Ja, ouwe spammertquote:Op zondag 21 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat een gaaf overzicht! Sta ik serieus op nummer 1 van de posters?
 Meer posts dan kilometers
 Meer posts dan kilometers  

Toffe stats!quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=12
Ik durfde 'm er bijna niet neer te zetten inderdaad!quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, jij weet hetDe prachtige Poolse parkeerplek vlak voor mijn deur, met de metrobaan

Shit héquote:Op zondag 21 november 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ouwe spammertMeer posts dan kilometers
 Terechte opmerking hoor Daniël. Jij had 'm ook mogen maken
 Terechte opmerking hoor Daniël. Jij had 'm ook mogen maken  Ongelofelijk dat iemand die zo weinig rijdt, zoveel berichtjes kan plaatsen in een autorijtopic
 Ongelofelijk dat iemand die zo weinig rijdt, zoveel berichtjes kan plaatsen in een autorijtopic  

en heb mn auto sinds begin augustus 2010..
 en heb mn auto sinds begin augustus 2010..

, zeker Kalkbrenner rond middernacht op de snelweg
, zeker Kalkbrenner rond middernacht op de snelweg  

Ja, rijdt dat niet goed?quote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik zit ook pas op het begin van mijn 2de tank hooren heb mn auto sinds begin augustus 2010..
Maar het rijd gewoon eenmaal lastig zonder wielen
hopelijk binnenkort weer op zn pootjes

smaaaaakquote:Op zondag 21 november 2010 19:32 schreef FalleNk810i het volgende:
Hey House, ik zag net je lastfm:
Your musical compatibility with sigmundfreund is Super
Music you have in common includes Paul Kalkbrenner, Chase & Status, Professor Green, Jack Parow and Tinie Tempah.
tof
1 voor 1 ook chill voor in de auto, zeker Kalkbrenner rond middernacht op de snelweg

Tape gaat misschien ook, maar is lastiger te verwijderen natuurlijk. Als ie maar blijft zitten als je 'm moet pakkenquote:Op zondag 21 november 2010 19:32 schreef Purdey het volgende:
Ik moet nog steeeeeds m'n veiligheidshamer plaatsen Piles, morgenochtend ga ik het doen. Echt! Het is nu al donker, anders was ik het nu gaan doen. Kan je zo'n ding ook met dubbelzijdig tape aan plakken, of moet je dat echt schroeven? En moet je dan ook boren enzo?

Ooooh, dat moet wel gaan lukken. Ik heb nog een setje roze schroevendraaiers ook in de autoquote:Op zondag 21 november 2010 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Tape gaat misschien ook, maar is lastiger te verwijderen natuurlijk. Als ie maar blijft zitten als je 'm moet pakken
Nee, je hoeft niet de boren. Zaten 2 hele kleine schroefjes bij, en die draai je er zo in met een schroevendraaier

Roze, natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooooh, dat moet wel gaan lukken. Ik heb nog een setje roze schroevendraaiers ook in de auto

Nouja mijn last.fm profiel heeft ook heel wat dingen niet, wat ik wel luister.quote:

Hello Kitty schroevendraaiers?quote:Op zondag 21 november 2010 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooooh, dat moet wel gaan lukken. Ik heb nog een setje roze schroevendraaiers ook in de auto

Ik blijf in stijl natuurlijkquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW

Vooral die grotere actieradius mis ik wel ja.quote:Op zondag 21 november 2010 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Veel koppel en een grote actieradius, yum yum yum.

quote:Op zondag 21 november 2010 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Veel koppel en een grote actieradius, yum yum yum.

Gekregen van haar vader gezien die een autobedrijf heeft
 Gekregen van haar vader gezien die een autobedrijf heeft  en omdat ze is geslaagd voor haar rijbewijs paar maanden terug
 en omdat ze is geslaagd voor haar rijbewijs paar maanden terug  

Ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vooral die grotere actieradius mis ik wel ja.

hmmzz, mag ik mijn auto ook eens langsbrengen ?quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels tussen de 12 en 17, maar een jaar of 10 geleden waren ze nog heerlijk naïef
[..]
Ik ook, sterker nog, ik zeg tegen die jongens: jullie wassen mijn auto ff, of anders! Maarja, ik ben dan ook chef wasploeg bij een transportbedrijf op vrijdag en zaterdag
Wel handig trouwens, dat hete water. Shampoo uit de spuit eroverheen blazen, ff afborstelen, met heet water afspuiten en klaarrrrrrrrr

Nou, ik zal je één ding zeggen, een tijdje heb ik ook een Mercedes Benz S350 gereden (W221). Daar zit een 3.5 liter 6-cylinder in, en als ik daarmee op de Autobahn onderweg was, dan was na ongeveer 100 kilometer als een kwart tank leeg. En aangezien ik toen altijd door een behoorlijk rustig deel van Duitsland moest rijden, zat ik soms wel in de rats of er nog wel op tijd een tankstation zou komen wat open was. Dan heb ik toch liever een diesel met wat meer actieradius, zodat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.quote:

Een S350quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou, ik zal je één ding zeggen, een tijdje heb ik ook een Mercedes Benz S350 gereden (W221). Daar zit een 3.5 liter 6-cylinder in, en als ik daarmee op de Autobahn onderweg was, dan was na ongeveer 100 kilometer als een kwart tank leeg. En aangezien ik toen altijd door een behoorlijk rustig deel van Duitsland moest rijden, zat ik soms wel in de rats of er nog wel op tijd een tankstation zou komen wat open was. Dan heb ik toch liever een diesel met wat meer actieradius, zodat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.
Gelukkig zat ik in die tijd in Luxemburg, dus kon ik wél lekker goedkoop tanken.
 zo cool
 zo cool 
een van de redenen waarom ik diesel rijdt dusquote:En aangezien ik toen altijd door een behoorlijk rustig deel van Duitsland moest rijden, zat ik soms wel in de rats of er nog wel op tijd een tankstation zou komen wat open was. Dan heb ik toch liever een diesel met wat meer actieradius, zodat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |