Coolquote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef Bargehassus het volgende:
Ach, in Nederland is bijna om de 5 meter wel een pomp gelukkig. En ik haal bijna 600 km op een tank, valt me niks tegen.
M-pakket?quote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Bargehassus het volgende:
Volgens mij had je dat al eens gevraagd.Maakt niet uit, er lopen hier nogal wat mensen rond. Een E90 330i, LeMans-blauw.
Ohja was ik vergetenquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Bargehassus het volgende:
Volgens mij had je dat al eens gevraagd.Maakt niet uit, er lopen hier nogal wat mensen rond. Een E90 330i, LeMans-blauw.
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Bargehassus het volgende:
Inderdaad met M-pakket. Het volgende zit er zo'n beetje op aan extra's, met excuses voor het af en toe wollige taalgebruik. Uit het instructieboekje.
* Neerklapbare achterbank (ja, volgens mij echt een optie)
* Bekerhouders (ja, ook echt waar een optie)
* Elektrisch bedienbare ramen voor en achter
* Elektrisch bedienbare, verwarmbare en verwarmde buitenspiegels "met stoeprandautomatiek"
* Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak
* Elektrisch verstelbare en verwarmbare sportstoelen met memory
* Elektrisch bedienbaar zonneschermrouleau (spelling cf instructieboekje) voor de achterruit
* Automatisch dimmende binnenspiegel
* Instapverlichting
* Automatische rijlichtbesturing (licht gaat automatisch aan en uit wanneer de auto dat goeddunkt)
* Comfortvergrendeling
* Regen- en lichtsensor
* Bi-xenon met bochtverlichting
* PDC voor en achter
* Spraakgestuurde navigatie met TV-functie
* Bluetooth
* Adaptieve cruisecontrol
* Adaptive Front Steering
* Bandenspanningscontrolesysteem (maar ik meen dat dat standaard is bij RFT's)
BMW's zijn lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
Het is inderdaad een handbak. Voor mij een voordeel. Leer heb ik niet, maar stof-alcantara. Kleur interieurlijsten is volgens mij gewoon het standaard aluminiumkleurige.
't Is echt een lekkere auto.
Parkeer hem maar niet in de vangrail. Bovendien wordt komend weekend het weer waarschijnlijk niet al te goed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
EDIT: Mijn huisgenote heeft voorgesteld om volgend weekend naar Duitsland te gaan om te racen tussen haar Golf V GTI en mijn BMW 535d
Ze is blijkbaar trots op haar snelle hatchback
Zal niet gebeuren (hoop ik)quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef Sygnus het volgende:
[..]
Parkeer hem maar niet in de vangrail. Bovendien wordt komend weekend het weer waarschijnlijk niet al te goed.
Niemand?quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Grielen het volgende:
Mijn accu is 16 jaar oud.(btw:) Deed het vorige winter perfect, maar nu duurt het starten soms een tel langer dan normaal.
Is dit reden voor zorgen? Aangezien ik best wel afhankelijk ben van m'n wagentje?
Sorry, ik heb er geen verstand van. Maar als ie het al 16 jaar goed doet, tja, waarom dan vervangenquote:
40 km als ik moet werken (6.30 vertrekken), en 100 km als ik naar school moet. OV is geen optie.quote:
Begrijp ik goed dat je in Duitsland woont? Daar is het toch verplicht om bij winterse omstandigheden geschikte banden te voeren? (lees: winterbanden)quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het is geen full-service leasing, dus beurten, banden en ander regulier onderhoud zijn allemaal eigen feestje. Heb sowieso de indruk dat het in Nederland met lease anders werkt dan in Duitsland, want hier is het gewoon om je auto via de fabrikant te leasen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik per maand nog geen ¤600 netto kwijt bent voor de lease.
Ik dacht van wel jaquote:Op zondag 21 november 2010 22:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je in Duitsland woont? Daar is het toch verplicht om bij winterse omstandigheden geschikte banden te voeren? (lees: winterbanden)
Niet verplicht, je verzekering zal alleen niet vergoeden als je zonder winterbanden in winterse omstandigheden een ongeluk krijgt.quote:
Kan zijn dat dat het eerste teken van overlijden is. Kan ook zijn dat het komt omdat het nu kouder is, en dat hij daarom minder snel start. Bij twijfel: vervangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |