Die vallen ook op vrouwen dan zeker?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Vertel dat maar niet aan een aantal dames die actief zijn binnen de renault club waar ik lid ben
Ik ben vanaf mn 16e al bezig om mn eigen gereedschap bij mekaar te sparen. Toen ging het per schroevendraaier, die dingen kostten doen 15 gulden per stuk geloof ik... Inmiddels heel wat zelf erbij gekocht & gekregen van mn ouders, begint een behoorlijke verzameling te wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne nog geen jaar, vorig jaar van mijn ouders gehad
Vraag telkens met kerst en verjaardag nu maar gereedschap. Heb ik nog wat aan
Mijn vader heeft wel een hoop oud spul nog. Maarja het werkt prima dus waarom vervangen?
Nou, het viel pas op dat ze vrouw waren toen het me verteld werdquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die vallen ook op vrouwen dan zeker?
Na, die zijn anders best stijlvol hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom horen schroevendraaiers niet roze te zijn, zeg maar
Die hamer al eens opgehangen dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Na, die zijn anders best stijlvol hoorEn heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.
Je hebt niks aan stijlvol als het smerig wordquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Na, die zijn anders best stijlvol hoorEn heel erg design, en net zo goed als de lelijke zwart.
niet flauw bedoelt hoor, maar gebruik je ze ook wel eens?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zie mn vraag hier boven...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hebt niks aan stijlvol als het smerig word
Ik maak mn gereedschap na elke keer goed schoon. Heb al een hoop vieze klusjes moeten doen... Maar wat wil je ook met een oude dieselquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet eerlijk zeggen... Mijn gereedschap is ook nog niet heel smerig geworden. Nog geen vieze klusjes hoeven doen.
Moet je zeker doen! Scheelt een hele hoop ellende als je dat bijhoudt... Mijn idee: alle roest verwijderen, daarna behandelen met fertan, daarna opnieuw tectyl spuitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef FalleNk810i het volgende:
Mijn handen zijn altijd smeriger als mijn gereedschap... heb nou ook nog niet echt klusjes gehad waarbij ik veel met olie en vette troep te doen had.. enkel die oude schokdempers..
Denk dat ik binnenkort maar eens flink in de weer ga met anti roest op de plekken waar tectyl aan het falen is
Jup, was ook precies mijn planquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Scheelt een hele hoop ellende als je dat bijhoudt... Mijn idee: alle roest verwijderen, daarna behandelen met fertan, daarna opnieuw tectyl spuiten
Ik heb ook iets vanuit een spuitbus, maar weet niet precies welk merk dat is... Gewoon bij de locale autoonderdelenshop gehaald. Ik heb ook wel colad undercoating, dat is ook nog geluidsdempend, maar dat moet je met een compressor + speciaal pistool aanbrengen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, was ook precies mijn plan
Heb nu oude Valma? tectyl in een spuitbus, maar weet niet of ik daar super tevreden mee ben..
Jij misschien een super tip? liefst iets wat snel stopt met plakkenhoeft niet perse een spuitbus te zijn
Ah okay, zal wel eens gaan kijken, heb wel eens iets over RX5 ofzo gehoord.. ff googlenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb ook iets vanuit een spuitbus, maar weet niet precies welk merk dat is... Gewoon bij de locale autoonderdelenshop gehaald. Ik heb ook wel colad undercoating, dat is ook nog geluidsdempend, maar dat moet je met een compressor + speciaal pistool aanbrengen.
RX5 is meer een middel als fertan, en niet echt te vergelijken met tectyl. Volgens mij is tectyl altijd rotspul, en blijft een eeuwigheid plakkerigquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ah okay, zal wel eens gaan kijken, heb wel eens iets over RX5 ofzo gehoord.. ff googlen
Jep, reken er maar opquote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Piles het volgende:
Ik moet ook gaan klussen aan m'n autoCentrale deurvergrendeling rechtsvoor gaat er lastig. Zal wel gesmeerd moeten worden ofzo. Maar dat zal wel inhouden dat het hele paneel open mag zeker?
Nou volgens mij zijn we een beetje stil omdat we niet mee kunnen praten aan al dat autogeknutselquote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij hebben we de dames weggejaagd
Even een lokkertje posten dan!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij hebben we de dames weggejaagd
hiervan weet ik nog niet eens van alles waar het voor dient. Waar zijn die pinnendingetjes links voor?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Even een lokkertje posten dan!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |