abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89090266
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Mitsubishi Lancer, model 1996-2001

[..]

Ja onder de motorkap heb ik al een paar keer gesnuffeld, maar de zichtbare delen spreken wel voor zich wat het is, al is het deels ook wel speculeren (als dit A is en dat B, zal dat kabeltje wel voor C zijn). Misschien met zo'n handboek dat ik er wel meer van leer ja. Ik kan er alleen zo snel geen vinden voor mijn type.
http://link.marktplaats.nl/399185863 Beetje veel, 6.50 voor een waarschijnlijk gebrande cd, maar het is wat :). (mssn is het ook wel te downloaden ergens)
pi_89090439
Op nieuwsgroepen staat er ook 1 denk ik :) 30MB, dus ben 'm ff online aan het zetten :P
Hij is wel in het Engels.

http://piles.nl/hosting/lancer_EN.zip :s)
pi_89090712
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Piles het volgende:
Op nieuwsgroepen staat er ook 1 denk ik :) 30MB, dus ben 'm ff online aan het zetten :P
Hij is wel in het Engels.

http://piles.nl/hosting/lancer_EN.zip :s)
Hier heb ik denk ik ook wel wat aan :Y dankje!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89092753
in theorie weet ik best veel van techniek.(interesseerd me ook heel erg)
praktijk heb ik nog niet veel kunnen doen dan kleine beurtklusjes en zijknippers en lampen vervangen en mijn oude crx uit elkaar halen.
vaak strand ik op te weinig kracht te hebben voor dingen los te krijgen(ja kruipolie oke maar gaat niet voor alles op)
en electronica liever niet. ook in theorie wel kennis maar mijn beetje fobisch over electriciteit.
op mijn werk roepen ze ook vaak mij erbij als er iets met/aan auto`s is.
en ik ben ook zo`n idioot die voor het raam loopt te springen als er weer iets aparts voorbij rijd.
(ps ik werk op een tankstation)

oh ja ik heb geen roze gereedschapskist. haha!

de winter komt eraan en ik heb nog geen winterbanden.
ik rij 60 km per dag en vaak al s`nachts als ze nog niet gestrooid hebben.
dan kun je aan de reflectorpaaltjes zien waar je ongeveer zit.
erg ontspannend rijden ahum!

scheelt het trouwens veel om winterbanden in duitsland te halen dan in nederland?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89092793
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Geen concrete dingen, want alles werkt goed nu :P Alleen andere speakers, zou ik zo kunnen bedenken, maar dat is nog niet echt iets autotechnisch. Maar stel dat er bij de APK iets tevoorschijn komt..
Nog een tip: Je kan je auto 2 maanden van tevoren al laten keuren. Ik maak altijd een afspraak voor een voorkeuring, waar mn garagist de auto langsloopt, de verschillende punten noteert, en mij het werk vervolgens laat doen
pi_89093224
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef winterstorm666 het volgende:
scheelt het trouwens veel om winterbanden in duitsland te halen dan in nederland?
Ligt eraan hoe dicht je bij de Duitse grens woont he? Je moet er ook 2 keer heen als je pech hebt, 1 keer voor het uitzoeken en bestellen, en nog een keer voor het monteren. Bovendien vraag ik me af of je dan uiteindelijk wat bespaard hebt hoor, al woon je vlak aan de grens. Je bent er immers ook een hoop tijd mee kwijt. Een beetje rondshoppen voor bandjes is nooit verkeerd, maar het loont zich denk ik niet om er ik weet niet hoeveel kilometers voor te rijden :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89093563
ik woon vlak bij cuijk( vlak bij a77 naar goch) binnen 15km van de grens.
ben van plan daar toch vaker mijn boodschappen te gaan doen alleen ik spreek wel ein bier mit bratwurst duits, maar technisch duits word wat lastiger.
pi_89094772
Voor de boodschappen hoef je niet naar duitsland, de prijsverschillen zijn zó klein dat het zich niet loont om er speciaal voor te rijden. Op die afstand zou je het voor banden wel een keer kunnen proberen. Vragen wat het kost begrijpen ze wel, en als je je bandenmaat agewoon op een briefje schrijft hoef je het ook niet uit te leggen :)
  woensdag 24 november 2010 @ 15:10:23 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89096056
Ook ik laat m'n gezicht nog snel even zien. Ik zat er toevallig gisteren aan te denken dat Utrecht indd de beste omgeving zou moeten zijn. Monsterd en ik hebben elkaar al een aantal keer gemaild, en er zijn wel enige plannen, maar het komt nog niet heel erg uit de verf. Hebben jullie ideeën voor de meet, PM Mons of mij dan even, dan kunnen we een concreet plan gaan maken. We hadden wel al een aantal data's in Februari, in de weekenden. Dan zetten we die hier neer, en kunnen we kijken of er bepaalde data's zijn waarop iemand écht niet kan. Heeft er iemand bezwaar tegen om eventueel op een zondag af te spreken?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89096140
thankxs ik ga toch eens langs de bandenboer.
en ik ga er geen boodschappen topic van maken hoor, maar het scheelt voor heel veel boodschappen en vooral kwaliteit vh vlees.
frisdrank ook, alleen koffiepads zijn drie keer zo duur.
en aangezien ik niet erg financieel gezegend ben loont het toch de moeite.
pi_89096749
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs ik ga toch eens langs de bandenboer.
en ik ga er geen boodschappen topic van maken hoor, maar het scheelt voor heel veel boodschappen en vooral kwaliteit vh vlees.
frisdrank ook, alleen koffiepads zijn drie keer zo duur.
en aangezien ik niet erg financieel gezegend ben loont het toch de moeite.
Bedenk wel dat je 15km x 2 = 30km moet rijden daarvoor. En dan ga ik er vanuit dat de supermarkt direct over de grens zit. Op korte afstandjes verbruikt een auto meer dan dan hij gemiddeld zou doen, dus laten we eens 1 op 10 rekenen. Dat kost je dus 3 liter benzine, a 1,45? Dan moet het verschil per keer boodschappen dus al meer dan 4,35 zijn wil je quitte spelen. Om er werkelijk wat aan over te houden zou het dus al 6 volle euries moeten schelen, en dan nog rij je 30km om anderhalve eurie te verdienen. Als je een keer voor het halve jaar frisdrank inslaat zal dat dus lonen, als je iedere keer voor je normale karretje proviand op en neer gaat kan ik het me echt niet voorstellen. Overigens mag men in Duitsland veel meer kleurstoffen aan het vlees toevoegen dan in Nederland, dus het ziet er vooral beter uit. Al het goedkope vlees is dezelfde rotzooi. Heb zelf genoeg vlees in de rondte gereden om te weten waar dat koetje geloeid heeft, zeg maar ;)
pi_89097534
Wij wonen c.a 30 km van de grens af, maar komen ook regelmatig wel in Duitsland: Pepsi voor 50 cent per 1.5 liter fles.. wij kopen dan direct ook voor opa/oma, dus 5 6-packs.. is 30*0.50(pepsi is hier rond de 1 euro geloof ik) Dan scheelt het al 15 euro..
Dan heb je die 3 euro aan gas er echt wel weer uit.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89097922
ik rij op lpg dus qua kosten valt het mee.
de planning is dan ook wel om 2 keer tot 3 keer per maand naar de duitse supermarkten te gaan.
en mijn vriendin woont vlakbij kleve dus ook een goed excuus haha!
is er geen strengere wetgeving en controle op vlees in duitsland?
pi_89098451
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef winterstorm666 het volgende:
ik rij op lpg dus qua kosten valt het mee.
de planning is dan ook wel om 2 keer tot 3 keer per maand naar de duitse supermarkten te gaan.
en mijn vriendin woont vlakbij kleve dus ook een goed excuus haha!
is er geen strengere wetgeving en controle op vlees in duitsland?
Dan nog rijdt je 30km voor een appel en een ei, mijn tijd wordt duurder betaald ;)

De wetgeving in en controle op de vleessector in Duitsland is een stuk minder streng dan hier in Nederland. Wel eens van de Gammelfleischaffaire gehoord? En probeer hier in NL eens zonder witte jas zo'n bedrijf binnen te lopen, je wordt er zowat met een honkbalknuppel uitgeslagen. In Duitsland zijn ze er ook niet gek op, maar doen ze een stuk minder moeilijk. Ik heb wel eens in m'n doodnormale chauffeurskloffie en met een bak pleur in de hand tussen de halve varkens en koeien doorgelopen, en dat was niet bij een of ander klein duister bedrijfje maar bij een internationaal bekend concern :)
Sowieso is men in Duitsland met de kleur- geur- en smaakstoffen gemakkelijker dan in Nederland. Waarom denk je dat de Duitse Fanta zo veel geler en smaakvoller is dan de Nederlandse? ;)
pi_89098853
nee nog niet over gehoord.
ga er even voor googlen.
ik had er toch een ander beeld van. helaas.
pi_89106855
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan nog rijdt je 30km voor een appel en een ei, mijn tijd wordt duurder betaald ;)

De wetgeving in en controle op de vleessector in Duitsland is een stuk minder streng dan hier in Nederland. Wel eens van de Gammelfleischaffaire gehoord? En probeer hier in NL eens zonder witte jas zo'n bedrijf binnen te lopen, je wordt er zowat met een honkbalknuppel uitgeslagen. In Duitsland zijn ze er ook niet gek op, maar doen ze een stuk minder moeilijk. Ik heb wel eens in m'n doodnormale chauffeurskloffie en met een bak pleur in de hand tussen de halve varkens en koeien doorgelopen, en dat was niet bij een of ander klein duister bedrijfje maar bij een internationaal bekend concern :)
Sowieso is men in Duitsland met de kleur- geur- en smaakstoffen gemakkelijker dan in Nederland. Waarom denk je dat de Duitse Fanta zo veel geler en smaakvoller is dan de Nederlandse? ;)
Ha daar komt dat dus door :P.. We vonden het al zo apart in Oostenrijk.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89128425
Bijna op de 111.111km :D
Hopen dat ik er op let en een foto kan maken :P
  donderdag 25 november 2010 @ 12:21:19 #243
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89131135
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Piles het volgende:
Bijna op de 111.111km :D
Hopen dat ik er op let en een foto kan maken :P
Oh ja! Ik heb eergister 124 123 gehaald en daarvan een foto gemaakt. 124.124 lukte niet :'(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89131625
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Oh ja! Ik heb eergister 124 123 gehaald en daarvan een foto gemaakt. 124.124 lukte niet :'(
En 123.456 gemist zeker? ;(
  donderdag 25 november 2010 @ 12:41:30 #245
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89131709
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Piles het volgende:

[..]

En 123.456 gemist zeker? ;(
Oh ja idd.. helemaal vergeten dat dat nog zelfs een betere optie was :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89132077
Hoe lang duurt een grote beurt :D? Zo'n werkplaats opent om 8 uur dus die hebben vast wel genoeg tijd gehad om er aan te werken. :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89132198
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Net fototje gemaakt van 123.123 :P
pi_89135482
Ik had ooit een Opel Astra F. Wit, met kofferbak. Kekste kilometerstand ooit in dat ding: 333.666 en de dagteller op 444 :D
pi_89136474
Woot! toch nog 1 voldoende erbij voor afgelopen tentamenweek, hoef ik slechts 2 tentamens(BE 3.9 en management 4.8 te herkansen.. Heb namelijk een 5.5 gehaald op Marketing :D (en op taal had ik ook voldoende :) )
pi_89137115
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Marco001 het volgende:
Woot! toch nog 1 voldoende erbij voor afgelopen tentamenweek, hoef ik slechts 2 tentamens(BE 3.9 en management 4.8 te herkansen.. Heb namelijk een 5.5 gehaald op Marketing :D (en op taal had ik ook voldoende :) )
Dan zou ik die 5,5 evengoed overdoen eigenlijk. Sure, binnen is binnen, maar als werkzoekende wil je een 5,5 of dergelijk cijfer écht niet op je cijferlijst hebben. Als je een beetje kiene recruter voor je hebt zitten bij een sollicitatiegesprek is dat het eerste dat je mag gaan zitten verdedigen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')