monsterd gaat mij dronken voerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Maar we eten waarschijnlijk zoveel Pools lekker eten dat het enigzins elkaar zal compenseren, niet te vergeten de calorische waarden van drank
Ben benieuwd wie van ons er beter tegen drank kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
monsterd gaat mij dronken voeren
Met jou kom ik nooit van die drankbuik af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie van ons er beter tegen drank kan
Met samen hardlopen welquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met jou kom ik nooit van die drankbuik af.
Dat is niet mijn schuldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met jou kom ik nooit van die drankbuik af.
inderdaad.quote:
Doe net zoals ik dee: Gewoon niks meer kopen, en aanbiedingen van mensen afslaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat is de kracht van mentale ondersteuning. Super!
Ik zoek nog een stoppen met roken buddy
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is
Ohja, conditie. Nog zo iets. Heb geen fiets aangeraakt sinds ik mijn rijbewijs heb, op een keer na dat ik m'n auto maar beter kon laten staan na een personeelsfeest. Fiets van de zaak is dan wel een fijn iets!quote:
Monsterd mag graag woorden verkleinwoorden m.b.t. lulletjes en pikkies gebruiken, ik vind het wel een leuke benaming.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
lulLETJE??
Ranzig detail: ik heb em echt nog nooit gemeten. Als ik die info zou moeten geven moet ik eerst m'n rechterhand opmeten.
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, dat ik licht kalend ben en een lulletje van ruim 50 centimeter heb, daar kan ik niets aan doen. Dat moet men maar gewoon accepteren, en op die manier accepteer ik ook van anderen dat ze niet helemaal perfect zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand mijn lichaam moet nemen zoals ie is, en als ik daar niet tevreden over ben dan kan ik daar iets aan doen. Tuurlijk is het kwetsend als iemand tegen me zou zeggen dat ie mn lichaam niet mooi zou vinden maar dat is voor mij een teken dat die persoon de moeite niet waard is
heb een mountainbike, maar met dit weer ga ik altijd met de auto... 4 km naar mijn werkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ohja, conditie. Nog zo iets. Heb geen fiets aangeraakt sinds ik mijn rijbewijs heb, op een keer na dat ik m'n auto maar beter kon laten staan na een personeelsfeest. Fiets van de zaak is dan wel een fijn iets!
Dan blijf ik mooi thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
Nog even doorgaan en we gaan niet autorijden maar sporten op de meet
Dat is ook een bitch he? Stoppen met roken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat is de kracht van mentale ondersteuning. Super!
Ik zoek nog een stoppen met roken buddy
Beetje laat, ik rook al zo'n 27 jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.
vannelle, de beste methode om te stoppen met roken: gewoon niet beginnen met roken..(of 1 van de clienten van mijn werk eens uitnodigen..
Waarom denk je dat ik zwaar verslaafd ben?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Purdey het volgende:
Tijdens rijles rookte ik wel veel
Stress, stress
Geen van beiden eigenlijk.. Taxichauff(maar heeft met die client niks te maken), begeleider bij een computerclub voor verst. gehandicapten(nog niks...) en vrijwilliger bij www.digitaalweekend.nl (hier dus..)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje laat, ik rook al zo'n 27 jaar.
Wat doe je voor werk eigenlijk? Ik denk aan kankerpatienten en/of stervensbegeleiding, klopt dat?
Nee, Monsterd en ik zijn heel druk met de voorbereidingen momenteelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Is er al een exacte datum voor de meet?
En ik rook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |