Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame maar ik ben een lomperik dus ik doe het wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
http://www.funda.nl/koop/slochteren/huis-47458656-groenedijk-3/quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer zoiets
http://www.funda.nl/koop/putten/huis-47865746-beulekampersteeg-7/
Moet nog wel gerenoveerd worden
Hier heb je trouwens niks onder de 200k.. Daar begint het met een tussenwoning met 3 slaapkamers ofzo
Hier iets meer dan 80 op 1m85.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier 69 kilo schoon aan de haak.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame maar ik ben een lomperik dus ik doe het wel.
Hoe lang ben je en wat is je gewicht?
Priel eens aan je kabel vlak bij de stekker die de laptop in gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dunno, ik zit te computeren en ik kijk naar m'n oplader maar het lampje brand niet, in welke stopcontact ik het ook probeer hij gaat niet aan. En de Mac reageert ook niet en zegt dat hij op de batterij aan het werken is.
Mag daar ook een bedrijf in Wheeler Dealers stijl begonnen worden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/slochteren/huis-47458656-groenedijk-3/
2 schuren + kapschuur
68 kg bij 1.80 m hier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Hier iets meer dan 80 op 1m85.
[..]go vannelle
Met zo'n magneetcontactje lijkt me een kabelbreuk daar lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Priel eens aan je kabel vlak bij de stekker die de laptop in gaat.
Als er een kabelbreuk is is dat de 1e verdachte plek.
Magneetcontact? Wat hebben ze nu weer bedacht wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met zo'n magneetcontactje lijkt me een kabelbreuk daar lastig
1.79quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
vast wel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag daar ook een bedrijf in Wheeler Dealers stijl begonnen worden?
c.a. 1.82 en 99 kg...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
1.79en 63 kg. Ben de afgelopen 2 weken veel kilo's (5 ofzo) kwijtgeraakt door hard werken.
Ik ben afgelopen tijd zeker 5 kilo aangekomen door intensief klimmenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
1.79en 63 kg. Ben de afgelopen 2 weken veel kilo's (5 ofzo) kwijtgeraakt door hard werken.
Hard werken is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha, wat je al zegt: Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame, dus riskeer het dan ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame maar ik ben een lomperik dus ik doe het wel.
Hoeveel ik ook eet, ik kom niet aan. Ik word op de een of andere manier groter (fitness), maar kom echt niks aan. 2 jaar terug was ik nog een scharminkelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
c.a. 1.82 en 99 kg...
Gekke is, hoeveel ik ook sport/dieet: ik val niet af...
Is dit een uitnodiging ?:Dquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dankje.
Kom je 'm een keer van dichtbij bewonderen?
Dan moet je het wel heel bont maken, alhoewel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hard werken is niks mis mee.
Tenzij het ten koste gaat van je gezondheid.....
Maar ik vroeg je gewicht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, wat je al zegt: Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame, dus riskeer het dan ook niet
Ik weet van mezelf dat ik te zwaar ben met mijn 1,72En daar ga ik dus echt wel weer iets aan doen.
Na maandag dus toch maarEn tot die tijd, let ik er op
![]()
Dit is dus de plug die met een magneetje (aan een best stugge kabel bij het uiteinde) er in dus vastclipt aan de ingang in de macbook. Iets wat ze jaren geleden op de consoles wel mochten uitvinden, dan had ik nu nog een levende Nintendo 64. (lostrekken van de kabel trek je niet het hele apparaat mee)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Magneetcontact? Wat hebben ze nu weer bedacht wat ik niet weet?
Inductie?
Bont is goed mogelijk, dagen van 20 uur waren mij niet vreemd. Goddank zit ik nu in de ziektewet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken, alhoewel.
Ik liep vandaag ook op een ibuprofen te werken.
Pas jij wel een beetje op jongeman?quote:
Mag ik anders alleen maar inzoomen op je foto's?quote:
Ik werk in een magazijn, de hele dag loop ik met (zware) dingen te sjouwen en te slepen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bont is goed mogelijk, dagen van 20 uur waren mij niet vreemd. Goddank zit ik nu in de ziektewet.
Nee Purdey, jouw geest is zwak, en de enige die jouw geest kan controleren dat ben JIJ!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
Mag ook hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mag ik anders alleen maar inzoomen op je foto's?
Ah, die gaat er maar een klein beetje in en gaat er dus ook weer makkelijk uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dit is dus de plug die met een magneetje (aan een best stugge kabel bij het uiteinde) er in dus vastclipt aan de ingang in de macbook. Iets wat ze jaren geleden op de consoles wel mochten uitvinden, dan had ik nu nog een levende Nintendo 64. (lostrekken van de kabel trek je niet het hele apparaat mee)
Just kiddin' you know.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pas jij wel een beetje op jongeman?
En daarom dus moet je dat ding wel heeeeeel erg gaan buigen voordat je kabelbreuk hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, die gaat er maar een klein beetje in en gaat er dus ook weer makkelijk uit.
Ik weeg 2x de helftquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar ik vroeg je gewicht!
Weet je wat? We gaan het niet meer over je lengte hebben en we vergeten dat je 1,72 bent.
Hoe lang? Geen idee. :S Kijk, nu al vergeten.
Hoe zwaar ben je?
Lekker aardig ben jij zegquote:
Ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
En verder is het net zo ongemakkelijk voor een vrouw om naar haar gewicht te vragen, dan dat 'wij' aan mannen gaan vragen hoe lang hun lul is.
Natuurlijk is er een getal, maar is het niet altijd intressant om te weten
Feit is, we liegen er allebei over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
En verder is het net zo ongemakkelijk voor een vrouw om naar haar gewicht te vragen, dan dat 'wij' aan mannen gaan vragen hoe lang hun lul is.
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
Mochten ze het beide toch geven, er zal altijd een afwijking zijn met de realiteit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewicht
Ik snap em.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En daarom dus moet je dat ding wel heeeeeel erg gaan buigen voordat je kabelbreuk hebt.
M'n lul, nooit opgemeten, maar als je erop staat doe ik het gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
In WhiteJokers gevalquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap em.
Had dus bij mijn eigen laptop een kabelbreuk, vandaar dat ik daar aan dacht.
In jouw geval is dat idd onwaarschijnlijk
lulLETJE??quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewicht
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard isquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n lul, nooit opgemeten, maar als je erop staat doe ik het gewoon.
Ben 1,78 en was 90,9 kilo (geeikte weegschaal). Anderhalve week later ben ik erop gaan staan en was 87,1 kilo (dezelfde, geeikte weegschaal).
Voor mij was het punt om te veranderen toen ik van een meisje in bed te horen kreeg dat ze vond dat ik een enorm vette klep / buik had. Wil jij op het punt belanden dat een jongen zoiets eens tegen jouw zegt?
Wat wel helpt is als je thuis vraagt of de mensen je ondersteunen.
We zullen het er over eens zijn dat mensen met annorectia geen goed voorbeeld zijn voor mensen die op dieet willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom ik aan met een 1.80 en met mazzel net 60 kg
Zelfde situatiequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
Ben 1,78 en was 90,9 kilo (geeikte weegschaal). Anderhalve week later ben ik erop gaan staan en was 87,1 kilo (dezelfde, geeikte weegschaal).
Maar we eten waarschijnlijk zoveel Pools lekker eten dat het enigzins elkaar zal compenseren, niet te vergeten de calorische waarden van drankquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zelfde situatieM'n voer is tegenwoordig wel goed, beweging komt als ik klaar ben met mijn 'kantoorwerk' voor dit jaar. Veel rondlopen daar in Warschau straks, en bergen beklimmen
Zo was ik ook altijd, maar sinds ik kantoorbaan + auto heb is dat voorbij. Nu bierbuik(je) (terwijl ik amper bier drink)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom ik aan met een 1.80 en met mazzel net 60 kg
Je wilt niet weten wat ik zo af en toe allemaal wegwerkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zullen het er over eens zijn dat mensen met annorectia geen goed voorbeeld zijn voor mensen die op dieet willen.![]()
Wat me trouwens opvalt is dat de gezelligheid en de "human touch" in dit topic weer terug zijn, vind ik top dames en heren!
Weet je? Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is
monsterd gaat mij dronken voerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Maar we eten waarschijnlijk zoveel Pools lekker eten dat het enigzins elkaar zal compenseren, niet te vergeten de calorische waarden van drank
Ben benieuwd wie van ons er beter tegen drank kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
monsterd gaat mij dronken voeren
Met jou kom ik nooit van die drankbuik af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie van ons er beter tegen drank kan
Met samen hardlopen welquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met jou kom ik nooit van die drankbuik af.
Dat is niet mijn schuldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met jou kom ik nooit van die drankbuik af.
inderdaad.quote:
Doe net zoals ik dee: Gewoon niks meer kopen, en aanbiedingen van mensen afslaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat is de kracht van mentale ondersteuning. Super!
Ik zoek nog een stoppen met roken buddy
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is
Ohja, conditie. Nog zo iets. Heb geen fiets aangeraakt sinds ik mijn rijbewijs heb, op een keer na dat ik m'n auto maar beter kon laten staan na een personeelsfeest. Fiets van de zaak is dan wel een fijn iets!quote:
Monsterd mag graag woorden verkleinwoorden m.b.t. lulletjes en pikkies gebruiken, ik vind het wel een leuke benaming.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
lulLETJE??
Ranzig detail: ik heb em echt nog nooit gemeten. Als ik die info zou moeten geven moet ik eerst m'n rechterhand opmeten.
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, dat ik licht kalend ben en een lulletje van ruim 50 centimeter heb, daar kan ik niets aan doen. Dat moet men maar gewoon accepteren, en op die manier accepteer ik ook van anderen dat ze niet helemaal perfect zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
heb een mountainbike, maar met dit weer ga ik altijd met de auto... 4 km naar mijn werkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ohja, conditie. Nog zo iets. Heb geen fiets aangeraakt sinds ik mijn rijbewijs heb, op een keer na dat ik m'n auto maar beter kon laten staan na een personeelsfeest. Fiets van de zaak is dan wel een fijn iets!
Dan blijf ik mooi thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
Nog even doorgaan en we gaan niet autorijden maar sporten op de meet
Dat is ook een bitch he? Stoppen met roken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat is de kracht van mentale ondersteuning. Super!
Ik zoek nog een stoppen met roken buddy
Beetje laat, ik rook al zo'n 27 jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.
vannelle, de beste methode om te stoppen met roken: gewoon niet beginnen met roken..(of 1 van de clienten van mijn werk eens uitnodigen..
Waarom denk je dat ik zwaar verslaafd ben?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Purdey het volgende:
Tijdens rijles rookte ik wel veel
Stress, stress
Geen van beiden eigenlijk.. Taxichauff(maar heeft met die client niks te maken), begeleider bij een computerclub voor verst. gehandicapten(nog niks...) en vrijwilliger bij www.digitaalweekend.nl (hier dus..)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje laat, ik rook al zo'n 27 jaar.
Wat doe je voor werk eigenlijk? Ik denk aan kankerpatienten en/of stervensbegeleiding, klopt dat?
Nee, Monsterd en ik zijn heel druk met de voorbereidingen momenteelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Is er al een exacte datum voor de meet?
En ik rook niet
Er zijn dus wél operaties om je van het roken af te krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zwaar verslaafd ben?
Maar eigenlijk is het gewoon kul. Heb ooit na een operatie 3 dagen niet naar het rookhok gemogen omdat ik niet stabiel was.
Na die 3 dagen stak ik er 1 op en eigenlijk smaakte de vreselijk. En toch doorroken lul dat ik ben.....
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken, alhoewel.
Ik liep vandaag ook op een ibuprofen te werken.
Als in naar boven wandelen? Of rotsklimmen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zelfde situatieM'n voer is tegenwoordig wel goed, beweging komt als ik klaar ben met mijn 'kantoorwerk' voor dit jaar. Veel rondlopen daar in Warschau straks, en bergen beklimmen
heeeel druk, met nadruk op het drukke gedoequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, Monsterd en ik zijn heel druk met de voorbereidingen momenteel
Kom gewoon en neem je zwembroek mee. Of je huisgenoot?
vind dit nummer giga tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik gooi er een beetje muziek tegenaan
Wat zijn de akoestische versies van Equilibrium toch mooi
Hahahahaaa, lulloquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn dus wél operatie om je van het roken af te krijgen
Wandelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Als in naar boven wandelen? Of rotsklimmen?
Leren combineren: Wandelen op een rotsquote:
Vooral geen benen breken anders hebben we een probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vallen en struikelen en kruipen.
Jee, waar halen we eigenlijk de tijd nog vandaan om hier te zitten?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
heeeel druk, met nadruk op het drukke gedoe
wel eens naar boven gewandeld, om vervolgens keihard naar beneden te crossen..quote:
Rolt wel makkelijk naar beneden. Hopelijk rollen we dan wel de goede kant op, en niet Tsjechië inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vooral geen benen breken anders hebben we een probleem
Met de penislengte van de gemiddelde fokker kan 1 gebroken been geen kwaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vooral geen benen breken anders hebben we een probleem
Beschrijf de gemiddelde fokker dan eens?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met de penislengte van de gemiddelde fokker kan 1 gebroken been geen kwaad
Icon veranderen kan, usernaam veranderen niet want dan gaat het internet stuk en krijg ik een hoop boze brieven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef WhiteJoker het volgende:
@VanNelle misschien eerst je username en icon veranderen?
Nou ik verwacht van house dat hij op een normale manier een auto bestuurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of ie er ooit komtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jee, waar halen we eigenlijk de tijd nog vandaan om hier te zitten?!
Werk, stage, huishouden en dan ook nog de meet. Maar het gaat goed he, voorbereidingstechnisch gezien
quote:
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vallen en struikelen en kruipen.
Daarom, ik loop dan gewoon verder op mn 3e been...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou ik verwacht van house dat hij op een normale manier een auto bestuurd
Het is maar een bescheiden bergje van 1,6km. Valt wel mee. Ben er geborenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Ah. Rotsklimmen is mijn ding
[..]
Daarom, ik loop dan gewoon verder op mn 3e been...
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of ie er ooit komt![]()
Gaan we helemaal naar boven eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is maar een bescheiden bergje van 1,6km. Valt wel mee. Ben er geborennja niet daar bovenaan natuurlijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |