Dat is ook nog een excuus inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Chauffeurshumor, past wel in dit topic
Mijne is aan het overlijden volgens mijquote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb trouwens een CD van Fleetwood Mac in m'n laptop geprakt. God wat is dat heerlijk voor tijdens het rijden zeg, lekker relaxed
CCR is ook tof voor in de autoquote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb trouwens een CD van Fleetwood Mac in m'n laptop geprakt. God wat is dat heerlijk voor tijdens het rijden zeg, lekker relaxed
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb die muziek afgelopen week voor m'n moeder gedownloadquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
CCR is ook tof voor in de auto. Ik luister het dan in de trein en op de fiets maar toch
Muziek van vroeger is veel toffer dan de meeste huidige meukquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die muziek afgelopen week voor m'n moeder gedownload
You sayin' you don't like my skills?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Dat is geen chauffeurshumor, dat is een slecht soort humor als excuus gebruiken. Überhaupt vrachtwagenchauffeurs, buik tegen het stuur en dan verlekkerd lachen naar al het vrouwelijk volk wat er voorbij rijdt
Alleen voor 's nachts, of ja altijd als er niet in gereden wordt. Zal van de winter als het glad is, ook wel eens een hele week zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laten staan als in overwinteren? Of laten staan als in 's nachts?
Als het ding moet overwinteren zou ik een stalling proberen te fixen, als het alleen voor 's nachts is maakt het niks uit. Tijdens het rijden komt er ook zout, zand en god mag weten wat tegenaan. Kenniehebbeh
Zoiets moet je sowieso niet gaan doen met je eigen autoquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
Zit net te zoeken naar koerierswerk. Zie ik dat je bij Selektvracht je eigen auto moet gebruiken, een tegemoetkoming krijgt in de benzine/onderhoud, en dan 0,60 per bezorgd pakket krijgt![]()
Je krijgt een tegemoetkoming, dus je krijgt niet eens al je onkosten vergoed, en dan krijg je een kutbedrag van 0,60 voor een pakket. Als je 20 doet, verdien je 12 euro. En meer dan 20 pakketten kunnen niet eens in mijn micra, áls het er al inpast
Ik zou hem eens in de 2 a 3 weken gewoon eens afspuiten, ook in de wielkasten en dergelijke. Dan overleeft hij het wel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Alleen voor 's nachts, of ja altijd als er niet in gereden wordt. Zal van de winter als het glad is, ook wel eens een hele week zijn.
Dan laat ik hem fijn op z'n huidige plekje staan van de winter
Hoeveel zit je nog op de weg? (in de vrachtwagen danquote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben overigens wel maar parttimert hoor, heb het 6 jaar geleden anderhalf jaar fulltime gedaan en toen ging ik weer studerenNiet dat jullie nou denken dat ik een stereotype shag rokende naar koffie en diesel stinkende ongewassen ongeschoren truckert ben
Op zaterdag, af en toe in verloren momenten zoals tussen kerst en oud&nieuw. Twee jaar geleden in die periode ff op en neer geweest naar Guadalajara bijvoorbeeld, zie de tweede fotoquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoeveel zit je nog op de weg? (in de vrachtwagen dan).
Deze Guadalajara lijkt me niet echt toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op zaterdag, af en toe in verloren momenten zoals tussen kerst en oud&nieuw. Twee jaar geleden in die periode ff op en neer geweest naar Guadalajara bijvoorbeeld, zie de tweede foto
Dat is de moeite nog niet eens waard.. Raar dat je met je eigen auto het moet doen..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
Zit net te zoeken naar koerierswerk. Zie ik dat je bij Selektvracht je eigen auto moet gebruiken, een tegemoetkoming krijgt in de benzine/onderhoud, en dan 0,60 per bezorgd pakket krijgt![]()
Je krijgt een tegemoetkoming, dus je krijgt niet eens al je onkosten vergoed, en dan krijg je een kutbedrag van 0,60 voor een pakket. Als je 20 doet, verdien je 12 euro. En meer dan 20 pakketten kunnen niet eens in mijn micra, áls het er al inpast
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef gateway het volgende:
hmmzz, van de 123456 heb ik ook een foto, eens van de telefoon halen
Ja samson en gert vooroordelen jaquote:
Vrij gebruikelijk hoor, in dat wereldjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is de moeite nog niet eens waard.. Raar dat je met je eigen auto het moet doen..
Muhaha, hoe vet zou dat zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Deze Guadalajara lijkt me niet echt toch?
Dat wel ja, maar rijden vanaf hier naar Mexico wordt een beetje lastig!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Muhaha, hoe vet zou dat zijnNee, deze
Nou, dat beeld klopt best hoor. Maar je hebt natuurlijk ook nog de automobilisten die je het leven zuur maken door de raarste en gevaarlijkste capriolen uit te halen om in godsnaam maar niet de kans te lopen om achter die vrachtwagen terecht te komen. Want over 100m zitten ze niet achter de volgendequote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar rijden vanaf hier naar Mexico wordt een beetje lastig!.
Maar naar Spanje is ook een leuk tripje zeg! Het lijkt me op de een of andere manier heel relaxed om in zo'n combinatie te rijden. Je gaat maar 90, je hangt het grootste gedeelte van de tijd aan de rechterkant, je hebt lekker een muziekje opstaan.
Maargoed, aan de andere kant denk ik dat ik er een mooier beeld heb dan dat het daadwerkelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |