Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame maar ik ben een lomperik dus ik doe het wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
Oke Preus, first thing tomorrow!
Ik zeg er wel meteen bij: Het vlees is zwakEn van de week komen de oliebollen
En de toastjes, chipjes, drankjes. Daar ga ik al.. Ik heb alweer 3 weken niet meer op de weegschaal gestaan, uit pure angst
http://www.funda.nl/koop/slochteren/huis-47458656-groenedijk-3/quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer zoiets
http://www.funda.nl/koop/putten/huis-47865746-beulekampersteeg-7/
Moet nog wel gerenoveerd worden
Hier heb je trouwens niks onder de 200k.. Daar begint het met een tussenwoning met 3 slaapkamers ofzo
Hier iets meer dan 80 op 1m85.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier 69 kilo schoon aan de haak.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame maar ik ben een lomperik dus ik doe het wel.
Hoe lang ben je en wat is je gewicht?
Priel eens aan je kabel vlak bij de stekker die de laptop in gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dunno, ik zit te computeren en ik kijk naar m'n oplader maar het lampje brand niet, in welke stopcontact ik het ook probeer hij gaat niet aan. En de Mac reageert ook niet en zegt dat hij op de batterij aan het werken is.
Mag daar ook een bedrijf in Wheeler Dealers stijl begonnen worden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/slochteren/huis-47458656-groenedijk-3/
2 schuren + kapschuur
68 kg bij 1.80 m hier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Hier iets meer dan 80 op 1m85.
[..]go vannelle
Met zo'n magneetcontactje lijkt me een kabelbreuk daar lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Priel eens aan je kabel vlak bij de stekker die de laptop in gaat.
Als er een kabelbreuk is is dat de 1e verdachte plek.
Magneetcontact? Wat hebben ze nu weer bedacht wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met zo'n magneetcontactje lijkt me een kabelbreuk daar lastig
1.79quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
vast wel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag daar ook een bedrijf in Wheeler Dealers stijl begonnen worden?
c.a. 1.82 en 99 kg...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
1.79en 63 kg. Ben de afgelopen 2 weken veel kilo's (5 ofzo) kwijtgeraakt door hard werken.
Ik ben afgelopen tijd zeker 5 kilo aangekomen door intensief klimmenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
1.79en 63 kg. Ben de afgelopen 2 weken veel kilo's (5 ofzo) kwijtgeraakt door hard werken.
Hard werken is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha, wat je al zegt: Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame, dus riskeer het dan ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame maar ik ben een lomperik dus ik doe het wel.
Hoeveel ik ook eet, ik kom niet aan. Ik word op de een of andere manier groter (fitness), maar kom echt niks aan. 2 jaar terug was ik nog een scharminkelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
c.a. 1.82 en 99 kg...
Gekke is, hoeveel ik ook sport/dieet: ik val niet af...
Is dit een uitnodiging ?:Dquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dankje.
Kom je 'm een keer van dichtbij bewonderen?
Dan moet je het wel heel bont maken, alhoewel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hard werken is niks mis mee.
Tenzij het ten koste gaat van je gezondheid.....
Maar ik vroeg je gewicht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, wat je al zegt: Eigenlijk hoor je dat niet te vragen aan een dame, dus riskeer het dan ook niet
Ik weet van mezelf dat ik te zwaar ben met mijn 1,72En daar ga ik dus echt wel weer iets aan doen.
Na maandag dus toch maarEn tot die tijd, let ik er op
![]()
Dit is dus de plug die met een magneetje (aan een best stugge kabel bij het uiteinde) er in dus vastclipt aan de ingang in de macbook. Iets wat ze jaren geleden op de consoles wel mochten uitvinden, dan had ik nu nog een levende Nintendo 64. (lostrekken van de kabel trek je niet het hele apparaat mee)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Magneetcontact? Wat hebben ze nu weer bedacht wat ik niet weet?
Inductie?
Bont is goed mogelijk, dagen van 20 uur waren mij niet vreemd. Goddank zit ik nu in de ziektewet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken, alhoewel.
Ik liep vandaag ook op een ibuprofen te werken.
Pas jij wel een beetje op jongeman?quote:
Mag ik anders alleen maar inzoomen op je foto's?quote:
Ik werk in een magazijn, de hele dag loop ik met (zware) dingen te sjouwen en te slepen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bont is goed mogelijk, dagen van 20 uur waren mij niet vreemd. Goddank zit ik nu in de ziektewet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |