Heb je het bouwjaar en type voor me? Dan kan ik het voor je nakijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:38 schreef monsterd. het volgende:
Trouwens, pur; zegt jouw autohandleiding misschien iets over de standaardmaat van de autobanden?
Nissan micra lima 1.3 1999quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je het bouwjaar en type voor me? Dan kan ik het voor je nakijken
Klopt, maar het kan geen kwaad om even te kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:51 schreef Grielen het volgende:
Volgens mij is er geen 1 enkele standaard maat, maar verscheidene. Ik heb ongeveer 4 of 5 verschillende bandenmaten met spanningsindicatie (zomer/winter) in de deur staan.
Is afhankelijk van de dealer wat voor banden je er onder krijgt denk ik.
Carbase geeft 175/60 R14. Maar wat Grielen zegt, er kunnen meerdere banden geleverd zijn.quote:
Geef het tijd, het zijn drukke dagen voor velen. Ga ik van uit, voor mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze topicreeks de afgelopen dagen echt uitgestorven is en dat de gezelligheid een beetje ver te zoeken is.![]()
Is iedereen na de kerst opeens verdwenen?
Wat raar, bij een LaPlace zijn er best wel wat risico's waardoor verwondingen kunnen ontstaan en een redelijke kans op een brand. Zitten jullie niet bij de V&D in? Het ligt ook aan de grote van het bedrijf, maar gezien de risico's zou het verplicht moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Purdey het volgende:
We hebben overigens geen bedrijfshulpverleners
Nee hoor, maar gewoon druk met m'n kamer verbouwen, werk, vriendin, etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze topicreeks de afgelopen dagen echt uitgestorven is en dat de gezelligheid een beetje ver te zoeken is.![]()
Hmm okee.. Is er een andere maat voor de GX uitvoering toevallig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan geen kwaad om even te kijken
[..]
Carbase geeft 175/60 R14. Maar wat Grielen zegt, er kunnen meerdere banden geleverd zijn.
Ben trouwens uitgegaan van de GL uitvoering, Lima stond er niet bij
Alhoewel, na één keer wakker schudden blijken er toch nog een aantal mensen aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Geef het tijd, het zijn drukke dagen voor velen. Ga ik van uit, voor mij in ieder geval.
Iedereen is na de feestdagen en voor de jaarwisseling weer een beetje an die arbeidquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Is GL / GX niet een aanduiding voor de "lijn" (optiepakket) die de auto heeft, of zijn er ook technische verschillen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm okee.. Is er een andere maat voor de GX uitvoering toevallig?
Nope, geeft dezelfde maat. Maar het kan zijn dat er eens smallere of bredere banden op dezelfde velg zijn gezet. Is namelijk best mogelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm okee.. Is er een andere maat voor de GX uitvoering toevallig?
De Subaru Legacy GL heeft geen mistlampen, de GX wel. Meer verschillen kan ik zo 1 2 3 niet bedenken. Misschien dat de grille van echt chroom is ipv. plasticquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is GL / GX niet een aanduiding voor de "lijn" (optiepakket) die de auto heeft, of zijn er ook technische verschillen?
Voor zover ik weet alleen verschil in optiepakket. Maarja een sportpakketje kan natuurlijk andere bandenmaat hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is GL / GX niet een aanduiding voor de "lijn" (optiepakket) die de auto heeft, of zijn er ook technische verschillen?
Ik ben nieuwquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Man, als je dit al gezellig vindt. Je zit hier goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben nieuw. En vind het heel gezellig hier, for what it's worth
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Man, als je dit al gezellig vindt. Je zit hier goed
Dan wordt 112 toch gebeld? Vertel me niet dat er geen EHBO-instructiekaart hangt met wat te doen bij... (brandwonden, nekletsel, aderlijke bloedingen, bewustszijnsverlies, nucleaire aanval, agressieve hondjes) ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Purdey het volgende:
Ik vraag me ook af wat er in noodsituaties gebeurd. Volgens mij wordt dat grote paniek en kip zonder kop werk..
Of hij zou helemaal afgeschrikt zijn door de biologielessen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Purdey het volgende:
[..]Jij meester der sarcasme
Maar wat House zegt, als je het nu al gezellig vind. Dan had je het vorige week/2 weken geleden helemaal te waaauw gevonden
Het doet me deugd om te horen dat jij je hier op je gemak voelt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben nieuw. En vind het heel gezellig hier, for what it's worth
Ik maak er soms ook een beetje een K&W-topic van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te horen dat jij je hier op je gemak voelt!![]()
De afgelopen tijd hebben we elkaar ook wat persoonlijker leren kennen. Weliswaar geen vreselijk intieme dingen, maar wel waar iedereen (op dat moment / in het algemeen) mee bezig is / was. Verder is er in dit topic al iemand ten huwelijk gevraagd, worden diëten besproken en nog veel meer (onnozele) dingen.
Maar mischien komt dat ook weer terug.
Die was met z'n vrachtwagen in België en stond gisteren nog in een gat ergens in oost-Nederland.quote:
Mag allemaal, ik vind het wel leuk om een elkaar een beetje persoonlijk te leren kennen, buiten de auto om.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik maak er soms ook een beetje een K&W-topic van.
Binnenkort foto's.
Ik hoop het niet want dat overleef je niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schijnbaar is ie nu oerend hard in een gierput gevallen,
Niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat overleef je niet.
Hmm ik ben nogal veel met de auto/auto's bezig.. Weet niet of er meer te leren kennen isquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag allemaal, ik vind het wel leuk om een elkaar een beetje persoonlijk te leren kennen, buiten de auto om.
Nou, als ik zo eens kijk zie ik dat je metal gear awesome tof vindt. Zomaar iets wat niet eens met een auto te maken heeft!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm ik ben nogal veel met de auto/auto's bezig.. Weet niet of er meer te leren kennen is
Metal Gear Awesomequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nou, als ik zo eens kijk zie ik dat je metal gear awesome tof vindt. Zomaar iets wat niet eens met een auto te maken heeft!
Tenzij hij immuun is voor gigantische hoeveelheden ammoniakquote:
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag allemaal, ik vind het wel leuk om een elkaar een beetje persoonlijk te leren kennen, buiten de auto om.
Ik zou ook best een eigen huisje willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
boah, net op funda 2 hele toffe huisjes gezien....
Ik wil goedbetaald werk + een vriendin....
1 is een helft van een herenhuis.
Nou nou, ik vind het nu ook weer TE persoonlijk om hier de omvang van ons geslachtsdeel te posten. Of bedoelde je dat niet of de auto bij de persoon past?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Vaak kun je dan ook zien of een auto bij die persoon past
Herenhuizen zijn awsome.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
Ik kan wekelijks kiezen tussen 3 huizen waar ik kan wonenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou ook best een eigen huisje willen.
Twee strepen er op en klaar ben je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh word nog prijzige bedoening om mijn 5-deurs om te bouwen qua uiterlijk naar een GT
Appartement midden in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
Jullie ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat raar, zelfs mijn kleine AH vestiging had 6 BHV'ers (alleen heten die FHV'ers omdat het een Filiaal is). Laatst hadden wij een brandoefening op de HAN. Ik was op dat moment op kantoor aan het werk en aan de telefoon met de ICT helpdesk. Hoorde ik daar het brandalarm gaan. Een paar minuten later ging bij ons ook het alarm af, dat terwijl de helpdesk boven ons zit. Dat heb ik even netjes gemeld bij de BHV'ers na afloop. Wat wel grappig is, is dat ik eerst mijn jas even pakte en rustig het kantoor afsloot voordat ik pas mensen zag lopen die de nooduitgang openden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Purdey het volgende:
@WhiteJoker: We zijn een aparte vestigingEr is 1 iemand met een EHBO, maar die had vrij, heel handig
Ik vraag me ook af wat er in noodsituaties gebeurd. Volgens mij wordt dat grote paniek en kip zonder kop werk..
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Marco001 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ssenklappen-oz-4-oz/
Amsterdam................gatverdamme, wat een graftyfuskutstad is dat zeg, daar wonen alle mensen die zichzelf veel te hip en trendy vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Appartement midden in Amsterdam
Past het bij mij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Vaak kun je dan ook zien of een auto bij die persoon past
Nee joh, streeploosquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Twee strepen er op en klaar ben je.
Je denkt iets te ver door.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou, ik vind het nu ook weer TE persoonlijk om hier de omvang van ons geslachtsdeel te posten. Of bedoelde je dat niet of de auto bij de persoon past?
[..]
Herenhuizen zijn awsome.
Never nooit A'dam voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Twee strepen er op en klaar ben je.
[..]
Appartement midden in Amsterdam
Ja, bij jou past het wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Past het bij mij?
[..]
Nee joh, streeploos.. Alleen het exterieur komt al op zo'n 250 euro denk ik
tja, rijke boeren he..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Het valt me trouwens op dat in de provincie Groningen wel meer best mooie herenhuizen staan, hebben jullie daar goed voor elkaar!
[..]
Amsterdam................gatverdamme, wat een graftyfuskutstad is dat zeg, daar wonen alle mensen die zichzelf veel te hip en trendy vinden.
De enige echte stad is Rotterdam, wat een stad voor echte koningen (en koninginnen), geen gezeik of allure's, gewoon knallen!![]()
En Utrecht lijkt me ook nog wel leuk.
Vind je?quote:
hier hebben ze koopgarant: splinternieuwe woningen voor 180.000 euro(bouw kost vaak al meer dan 200.000...)quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik wil ook mijn eigen huisje, maar in Londen. Gelukkig hebben ze daar het HomeBuy systeem waardoor je gedeeltelijk het huis koopt en de rest huurt.
/agree.. hooguit in een groningse buitenwijk, maar anders ech nie...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Grielen het volgende:
Ik zou denk ik nooit van m'n leven in een stad willen wonen... Ik vind Dronten al te groot voor mijn zin
Zitten wel wat voorwaarden aan hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier hebben ze koopgarant: splinternieuwe woningen voor 180.000 euro(bouw kost vaak al meer dan 200.000...)
Shit, Edam is trouwens ook een stad. Eentje met 7300 inwoners, maar toch... Gelukkig woon ik er niet officieelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
/agree.. hooguit in een groningse buitenwijk, maar anders ech nie...
joh, 2 woningen van 4.5 ton each, verkopen voor gezamelijk 650.000 euro.... Hoe zou het nou toch komen dat ze in geldnood zitten..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zitten wel wat voorwaarden aan hèEn lang zal die actie niet meer duren, woningcorporaties raken in geldnood
Ik houd van rust en ruimte. Als het even kan koop ik een tof woonboerderijtje met een leuke loodsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heeft men tegen steden hierIk verveel me dood in Raalte. Als ik de mogelijkheid had (en dus niet als armoedige student zou moeten leven) zou ik dus echt meteen of naar Utrecht of naar Amsterdam gaan.
oh, heeft mijn oom nog wel te koop staan..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd van rust en ruimte. Als het even kan koop ik een tof woonboerderijtje met een leuke loods
Leuk, ik heb voor mijn studie 4 jaar in Rotterdam gewoond (mag vanaf September weer), en ik was maar wat blij om regelmatig weer in mijn kleine dorpje te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heeft men tegen steden hierIk verveel me dood in Raalte. Als ik de mogelijkheid had (en dus niet als armoedige student zou moeten leven) zou ik dus echt meteen of naar Utrecht of naar Amsterdam gaan.
Die van de overburen staat te koop. 12 jaar geleden wilden mijn ouders die kopen maar waren te laat met biedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd van rust en ruimte. Als het even kan koop ik een tof woonboerderijtje met een leuke loods
Vast niet omgeving Putten voor een paar knakenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
oh, heeft mijn oom nog wel te koop staan..
zal even kijken voor je...
Daar woon ik nu 23 jaar, en verveel me kapot in dit uitgestorven dorpquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
siddeburen:quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast niet omgeving Putten voor een paar knaken..
Niet wat ik in mijn hoofd hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
siddeburen:
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-188/fotos/#foto-6
hun huidige huis..
Dat geeft me bijna motivatie om hier de kamer te verbouwen. Maar ik zit hier nog hooguit 4 jaar, of ik dat het nou waard vind...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Goddelijker het volgende:
Even door de rotzooi heen kijken, nog geen tijd gehad om alles op te ruimen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef monsterd. het volgende:
Hoewel warschau toeristisch gezien een verschrikkelijke stad is zou ik hier best willen wonen voor altijd. Maargoed het feit dat ik niet pools kan schrijven en de kans op een baan hier klein is en dat ik daarnaast niet echt andere dingen heb om voor te blijven brengt mij weer naar Zutphen![]()
@goddelijker; ik heb je klustopic in k&w gezien, het is nu veeel beter. Leuk![]()
Hij was eerst lichtblauw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat geeft me bijna motivatie om hier de kamer te verbouwen. Maar ik zit hier nog hooguit 4 jaar, of ik dat het nou waard vind...
Zou wel een hele stap zijn om naar het hoge Noorden te gaan. Aangezien ik echt Geldersch ben zeg maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Marco001 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-24/fotos/#foto-12
hoeft weinig meer aangedaan te worden.. hieer en daar ander kleurtje op de muur.
Sjoeg, hun andere huis(ernaast) staat ook te koop, friese boerderij stijl. gebouwd in 2008-2009.. giga tuin..
hguren kost minimaal 300 euro p/m.. hypotheek voor een leuk eigen huisje zit je op zo'n 400 ofzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
En de gezelligheid is terug! Om maar even mee te kletsen met alles:
Ook ik zou wel een eigen huisje willen, maar woon thuis vanwege de financiele kant.
Wat Piles zegt; in principe is het alleen met een beginnerssalaris bijna niet te doen. Als ik alleen blijf, en dat hoop ik nog wel even te blijven, ga ik sowieso huren omdat je dan ook nog recht hebt op toeslag
En m'n dieet heb ik tot volgende week maandag aan de wilgen gehangen. Dieten is sowieso een no go als je in een restaurant werkt
Vanaf volgende week neem ik m'n lunch mee, echt!
Huren probeer ik ook, maar wachttijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
En de gezelligheid is terug! Om maar even mee te kletsen met alles:
Ook ik zou wel een eigen huisje willen, maar woon thuis vanwege de financiele kant.
Wat Piles zegt; in principe is het alleen met een beginnerssalaris bijna niet te doen. Als ik alleen blijf, en dat hoop ik nog wel even te blijven, ga ik sowieso huren omdat je dan ook nog recht hebt op toeslag
Hoe klein is dat leukje huisje van jequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hguren kost minimaal 300 euro p/m.. hypotheek voor een leuk eigen huisje zit je op zo'n 400 ofzo..
Ik kan hier ook wel een huisje kopen voor 70.000,- maar dan kom ik tussen de dealers/junks terecht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hguren kost minimaal 300 euro p/m.. hypotheek voor een leuk eigen huisje zit je op zo'n 400 ofzo..
groter als een huurwoning hier...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Huren probeer ik ook, maar wachttijd
[..]
Hoe klein is dat leukje huisje van je
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef L0we het volgende:
Ik heb weer een productieve avond gehad!
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
quote:
Sorry meid, maar dit soort zwakke excuusjes kunnen echt niet hè, je hebt doorzettingsvermogen / wilskracht of je hebt het niet.quote:En m'n dieet heb ik tot volgende week maandag aan de wilgen gehangen. Dieten is sowieso een no go als je in een restaurant werkt
Vanaf volgende week neem ik m'n lunch mee, echt!
hier redelijke buurt, 120.000 euro minimaal.. Of veel gelukquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan hier ook wel een huisje kopen voor 70.000,- maar dan kom ik tussen de dealers/junks terecht.
Wil ik in mijn eigen wijk wonen, wat nog redelijk begaanbaar is, betaal je minimaal 150.000,-
Voor 120k koop je hier een tweekamer appartement (flat) in Kanaleneiland.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier redelijke buurt, 120.000 euro minimaal.. Of veel geluk
Snel die toetsenbordverlichting uit dan. Zuur man, what happened?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Fuck de oplader van mijn MacBook werkt niet meerOeps nog maar 22% resterend...
lol, 2kamers is hier max zo'n 100k, in het centrum, met garage en berging!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor 120k koop je hier een tweekamer appartement (flat) in Kanaleneiland.
Thnx!quote:
Das minder...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Fuck de oplader van mijn MacBook werkt niet meerOeps nog maar 22% resterend...
Ik vanochtend nog, 0 kilo erbij (en 0 kilo eraf, maar ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
Meer zoietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
groter als een huurwoning hier...
Sjoeerd: zoiets?
http://www.funda.nl/koop/(...)ert-veenhuizenweg-1/
ik ken het, wil ook steeds afvallen, maar lukt maar niet..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
Hier 69 kilo schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vanochtend nog, 0 kilo erbij (en 0 kilo eraf, maar ik had niet anders verwacht) dus ik was allang blij.
Dunno, ik zit te computeren en ik kijk naar m'n oplader maar het lampje brand niet, in welke stopcontact ik het ook probeer hij gaat niet aan. En de Mac reageert ook niet en zegt dat hij op de batterij aan het werken is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Snel die toetsenbordverlichting uit dan. Zuur man, what happened?
rijtjeswoning (drive in) kost hier 115.000...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer zoiets
http://www.funda.nl/koop/putten/huis-47865746-beulekampersteeg-7/
Moet nog wel gerenoveerd worden
Hier heb je trouwens niks onder de 200k.. Daar begint het met een tussenwoning met 3 slaapkamers ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |