abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89147655
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Purdey het volgende:

[..]

:|W Typisch, heel typisch..
Chauffeurshumor, past wel in dit topic :D
pi_89147702
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kom je wat te kort meid? ~O>
_O_
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_89147711
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Piles het volgende:

[..]

Chauffeurshumor, past wel in dit topic :D
Dat is ook nog een excuus inderdaad :D Zelf nieteens aan gedacht 8)7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89147763
Ik heb trouwens een CD van Fleetwood Mac in m'n laptop geprakt. God wat is dat heerlijk voor tijdens het rijden zeg, lekker relaxed _O_
pi_89147820
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb trouwens een CD van Fleetwood Mac in m'n laptop geprakt. God wat is dat heerlijk voor tijdens het rijden zeg, lekker relaxed _O_
Mijne is aan het overlijden volgens mij :'( Afgelopen voorjaar is ie ontzettend heet geworden, nu begint ie steeds meer te haperen (en volgens mij maakt ie zwarte puntjes en vlekken op cd's) :{
  donderdag 25 november 2010 @ 19:26:40 #281
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89147893
Dat is geen chauffeurshumor, dat is een slecht soort humor als excuus gebruiken. Überhaupt vrachtwagenchauffeurs, buik tegen het stuur en dan verlekkerd lachen naar al het vrouwelijk volk wat er voorbij rijdt :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89147949
quote:
CCR is ook tof voor in de auto :9. Ik luister het dan in de trein en op de fiets maar toch :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89148038
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
CCR is ook tof voor in de auto :9. Ik luister het dan in de trein en op de fiets maar toch :P
Ik heb die muziek afgelopen week voor m'n moeder gedownload :')
pi_89148132
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Ik heb die muziek afgelopen week voor m'n moeder gedownload :')
Muziek van vroeger is veel toffer dan de meeste huidige meuk :9..
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 25 november 2010 @ 19:34:59 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89148337
Zit net te zoeken naar koerierswerk. Zie ik dat je bij Selektvracht je eigen auto moet gebruiken, een tegemoetkoming krijgt in de benzine/onderhoud, en dan 0,60 per bezorgd pakket krijgt _O-
Je krijgt een tegemoetkoming, dus je krijgt niet eens al je onkosten vergoed, en dan krijg je een kutbedrag van 0,60 voor een pakket. Als je 20 doet, verdien je 12 euro. En meer dan 20 pakketten kunnen niet eens in mijn micra, áls het er al inpast :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89148354
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Dat is geen chauffeurshumor, dat is een slecht soort humor als excuus gebruiken. Überhaupt vrachtwagenchauffeurs, buik tegen het stuur en dan verlekkerd lachen naar al het vrouwelijk volk wat er voorbij rijdt :')
You sayin' you don't like my skills? }:|

En met m'n 84 kilootjes op 1.86m zit ik dus niet met m'n buik tegen het stuur hmmkay }:|

Zullen we het eens over vrouwen en auto rijden hebben hmm? Nog zo'n vooroordeel :Y)
pi_89148543
Ik maak alle vooroordelen waar :7
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 25 november 2010 @ 19:46:29 #288
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_89148850
hmmzz, van de 123456 heb ik ook een foto, eens van de telefoon halen :)

Verder mag de sneeuw komen, afgelopen weekend alle vloeistoffen gecontrolleerd & aangevult, auto van binnen schoongemaakt en wintersloffen (naja sloffen... 155/70/R13 oid) eronder :)
pi_89149375
Ik ben overigens wel maar parttimert hoor, heb het 6 jaar geleden anderhalf jaar fulltime gedaan en toen ging ik weer studeren :) Niet dat jullie nou denken dat ik een stereotype shag rokende naar koffie en diesel stinkende ongewassen ongeschoren truckert ben :P
pi_89149584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Laten staan als in overwinteren? Of laten staan als in 's nachts?

Als het ding moet overwinteren zou ik een stalling proberen te fixen, als het alleen voor 's nachts is maakt het niks uit. Tijdens het rijden komt er ook zout, zand en god mag weten wat tegenaan. Kenniehebbeh :)
Alleen voor 's nachts, of ja altijd als er niet in gereden wordt. Zal van de winter als het glad is, ook wel eens een hele week zijn.

Dan laat ik hem fijn op z'n huidige plekje staan van de winter :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_89149724
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
Zit net te zoeken naar koerierswerk. Zie ik dat je bij Selektvracht je eigen auto moet gebruiken, een tegemoetkoming krijgt in de benzine/onderhoud, en dan 0,60 per bezorgd pakket krijgt _O-
Je krijgt een tegemoetkoming, dus je krijgt niet eens al je onkosten vergoed, en dan krijg je een kutbedrag van 0,60 voor een pakket. Als je 20 doet, verdien je 12 euro. En meer dan 20 pakketten kunnen niet eens in mijn micra, áls het er al inpast :')
Zoiets moet je sowieso niet gaan doen met je eigen auto :). Ik heb het een tijdje geleden gedaan bij TPG, op zich best wel leuk werk, maar het betaald eigenlijk heel slecht...
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Alleen voor 's nachts, of ja altijd als er niet in gereden wordt. Zal van de winter als het glad is, ook wel eens een hele week zijn.

Dan laat ik hem fijn op z'n huidige plekje staan van de winter :)
Ik zou hem eens in de 2 a 3 weken gewoon eens afspuiten, ook in de wielkasten en dergelijke. Dan overleeft hij het wel hoor :)
pi_89149804
Ik zat ook te kijken bij selektvracht toevallig, ik had een mail gestuurd wat die tegemoetkoming nu inhoudt, maar geen reactie gehad :')

Schoonspuiten doe ik nu sowieso al wel, gewoon even met de tuinslang erover. Komt wel goed dan hopelijk :Y
pi_89149829
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben overigens wel maar parttimert hoor, heb het 6 jaar geleden anderhalf jaar fulltime gedaan en toen ging ik weer studeren :) Niet dat jullie nou denken dat ik een stereotype shag rokende naar koffie en diesel stinkende ongewassen ongeschoren truckert ben :P
Hoeveel zit je nog op de weg? (in de vrachtwagen dan :P).
pi_89150100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Hoeveel zit je nog op de weg? (in de vrachtwagen dan :P).
Op zaterdag, af en toe in verloren momenten zoals tussen kerst en oud&nieuw. Twee jaar geleden in die periode ff op en neer geweest naar Guadalajara bijvoorbeeld, zie de tweede foto :)
pi_89150476
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Op zaterdag, af en toe in verloren momenten zoals tussen kerst en oud&nieuw. Twee jaar geleden in die periode ff op en neer geweest naar Guadalajara bijvoorbeeld, zie de tweede foto :)
Deze Guadalajara lijkt me niet echt toch?
  donderdag 25 november 2010 @ 20:24:50 #296
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89150582
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
Dat is de moeite nog niet eens waard.. Raar dat je met je eigen auto het moet doen..
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef gateway het volgende:
hmmzz, van de 123456 heb ik ook een foto, eens van de telefoon halen :)

_O_

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik maak alle vooroordelen waar :7
Ja samson en gert vooroordelen ja :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89155394
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat is de moeite nog niet eens waard.. Raar dat je met je eigen auto het moet doen..

Vrij gebruikelijk hoor, in dat wereldje :).

Het zijn vaak koeriersbedrijven die dit erbij doen, dat ze iig een gegarandeerde bron van inkomsten hebben. Bij de TPG namen ze ook het liefst zulk soort mensen aan, dat kost een stuk minder dan dat je ze zelf moet voorzien van auto's ed :)
pi_89155987
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef L0we het volgende:

[..]

Deze Guadalajara lijkt me niet echt toch?
Muhaha, hoe vet zou dat zijn :D Nee, deze :)
pi_89156291
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Muhaha, hoe vet zou dat zijn :D Nee, deze :)
Dat wel ja, maar rijden vanaf hier naar Mexico wordt een beetje lastig! ;).

Maar naar Spanje is ook een leuk tripje zeg! Het lijkt me op de een of andere manier heel relaxed om in zo'n combinatie te rijden :). Je gaat maar 90, je hangt het grootste gedeelte van de tijd aan de rechterkant, je hebt lekker een muziekje opstaan.
Maargoed, aan de andere kant denk ik dat ik er een mooier beeld heb dan dat het daadwerkelijk is :P
pi_89156786
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar rijden vanaf hier naar Mexico wordt een beetje lastig! ;).

Maar naar Spanje is ook een leuk tripje zeg! Het lijkt me op de een of andere manier heel relaxed om in zo'n combinatie te rijden :). Je gaat maar 90, je hangt het grootste gedeelte van de tijd aan de rechterkant, je hebt lekker een muziekje opstaan.
Maargoed, aan de andere kant denk ik dat ik er een mooier beeld heb dan dat het daadwerkelijk is :P
Nou, dat beeld klopt best hoor. Maar je hebt natuurlijk ook nog de automobilisten die je het leven zuur maken door de raarste en gevaarlijkste capriolen uit te halen om in godsnaam maar niet de kans te lopen om achter die vrachtwagen terecht te komen. Want over 100m zitten ze niet achter de volgende :') Dan is er aan de ene kant nog de opdrachtgever die van alles van je gedaan wil hebben, aan de andere kant de klant die wil hebben dat je het liefst gisteren nog al aankomt met je vraggie zut, halverwege nog je baas die 't een of 't ander wil of moet of kan of alle 3, dan nog de controlerende instanties die in de meest onmogelijke bochten gaan liggen om je de zoveelste onzinbekeuring aan te smeren, en dan heb je ook nog de berovingen en overvallen die onderweg plaatsvinden. En daarbij komt nog dat de regelgeving al strikter, strenger en beperkender wordt, waardoor een beetje chauffeur onderhand het zout in de pap niet meer kan verdienen en de lol en de romantiek van het werk er hard af gaan. Er is zeg maar een reden dat ik weer ging studeren :P Zonde, want het is een prachtig vak, het wordt alleen aan alle kanten kapot gemaakt. Goh, waar zou dat chauffeurstekort toch vandaan komen? :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')