SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door monsterd. op 29-11-2010 22:26:23 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Er wordt deze week 15-20 cm verwacht aan sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef JDude het volgende:
Oh ja, ik vergat even dat je een stukkie oostelijker zit.
Op de een of andere manier heb jij wat met topics dichtgooien he?quote:
Ach, laat de sneeuw maar komen, ik ben er klaar voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:32 schreef Mattt het volgende:
Ik heb hier dus zo echt geen zin in, in die sneeuw...
Beetje glijden kan best wel leuk zijn! Stoeprandjes zijn alleen erg gemene dingen, daar moet je voor uitkijkenquote:Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef TommyGun het volgende:
Rijden in de sneeuw![]()
Optrekken op ijs![]()
Stoepje meenemen![]()
Geen geld willen uitgeven aan winterbanden, ivm aanschaf andere auto begin volgend jaar
Echt hequote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb jij wat met topics dichtgooien he?
[..]
Aaah jeetje, nouja was het allemaal goed berijdbaar? Je hebt nu iig weer wat kilometers gemaakt, is ook niet verkeerd voor je auto tochquote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef Purdey het volgende:
Ik ben daarnet verdwaaaaaald
Ik ging naar een winkelcentrum, waar ik normaal gesproken met m'n ogen dicht heen rij. Maar het einde van een bepaalde straat was afgesloten, waardoor ik naar rechts moest. Daarna wist ik het niet meer, en ben ik maar een beetje doelloos gaan rondrijden. Auto op een gegeven moment aan de kant gezet, stratengids erbij, en ik bleek nog best in de buurt te zitten. Een ritje waar ik normaal een kwartiertje over rij, werd nu een rit van 5 kwartier![]()
Maar goed, de kunst kerstboom die ik beloofde te halen is binnen, alleen heb ik daar wel 26 km over gereden, terwijl het normaal 14 heen en weer is
quote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef Purdey het volgende:
Ik ben daarnet verdwaaaaaald
Ik ging naar een winkelcentrum, waar ik normaal gesproken met m'n ogen dicht heen rij. Maar het einde van een bepaalde straat was afgesloten, waardoor ik naar rechts moest. Daarna wist ik het niet meer, en ben ik maar een beetje doelloos gaan rondrijden. Auto op een gegeven moment aan de kant gezet, stratengids erbij, en ik bleek nog best in de buurt te zitten. Een ritje waar ik normaal een kwartiertje over rij, werd nu een rit van 5 kwartier![]()
Maar goed, de kunst kerstboom die ik beloofde te halen is binnen, alleen heb ik daar wel 26 km over gereden, terwijl het normaal 14 heen en weer is
ach, doelloos was t niet.. maar je was je doel kwijtquote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Purdey het volgende:
Het was een woonwijk, met straatjes die allemaal op elkaar lijken![]()
En ik moest plassen op een gegeven momentKilometers maken kan geen kwaad nee
@FalleNk810i: Daar dacht ik ook nog aanDat ik beter was in doelloos rondrijden als ik dacht
Haha, dat is zo. Normaal had ik dus aan het einde van die straat naar links gemoeten, en dan de tweede rechts. Niks aan 't handje. Maar nu ik om moest gaan rijden, begreep ik het niet meer. Miste ineens m'n instructeur die echt overal de weg wist, welk straatje je ook insloeg. Het idee dat ik had ooit misschien weleens instructrice te willen worden heb ik dan ook bij deze geskiptquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ach, doelloos was t niet.. maar je was je doel kwijt
Het schijnt hier ook te gaan sneeuwen, is al wel een tijdje wat bewolkt..quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier in het Oosten des Landsch sneeuwt het al een uurEr ligt nu zo'n heel lief wit dekentje overal overheen, net een paar millimeter
De weg is wel schoon, dat is wel jammerquote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het schijnt hier ook te gaan sneeuwen, is al wel een tijdje wat bewolkt..
Yup, vorig jaar een velg + lager stuk gereden, en ophanging ietwat kromquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb jij wat met topics dichtgooien he?
[..]
Ach, laat de sneeuw maar komen, ik ben er klaar voor.
[..]
Beetje glijden kan best wel leuk zijn! Stoeprandjes zijn alleen erg gemene dingen, daar moet je voor uitkijken.
Wat voor auto ga je kopen?
Tis inderdaad nog niet erg wit in Rotterdamquote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het schijnt hier ook te gaan sneeuwen, is al wel een tijdje wat bewolkt..
Ik wilde net gaan roepen "hier nietquote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier in het Oosten des Landsch sneeuwt het al een uurEr ligt nu zo'n heel lief wit dekentje overal overheen, net een paar millimeter
Hier ligt nu, mwah, een centimetertje, hooguitquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan roepen "hier niet!", maar het blijft ook hier nu liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |