Ik heb nu al een aantal gesprekken gehad, en er heeft nog nooit iemand om een cijferlijst gevraagd. Niet eens om een diplomaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan zou ik die 5,5 evengoed overdoen eigenlijk. Sure, binnen is binnen, maar als werkzoekende wil je een 5,5 of dergelijk cijfer écht niet op je cijferlijst hebben. Als je een beetje kiene recruter voor je hebt zitten bij een sollicitatiegesprek is dat het eerste dat je mag gaan zitten verdedigen
Dan is het dus geen kiene recruterquote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal gesprekken gehad, en er heeft nog nooit iemand om een cijferlijst gevraagd. Niet eens om een diploma
Die zijn er blijkbaar niet veel dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kiene recruter
Ben je er al geweest ondertussen?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe lang duurt een grote beurt? Zo'n werkplaats opent om 8 uur dus die hebben vast wel genoeg tijd gehad om er aan te werken.
Haha leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Net fototje gemaakt van 123.123
[ link | afbeelding ]
Wat studeer je, het klinkt namelijk een beetje als MERquote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Marco001 het volgende:
Woot! toch nog 1 voldoende erbij voor afgelopen tentamenweek, hoef ik slechts 2 tentamens(BE 3.9 en management 4.8 te herkansen.. Heb namelijk een 5.5 gehaald op Marketing(en op taal had ik ook voldoende
)
Daarom, Zelfs bij recruiting bedrijven is mij er nooit om gevraagd..quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal gesprekken gehad, en er heeft nog nooit iemand om een cijferlijst gevraagd. Niet eens om een diploma
Close, BIquote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ben je er al geweest ondertussen?
[..]
Haha leuk!
[..]
Wat studeer je, het klinkt namelijk een beetje als MER
Als het maar niet eerder dan zaterdagmiddag isquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En is iedereen al helemaal enthousiast over de eerste sneeuw die gaat vallen?
Hier in Polen heeft het al gesneeuwd. Heb vanmorgen heerlijk alle sneeuw van mijn auto mogen krabben.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het echt totaal niet zitten, het stapvoets rijden over 60km/u wegen staat me nog helder voor de geestquote:
Ja lchen, vanavond op mijn zomerbandjes naar Leeuwarden en rond 22.00 terug, Morgen rond 12.30 naar leeuwarden, en zaterdag komen de winterbanden er pas onder, + achter amper nog profiel, dus dat word lekker handrem bochtjes maken vannacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk ook wel dat meeste wegen hier goed losgereden worden. Hier zal waarschijnlijk de sneeuwval wat extremer zijn dan gewend. Waarschijnlijk erger dan afgelopen jaar in NLquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ie bij temperaturen rond het vriespunt gewoon vlot start, zal het verder niet zo'n probleem zijn. Ook zonder winterbanden zal het allemaal best gaan, zolang je maar niet door de sneeuw moet. Op de natte weg ed is het echt geen probleem
Lekker slim in deze tijd van het jaar wanneer het vaker nat is dan droog.....quote:
Net opgehaaldquote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ben je er al geweest ondertussen?
Vaake bu'j te bangequote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat meeste wegen hier goed losgereden worden. Hier zal waarschijnlijk de sneeuwval wat extremer zijn dan gewend. Waarschijnlijk erger dan afgelopen jaar in NL
Laten staan als in overwinteren? Of laten staan als in 's nachts?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Kan ik m'n auto gewoon bloot aan straat laten staan van de winter? Zo'n hoes is toch alleen maar slecht door condens en nattigheid eronder, lijkt me? Maar nu komt er wel allelei strooizout tegenaan.
In de garage is maar plaats voor 1 auto, en parkeervakken zijn er niet
Kom je wat te kort meid?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Purdey het volgende:
Ten eerst 08gn0t: Ik kan elke keer weer minimaal een halve minuut gefacineerd naar je UI kijkenNeem een andere
Vanmorgen lag er al wat natte sneeuw op mijn autoVan mij mag die hele witte meuk wegblijven
Zeker wel, ik had zin om een lompe opmerking te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |