 
		 
			 
			
			
			Nogal...quote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef L0we het volgende:
Afgelopen zaterdag druk geweest met klussen, het was al ene tijdje erg koud in mn auto, de kachelradiateur was lek, dus ik had hem losgekoppeld van het koelsysteem. Aangezien voor die actie ook het hele dashboard eruit moest, en het dashboard wat erin zat niet al te netjes meer was dacht ik dat ook gelijk te vervangen. Daar ging ik afgelopen zaterdag dus mee bezig.
Het begon allemaal vrij goed, in een uurtje hadden we het dashboard eruit, en voor we het wisten hadden we de kachelradiateur vervangen en waren we weer bezig met inbouwen. Toen alles erin zat bleek echter dat als ik remde de rechter richtingaanwijzer naar rechts ook ging banden, en de tank indicator opeens op 0 stond. Niet helemaal de bedoeling dus. Blijkbaar zit er ergens kortsluiting in de kabelboom, maar waar...? Uiteindelijk waren we het allebei vrij zat, dus we zoeken volgende week wel verder.
Vandaag heb ik overigens mijn (lelijke) aanhangwagen (van de foto uit het vorige topic) verkocht, en hoorde ik een paar uur later dat degene van wie ik hem gekregen heb nog maar een paar maanden te leven heeft...
Al met al een apart weekend...
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Hmm.. Besef me dat ik m vrijwel elke dag wel gebruik. Sinds dinsdag ook alweer zo'n 200 km gereden.quote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel bijgedragen aan dit topic. Maargoed, ik heb dan nu al 2 dagen de auto niet gebruikt
 
			 
			
			
			Soms ben ik zo druk met mn auto, dat ik aan het topic weinig toe komquote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel bijgedragen aan dit topic. Maargoed, ik heb dan nu al 2 dagen de auto niet gebruikt
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Zo hoort het ook eigenlijk vind ikquote:Op zondag 21 november 2010 23:38 schreef junkiexp het volgende:
Mijn zwager had mijn auto geleend voor een weekend met een halve tank.
Teruggebracht met 3/4 tank, netjes hoor
 
											 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			Goed bezigquote:Op maandag 22 november 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:
Winterbanden bestelt, komen er zaterdag onder
Kleber's gekocht..
 . Waarschijnlijk net te laat voor de eerste sneeuwbui, maar het zal vast niet de enige bui dit jaar zijn
. Waarschijnlijk net te laat voor de eerste sneeuwbui, maar het zal vast niet de enige bui dit jaar zijn  .
.
											 
			 
			
			
			dat dacht ik ook al ja.. Alleen wat een verschil in prijs.. bij Profile: 480 euro(Vredestein)quote:Op maandag 22 november 2010 11:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig. Waarschijnlijk net te laat voor de eerste sneeuwbui, maar het zal vast niet de enige bui dit jaar zijn
.
 
			 
			
			
			Uitgerekend de Vredestein band komt niet zo best uit de testen. Zie hierquote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al ja.. Alleen wat een verschil in prijs.. bij Profile: 480 euro(Vredestein)
Bij mijn bandenboer: 300 euro(Kleber, = michelin-product)
En aangezien de zomerbanden die er nu onder zitten(Michelin Energy, erg goed zijn..
 Beetje naar beneden scrollen, je moet de winterreifentest hebben
 Beetje naar beneden scrollen, je moet de winterreifentest hebben  
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 ) en dan vrijdag hem wee rophalen...
  ) en dan vrijdag hem wee rophalen... 
			 
			
			
			Hmm laat ik nou uitgerekend Vredesteins hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uitgerekend de Vredestein band komt niet zo best uit de testen. Zie hierBeetje naar beneden scrollen, je moet de winterreifentest hebben
 
											 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			Als het dit jaar niet is dan volgend jaar. Qua afschrijving bespaar je daar maarliefst zo'nquote:
 (16 jaar doen met een accu van 100E ipv 17 jaar). Dat zou ik wel voor een betrouwbaar startende auto over hebben
 (16 jaar doen met een accu van 100E ipv 17 jaar). Dat zou ik wel voor een betrouwbaar startende auto over hebben 
 
			 
			
			
			
 Ik vond al dat ik de koppeling zo lang moest tegenhouden
 Ik vond al dat ik de koppeling zo lang moest tegenhouden  Ach, het lukte
 Ach, het lukte 
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Jij had ook de 1.3 he? Ik doe wel eens 1-10 2-20 3-30 4-40 5-50 hier in het dorpquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat ik wel rond de 1300 toeren zit, mijn lesauto ging onder de 1200 stotteren maar dat was wel een diesel. Verschilt dat? 40 trekt hij goed in ieder geval, zit zonder moeite aan de 60 als ik op zo'n weg kom.
En ik rijd ook alleen in de vierde als ik voor de rest geen gas hoef te geven of (gepland) moet remmen, bij zijstraten en bochten is de 3e versnelling goed genoeg.
 of het slecht is geen idee, ik had altijd het idee zo hoog mogelijke rijbare versnelling te pakken.
 of het slecht is geen idee, ik had altijd het idee zo hoog mogelijke rijbare versnelling te pakken.
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Laat de sneeuw maar komen! Ik ben dr klaar voorquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Bah, sneeuw. Snel deze week nog maar doen wat nog moet gebeuren
 
 Ik doe het met mijn diesel ook veel, zeker binnen de bebouwde kom. Het zal niet echt slecht zijn voor je auto ofzo, zolang je af en toe ook wat meer toeren maaktquote:Vorige week was ik aan het filerijden, bleek hij op een gegeven moment nog in de derde versnelling te staanIk vond al dat ik de koppeling zo lang moest tegenhouden
Ach, het lukte
Weten jullie trouwens of een laag toerental kwaad kan of dat het altijd, hoe lager hoe beter is? Als de auto stottert of trilt schakel ik wel terug, maar anders rijd ik altijd in een zo hoog mogelijke versnelling (4e in 30-kmzones, hij loopt dan stationair al rond de 35). Ik heb geen toerenteller dus ik weet niet wat hij doet.
 .
.
											 
			 
			
			
			Slecht zal het niet zijn, maar zuinig hoeft het ook niet te zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jij had ook de 1.3 he? Ik doe wel eens 1-10 2-20 3-30 4-40 5-50 hier in het dorpof het slecht is geen idee, ik had altijd het idee zo hoog mogelijke rijbare versnelling te pakken.
 
											 
			 
			
			
			En daarvan ontgaat me de logicaquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Slecht zal het niet zijn, maar zuinig hoeft het ook niet te zijn
 
											 
			 
			
			
			Het is het best te vergelijken met je fiets. Als je daar langzaam in de hoogste versnelling rijdt kom je wel vooruit, maar kost het je veel meer energie dan wanneer je iets meer 'toeren' zou maken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En daarvan ontgaat me de logica
 
			 
			
			
			Ja, dat doe ik dus ook! En bij inhalen even terugschakelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jij had ook de 1.3 he? Ik doe wel eens 1-10 2-20 3-30 4-40 5-50 hier in het dorpof het slecht is geen idee, ik had altijd het idee zo hoog mogelijke rijbare versnelling te pakken.
Dat klinkt wel logisch ja. Een bepaald aantal omwentelingen per minuut is het prettigst, dat zal een auto ook wel vinden danquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is het best te vergelijken met je fiets. Als je daar langzaam in de hoogste versnelling rijdt kom je wel vooruit, maar kost het je veel meer energie dan wanneer je iets meer 'toeren' zou maken.
 
											 
			 
			
			
			Zo heb ik het nog niet bekeken. Nou is nu nog de vraag waar zit de grens, maar dat zal wel per auto & omstandigheden drastisch verschillen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is het best te vergelijken met je fiets. Als je daar langzaam in de hoogste versnelling rijdt kom je wel vooruit, maar kost het je veel meer energie dan wanneer je iets meer 'toeren' zou maken.
 
			 
			
			
			Nee die zat er niet inquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook! En bij inhalen even terugschakelen.
Hoeveel toeren maakt die van jou dan? Jij hebt wel een toerenteller toch?
 dus ik zou het niet weten.
 dus ik zou het niet weten.
											 
			 
			
			
			Oh haha dan zal het een gok blijvenquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee die zat er niet indus ik zou het niet weten.
 
  
			 
			
			
			 . Ben benieuwd of ik de beurt nog ga merken op het verbruik
. Ben benieuwd of ik de beurt nog ga merken op het verbruik   
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Krabben? Gelukkig hoefde ik dat niet vanmorgen. Ik was alleen maar heel brakquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Purdey het volgende:
Ik stond vanmorgen om half zeven m'n ramen schoon te krabben. Zo niet eerlijk
 
											 
			 
			
			
			Voor een hele ingewikkelde verklaring: *klik*quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook! En bij inhalen even terugschakelen.
Hoeveel toeren maakt die van jou dan? Jij hebt wel een toerenteller toch?
[..]
Dat klinkt wel logisch ja. Een bepaald aantal omwentelingen per minuut is het prettigst, dat zal een auto ook wel vinden dan
 
											 
			 
			
			
			Ik heb al een dag eerder sneeuw hier in Polen! Het is hier trouwens ook ontzettende pokkeweer, dat was het iig gisteren niet in Nederland.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is die sneeuw al bijna zeker dan? Donderdag toch? Wordt nog wat, auto heeft dan net een grote beurt gehad maar aan winterbanden begin ik niet. Wordt mij iets te duur dan. Ben benieuwd of ik de beurt nog ga merken op het verbruik
 
 Half7 al?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Purdey het volgende:
Ik stond vanmorgen om half zeven m'n ramen schoon te krabben. Zo niet eerlijk
 
											 
			 
			
			
			Euro master is duur hoor..; Zou ik 500 euro kwijt zijn, ben nu maar 300 euro kwijt..quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Godver, gaat weer lekker vanavond. Eindelijk de polo weer op zn pootjes.. linker band voor zacht/lek, niet meer op te pompen?
Nouja, reserve band gepakt.. ook zacht en wil niet meer vol...
Geen testrit vanavond
Morgen langs de euromaster ermee, gelijk informeren wat 4x 175 50 R13 bandjes om mn lm velgen leggen kost.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Nouja, wat is niet zo best, je moet het ook in de context zien he. De schaal loopt van 1 tot 6, de beste winterband krijgt een beoordeling van 2,1. De vredesteins zitten op 2,7 geloof ik. Dat is dus slechter, maar nog altijd niet beroerd hoorquote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm laat ik nou uitgerekend Vredesteins hebben
 Evengoed, als ik dus nieuwe banden moest uitzoeken werden het geen vredesteins
 Evengoed, als ik dus nieuwe banden moest uitzoeken werden het geen vredesteins 
Ik ben net wakker, muhahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Purdey het volgende:
Ik stond vanmorgen om half zeven m'n ramen schoon te krabben. Zo niet eerlijk
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Hoe hard kunnen die eigenlijk enz.?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit weekend eens gereden in een Citroën C1, vond het nog verrassend lekker rijden voor zo'n klein wagentje, alleen wel wat probleempjes met drempels gehad omdat het ding nogal zwaar beladen was
 
											 
			 
			
			
			Deze scheen 155 oid te kunnen volgens de bezitterquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe hard kunnen die eigenlijk enz.?
 
 
 
			 
			
			
			En IMHO ook waardeloze stoelen. Die van de c2 zijn ap beter, plus die ziet er ook stukken mooier ut vind ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze scheen 155 oid te kunnen volgens de bezitter
Alleen had ie dat nooit gehaald met die belading
Maar hij kwam nog verrassend goed van zijn plek vond ik. Wel erg gevoelig op de snelweg, reageerde op veel kleinere stuurbewegingen dan ik gewoon ben.
 
			 
			
			
			 
   )
 ) 
			 
			
			
			Jaaaquote:
 Maar was om 14:00 klaar
 Maar was om 14:00 klaar   
  
 
											 
			 
			
			
			Ik vind de meeste Citroëns van tegenwoordig sowieso lelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En IMHO ook waardeloze stoelen. Die van de c2 zijn ap beter, plus die ziet er ook stukken mooier ut vind ik

 
											 
			 
			
			
			chille dagen danquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
JaaaMaar was om 14:00 klaar

Als er daarna niet ineens een stormvloed aan koffie drinkende mensen was gekomen, nu mocht ik pas om half 3 weg. Overwerken

 
											 
			 
			
			
			Normaal werk ik dagen van 7 tot 5quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
chille dagen dan
ik doe 5:30 opstaan en +- 18:00 uur thuis
 Ben ik rond half zes thuis. Vermoeiend hoor, dat wel
 Ben ik rond half zes thuis. Vermoeiend hoor, dat wel  
											 
			 
			
			
			oowquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Normaal werk ik dagen van 7 tot 5Ben ik rond half zes thuis. Vermoeiend hoor, dat wel
 
  uitslapen en laat naar bed
 uitslapen en laat naar bed  
											 
			 
			
			
			157 in z'n 5, hij schijnt 170 te doen in z'n 4 maar dat heb ik mijn 107 nog niet aangedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe hard kunnen die eigenlijk enz.?
 
											 
			 
			
			
			Ja, en in zn 3 gaat hij ruim over de 200!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Zetslet het volgende:
[..]
157 in z'n 5, hij schijnt 170 te doen in z'n 4 maar dat heb ik mijn 107 nog niet aangedaan

 
											 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, en in zn 3 gaat hij ruim over de 200!

 
											 
			 
			
			
			Autobandenmarkt + laten opleggen @ garage is dus ongeveer ¤330, scheelt weer 47 euries tov KF. Sowieso wil ik bij de KF niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:07 schreef FalleNk810i het volgende:
Vanmiddag bij de euromaster geweest. 500+ euro dus tja.. not gonna happen there..
Hij vond 175 50 R13 een apparte maat..
Overigens denk ik dat ik voor Dunlop SP Sport 2000 ga.
Bij de kwikfit kan ik deze voor 377 euro krijgen incl montage en balanceren.. ( en gratis remmen check
)
Op autobandenmarkt kosten deze banden los 250 incl btw en verzenden..
Lokale garage vraagt 20 per wiel voor montage en balanceren dan...(vind dit best duur overigens..)
In mijn ogen lijkt Kwikfit mij zo gek nog niet..
Zeker niet omdat Dunlop's niet de goedkoopste zijn maar wel erg goed.. 30.000 km ongv.
 
 
Same here, alleen de DS3 vind ik stiekem erg geinig voor de dames, en de C5 vind ik een supersjieke bak om te zien, vooral in het zwartquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Citroëns van tegenwoordig sowieso lelijk
Vind ik de Aygo leuker om te zien, en dat is zo'n beetje dezelfde auto
 
											 
			 
			
			
			Een C6 Citroen is ook best tofquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Autobandenmarkt + laten opleggen @ garage is dus ongeveer ¤330, scheelt weer 47 euries tov KF. Sowieso wil ik bij de KF niet dood gevonden worden
Mijn definitie van 'goede band' heeft overigens weinig met de kilometers te maken. Ik had ooit banden die ruim 60.000km gelopen hebben. Maakten onwijze herrie, hadden op de natte weg 0,0 grip, supergevoelig voor aquaplaning en stuurden voor geen meter. Mijn definitie van 'goede band' is meer in de richting van:
- Goede grip op droog en nat
- Weinig gevoeligheid voor aquaplaning
- Goede handling
- Weinig lawaai
En dan kom je uit op wat duurdere banden die over het algemeen minder lang meegaan dan de goeiekope knikkerharde chineese zoemzooi. Zoals inderdaad die Dunlops, maar ook Michelin, Continental en Pirelli hebben fijn spul. Maar dan rijd je wel veilig
[..]
Same here, alleen de DS3 vind ik stiekem erg geinig voor de dames, en de C5 vind ik een supersjieke bak om te zien, vooral in het zwart
 
											 
			 
			
			
			Ik zou ook wel een ds3 willen, rijden absurd goed, helemaal in sportversie...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Autobandenmarkt + laten opleggen @ garage is dus ongeveer ¤330, scheelt weer 47 euries tov KF. Sowieso wil ik bij de KF niet dood gevonden worden
Mijn definitie van 'goede band' heeft overigens weinig met de kilometers te maken. Ik had ooit banden die ruim 60.000km gelopen hebben. Maakten onwijze herrie, hadden op de natte weg 0,0 grip, supergevoelig voor aquaplaning en stuurden voor geen meter. Mijn definitie van 'goede band' is meer in de richting van:
- Goede grip op droog en nat
- Weinig gevoeligheid voor aquaplaning
- Goede handling
- Weinig lawaai
En dan kom je uit op wat duurdere banden die over het algemeen minder lang meegaan dan de goeiekope knikkerharde chineese zoemzooi. Zoals inderdaad die Dunlops, maar ook Michelin, Continental en Pirelli hebben fijn spul. Maar dan rijd je wel veilig
[..]
Same here, alleen de DS3 vind ik stiekem erg geinig voor de dames, en de C5 vind ik een supersjieke bak om te zien, vooral in het zwart
 
			 
			
			
			Dat kan heel goed. De 5e versnelling van de 107 is hoogstwaarschijnlijk een overdrive, dan haal je je top inderdaad in zijn 4.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, en in zn 3 gaat hij ruim over de 200!
 
			 
			
			
			Hij zal zn top wel halen in zn 4, maar ik vind het een beetje heel erg sterk dat je dan een topsnelheid zou halen die 13 km/h bóven de fabrieksopgave.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef Mattor het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. De 5e versnelling van de 107 is hoogstwaarschijnlijk een overdrive, dan haal je je top inderdaad in zijn 4.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			En daarbij zaten ze bij de prijs van de auto in.. En nog zo goed als nieuw, dus kan er misschien wel 2 winterbandenseizoenen mee doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, wat is niet zo best, je moet het ook in de context zien he. De schaal loopt van 1 tot 6, de beste winterband krijgt een beoordeling van 2,1. De vredesteins zitten op 2,7 geloof ik. Dat is dus slechter, maar nog altijd niet beroerd hoorEvengoed, als ik dus nieuwe banden moest uitzoeken werden het geen vredesteins
[..]
Ik ben net wakker, muhahaha
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Mjah, 13" is een rare maat aan het worden, maar met 14" moet je bang zijn dat de wielomtrek te groot wordt, als in, dat de kilometerteller te weinig gaat aangeven. Of je moet een redelijk platte band nemen, wat het weer een rare maat maaktquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Marco001 het volgende:
Over die winterbanden, 330 is nog best veel vind ik, voor zo'n (redelijk standaard) maat..
Kan je ook 14"van kopen met velgen.. Moet wel lukken voor die prijs dacht ik...
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			boutjes losdraaien voor gevorderdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat een karwei zeg, de cylinderkoppen van een dwarsgeplaatste V6 halen.
 
											 
			 
			
			
			Ja je blijft losdraaienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef L0we het volgende:
[..]
boutjes losdraaien voor gevorderden
 .. En dan die achterste kop, je kan er zowat niet bij.
.. En dan die achterste kop, je kan er zowat niet bij.
											 
			 
			
			
			Als je maar weet hoe het in elkaar steekt valt het reuze mee heb ik in iedergeval geleerd tijdens het klussenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef L0we het volgende:
[..]
boutjes losdraaien voor gevorderden
 
											 
			 
			
			
			en niet 1 boutje overhoud na het weer in elkaar zetten..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als je maar weet hoe het in elkaar steekt valt het reuze mee heb ik in iedergeval geleerd tijdens het klussen
 
											 
			 
			
			
			Dat zou typisch iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en niet 1 boutje overhoud na het weer in elkaar zetten..
 
											 
			 
			
			
			Mijn auto heeft een fabriekstop van (ik dacht) 170, maar in tests hebben ze hem vaak zat 200+ gekregen (ik denk op de teller, maar dat stond er niet bij). Erg grote afwijking dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Hij zal zn top wel halen in zn 4, maar ik vind het een beetje heel erg sterk dat je dan een topsnelheid zou halen die 13 km/h bóven de fabrieksopgave.
 
											 
			 
			
			
			Ik geloof je zo, maar ik heb in test eigenlijk nooit gelezen dat ze hoger uitkomen dan de fabrieksopgavequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mijn auto heeft een fabriekstop van (ik dacht) 170, maar in tests hebben ze hem vaak zat 200+ gekregen (ik denk op de teller, maar dat stond er niet bij). Erg grote afwijking dus
 
											 
			 
			
			
			Ik heb het zelf ook niet geprobeerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik geloof je zo, maar ik heb in test eigenlijk nooit gelezen dat ze hoger uitkomen dan de fabrieksopgave
 
			 
			
			
			Daarom horen schroevendraaiers niet roze te zijn, zeg maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zou typisch iets voor mij zijn
 
											 
			 
			
			
			Kan het verschil tussen de teller en de échte km-stand zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook niet geprobeerd
Ik dacht dat het een echte test van autoweek was, maar het is een myreview: http://www.autoweek.nl/autoreview/17590/Mitsubishi-Lancer-13-GLXi
En op het mitsubishiforum ook een paar die het melden, maar dan is het inderdaad niet zo 'officieel' als ik dacht.
 
											 
			 
			
			
			Vertel dat maar niet aan een aantal dames die actief zijn binnen de renault club waar ik lid benquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom horen schroevendraaiers niet roze te zijn, zeg maar
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik rooie! De oudste is inmiddels ongeveer 10 jaar oudquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb vooralsnog zwart/gele schroevendraaiers
 .
.
											 
			 
			
			
			Mijne nog geen jaar, vorig jaar van mijn ouders gehadquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik rooie! De oudste is inmiddels ongeveer 10 jaar oud.


 
			 
			
			
			Die vallen ook op vrouwen dan zeker?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Vertel dat maar niet aan een aantal dames die actief zijn binnen de renault club waar ik lid ben
 
											 
			 
			
			
			Ik ben vanaf mn 16e al bezig om mn eigen gereedschap bij mekaar te sparen. Toen ging het per schroevendraaier, die dingen kostten doen 15 gulden per stuk geloof ik... Inmiddels heel wat zelf erbij gekocht & gekregen van mn ouders, begint een behoorlijke verzameling te wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne nog geen jaar, vorig jaar van mijn ouders gehad
Vraag telkens met kerst en verjaardag nu maar gereedschap. Heb ik nog wat aan
Mijn vader heeft wel een hoop oud spul nog. Maarja het werkt prima dus waarom vervangen?
 
											 
			 
			
			
			Nou, het viel pas op dat ze vrouw waren toen het me verteld werdquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die vallen ook op vrouwen dan zeker?
 
											 
			 
			
			
			Na, die zijn anders best stijlvol hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom horen schroevendraaiers niet roze te zijn, zeg maar
 En heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.
 En heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.
											 
			 
			
			
			Die hamer al eens opgehangen dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Na, die zijn anders best stijlvol hoorEn heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.
 
											 
			 
			
			
			Je hebt niks aan stijlvol als het smerig wordquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Na, die zijn anders best stijlvol hoorEn heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.
 
											 
			 
			
			
			niet flauw bedoelt hoor, maar gebruik je ze ook wel eens?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Na, die zijn anders best stijlvol hoorEn heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.

Zie mn vraag hier boven...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hebt niks aan stijlvol als het smerig word
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik maak mn gereedschap na elke keer goed schoon. Heb al een hoop vieze klusjes moeten doen... Maar wat wil je ook met een oude dieselquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet eerlijk zeggen... Mijn gereedschap is ook nog niet heel smerig geworden. Nog geen vieze klusjes hoeven doen.
 . Hij converteert olie in stopverf als je niet uitkijkt
. Hij converteert olie in stopverf als je niet uitkijkt  
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Moet je zeker doen! Scheelt een hele hoop ellende als je dat bijhoudt... Mijn idee: alle roest verwijderen, daarna behandelen met fertan, daarna opnieuw tectyl spuitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef FalleNk810i het volgende:
Mijn handen zijn altijd smeriger als mijn gereedschap... heb nou ook nog niet echt klusjes gehad waarbij ik veel met olie en vette troep te doen had.. enkel die oude schokdempers..
Denk dat ik binnenkort maar eens flink in de weer ga met anti roest op de plekken waar tectyl aan het falen is
 
			 
			
			
			Jup, was ook precies mijn planquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Scheelt een hele hoop ellende als je dat bijhoudt... Mijn idee: alle roest verwijderen, daarna behandelen met fertan, daarna opnieuw tectyl spuiten

 hoeft niet perse een spuitbus te zijn
  hoeft niet perse een spuitbus te zijn
											 
			 
			
			
			Ik heb ook iets vanuit een spuitbus, maar weet niet precies welk merk dat is... Gewoon bij de locale autoonderdelenshop gehaald. Ik heb ook wel colad undercoating, dat is ook nog geluidsdempend, maar dat moet je met een compressor + speciaal pistool aanbrengen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, was ook precies mijn plan
Heb nu oude Valma? tectyl in een spuitbus, maar weet niet of ik daar super tevreden mee ben..
Jij misschien een super tip? liefst iets wat snel stopt met plakkenhoeft niet perse een spuitbus te zijn
 
			 
			
			
			Ah okay, zal wel eens gaan kijken, heb wel eens iets over RX5 ofzo gehoord.. ff googlenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb ook iets vanuit een spuitbus, maar weet niet precies welk merk dat is... Gewoon bij de locale autoonderdelenshop gehaald. Ik heb ook wel colad undercoating, dat is ook nog geluidsdempend, maar dat moet je met een compressor + speciaal pistool aanbrengen.
 
											 
			 
			
			
			RX5 is meer een middel als fertan, en niet echt te vergelijken met tectyl. Volgens mij is tectyl altijd rotspul, en blijft een eeuwigheid plakkerigquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ah okay, zal wel eens gaan kijken, heb wel eens iets over RX5 ofzo gehoord.. ff googlen
 
											 
			 
			
			
			 Centrale deurvergrendeling rechtsvoor gaat er lastig. Zal wel gesmeerd moeten worden ofzo. Maar dat zal wel inhouden dat het hele paneel open mag zeker?
 Centrale deurvergrendeling rechtsvoor gaat er lastig. Zal wel gesmeerd moeten worden ofzo. Maar dat zal wel inhouden dat het hele paneel open mag zeker?  
											 
			 
			
			
			Jep, reken er maar opquote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Piles het volgende:
Ik moet ook gaan klussen aan m'n autoCentrale deurvergrendeling rechtsvoor gaat er lastig. Zal wel gesmeerd moeten worden ofzo. Maar dat zal wel inhouden dat het hele paneel open mag zeker?
 .
.
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Nou volgens mij zijn we een beetje stil omdat we niet mee kunnen praten aan al dat autogeknutselquote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij hebben we de dames weggejaagd
 
											 
			 
			
			
			Even een lokkertje posten dan!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij hebben we de dames weggejaagd

 
											 
			 
			
			
			hiervan weet ik nog niet eens van alles waar het voor dient. Waar zijn die pinnendingetjes links voor?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Even een lokkertje posten dan!
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			 
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |