Ja, bij jou past het wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Past het bij mij?
[..]
Nee joh, streeploos.. Alleen het exterieur komt al op zo'n 250 euro denk ik
tja, rijke boeren he..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Het valt me trouwens op dat in de provincie Groningen wel meer best mooie herenhuizen staan, hebben jullie daar goed voor elkaar!
[..]
Amsterdam................gatverdamme, wat een graftyfuskutstad is dat zeg, daar wonen alle mensen die zichzelf veel te hip en trendy vinden.
De enige echte stad is Rotterdam, wat een stad voor echte koningen (en koninginnen), geen gezeik of allure's, gewoon knallen!![]()
En Utrecht lijkt me ook nog wel leuk.
Vind je?quote:
hier hebben ze koopgarant: splinternieuwe woningen voor 180.000 euro(bouw kost vaak al meer dan 200.000...)quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik wil ook mijn eigen huisje, maar in Londen. Gelukkig hebben ze daar het HomeBuy systeem waardoor je gedeeltelijk het huis koopt en de rest huurt.
/agree.. hooguit in een groningse buitenwijk, maar anders ech nie...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Grielen het volgende:
Ik zou denk ik nooit van m'n leven in een stad willen wonen... Ik vind Dronten al te groot voor mijn zin
Zitten wel wat voorwaarden aan hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier hebben ze koopgarant: splinternieuwe woningen voor 180.000 euro(bouw kost vaak al meer dan 200.000...)
Shit, Edam is trouwens ook een stad. Eentje met 7300 inwoners, maar toch... Gelukkig woon ik er niet officieelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
/agree.. hooguit in een groningse buitenwijk, maar anders ech nie...
joh, 2 woningen van 4.5 ton each, verkopen voor gezamelijk 650.000 euro.... Hoe zou het nou toch komen dat ze in geldnood zitten..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zitten wel wat voorwaarden aan hèEn lang zal die actie niet meer duren, woningcorporaties raken in geldnood
Ik houd van rust en ruimte. Als het even kan koop ik een tof woonboerderijtje met een leuke loodsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heeft men tegen steden hierIk verveel me dood in Raalte. Als ik de mogelijkheid had (en dus niet als armoedige student zou moeten leven) zou ik dus echt meteen of naar Utrecht of naar Amsterdam gaan.
oh, heeft mijn oom nog wel te koop staan..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd van rust en ruimte. Als het even kan koop ik een tof woonboerderijtje met een leuke loods
Leuk, ik heb voor mijn studie 4 jaar in Rotterdam gewoond (mag vanaf September weer), en ik was maar wat blij om regelmatig weer in mijn kleine dorpje te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heeft men tegen steden hierIk verveel me dood in Raalte. Als ik de mogelijkheid had (en dus niet als armoedige student zou moeten leven) zou ik dus echt meteen of naar Utrecht of naar Amsterdam gaan.
Die van de overburen staat te koop. 12 jaar geleden wilden mijn ouders die kopen maar waren te laat met biedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd van rust en ruimte. Als het even kan koop ik een tof woonboerderijtje met een leuke loods
Vast niet omgeving Putten voor een paar knakenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
oh, heeft mijn oom nog wel te koop staan..
zal even kijken voor je...
Daar woon ik nu 23 jaar, en verveel me kapot in dit uitgestorven dorpquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
siddeburen:quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast niet omgeving Putten voor een paar knaken..
Niet wat ik in mijn hoofd hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
siddeburen:
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-188/fotos/#foto-6
hun huidige huis..
Dat geeft me bijna motivatie om hier de kamer te verbouwen. Maar ik zit hier nog hooguit 4 jaar, of ik dat het nou waard vind...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Goddelijker het volgende:
Even door de rotzooi heen kijken, nog geen tijd gehad om alles op te ruimen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef monsterd. het volgende:
Hoewel warschau toeristisch gezien een verschrikkelijke stad is zou ik hier best willen wonen voor altijd. Maargoed het feit dat ik niet pools kan schrijven en de kans op een baan hier klein is en dat ik daarnaast niet echt andere dingen heb om voor te blijven brengt mij weer naar Zutphen![]()
@goddelijker; ik heb je klustopic in k&w gezien, het is nu veeel beter. Leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |