Of hij zou helemaal afgeschrikt zijn door de biologielessen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Purdey het volgende:
[..]Jij meester der sarcasme
Maar wat House zegt, als je het nu al gezellig vind. Dan had je het vorige week/2 weken geleden helemaal te waaauw gevonden
Het doet me deugd om te horen dat jij je hier op je gemak voelt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben nieuw. En vind het heel gezellig hier, for what it's worth
Ik maak er soms ook een beetje een K&W-topic van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te horen dat jij je hier op je gemak voelt!![]()
De afgelopen tijd hebben we elkaar ook wat persoonlijker leren kennen. Weliswaar geen vreselijk intieme dingen, maar wel waar iedereen (op dat moment / in het algemeen) mee bezig is / was. Verder is er in dit topic al iemand ten huwelijk gevraagd, worden diëten besproken en nog veel meer (onnozele) dingen.
Maar mischien komt dat ook weer terug.
Die was met z'n vrachtwagen in België en stond gisteren nog in een gat ergens in oost-Nederland.quote:
Mag allemaal, ik vind het wel leuk om een elkaar een beetje persoonlijk te leren kennen, buiten de auto om.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik maak er soms ook een beetje een K&W-topic van.
Binnenkort foto's.
Ik hoop het niet want dat overleef je niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schijnbaar is ie nu oerend hard in een gierput gevallen,
Niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat overleef je niet.
Hmm ik ben nogal veel met de auto/auto's bezig.. Weet niet of er meer te leren kennen isquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag allemaal, ik vind het wel leuk om een elkaar een beetje persoonlijk te leren kennen, buiten de auto om.
Nou, als ik zo eens kijk zie ik dat je metal gear awesome tof vindt. Zomaar iets wat niet eens met een auto te maken heeft!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm ik ben nogal veel met de auto/auto's bezig.. Weet niet of er meer te leren kennen is
Metal Gear Awesomequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nou, als ik zo eens kijk zie ik dat je metal gear awesome tof vindt. Zomaar iets wat niet eens met een auto te maken heeft!
Tenzij hij immuun is voor gigantische hoeveelheden ammoniakquote:
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag allemaal, ik vind het wel leuk om een elkaar een beetje persoonlijk te leren kennen, buiten de auto om.
Ik zou ook best een eigen huisje willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
boah, net op funda 2 hele toffe huisjes gezien....
Ik wil goedbetaald werk + een vriendin....
1 is een helft van een herenhuis.
Nou nou, ik vind het nu ook weer TE persoonlijk om hier de omvang van ons geslachtsdeel te posten. Of bedoelde je dat niet of de auto bij de persoon past?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Vaak kun je dan ook zien of een auto bij die persoon past
Herenhuizen zijn awsome.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
Ik kan wekelijks kiezen tussen 3 huizen waar ik kan wonenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou ook best een eigen huisje willen.
Twee strepen er op en klaar ben je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh word nog prijzige bedoening om mijn 5-deurs om te bouwen qua uiterlijk naar een GT
Appartement midden in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
Jullie ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat raar, zelfs mijn kleine AH vestiging had 6 BHV'ers (alleen heten die FHV'ers omdat het een Filiaal is). Laatst hadden wij een brandoefening op de HAN. Ik was op dat moment op kantoor aan het werk en aan de telefoon met de ICT helpdesk. Hoorde ik daar het brandalarm gaan. Een paar minuten later ging bij ons ook het alarm af, dat terwijl de helpdesk boven ons zit. Dat heb ik even netjes gemeld bij de BHV'ers na afloop. Wat wel grappig is, is dat ik eerst mijn jas even pakte en rustig het kantoor afsloot voordat ik pas mensen zag lopen die de nooduitgang openden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Purdey het volgende:
@WhiteJoker: We zijn een aparte vestigingEr is 1 iemand met een EHBO, maar die had vrij, heel handig
Ik vraag me ook af wat er in noodsituaties gebeurd. Volgens mij wordt dat grote paniek en kip zonder kop werk..
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Marco001 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ssenklappen-oz-4-oz/
Amsterdam................gatverdamme, wat een graftyfuskutstad is dat zeg, daar wonen alle mensen die zichzelf veel te hip en trendy vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Appartement midden in Amsterdam
Past het bij mij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Vaak kun je dan ook zien of een auto bij die persoon past
Nee joh, streeploosquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Twee strepen er op en klaar ben je.
Je denkt iets te ver door.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou, ik vind het nu ook weer TE persoonlijk om hier de omvang van ons geslachtsdeel te posten. Of bedoelde je dat niet of de auto bij de persoon past?
[..]
Herenhuizen zijn awsome.
Never nooit A'dam voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Twee strepen er op en klaar ben je.
[..]
Appartement midden in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |