Ja, dat doe ik dus ook! En bij inhalen even terugschakelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jij had ook de 1.3 he? Ik doe wel eens 1-10 2-20 3-30 4-40 5-50 hier in het dorpof het slecht is geen idee, ik had altijd het idee zo hoog mogelijke rijbare versnelling te pakken.
Dat klinkt wel logisch ja. Een bepaald aantal omwentelingen per minuut is het prettigst, dat zal een auto ook wel vinden danquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is het best te vergelijken met je fiets. Als je daar langzaam in de hoogste versnelling rijdt kom je wel vooruit, maar kost het je veel meer energie dan wanneer je iets meer 'toeren' zou maken.

Zo heb ik het nog niet bekeken. Nou is nu nog de vraag waar zit de grens, maar dat zal wel per auto & omstandigheden drastisch verschillen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is het best te vergelijken met je fiets. Als je daar langzaam in de hoogste versnelling rijdt kom je wel vooruit, maar kost het je veel meer energie dan wanneer je iets meer 'toeren' zou maken.

Nee die zat er niet inquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook! En bij inhalen even terugschakelen.
Hoeveel toeren maakt die van jou dan? Jij hebt wel een toerenteller toch?

Oh haha dan zal het een gok blijvenquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee die zat er niet indus ik zou het niet weten.

Krabben? Gelukkig hoefde ik dat niet vanmorgen. Ik was alleen maar heel brakquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Purdey het volgende:
Ik stond vanmorgen om half zeven m'n ramen schoon te krabben. Zo niet eerlijk

Voor een hele ingewikkelde verklaring: *klik*quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook! En bij inhalen even terugschakelen.
Hoeveel toeren maakt die van jou dan? Jij hebt wel een toerenteller toch?
[..]
Dat klinkt wel logisch ja. Een bepaald aantal omwentelingen per minuut is het prettigst, dat zal een auto ook wel vinden dan

Ik heb al een dag eerder sneeuw hier in Polen! Het is hier trouwens ook ontzettende pokkeweer, dat was het iig gisteren niet in Nederland.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is die sneeuw al bijna zeker dan? Donderdag toch? Wordt nog wat, auto heeft dan net een grote beurt gehad maar aan winterbanden begin ik niet. Wordt mij iets te duur dan. Ben benieuwd of ik de beurt nog ga merken op het verbruik
Half7 al?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Purdey het volgende:

Euro master is duur hoor..; Zou ik 500 euro kwijt zijn, ben nu maar 300 euro kwijt..quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Godver, gaat weer lekker vanavond. Eindelijk de polo weer op zn pootjes.. linker band voor zacht/lek, niet meer op te pompen?
Nouja, reserve band gepakt.. ook zacht en wil niet meer vol...
Geen testrit vanavond
Morgen langs de euromaster ermee, gelijk informeren wat 4x 175 50 R13 bandjes om mn lm velgen leggen kost.

Nouja, wat is niet zo best, je moet het ook in de context zien he. De schaal loopt van 1 tot 6, de beste winterband krijgt een beoordeling van 2,1. De vredesteins zitten op 2,7 geloof ik. Dat is dus slechter, maar nog altijd niet beroerd hoorquote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm laat ik nou uitgerekend Vredesteins hebben
Ik ben net wakker, muhahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Purdey het volgende:

Hoe hard kunnen die eigenlijk enz.?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit weekend eens gereden in een Citroën C1, vond het nog verrassend lekker rijden voor zo'n klein wagentje, alleen wel wat probleempjes met drempels gehad omdat het ding nogal zwaar beladen was

Deze scheen 155 oid te kunnen volgens de bezitterquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe hard kunnen die eigenlijk enz.?

En IMHO ook waardeloze stoelen. Die van de c2 zijn ap beter, plus die ziet er ook stukken mooier ut vind ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze scheen 155 oid te kunnen volgens de bezitter![]()
Alleen had ie dat nooit gehaald met die belading
Maar hij kwam nog verrassend goed van zijn plek vond ik. Wel erg gevoelig op de snelweg, reageerde op veel kleinere stuurbewegingen dan ik gewoon ben.

Jaaaquote:

Ik vind de meeste Citroëns van tegenwoordig sowieso lelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En IMHO ook waardeloze stoelen. Die van de c2 zijn ap beter, plus die ziet er ook stukken mooier ut vind ik

chille dagen danquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
JaaaMaar was om 14:00 klaar
![]()
Als er daarna niet ineens een stormvloed aan koffie drinkende mensen was gekomen, nu mocht ik pas om half 3 weg. Overwerken![]()

Normaal werk ik dagen van 7 tot 5quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
chille dagen dan
ik doe 5:30 opstaan en +- 18:00 uur thuis

oowquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Normaal werk ik dagen van 7 tot 5Ben ik rond half zes thuis. Vermoeiend hoor, dat wel

157 in z'n 5, hij schijnt 170 te doen in z'n 4 maar dat heb ik mijn 107 nog niet aangedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe hard kunnen die eigenlijk enz.?

Ja, en in zn 3 gaat hij ruim over de 200!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Zetslet het volgende:
[..]
157 in z'n 5, hij schijnt 170 te doen in z'n 4 maar dat heb ik mijn 107 nog niet aangedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |