Nee Purdey, jouw geest is zwak, en de enige die jouw geest kan controleren dat ben JIJ!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
Mag ook hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mag ik anders alleen maar inzoomen op je foto's?
Ah, die gaat er maar een klein beetje in en gaat er dus ook weer makkelijk uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dit is dus de plug die met een magneetje (aan een best stugge kabel bij het uiteinde) er in dus vastclipt aan de ingang in de macbook. Iets wat ze jaren geleden op de consoles wel mochten uitvinden, dan had ik nu nog een levende Nintendo 64. (lostrekken van de kabel trek je niet het hele apparaat mee)
Just kiddin' you know.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pas jij wel een beetje op jongeman?
En daarom dus moet je dat ding wel heeeeeel erg gaan buigen voordat je kabelbreuk hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, die gaat er maar een klein beetje in en gaat er dus ook weer makkelijk uit.
Ik weeg 2x de helftquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar ik vroeg je gewicht!
Weet je wat? We gaan het niet meer over je lengte hebben en we vergeten dat je 1,72 bent.
Hoe lang? Geen idee. :S Kijk, nu al vergeten.
Hoe zwaar ben je?
Lekker aardig ben jij zegquote:
Ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
En verder is het net zo ongemakkelijk voor een vrouw om naar haar gewicht te vragen, dan dat 'wij' aan mannen gaan vragen hoe lang hun lul is.
Natuurlijk is er een getal, maar is het niet altijd intressant om te weten
Feit is, we liegen er allebei over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
En verder is het net zo ongemakkelijk voor een vrouw om naar haar gewicht te vragen, dan dat 'wij' aan mannen gaan vragen hoe lang hun lul is.
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
Mochten ze het beide toch geven, er zal altijd een afwijking zijn met de realiteit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewicht
Ik snap em.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En daarom dus moet je dat ding wel heeeeeel erg gaan buigen voordat je kabelbreuk hebt.
M'n lul, nooit opgemeten, maar als je erop staat doe ik het gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weeg 2x de helft
In WhiteJokers gevalquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap em.
Had dus bij mijn eigen laptop een kabelbreuk, vandaar dat ik daar aan dacht.
In jouw geval is dat idd onwaarschijnlijk
lulLETJE??quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewicht
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard isquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n lul, nooit opgemeten, maar als je erop staat doe ik het gewoon.
Ben 1,78 en was 90,9 kilo (geeikte weegschaal). Anderhalve week later ben ik erop gaan staan en was 87,1 kilo (dezelfde, geeikte weegschaal).
Voor mij was het punt om te veranderen toen ik van een meisje in bed te horen kreeg dat ze vond dat ik een enorm vette klep / buik had. Wil jij op het punt belanden dat een jongen zoiets eens tegen jouw zegt?
Wat wel helpt is als je thuis vraagt of de mensen je ondersteunen.
We zullen het er over eens zijn dat mensen met annorectia geen goed voorbeeld zijn voor mensen die op dieet willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom ik aan met een 1.80 en met mazzel net 60 kg
Zelfde situatiequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
Ben 1,78 en was 90,9 kilo (geeikte weegschaal). Anderhalve week later ben ik erop gaan staan en was 87,1 kilo (dezelfde, geeikte weegschaal).
Maar we eten waarschijnlijk zoveel Pools lekker eten dat het enigzins elkaar zal compenseren, niet te vergeten de calorische waarden van drankquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zelfde situatieM'n voer is tegenwoordig wel goed, beweging komt als ik klaar ben met mijn 'kantoorwerk' voor dit jaar. Veel rondlopen daar in Warschau straks, en bergen beklimmen
Zo was ik ook altijd, maar sinds ik kantoorbaan + auto heb is dat voorbij. Nu bierbuik(je) (terwijl ik amper bier drink)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom ik aan met een 1.80 en met mazzel net 60 kg
Je wilt niet weten wat ik zo af en toe allemaal wegwerkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zullen het er over eens zijn dat mensen met annorectia geen goed voorbeeld zijn voor mensen die op dieet willen.![]()
Wat me trouwens opvalt is dat de gezelligheid en de "human touch" in dit topic weer terug zijn, vind ik top dames en heren!
Weet je? Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |