je van deze jonge snaak meekrijgt is dat jij en jij alleen de persoon bent die dingen kan laten gebeuren, zo simpel steekt de wereld in elkaar.
Zelf doe ik ook niet aan sport, maar probeer wel regelmatig een uur te gaan wandelen. Lekker muziekje in en je gedachten de vrije loop laten, heerlijk. En vanaf volgende lente wil ik mijn mountainbike weer van stal gaan halen.
Edit: ik doe zelf trouwens ook Sonja Bakker
Zal ik de uiterlijke mankementen nog verbeteren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik de auto nog wassen voor de meet is?
Heb je een google maps linkje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. De laatste keer dat ik daar was was ik nog onder de meter lang.Hangt natuurlijk ook af van het weer of we het überhaupt gaan doen.
Neuh, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet het echt wel op tijd weten, want ik zit meestal erg vol!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Piles het volgende:
Uit ervaring blijkt dat ongeveer een kwart ook echt naar de meet komt, dus er komen nu echt mensen
Jaa maar hoeft nu toch nog niet:Pquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |