abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90558796
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwak ;( En van de week komen de oliebollen O+
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst :')
Nee Purdey, jouw geest is zwak, en de enige die jouw geest kan controleren dat ben JIJ!

Dus niet de verantwoording bij "anderen" of bij "het vlees" gaan neerleggen, JIJ bent de persoon die dit kan doorzetten of niet. Het is gewoon een kwestie van discipline.

Zelf ben ik ongeveer 2.5 week geleden begonnen, en de omslag in mijn "behoeften" (lees: waar ik zin in heb) verbaasd zelfs mijzelf. Een maand terug zat ik nog regelmatig bij de mac / burger king / snackbar te vreten, gewoon omdat ik er zin in had. Nou, ik ben nu slechts 2.5 week bezig en heb totaal geen behoefte meer aan al dat soort dingen, ik rij er langs en denk er niet eens aan om er binnen te stappen, dat gevoel van "trek in een vette hap hebben" is helemaal weg.

En zo is het met alles wat ik snaai, daar heb ik totaal geen behoefte meer aan. Op dit moment heb ik ook best wel trek, maar ik vreet geen troep meer. Ik vind het zo bizar dat de behoefte aan dat soort dingen helemaal weg is, ik hoef er niet eens tegen te vechten.
Mijn gedachten gaan gewoon uit naar een bruine boterham met rosbief (een maand geleden was ik nog gewoon de snackbar binnen gelopen).

Twee dingen hebben zich bij mij nadrukkelijk veranderd:

- de tijden waarop ik eet (de maaltijden worden namelijk aangegeven)
- de dingen die ik eet (ik eet alleen dat wat er in het boekje staat, en heb ook helemaal geen behoefte meer aan chips / chocola / vette hap / etc.)

En alleen dat al helpt je om gewicht kwijt te raken, ook al neem je een wat grotere hoeveelheid van datgene wat in je dieet staat.

Luister eens lieve meid, jij gaat nu niet zitten mauwen dat het zo moeilijk is, want dan maak je je geest weer zwak. Nee, gewoon eventjes aan het dieet houden en dan gaat die "behoefte" gewoon weg hoor. En dan ben je ook mentaal een stuk sterker.

Zoals gezegd, we kunnen elkaar graag ondersteunen, maar ik ga je niet zielig vinden want dat zou jouw geest alleen maar bevestiging geven dat je best wel zwak "mag" zijn.

P.s. ik weet dat ik nu als een klootzak klinkt, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Jij bent de persoon die verandering kan brengen, niemand anders. Ik kan je slechts bewust maken van het feit dat een zwakke houding je er niet gaat brengen.

Succes Purdey, jij kan het ook! :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:35:59 #227
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_90558803
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Mag ik anders alleen maar inzoomen op je foto's? ;)
Mag ook hoor.
pi_90558842
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dit is dus de plug die met een magneetje (aan een best stugge kabel bij het uiteinde) er in dus vastclipt aan de ingang in de macbook. Iets wat ze jaren geleden op de consoles wel mochten uitvinden, dan had ik nu nog een levende Nintendo 64. (lostrekken van de kabel trek je niet het hele apparaat mee)
Ah, die gaat er maar een klein beetje in en gaat er dus ook weer makkelijk uit. :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:36:46 #229
314372 Goddelijker
pi_90558854
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Pas jij wel een beetje op jongeman? :P
Just kiddin' you know.
pi_90558921
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ah, die gaat er maar een klein beetje in en gaat er dus ook weer makkelijk uit. :)
En daarom dus moet je dat ding wel heeeeeel erg gaan buigen voordat je kabelbreuk hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:38:04 #231
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90558937
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar ik vroeg je gewicht!
Weet je wat? We gaan het niet meer over je lengte hebben en we vergeten dat je 1,72 bent.
Hoe lang? Geen idee. :S Kijk, nu al vergeten. :)
Hoe zwaar ben je?
Ik weeg 2x de helft ;)
En verder is het net zo ongemakkelijk voor een vrouw om naar haar gewicht te vragen, dan dat 'wij' aan mannen gaan vragen hoe lang hun lul is.
Natuurlijk is er een getal, maar is het niet altijd intressant om te weten ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:38:29 #232
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90558966
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Mag ook hoor.
Lekker aardig ben jij zeg :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:38:55 #233
314372 Goddelijker
pi_90558989
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Lekker aardig ben jij zeg :P
Ik ben hartstikke aardig. :Y
pi_90558992
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik weeg 2x de helft ;)
En verder is het net zo ongemakkelijk voor een vrouw om naar haar gewicht te vragen, dan dat 'wij' aan mannen gaan vragen hoe lang hun lul is.
Ongemakkelijk?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90559025
quote:

[..]

Ik weeg 2x de helft ;)
Feit is, we liegen er allebei over. ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:39:30 #236
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90559030
quote:

[..]

Ik weeg 2x de helft ;)
Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewicht :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:40:22 #237
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90559076
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat. En daarbij heb ik alijd het idee dat mannen eerder de lengte van hun lulletje zullen geven dan vrouwen iets zullen zeggen over hun gewicht :P
Mochten ze het beide toch geven, er zal altijd een afwijking zijn met de realiteit.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_90559102
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

En daarom dus moet je dat ding wel heeeeeel erg gaan buigen voordat je kabelbreuk hebt.
Ik snap em.
Had dus bij mijn eigen laptop een kabelbreuk, vandaar dat ik daar aan dacht.
In jouw geval is dat idd onwaarschijnlijk
pi_90559126
quote:

[..]

Ik weeg 2x de helft ;)
M'n lul, nooit opgemeten, maar als je erop staat doe ik het gewoon.

Ben 1,78 en was 90,9 kilo (geeikte weegschaal). Anderhalve week later ben ik erop gaan staan en was 87,1 kilo (dezelfde, geeikte weegschaal).

Voor mij was het punt om te veranderen toen ik van een meisje in bed te horen kreeg dat ze vond dat ik een enorm vette klep / buik had. Wil jij op het punt belanden dat een jongen zoiets eens tegen jouw zegt?

Wat wel helpt is als je thuis vraagt of de mensen je ondersteunen.
pi_90559173
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik snap em.
Had dus bij mijn eigen laptop een kabelbreuk, vandaar dat ik daar aan dacht.
In jouw geval is dat idd onwaarschijnlijk
In WhiteJokers geval ;) Mijne doet het. *klopt af*
pi_90559186
Kom ik aan met een 1.80 en met mazzel net 60 kg :')
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90559249
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef monsterd. het volgende:

[..]

lulLETJE??
Ranzig detail: ik heb em echt nog nooit gemeten. Als ik die info zou moeten geven moet ik eerst m'n rechterhand opmeten.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:43:07 #243
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90559262
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

M'n lul, nooit opgemeten, maar als je erop staat doe ik het gewoon.

Ben 1,78 en was 90,9 kilo (geeikte weegschaal). Anderhalve week later ben ik erop gaan staan en was 87,1 kilo (dezelfde, geeikte weegschaal).

Voor mij was het punt om te veranderen toen ik van een meisje in bed te horen kreeg dat ze vond dat ik een enorm vette klep / buik had. Wil jij op het punt belanden dat een jongen zoiets eens tegen jouw zegt?

Wat wel helpt is als je thuis vraagt of de mensen je ondersteunen.
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is :6
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90559273
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
We zullen het er over eens zijn dat mensen met annorectia geen goed voorbeeld zijn voor mensen die op dieet willen. O-)

Wat me trouwens opvalt is dat de gezelligheid en de "human touch" in dit topic weer terug zijn, vind ik top dames en heren! _O_
pi_90559278
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:

Zelfde situatie :) M'n voer is tegenwoordig wel goed, beweging komt als ik klaar ben met mijn 'kantoorwerk' voor dit jaar. Veel rondlopen daar in Warschau straks, en bergen beklimmen ^O^
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:43:28 #246
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90559289
De linker foto in m'n fobo was ik 17, met nauwelijks een noemenswaardige borstkas. De rechterfoto was ik net 19, is toch al een iets beter gezicht.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:44:55 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90559385
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Zelfde situatie :) M'n voer is tegenwoordig wel goed, beweging komt als ik klaar ben met mijn 'kantoorwerk' voor dit jaar. Veel rondlopen daar in Warschau straks, en bergen beklimmen ^O^
Maar we eten waarschijnlijk zoveel Pools lekker eten dat het enigzins elkaar zal compenseren, niet te vergeten de calorische waarden van drank :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90559404
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo was ik ook altijd, maar sinds ik kantoorbaan + auto heb is dat voorbij. Nu bierbuik(je) (terwijl ik amper bier drink) ;(
pi_90559444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

We zullen het er over eens zijn dat mensen met annorectia geen goed voorbeeld zijn voor mensen die op dieet willen. O-)

Wat me trouwens opvalt is dat de gezelligheid en de "human touch" in dit topic weer terug zijn, vind ik top dames en heren! _O_
Je wilt niet weten wat ik zo af en toe allemaal wegwerk :')
pi_90559489
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is :6
Weet je? Heb je helemaal gelijk in.
Mijn vrouw is ook niet de slankste zeg maar. Maar ik zou haar nooit willen ruilen voor iemand anders. Ik hou van haar als persoon, niet als neukpoppetje.

Als je zelf tevreden bent: lekker zo laten. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')