SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door L0we op 27-11-2010 17:14:47 ]
Kan jij ook hoor!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo, weer een topique vol
Doe es de LaPo quoten!
Ja, dat zijn dan wel de scherpe randjes die het minder leuk maken... Het lijkt me inderdaad een mooi vak (al zou ik het niet willen beoefenenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat beeld klopt best hoor. Maar je hebt natuurlijk ook nog de automobilisten die je het leven zuur maken door de raarste en gevaarlijkste capriolen uit te halen om in godsnaam maar niet de kans te lopen om achter die vrachtwagen terecht te komen. Want over 100m zitten ze niet achter de volgendeDan is er aan de ene kant nog de opdrachtgever die van alles van je gedaan wil hebben, aan de andere kant de klant die wil hebben dat je het liefst gisteren nog al aankomt met je vraggie zut, halverwege nog je baas die 't een of 't ander wil of moet of kan of alle 3, dan nog de controlerende instanties die in de meest onmogelijke bochten gaan liggen om je de zoveelste onzinbekeuring aan te smeren, en dan heb je ook nog de berovingen en overvallen die onderweg plaatsvinden. En daarbij komt nog dat de regelgeving al strikter, strenger en beperkender wordt, waardoor een beetje chauffeur onderhand het zout in de pap niet meer kan verdienen en de lol en de romantiek van het werk er hard af gaan. Er is zeg maar een reden dat ik weer ging studeren
Zonde, want het is een prachtig vak, het wordt alleen aan alle kanten kapot gemaakt. Goh, waar zou dat chauffeurstekort toch vandaan komen?
Donequote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Piles het volgende:
Is het misschien leuk om deze http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=12 ook in de OP op te nemen?
Klopt, alles vóór 01-01-1987 wordt nog belastingvrijquote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
L0we, weet jij misschien wel. Auto's tot en met 1986 worden toch belastingvrij?
Ik heb met de auto heel wat getourd in de bergen van zuid-frankrijk, das ook erg fijn!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit op tv een programma te kijken waarin een man en een vrouw samen op de motor door de bergen in Frankrijk tourenWillikook, motorrijbewijs
Ik met de vrachtwagg0l, maar op een motor is toch anders. Lijkt me zó baggervet om overal en nergens gewoon ineens een paadje in te draaien en gewoon te kijken waar je uitkomtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb met de auto heel wat getourd in de bergen van zuid-frankrijk, das ook erg fijn!
Zo heb ik ook rond gereden met mn autoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik met de vrachtwagg0l, maar op een motor is toch anders. Lijkt me zó baggervet om overal en nergens gewoon ineens een paadje in te draaien en gewoon te kijken waar je uitkomtNou ben ik met de vrachtwagg0l ook wel eens ergens geweest dat je denkt van: wat moet ik hier met dat enorme ding
Maar dan moest ik er toch echt zijn
Maar met zo'n brommert kan je écht smalle paadjes en rare dorpjes in
quote:
Die heb ik ook gezien ja, geniaal!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Heb een keer een filmpje gezien van een vrachtwagen geladen met boomstammen in Scandinavië.. Hoe die m omkeerde op een zandweggetje
Die waarin die kerel z'n aanhanger omgekeerd naast z'n motorwagen zet, en dan het hele spul om de achteras van de aanhanger draait?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik ook gezien ja, geniaal!
Die ja, en kan goed dat het spul er voor gemaakt is. Die gasten rijden natuurlijk veel op zulke paden en om dan een paar kilometer achteruit te moeten rijden is ook watquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die waarin die kerel z'n aanhanger omgekeerd naast z'n motorwagen zet, en dan het hele spul om de achteras van de aanhanger draait?![]()
Dat gaat overigens alleen met combinaties die er voor ingericht zijn. Met onze auto's zou je de triangel (die trekstang) van de aanhanger kromduwen omdat die vlak achter het trekoog al uitsplitst in 2 poten, en daarnaast de achterlichten slopen omdat de vangmuil verder naar achter zit dan de achterlichten. Ik kan er best wat mee, met zo'n aanhanger, maar dát níet
Jep, die jaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die waarin die kerel z'n aanhanger omgekeerd naast z'n motorwagen zet, en dan het hele spul om de achteras van de aanhanger draait?![]()
Dat gaat overigens alleen met combinaties die er voor ingericht zijn. Met onze auto's zou je de triangel (die trekstang) van de aanhanger kromduwen omdat die vlak achter het trekoog al uitsplitst in 2 poten, en daarnaast de achterlichten slopen omdat de vangmuil verder naar achter zit dan de achterlichten. Ik kan er best wat mee, met zo'n aanhanger, maar dát níet
quote:
Das een leuk ritjequote:Op donderdag 25 november 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
Aankomende zondag een ritje naar Belgie in de planning staan, 2 uurtjes heen en 2 uurtjes terug.
En nog een weekendje Londen.
Ik ga om een wedstrijd te kijken naar Belgie.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Das een leuk ritje. Naar London rij je niet neem ik aan?
Er zijn vrij veel auto's die worden ontwikkeld door verschillende fabrikanten. Scheelt een hoop kosten, en met een beetje ander plaatwerk heb je toch een heel andere autoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben er deze week pas achter gekomen dat een Hyundai Tuscon en een Kia Sportage gewoon dezelfde auto's zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |