Hij was eerst lichtblauw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat geeft me bijna motivatie om hier de kamer te verbouwen. Maar ik zit hier nog hooguit 4 jaar, of ik dat het nou waard vind...
Zou wel een hele stap zijn om naar het hoge Noorden te gaan. Aangezien ik echt Geldersch ben zeg maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Marco001 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-24/fotos/#foto-12
hoeft weinig meer aangedaan te worden.. hieer en daar ander kleurtje op de muur.
Sjoeg, hun andere huis(ernaast) staat ook te koop, friese boerderij stijl. gebouwd in 2008-2009.. giga tuin..
hguren kost minimaal 300 euro p/m.. hypotheek voor een leuk eigen huisje zit je op zo'n 400 ofzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
En de gezelligheid is terug! Om maar even mee te kletsen met alles:
Ook ik zou wel een eigen huisje willen, maar woon thuis vanwege de financiele kant.
Wat Piles zegt; in principe is het alleen met een beginnerssalaris bijna niet te doen. Als ik alleen blijf, en dat hoop ik nog wel even te blijven, ga ik sowieso huren omdat je dan ook nog recht hebt op toeslag
En m'n dieet heb ik tot volgende week maandag aan de wilgen gehangen. Dieten is sowieso een no go als je in een restaurant werkt
Vanaf volgende week neem ik m'n lunch mee, echt!
Huren probeer ik ook, maar wachttijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
En de gezelligheid is terug! Om maar even mee te kletsen met alles:
Ook ik zou wel een eigen huisje willen, maar woon thuis vanwege de financiele kant.
Wat Piles zegt; in principe is het alleen met een beginnerssalaris bijna niet te doen. Als ik alleen blijf, en dat hoop ik nog wel even te blijven, ga ik sowieso huren omdat je dan ook nog recht hebt op toeslag
Hoe klein is dat leukje huisje van jequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hguren kost minimaal 300 euro p/m.. hypotheek voor een leuk eigen huisje zit je op zo'n 400 ofzo..
Ik kan hier ook wel een huisje kopen voor 70.000,- maar dan kom ik tussen de dealers/junks terecht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hguren kost minimaal 300 euro p/m.. hypotheek voor een leuk eigen huisje zit je op zo'n 400 ofzo..
groter als een huurwoning hier...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Huren probeer ik ook, maar wachttijd
[..]
Hoe klein is dat leukje huisje van je
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef L0we het volgende:
Ik heb weer een productieve avond gehad!
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
quote:
Sorry meid, maar dit soort zwakke excuusjes kunnen echt niet hè, je hebt doorzettingsvermogen / wilskracht of je hebt het niet.quote:En m'n dieet heb ik tot volgende week maandag aan de wilgen gehangen. Dieten is sowieso een no go als je in een restaurant werkt
Vanaf volgende week neem ik m'n lunch mee, echt!
hier redelijke buurt, 120.000 euro minimaal.. Of veel gelukquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan hier ook wel een huisje kopen voor 70.000,- maar dan kom ik tussen de dealers/junks terecht.
Wil ik in mijn eigen wijk wonen, wat nog redelijk begaanbaar is, betaal je minimaal 150.000,-
Voor 120k koop je hier een tweekamer appartement (flat) in Kanaleneiland.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier redelijke buurt, 120.000 euro minimaal.. Of veel geluk
Snel die toetsenbordverlichting uit dan. Zuur man, what happened?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Fuck de oplader van mijn MacBook werkt niet meerOeps nog maar 22% resterend...
lol, 2kamers is hier max zo'n 100k, in het centrum, met garage en berging!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor 120k koop je hier een tweekamer appartement (flat) in Kanaleneiland.
Thnx!quote:
Das minder...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Fuck de oplader van mijn MacBook werkt niet meerOeps nog maar 22% resterend...
Ik vanochtend nog, 0 kilo erbij (en 0 kilo eraf, maar ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
Meer zoietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
groter als een huurwoning hier...
Sjoeerd: zoiets?
http://www.funda.nl/koop/(...)ert-veenhuizenweg-1/
ik ken het, wil ook steeds afvallen, maar lukt maar niet..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
Hier 69 kilo schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vanochtend nog, 0 kilo erbij (en 0 kilo eraf, maar ik had niet anders verwacht) dus ik was allang blij.
Dunno, ik zit te computeren en ik kijk naar m'n oplader maar het lampje brand niet, in welke stopcontact ik het ook probeer hij gaat niet aan. En de Mac reageert ook niet en zegt dat hij op de batterij aan het werken is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Snel die toetsenbordverlichting uit dan. Zuur man, what happened?
rijtjeswoning (drive in) kost hier 115.000...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer zoiets
http://www.funda.nl/koop/putten/huis-47865746-beulekampersteeg-7/
Moet nog wel gerenoveerd worden
Hier heb je trouwens niks onder de 200k.. Daar begint het met een tussenwoning met 3 slaapkamers ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |