Heb je het bouwjaar en type voor me? Dan kan ik het voor je nakijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:38 schreef monsterd. het volgende:
Trouwens, pur; zegt jouw autohandleiding misschien iets over de standaardmaat van de autobanden?
Nissan micra lima 1.3 1999quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je het bouwjaar en type voor me? Dan kan ik het voor je nakijken
Klopt, maar het kan geen kwaad om even te kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:51 schreef Grielen het volgende:
Volgens mij is er geen 1 enkele standaard maat, maar verscheidene. Ik heb ongeveer 4 of 5 verschillende bandenmaten met spanningsindicatie (zomer/winter) in de deur staan.
Is afhankelijk van de dealer wat voor banden je er onder krijgt denk ik.
Carbase geeft 175/60 R14. Maar wat Grielen zegt, er kunnen meerdere banden geleverd zijn.quote:
Geef het tijd, het zijn drukke dagen voor velen. Ga ik van uit, voor mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze topicreeks de afgelopen dagen echt uitgestorven is en dat de gezelligheid een beetje ver te zoeken is.![]()
Is iedereen na de kerst opeens verdwenen?
Wat raar, bij een LaPlace zijn er best wel wat risico's waardoor verwondingen kunnen ontstaan en een redelijke kans op een brand. Zitten jullie niet bij de V&D in? Het ligt ook aan de grote van het bedrijf, maar gezien de risico's zou het verplicht moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Purdey het volgende:
We hebben overigens geen bedrijfshulpverleners
Nee hoor, maar gewoon druk met m'n kamer verbouwen, werk, vriendin, etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze topicreeks de afgelopen dagen echt uitgestorven is en dat de gezelligheid een beetje ver te zoeken is.![]()
Hmm okee.. Is er een andere maat voor de GX uitvoering toevallig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan geen kwaad om even te kijken
[..]
Carbase geeft 175/60 R14. Maar wat Grielen zegt, er kunnen meerdere banden geleverd zijn.
Ben trouwens uitgegaan van de GL uitvoering, Lima stond er niet bij
Alhoewel, na één keer wakker schudden blijken er toch nog een aantal mensen aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Geef het tijd, het zijn drukke dagen voor velen. Ga ik van uit, voor mij in ieder geval.
Iedereen is na de feestdagen en voor de jaarwisseling weer een beetje an die arbeidquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Is GL / GX niet een aanduiding voor de "lijn" (optiepakket) die de auto heeft, of zijn er ook technische verschillen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm okee.. Is er een andere maat voor de GX uitvoering toevallig?
Nope, geeft dezelfde maat. Maar het kan zijn dat er eens smallere of bredere banden op dezelfde velg zijn gezet. Is namelijk best mogelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm okee.. Is er een andere maat voor de GX uitvoering toevallig?
De Subaru Legacy GL heeft geen mistlampen, de GX wel. Meer verschillen kan ik zo 1 2 3 niet bedenken. Misschien dat de grille van echt chroom is ipv. plasticquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is GL / GX niet een aanduiding voor de "lijn" (optiepakket) die de auto heeft, of zijn er ook technische verschillen?
Voor zover ik weet alleen verschil in optiepakket. Maarja een sportpakketje kan natuurlijk andere bandenmaat hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is GL / GX niet een aanduiding voor de "lijn" (optiepakket) die de auto heeft, of zijn er ook technische verschillen?
Ik ben nieuwquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Man, als je dit al gezellig vindt. Je zit hier goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben nieuw. En vind het heel gezellig hier, for what it's worth
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Man, als je dit al gezellig vindt. Je zit hier goed
Dan wordt 112 toch gebeld? Vertel me niet dat er geen EHBO-instructiekaart hangt met wat te doen bij... (brandwonden, nekletsel, aderlijke bloedingen, bewustszijnsverlies, nucleaire aanval, agressieve hondjes) ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Purdey het volgende:
Ik vraag me ook af wat er in noodsituaties gebeurd. Volgens mij wordt dat grote paniek en kip zonder kop werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |