abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89088031
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef monsterd. het volgende:
Dit soort gereedschap kan ik ten minste aan:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ZDI8ry50ofzWFM:http://speelgoedcadeau.nl/img/146/5.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

ahw... O+
quote:
[..]

hiervan weet ik nog niet eens van alles waar het voor dient. Waar zijn die pinnendingetjes links voor? :P
Dat zijn kleine schroevendraaiers :)
pi_89088064
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou wel heel graag wat meer van autotechniek leren, zodat ik zelf ook wat meer kan doen dan ruitenwissers/vloeistoffen/verlichting, maar ik weet niet waar ik dat kan leren. Bestaan er cursussen voor of zo? Een complete opleiding is net wat te veel van het goede en ik ken ook niemand in de buurt met verstand van auto's :')
Kunnen we mssn ook wel op de meet tijd voor inruimen. Dat soort dingen wil ik dan wel uitleggen :) * L0we kijkt naar de organisatoren
pi_89088090
We kunnen nu natuurlijk lompe opmerkingen gaan maken in de geest van: die zijn voor als het grote gereedschap niet in het gaatje past, maarja... Da's ook weer een risico o|O
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89088148
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef Bartholomeus het volgende:
We kunnen nu natuurlijk lompe opmerkingen gaan maken in de geest van: die zijn voor als het grote gereedschap niet in het gaatje past, maarja... Da's ook weer een risico o|O
ja, dan jaag je de dames weer weg... ;)
pi_89088214
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou wel heel graag wat meer van autotechniek leren, zodat ik zelf ook wat meer kan doen dan ruitenwissers/vloeistoffen/verlichting, maar ik weet niet waar ik dat kan leren. Bestaan er cursussen voor of zo? Een complete opleiding is net wat te veel van het goede en ik ken ook niemand in de buurt met verstand van auto's :')
Veel kun je ook met zogenaamd dom boerenverstand hoor :) Ik heb zelf 0,0 opleiding in autotechniek gehad, en toch bouw ik zelf radio's en bluetooth carkits in, bijvoorbeeld. Zelfs als daar het halve dashboard voor los moet :P Ruitenwissers kunnen er maar op 1 manier op en af, vloeistoffen is een kwestie van weten welk symbooltje wat betekent (al spreekt dat voor zich vind ik), en lampjes kunnen er over het algemeen ook maar op 1 manier in. Hier in de achterhoek hebben we een mooi gezegde: 'vaak bu'j te bange' ;)
pi_89088259
Enne, vooral gewoon doen :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 24 november 2010 @ 11:48:53 #207
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89088273
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef L0we het volgende:

[..]

Kunnen we mssn ook wel op de meet tijd voor inruimen. Dat soort dingen wil ik dan wel uitleggen :) * L0we kijkt naar de organisatoren
Ik denk dat je in een paar uur niet heel het hebben en houden van een auto uitgelegd heb? :P Ik bedoelde echt wat meer verdieping zoals remblokken vervangen en zo, en uiteindelijk de distributieriem. Maar alle kennis is mooi meegenomen :Y
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Veel kun je ook met zogenaamd dom boerenverstand hoor :) Ik heb zelf 0,0 opleiding in autotechniek gehad, en toch bouw ik zelf radio's en bluetooth carkits in, bijvoorbeeld. Zelfs als daar het halve dashboard voor los moet :P Ruitenwissers kunnen er maar op 1 manier op en af, vloeistoffen is een kwestie van weten welk symbooltje wat betekent (al spreekt dat voor zichzelf vind ik), en lampjes kunnen er over het algemeen ook maar op 1 manier in. Hier in de achterhoek hebben we een mooi gezegde: 'vaak bu'j te bange' ;)
Die laatste dingen zijn ook geen probleem, maar ik ben zelf gewoon een betje huiverig om heel het dashbord los te trekken met het risico dat het niet meer past en ik niemand heb die kan zeggen hoe het moet. Misschien lukt het wel, maar ik weet niet waar ik moet beginnen dat ik ook nog veilig eindig zeg maar :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 november 2010 @ 11:49:02 #208
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89088283
quote:

[..]

ahw... O+

[..]

Dat zijn kleine schroevendraaiers :)
Ahaa, nou dat had ik altijd al eens willen weten! :9

quote:

[..]

Purdey en ik zullen eens de koppen bij elkaar steken en dan kijken of daar ruimte voor is, in ons al druk bedachte programma (not). We zijn al wel begonnen met brainstormen maar heel concreet hebben we eigenlijk nog niet veel op papier. Ik zal haar zo eens mailen, dan kunnen we even verder kijken.

Wat betreft de meet nog: Locatie wordt waarschijnlijk omgeving Utrecht. Hoop dat dat voor iedereen prima is :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89088341
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef monsterd. het volgende:
Wat betreft de meet nog: Locatie wordt waarschijnlijk omgeving Utrecht. Hoop dat dat voor iedereen prima is :)
Dat leek me al logisch :P
Zolang het niet ín Utrecht is, is het prima toch :)
pi_89088452
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik denk dat je in een paar uur niet heel het hebben en houden van een auto uitgelegd heb? :P Ik bedoelde echt wat meer verdieping zoals remblokken vervangen en zo, en uiteindelijk de distributieriem. Maar alle kennis is mooi meegenomen :Y

[..]

Die laatste dingen zijn ook geen probleem, maar ik ben zelf gewoon een betje huiverig om heel het dashbord los te trekken met het risico dat het niet meer past en ik niemand heb die kan zeggen hoe het moet. Misschien lukt het wel, maar ik weet niet waar ik moet beginnen dat ik ook nog veilig eindig zeg maar :P
Ik ga altijd naar dezelfde garage met mijn auto. En als ik dan weer eens zelf lig te pielen en ik kom er niet uit, dan grijp ik de telefoon en vraag ik om tips en truuks. En dat wordt allemaal rustig uitgelegd. Ook kun je op internet een hoop vinden op auto(type)gerelateerde fora. Kortom: voorbereiding is alles, rustig kijken voor je zomaar iets openschroeft ook, en sommige dingen moet je gewoon met wat harde liefde behandelen. Mijn middenconsole zit bijvoorbeeld vast met 5 schroeven, 2 aan elke kant en 1 onder het uitneembare deel van de asbak. En als je die los hebt, geeft het ding nog geen millimeter mee. Oplossing: een stevige ruk :P
pi_89088528
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ah, zo! Ik las je vorige berichtje verkeerd, ik dacht dat je juist de vloeistoffen en de verlichting wilde doen ;). Je kan eens kijken of er een merkspecifieke club bij jou in de buurt zit, daar zitten vaak wel mensen die je op weg willen helpen met het een en het ander. Waarschijnlijk hebben die ook wel ruimte om te sleutelen, heb je 2 vliegen in 1 klap.
quote:
[..]

Heb je een werkplaatshandboek van je auto? Die zijn op marktplaats vaak wel voor een fatsoenlijk bedrag te scoren, en zijn erg de moeite waard! :)
  woensdag 24 november 2010 @ 11:57:14 #212
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89088581
Misschien moet ik gewoon de boel eens losmaken en rustig kijken waar alle kabeltjes voor zijn en waar ze heenlopen :P
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Ah, zo! Ik las je vorige berichtje verkeerd, ik dacht dat je juist de vloeistoffen en de verlichting wilde doen ;). Je kan eens kijken of er een merkspecifieke club bij jou in de buurt zit, daar zitten vaak wel mensen die je op weg willen helpen met het een en het ander. Waarschijnlijk hebben die ook wel ruimte om te sleutelen, heb je 2 vliegen in 1 klap.

[..]

Heb je een werkplaatshandboek van je auto? Die zijn op marktplaats vaak wel voor een fatsoenlijk bedrag te scoren, en zijn erg de moeite waard! :)
Dat zijn goede tips, ik ga eens googlen ^O^ Volgens mij zit er geen Mitsubishiclub in de buurt, daarom had ik naar de Wangan Warriors meeting willen gaan om zodoende wat mensen te leren kennen maar dat was er niet meer van gekomen

Oh en ik vind Utrecht ook prima voor de meet :Y
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_89088618
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien moet ik gewoon de boel eens losmaken en rustig kijken waar alle kabeltjes voor zijn en waar ze heenlopen :P

Waar wil je mee beginnen? :)
quote:
Oh en ik vind Utrecht ook prima voor de meet :Y
pi_89088637
Voor VAG auto's is er zo'n ideale site, met onderdeel nrtjes en prijs en een tekening van hoe het in elkaar zit :D
Misschien dat dat soort site's ook wel bestaan voor andere merken?

krijg je zulke tekeningen:
pi_89088698
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef monsterd. het volgende:

Purdey en ik zullen eens de koppen bij elkaar steken en dan kijken of daar ruimte voor is, in ons al druk bedachte programma (not). We zijn al wel begonnen met brainstormen maar heel concreet hebben we eigenlijk nog niet veel op papier. Ik zal haar zo eens mailen, dan kunnen we even verder kijken.
Lijkt me dat er in een uurtje een hele hoop uit te leggen valt over de basis van olie verversen, ruitenwissers, vloeistoffen enz. Misschien goed om even te pijlen wat de interesse daarvoor is :)
quote:
In of om utrecht vind ik prima!
  woensdag 24 november 2010 @ 12:01:11 #216
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89088736
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef L0we het volgende:

[..]

Waar wil je mee beginnen? :)

[..]

Geen concrete dingen, want alles werkt goed nu :P Alleen andere speakers, zou ik zo kunnen bedenken, maar dat is nog niet echt iets autotechnisch. Maar stel dat er bij de APK iets tevoorschijn komt..
pi_89088775
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Voor VAG auto's is er zo'n ideale site, met onderdeel nrtjes en prijs en een tekening van hoe het in elkaar zit :D
Misschien dat dat soort site's ook wel bestaan voor andere merken?

krijg je zulke tekeningen:
[ afbeelding ]
Renault heeft dialogys, een zelfde programma.

Autodata schijnt ook een vrij uitgebreid programma te zijn met allerlei manuals, maar daar heb ik geen ervaring mee :)
pi_89088818
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Geen concrete dingen, want alles werkt goed nu :P Alleen andere speakers, zou ik zo kunnen bedenken, maar dat is nog niet echt iets autotechnisch. Maar stel dat er bij de APK iets tevoorschijn komt..
ah, oke :). Omdat je zo over die kabeltjes begon :). Maar speakers zijn goed te doen, das waarschijnlijk het roostertje los, speakers eruit, andere erin, en roostertje weer vast ;). Oh, en vergeet dan de draadjes niet ;).
pi_89089002
Ik houd van zelfredzame vrouwen die niet bang zijn om een nageltje te breken O+
  woensdag 24 november 2010 @ 12:08:09 #220
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89089019
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef L0we het volgende:

[..]

ah, oke :). Omdat je zo over die kabeltjes begon :). Maar speakers zijn goed te doen, das waarschijnlijk het roostertje los, speakers eruit, andere erin, en roostertje weer vast ;). Oh, en vergeet dan de draadjes niet ;).
Ja gewoon kijken om de boel de bestuderen zeg maar :P

En dat dacht ik ook met de speakers, maar ik kreeg ze niet los, m'n vader ook niet en bij de garage kregen ze het ook niet makkelijk voor elkaar, blijkbaar zit de boel goed vast :') Normaal zou ik het ook wel prima vinden, maar ze zijn opgeblazen geweest en ze dreunen dus heel erg als hij wat harder staat.
pi_89089356
Pfff, wacht inmiddels al 6 maanden op benzine declaratie, die ik toen op stage hadingedient... dat bedrijf is al eene het formulier kwijtgeraakt, en beweert het kopie nooit te hebben ontvangen(tuurlijk....)
Moet ik ee nieuw bonnetje toesturen via de post, mag absoluut niet worden gemaild...... vlutzooi...

Oh, en donderdag word de seat gefixt. Ben benieuwd hoe goed de nieuwe remmen zijn.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89089700
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

En dat dacht ik ook met de speakers, maar ik kreeg ze niet los, m'n vader ook niet en bij de garage kregen ze het ook niet makkelijk voor elkaar, blijkbaar zit de boel goed vast :') Normaal zou ik het ook wel prima vinden, maar ze zijn opgeblazen geweest en ze dreunen dus heel erg als hij wat harder staat.
Dan is een garagehandboek of informatie van een type/merk gerelateerd forum een uitkomst. Er zullen vast mensen zijn met hetzelfde probleem. En zoals ik al zei: soms zitten dingen gewoon heel goed vast, dan moet je het gewoon durven :P

Over wat voor auto hebben we het eigenlijk?
pi_89089718
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dan zou ik niet met kabeltjes beginnen als ik jou was :). Het is leuk dat je dan weet hoe het in mekaar steekt, maar electische problemen kom ik bijna nooit tegen voor de apk. Dan kan je beter de motorkap eens opentrekken, en daar alle onderdelen proberen te benoemen, weten waar de verschillende leidingen voor dienen, de verschillende sensoren proberen te vinden, uitzoeken waar die voor dienen. Genoeg te leren! ;)
quote:
De speakers zelf niet? Of de roosters?
pi_89089942
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]
En zoals ik al zei: soms zitten dingen gewoon heel goed vast, dan moet je het gewoon durven :P
Soms is het durven inderdaad, maar vaak is het ook weten hoe het in mekaar steekt. Heb ook een aantal keer gehad dat ik dacht dat het onderdeel wat motivatie nodig had om los te komen, terwijl eronder gewoon een lipje bleek te zitten waar hij op vast zat.
  woensdag 24 november 2010 @ 12:31:32 #225
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89090032
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan is een garagehandboek of informatie van een type/merk gerelateerd forum een uitkomst. Er zullen vast mensen zijn met hetzelfde probleem. En zoals ik al zei: soms zitten dingen gewoon heel goed vast, dan moet je het gewoon durven :P

Over wat voor auto hebben we het eigenlijk?
Mitsubishi Lancer, model 1996-2001
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan zou ik niet met kabeltjes beginnen als ik jou was :). Het is leuk dat je dan weet hoe het in mekaar steekt, maar electische problemen kom ik bijna nooit tegen voor de apk. Dan kan je beter de motorkap eens opentrekken, en daar alle onderdelen proberen te benoemen, weten waar de verschillende leidingen voor dienen, de verschillende sensoren proberen te vinden, uitzoeken waar die voor dienen. Genoeg te leren! ;)

[..]

De speakers zelf niet? Of de roosters?
Ja onder de motorkap heb ik al een paar keer gesnuffeld, maar de zichtbare delen spreken wel voor zich wat het is, al is het deels ook wel speculeren (als dit A is en dat B, zal dat kabeltje wel voor C zijn). Misschien met zo'n handboek dat ik er wel meer van leer ja. Ik kan er alleen zo snel geen vinden voor mijn type.
pi_89090266
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Mitsubishi Lancer, model 1996-2001

[..]

Ja onder de motorkap heb ik al een paar keer gesnuffeld, maar de zichtbare delen spreken wel voor zich wat het is, al is het deels ook wel speculeren (als dit A is en dat B, zal dat kabeltje wel voor C zijn). Misschien met zo'n handboek dat ik er wel meer van leer ja. Ik kan er alleen zo snel geen vinden voor mijn type.
http://link.marktplaats.nl/399185863 Beetje veel, 6.50 voor een waarschijnlijk gebrande cd, maar het is wat :). (mssn is het ook wel te downloaden ergens)
pi_89090439
Op nieuwsgroepen staat er ook 1 denk ik :) 30MB, dus ben 'm ff online aan het zetten :P
Hij is wel in het Engels.

http://piles.nl/hosting/lancer_EN.zip :s)
pi_89090712
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Piles het volgende:
Op nieuwsgroepen staat er ook 1 denk ik :) 30MB, dus ben 'm ff online aan het zetten :P
Hij is wel in het Engels.

http://piles.nl/hosting/lancer_EN.zip :s)
Hier heb ik denk ik ook wel wat aan :Y dankje!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89092753
in theorie weet ik best veel van techniek.(interesseerd me ook heel erg)
praktijk heb ik nog niet veel kunnen doen dan kleine beurtklusjes en zijknippers en lampen vervangen en mijn oude crx uit elkaar halen.
vaak strand ik op te weinig kracht te hebben voor dingen los te krijgen(ja kruipolie oke maar gaat niet voor alles op)
en electronica liever niet. ook in theorie wel kennis maar mijn beetje fobisch over electriciteit.
op mijn werk roepen ze ook vaak mij erbij als er iets met/aan auto`s is.
en ik ben ook zo`n idioot die voor het raam loopt te springen als er weer iets aparts voorbij rijd.
(ps ik werk op een tankstation)

oh ja ik heb geen roze gereedschapskist. haha!

de winter komt eraan en ik heb nog geen winterbanden.
ik rij 60 km per dag en vaak al s`nachts als ze nog niet gestrooid hebben.
dan kun je aan de reflectorpaaltjes zien waar je ongeveer zit.
erg ontspannend rijden ahum!

scheelt het trouwens veel om winterbanden in duitsland te halen dan in nederland?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89092793
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Nog een tip: Je kan je auto 2 maanden van tevoren al laten keuren. Ik maak altijd een afspraak voor een voorkeuring, waar mn garagist de auto langsloopt, de verschillende punten noteert, en mij het werk vervolgens laat doen
pi_89093224
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef winterstorm666 het volgende:
scheelt het trouwens veel om winterbanden in duitsland te halen dan in nederland?
Ligt eraan hoe dicht je bij de Duitse grens woont he? Je moet er ook 2 keer heen als je pech hebt, 1 keer voor het uitzoeken en bestellen, en nog een keer voor het monteren. Bovendien vraag ik me af of je dan uiteindelijk wat bespaard hebt hoor, al woon je vlak aan de grens. Je bent er immers ook een hoop tijd mee kwijt. Een beetje rondshoppen voor bandjes is nooit verkeerd, maar het loont zich denk ik niet om er ik weet niet hoeveel kilometers voor te rijden :)
pi_89093563
ik woon vlak bij cuijk( vlak bij a77 naar goch) binnen 15km van de grens.
ben van plan daar toch vaker mijn boodschappen te gaan doen alleen ik spreek wel ein bier mit bratwurst duits, maar technisch duits word wat lastiger.
pi_89094772
Voor de boodschappen hoef je niet naar duitsland, de prijsverschillen zijn zó klein dat het zich niet loont om er speciaal voor te rijden. Op die afstand zou je het voor banden wel een keer kunnen proberen. Vragen wat het kost begrijpen ze wel, en als je je bandenmaat agewoon op een briefje schrijft hoef je het ook niet uit te leggen :)
  woensdag 24 november 2010 @ 15:10:23 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89096056
Ook ik laat m'n gezicht nog snel even zien. Ik zat er toevallig gisteren aan te denken dat Utrecht indd de beste omgeving zou moeten zijn. Monsterd en ik hebben elkaar al een aantal keer gemaild, en er zijn wel enige plannen, maar het komt nog niet heel erg uit de verf. Hebben jullie ideeën voor de meet, PM Mons of mij dan even, dan kunnen we een concreet plan gaan maken. We hadden wel al een aantal data's in Februari, in de weekenden. Dan zetten we die hier neer, en kunnen we kijken of er bepaalde data's zijn waarop iemand écht niet kan. Heeft er iemand bezwaar tegen om eventueel op een zondag af te spreken?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89096140
thankxs ik ga toch eens langs de bandenboer.
en ik ga er geen boodschappen topic van maken hoor, maar het scheelt voor heel veel boodschappen en vooral kwaliteit vh vlees.
frisdrank ook, alleen koffiepads zijn drie keer zo duur.
en aangezien ik niet erg financieel gezegend ben loont het toch de moeite.
pi_89096749
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs ik ga toch eens langs de bandenboer.
en ik ga er geen boodschappen topic van maken hoor, maar het scheelt voor heel veel boodschappen en vooral kwaliteit vh vlees.
frisdrank ook, alleen koffiepads zijn drie keer zo duur.
en aangezien ik niet erg financieel gezegend ben loont het toch de moeite.
Bedenk wel dat je 15km x 2 = 30km moet rijden daarvoor. En dan ga ik er vanuit dat de supermarkt direct over de grens zit. Op korte afstandjes verbruikt een auto meer dan dan hij gemiddeld zou doen, dus laten we eens 1 op 10 rekenen. Dat kost je dus 3 liter benzine, a 1,45? Dan moet het verschil per keer boodschappen dus al meer dan 4,35 zijn wil je quitte spelen. Om er werkelijk wat aan over te houden zou het dus al 6 volle euries moeten schelen, en dan nog rij je 30km om anderhalve eurie te verdienen. Als je een keer voor het halve jaar frisdrank inslaat zal dat dus lonen, als je iedere keer voor je normale karretje proviand op en neer gaat kan ik het me echt niet voorstellen. Overigens mag men in Duitsland veel meer kleurstoffen aan het vlees toevoegen dan in Nederland, dus het ziet er vooral beter uit. Al het goedkope vlees is dezelfde rotzooi. Heb zelf genoeg vlees in de rondte gereden om te weten waar dat koetje geloeid heeft, zeg maar ;)
pi_89097534
Wij wonen c.a 30 km van de grens af, maar komen ook regelmatig wel in Duitsland: Pepsi voor 50 cent per 1.5 liter fles.. wij kopen dan direct ook voor opa/oma, dus 5 6-packs.. is 30*0.50(pepsi is hier rond de 1 euro geloof ik) Dan scheelt het al 15 euro..
Dan heb je die 3 euro aan gas er echt wel weer uit.
pi_89097922
ik rij op lpg dus qua kosten valt het mee.
de planning is dan ook wel om 2 keer tot 3 keer per maand naar de duitse supermarkten te gaan.
en mijn vriendin woont vlakbij kleve dus ook een goed excuus haha!
is er geen strengere wetgeving en controle op vlees in duitsland?
pi_89098451
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef winterstorm666 het volgende:
ik rij op lpg dus qua kosten valt het mee.
de planning is dan ook wel om 2 keer tot 3 keer per maand naar de duitse supermarkten te gaan.
en mijn vriendin woont vlakbij kleve dus ook een goed excuus haha!
is er geen strengere wetgeving en controle op vlees in duitsland?
Dan nog rijdt je 30km voor een appel en een ei, mijn tijd wordt duurder betaald ;)

De wetgeving in en controle op de vleessector in Duitsland is een stuk minder streng dan hier in Nederland. Wel eens van de Gammelfleischaffaire gehoord? En probeer hier in NL eens zonder witte jas zo'n bedrijf binnen te lopen, je wordt er zowat met een honkbalknuppel uitgeslagen. In Duitsland zijn ze er ook niet gek op, maar doen ze een stuk minder moeilijk. Ik heb wel eens in m'n doodnormale chauffeurskloffie en met een bak pleur in de hand tussen de halve varkens en koeien doorgelopen, en dat was niet bij een of ander klein duister bedrijfje maar bij een internationaal bekend concern :)
Sowieso is men in Duitsland met de kleur- geur- en smaakstoffen gemakkelijker dan in Nederland. Waarom denk je dat de Duitse Fanta zo veel geler en smaakvoller is dan de Nederlandse? ;)
pi_89098853
nee nog niet over gehoord.
ga er even voor googlen.
ik had er toch een ander beeld van. helaas.
pi_89106855
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan nog rijdt je 30km voor een appel en een ei, mijn tijd wordt duurder betaald ;)

De wetgeving in en controle op de vleessector in Duitsland is een stuk minder streng dan hier in Nederland. Wel eens van de Gammelfleischaffaire gehoord? En probeer hier in NL eens zonder witte jas zo'n bedrijf binnen te lopen, je wordt er zowat met een honkbalknuppel uitgeslagen. In Duitsland zijn ze er ook niet gek op, maar doen ze een stuk minder moeilijk. Ik heb wel eens in m'n doodnormale chauffeurskloffie en met een bak pleur in de hand tussen de halve varkens en koeien doorgelopen, en dat was niet bij een of ander klein duister bedrijfje maar bij een internationaal bekend concern :)
Sowieso is men in Duitsland met de kleur- geur- en smaakstoffen gemakkelijker dan in Nederland. Waarom denk je dat de Duitse Fanta zo veel geler en smaakvoller is dan de Nederlandse? ;)
Ha daar komt dat dus door :P.. We vonden het al zo apart in Oostenrijk.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89128425
Bijna op de 111.111km :D
Hopen dat ik er op let en een foto kan maken :P
  donderdag 25 november 2010 @ 12:21:19 #243
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89131135
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Piles het volgende:
Bijna op de 111.111km :D
Hopen dat ik er op let en een foto kan maken :P
Oh ja! Ik heb eergister 124 123 gehaald en daarvan een foto gemaakt. 124.124 lukte niet :'(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89131625
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Oh ja! Ik heb eergister 124 123 gehaald en daarvan een foto gemaakt. 124.124 lukte niet :'(
En 123.456 gemist zeker? ;(
  donderdag 25 november 2010 @ 12:41:30 #245
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89131709
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Piles het volgende:

[..]

En 123.456 gemist zeker? ;(
Oh ja idd.. helemaal vergeten dat dat nog zelfs een betere optie was :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89132077
Hoe lang duurt een grote beurt :D? Zo'n werkplaats opent om 8 uur dus die hebben vast wel genoeg tijd gehad om er aan te werken. :')
pi_89132198
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Net fototje gemaakt van 123.123 :P
pi_89135482
Ik had ooit een Opel Astra F. Wit, met kofferbak. Kekste kilometerstand ooit in dat ding: 333.666 en de dagteller op 444 :D
pi_89136474
Woot! toch nog 1 voldoende erbij voor afgelopen tentamenweek, hoef ik slechts 2 tentamens(BE 3.9 en management 4.8 te herkansen.. Heb namelijk een 5.5 gehaald op Marketing :D (en op taal had ik ook voldoende :) )
pi_89137115
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Marco001 het volgende:
Woot! toch nog 1 voldoende erbij voor afgelopen tentamenweek, hoef ik slechts 2 tentamens(BE 3.9 en management 4.8 te herkansen.. Heb namelijk een 5.5 gehaald op Marketing :D (en op taal had ik ook voldoende :) )
Dan zou ik die 5,5 evengoed overdoen eigenlijk. Sure, binnen is binnen, maar als werkzoekende wil je een 5,5 of dergelijk cijfer écht niet op je cijferlijst hebben. Als je een beetje kiene recruter voor je hebt zitten bij een sollicitatiegesprek is dat het eerste dat je mag gaan zitten verdedigen :)
pi_89137169
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan zou ik die 5,5 evengoed overdoen eigenlijk. Sure, binnen is binnen, maar als werkzoekende wil je een 5,5 of dergelijk cijfer écht niet op je cijferlijst hebben. Als je een beetje kiene recruter voor je hebt zitten bij een sollicitatiegesprek is dat het eerste dat je mag gaan zitten verdedigen :)
Ik heb nu al een aantal gesprekken gehad, en er heeft nog nooit iemand om een cijferlijst gevraagd. Niet eens om een diploma :')
pi_89137812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik heb nu al een aantal gesprekken gehad, en er heeft nog nooit iemand om een cijferlijst gevraagd. Niet eens om een diploma :')
Dan is het dus geen kiene recruter ;)
pi_89137836
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan is het dus geen kiene recruter ;)
Die zijn er blijkbaar niet veel dan.
  donderdag 25 november 2010 @ 15:48:29 #254
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89138362
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe lang duurt een grote beurt :D? Zo'n werkplaats opent om 8 uur dus die hebben vast wel genoeg tijd gehad om er aan te werken. :')
Ben je er al geweest ondertussen? :)

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Net fototje gemaakt van 123.123 :P
[ link | afbeelding ]

Haha leuk! oO<

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Marco001 het volgende:
Wat studeer je, het klinkt namelijk een beetje als MER :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89138445
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Daarom, Zelfs bij recruiting bedrijven is mij er nooit om gevraagd..
pi_89138482
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef monsterd. het volgende:

[..]

[..]

Haha leuk! oO<

[..]

Wat studeer je, het klinkt namelijk een beetje als MER :P
Close, BI :)
pi_89138997
En is iedereen al helemaal enthousiast over de eerste sneeuw die gaat vallen? *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_89139024
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En is iedereen al helemaal enthousiast over de eerste sneeuw die gaat vallen? *O*
Als het maar niet eerder dan zaterdagmiddag is :{w
Zul je zien dat er zaterdagochtend een dik pak ligt als ik moet gaan vliegen :')
pi_89139173
Laat maar komen die witte zut :D
  donderdag 25 november 2010 @ 16:10:48 #260
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89139333
quote:
Hier in Polen heeft het al gesneeuwd. Heb vanmorgen heerlijk alle sneeuw van mijn auto mogen krabben. :P :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89139376
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Laat maar komen die witte zut :D
Ik zie het echt totaal niet zitten, het stapvoets rijden over 60km/u wegen staat me nog helder voor de geest :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_89139506
Ik vind dat juist wel lache. Al die lui die er bang voor zijn verplicht binnen blijven, zodat ik fijn door de zooi kan baggeren *O*
  donderdag 25 november 2010 @ 16:17:28 #263
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89139640
Ik vind het stiekem wel een beetje eng. Ik heb dus geen winterbanden en heb ook niet echt de mogelijkheid om ze aan te schaffen hier in Polen. Dat zou betekenen dat ik dan mijn zomerbanden weg moet gooien en dat vind ik ook zonde.. Daarnaast is dit mijn eerste winter met mijn micra, dus ik heb echt geen idee hoe hij op echte sneeuw reageert. Ik weet trouwens ook niet of hij met super koud weer altijd zal starten, vanochtend was dat in ieder geval geen probleem :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89139711
Als ie bij temperaturen rond het vriespunt gewoon vlot start, zal het verder niet zo'n probleem zijn. Ook zonder winterbanden zal het allemaal best gaan, zolang je maar niet door de sneeuw moet. Op de natte weg ed is het echt geen probleem :)
pi_89139846
quote:
Ja lchen, vanavond op mijn zomerbandjes naar Leeuwarden en rond 22.00 terug, Morgen rond 12.30 naar leeuwarden, en zaterdag komen de winterbanden er pas onder, + achter amper nog profiel, dus dat word lekker handrem bochtjes maken vannacht. :Y
  donderdag 25 november 2010 @ 16:21:35 #266
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89139858
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ie bij temperaturen rond het vriespunt gewoon vlot start, zal het verder niet zo'n probleem zijn. Ook zonder winterbanden zal het allemaal best gaan, zolang je maar niet door de sneeuw moet. Op de natte weg ed is het echt geen probleem :)
Ik denk ook wel dat meeste wegen hier goed losgereden worden. Hier zal waarschijnlijk de sneeuwval wat extremer zijn dan gewend. Waarschijnlijk erger dan afgelopen jaar in NL :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89141725
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef Marco001 het volgende:

+ achter amper nog profiel,
Lekker slim in deze tijd van het jaar wanneer het vaker nat is dan droog.....

Jeej, dit topic staat eindelijk in mijn AT zonder dat ik een ordinaire tvp heb gemaakt. *O* *O*
pi_89144655
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Net opgehaald ^O^ volgende week toch maar niet naar Berlijn :') eerst maar eens weer wat geld verdienen.
pi_89145629
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat meeste wegen hier goed losgereden worden. Hier zal waarschijnlijk de sneeuwval wat extremer zijn dan gewend. Waarschijnlijk erger dan afgelopen jaar in NL :{
Vaake bu'j te bange ;)
pi_89145763
Kan ik m'n auto gewoon bloot aan straat laten staan van de winter? Zo'n hoes is toch alleen maar slecht door condens en nattigheid eronder, lijkt me? Maar nu komt er wel allelei strooizout tegenaan.

In de garage is maar plaats voor 1 auto, en parkeervakken zijn er niet
pi_89145906
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Kan ik m'n auto gewoon bloot aan straat laten staan van de winter? Zo'n hoes is toch alleen maar slecht door condens en nattigheid eronder, lijkt me? Maar nu komt er wel allelei strooizout tegenaan.

In de garage is maar plaats voor 1 auto, en parkeervakken zijn er niet
Laten staan als in overwinteren? Of laten staan als in 's nachts?

Als het ding moet overwinteren zou ik een stalling proberen te fixen, als het alleen voor 's nachts is maakt het niks uit. Tijdens het rijden komt er ook zout, zand en god mag weten wat tegenaan. Kenniehebbeh :)
  donderdag 25 november 2010 @ 19:15:40 #272
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89147350
Ten eerst 08gn0t: Ik kan elke keer weer minimaal een halve minuut gefacineerd naar je UI kijken :') Neem een andere :')

Vanmorgen lag er al wat natte sneeuw op mijn auto ;( Van mij mag die hele witte meuk wegblijven :{w
pi_89147469
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Purdey het volgende:
Ten eerst 08gn0t: Ik kan elke keer weer minimaal een halve minuut gefacineerd naar je UI kijken :') Neem een andere :')

Vanmorgen lag er al wat natte sneeuw op mijn auto ;( Van mij mag die hele witte meuk wegblijven :{w
Kom je wat te kort meid? ~O>
  donderdag 25 november 2010 @ 19:20:44 #274
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89147607
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

:|W Typisch, heel typisch..
pi_89147652
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zeker wel, ik had zin om een lompe opmerking te maken :P
pi_89147655
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Purdey het volgende:

[..]

Chauffeurshumor, past wel in dit topic :D
pi_89147702
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

_O_
pi_89147711
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Piles het volgende:

[..]

Chauffeurshumor, past wel in dit topic :D
Dat is ook nog een excuus inderdaad :D Zelf nieteens aan gedacht 8)7
pi_89147763
Ik heb trouwens een CD van Fleetwood Mac in m'n laptop geprakt. God wat is dat heerlijk voor tijdens het rijden zeg, lekker relaxed _O_
pi_89147820
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb trouwens een CD van Fleetwood Mac in m'n laptop geprakt. God wat is dat heerlijk voor tijdens het rijden zeg, lekker relaxed _O_
Mijne is aan het overlijden volgens mij :'( Afgelopen voorjaar is ie ontzettend heet geworden, nu begint ie steeds meer te haperen (en volgens mij maakt ie zwarte puntjes en vlekken op cd's) :{
  donderdag 25 november 2010 @ 19:26:40 #281
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89147893
Dat is geen chauffeurshumor, dat is een slecht soort humor als excuus gebruiken. Überhaupt vrachtwagenchauffeurs, buik tegen het stuur en dan verlekkerd lachen naar al het vrouwelijk volk wat er voorbij rijdt :')
pi_89147949
quote:
CCR is ook tof voor in de auto :9. Ik luister het dan in de trein en op de fiets maar toch :P
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89148038
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
CCR is ook tof voor in de auto :9. Ik luister het dan in de trein en op de fiets maar toch :P
Ik heb die muziek afgelopen week voor m'n moeder gedownload :')
pi_89148132
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Ik heb die muziek afgelopen week voor m'n moeder gedownload :')
Muziek van vroeger is veel toffer dan de meeste huidige meuk :9..
  donderdag 25 november 2010 @ 19:34:59 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89148337
Zit net te zoeken naar koerierswerk. Zie ik dat je bij Selektvracht je eigen auto moet gebruiken, een tegemoetkoming krijgt in de benzine/onderhoud, en dan 0,60 per bezorgd pakket krijgt _O-
Je krijgt een tegemoetkoming, dus je krijgt niet eens al je onkosten vergoed, en dan krijg je een kutbedrag van 0,60 voor een pakket. Als je 20 doet, verdien je 12 euro. En meer dan 20 pakketten kunnen niet eens in mijn micra, áls het er al inpast :')
pi_89148354
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Dat is geen chauffeurshumor, dat is een slecht soort humor als excuus gebruiken. Überhaupt vrachtwagenchauffeurs, buik tegen het stuur en dan verlekkerd lachen naar al het vrouwelijk volk wat er voorbij rijdt :')
You sayin' you don't like my skills? }:|

En met m'n 84 kilootjes op 1.86m zit ik dus niet met m'n buik tegen het stuur hmmkay }:|

Zullen we het eens over vrouwen en auto rijden hebben hmm? Nog zo'n vooroordeel :Y)
pi_89148543
Ik maak alle vooroordelen waar :7
  donderdag 25 november 2010 @ 19:46:29 #288
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_89148850
hmmzz, van de 123456 heb ik ook een foto, eens van de telefoon halen :)

Verder mag de sneeuw komen, afgelopen weekend alle vloeistoffen gecontrolleerd & aangevult, auto van binnen schoongemaakt en wintersloffen (naja sloffen... 155/70/R13 oid) eronder :)
pi_89149375
Ik ben overigens wel maar parttimert hoor, heb het 6 jaar geleden anderhalf jaar fulltime gedaan en toen ging ik weer studeren :) Niet dat jullie nou denken dat ik een stereotype shag rokende naar koffie en diesel stinkende ongewassen ongeschoren truckert ben :P
pi_89149584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Laten staan als in overwinteren? Of laten staan als in 's nachts?

Als het ding moet overwinteren zou ik een stalling proberen te fixen, als het alleen voor 's nachts is maakt het niks uit. Tijdens het rijden komt er ook zout, zand en god mag weten wat tegenaan. Kenniehebbeh :)
Alleen voor 's nachts, of ja altijd als er niet in gereden wordt. Zal van de winter als het glad is, ook wel eens een hele week zijn.

Dan laat ik hem fijn op z'n huidige plekje staan van de winter :)
pi_89149724
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
Zit net te zoeken naar koerierswerk. Zie ik dat je bij Selektvracht je eigen auto moet gebruiken, een tegemoetkoming krijgt in de benzine/onderhoud, en dan 0,60 per bezorgd pakket krijgt _O-
Je krijgt een tegemoetkoming, dus je krijgt niet eens al je onkosten vergoed, en dan krijg je een kutbedrag van 0,60 voor een pakket. Als je 20 doet, verdien je 12 euro. En meer dan 20 pakketten kunnen niet eens in mijn micra, áls het er al inpast :')
Zoiets moet je sowieso niet gaan doen met je eigen auto :). Ik heb het een tijdje geleden gedaan bij TPG, op zich best wel leuk werk, maar het betaald eigenlijk heel slecht...
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Alleen voor 's nachts, of ja altijd als er niet in gereden wordt. Zal van de winter als het glad is, ook wel eens een hele week zijn.

Dan laat ik hem fijn op z'n huidige plekje staan van de winter :)
Ik zou hem eens in de 2 a 3 weken gewoon eens afspuiten, ook in de wielkasten en dergelijke. Dan overleeft hij het wel hoor :)
pi_89149804
Ik zat ook te kijken bij selektvracht toevallig, ik had een mail gestuurd wat die tegemoetkoming nu inhoudt, maar geen reactie gehad :')

Schoonspuiten doe ik nu sowieso al wel, gewoon even met de tuinslang erover. Komt wel goed dan hopelijk :Y
pi_89149829
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben overigens wel maar parttimert hoor, heb het 6 jaar geleden anderhalf jaar fulltime gedaan en toen ging ik weer studeren :) Niet dat jullie nou denken dat ik een stereotype shag rokende naar koffie en diesel stinkende ongewassen ongeschoren truckert ben :P
Hoeveel zit je nog op de weg? (in de vrachtwagen dan :P).
pi_89150100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Hoeveel zit je nog op de weg? (in de vrachtwagen dan :P).
Op zaterdag, af en toe in verloren momenten zoals tussen kerst en oud&nieuw. Twee jaar geleden in die periode ff op en neer geweest naar Guadalajara bijvoorbeeld, zie de tweede foto :)
pi_89150476
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Op zaterdag, af en toe in verloren momenten zoals tussen kerst en oud&nieuw. Twee jaar geleden in die periode ff op en neer geweest naar Guadalajara bijvoorbeeld, zie de tweede foto :)
Deze Guadalajara lijkt me niet echt toch?
  donderdag 25 november 2010 @ 20:24:50 #296
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89150582
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
Dat is de moeite nog niet eens waard.. Raar dat je met je eigen auto het moet doen..
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef gateway het volgende:
hmmzz, van de 123456 heb ik ook een foto, eens van de telefoon halen :)

_O_

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik maak alle vooroordelen waar :7
Ja samson en gert vooroordelen ja :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89155394
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat is de moeite nog niet eens waard.. Raar dat je met je eigen auto het moet doen..

Vrij gebruikelijk hoor, in dat wereldje :).

Het zijn vaak koeriersbedrijven die dit erbij doen, dat ze iig een gegarandeerde bron van inkomsten hebben. Bij de TPG namen ze ook het liefst zulk soort mensen aan, dat kost een stuk minder dan dat je ze zelf moet voorzien van auto's ed :)
pi_89155987
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef L0we het volgende:

[..]

Deze Guadalajara lijkt me niet echt toch?
Muhaha, hoe vet zou dat zijn :D Nee, deze :)
pi_89156291
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Muhaha, hoe vet zou dat zijn :D Nee, deze :)
Dat wel ja, maar rijden vanaf hier naar Mexico wordt een beetje lastig! ;).

Maar naar Spanje is ook een leuk tripje zeg! Het lijkt me op de een of andere manier heel relaxed om in zo'n combinatie te rijden :). Je gaat maar 90, je hangt het grootste gedeelte van de tijd aan de rechterkant, je hebt lekker een muziekje opstaan.
Maargoed, aan de andere kant denk ik dat ik er een mooier beeld heb dan dat het daadwerkelijk is :P
pi_89156786
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar rijden vanaf hier naar Mexico wordt een beetje lastig! ;).

Maar naar Spanje is ook een leuk tripje zeg! Het lijkt me op de een of andere manier heel relaxed om in zo'n combinatie te rijden :). Je gaat maar 90, je hangt het grootste gedeelte van de tijd aan de rechterkant, je hebt lekker een muziekje opstaan.
Maargoed, aan de andere kant denk ik dat ik er een mooier beeld heb dan dat het daadwerkelijk is :P
Nou, dat beeld klopt best hoor. Maar je hebt natuurlijk ook nog de automobilisten die je het leven zuur maken door de raarste en gevaarlijkste capriolen uit te halen om in godsnaam maar niet de kans te lopen om achter die vrachtwagen terecht te komen. Want over 100m zitten ze niet achter de volgende :') Dan is er aan de ene kant nog de opdrachtgever die van alles van je gedaan wil hebben, aan de andere kant de klant die wil hebben dat je het liefst gisteren nog al aankomt met je vraggie zut, halverwege nog je baas die 't een of 't ander wil of moet of kan of alle 3, dan nog de controlerende instanties die in de meest onmogelijke bochten gaan liggen om je de zoveelste onzinbekeuring aan te smeren, en dan heb je ook nog de berovingen en overvallen die onderweg plaatsvinden. En daarbij komt nog dat de regelgeving al strikter, strenger en beperkender wordt, waardoor een beetje chauffeur onderhand het zout in de pap niet meer kan verdienen en de lol en de romantiek van het werk er hard af gaan. Er is zeg maar een reden dat ik weer ging studeren :P Zonde, want het is een prachtig vak, het wordt alleen aan alle kanten kapot gemaakt. Goh, waar zou dat chauffeurstekort toch vandaan komen? :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')