Er zijn dus wél operaties om je van het roken af te krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zwaar verslaafd ben?
Maar eigenlijk is het gewoon kul. Heb ooit na een operatie 3 dagen niet naar het rookhok gemogen omdat ik niet stabiel was.
Na die 3 dagen stak ik er 1 op en eigenlijk smaakte de vreselijk. En toch doorroken lul dat ik ben.....
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken, alhoewel.
Ik liep vandaag ook op een ibuprofen te werken.
Als in naar boven wandelen? Of rotsklimmen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zelfde situatieM'n voer is tegenwoordig wel goed, beweging komt als ik klaar ben met mijn 'kantoorwerk' voor dit jaar. Veel rondlopen daar in Warschau straks, en bergen beklimmen
heeeel druk, met nadruk op het drukke gedoequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, Monsterd en ik zijn heel druk met de voorbereidingen momenteel
Kom gewoon en neem je zwembroek mee. Of je huisgenoot?
vind dit nummer giga tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik gooi er een beetje muziek tegenaan
Wat zijn de akoestische versies van Equilibrium toch mooi
Hahahahaaa, lulloquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn dus wél operatie om je van het roken af te krijgen
Wandelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Als in naar boven wandelen? Of rotsklimmen?
Leren combineren: Wandelen op een rotsquote:
Vooral geen benen breken anders hebben we een probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vallen en struikelen en kruipen.
Jee, waar halen we eigenlijk de tijd nog vandaan om hier te zitten?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
heeeel druk, met nadruk op het drukke gedoe
wel eens naar boven gewandeld, om vervolgens keihard naar beneden te crossen..quote:
Rolt wel makkelijk naar beneden. Hopelijk rollen we dan wel de goede kant op, en niet Tsjechië inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vooral geen benen breken anders hebben we een probleem
Met de penislengte van de gemiddelde fokker kan 1 gebroken been geen kwaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vooral geen benen breken anders hebben we een probleem
Beschrijf de gemiddelde fokker dan eens?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met de penislengte van de gemiddelde fokker kan 1 gebroken been geen kwaad
Icon veranderen kan, usernaam veranderen niet want dan gaat het internet stuk en krijg ik een hoop boze brieven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef WhiteJoker het volgende:
@VanNelle misschien eerst je username en icon veranderen?
Nou ik verwacht van house dat hij op een normale manier een auto bestuurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of ie er ooit komtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jee, waar halen we eigenlijk de tijd nog vandaan om hier te zitten?!
Werk, stage, huishouden en dan ook nog de meet. Maar het gaat goed he, voorbereidingstechnisch gezien
quote:
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vallen en struikelen en kruipen.
Daarom, ik loop dan gewoon verder op mn 3e been...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou ik verwacht van house dat hij op een normale manier een auto bestuurd
Het is maar een bescheiden bergje van 1,6km. Valt wel mee. Ben er geborenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Ah. Rotsklimmen is mijn ding
[..]
Daarom, ik loop dan gewoon verder op mn 3e been...
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of ie er ooit komt![]()
Gaan we helemaal naar boven eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is maar een bescheiden bergje van 1,6km. Valt wel mee. Ben er geborennja niet daar bovenaan natuurlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |