SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door L0we op 10-12-2010 19:48:42 ]
Ty, kan nog wel quote, maar een niet topic maken is nogal een gedoe...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:41 schreef L0we het volgende:
En hier verder!
@Marco001, ik heb maar de vrijheid genomen om een nieuw deel voor je te openen
Ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ty, kan nog wel quote, maar een niet topic maken is nogal een gedoe...
Thnx, dat was ik nog vergeten inderdaad, staat er bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
Is het overigens mogelijk deel #31 nog aan de spoiler toe te voegen?
Mijn broek, wat doe je ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
Juist, je was me net voor, dus gaan we hier verder!
Off-topic: hoe kan ik een mod aan z'n broek trekken zodat ie het andere deel sluit?
Thank gawd heb ik een goede riem omquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Top L0we!
[..]
Errrrmmm, eraan trekken (maar alleen aan je broek!!)?
Lucky you.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thank gawd heb ik een goede riem om
Keihard nodig; ik rijd in een Transit tegenwoordig, en daar wil je broek wel van afzakkenquote:
Ik heb eens samen met mijn neef op 1 dag een Mercedes Benz Vito 109cdi (90pk...leuk in de bergen) van Hamburg naar Dingolfing (richting de Oostenrijkse grens) gestuurd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Keihard nodig; ik rijd in een Transit tegenwoordig, en daar wil je broek wel van afzakken
Ik kreeg van de week eerst een T5 mee met 180.000 km op de klok, liep als een zonnetje, rijdt comfortabel en stil; niet vlot, maar dat hoeft ook niet; ik word per uur betaald, en niet per bekeuringquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb eens samen met mijn neef op 1 dag een Mercedes Benz Vito 109cdi (90pk...leuk in de bergen) van Hamburg naar Dingolfing (richting de Oostenrijkse grens) gestuurd.
Toen was ik ook blij een stevige broek aan te hebben gehad, was ook niet zo heel leuk. Was ook nog in de zomer ook.
Een Transporter idd, en nee, geen luxe shit, is voor een funderingsbedrijf, dus bagger is de no 1 bekledingquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
Die VW bussen schijnen idd goed te zijn (of bedoel je een Volvo S80 T5), dat heb ik al van meerdere mensen gehoord. Voor als je hem als highline hebt met een 2.5 tdi + automaat. Die leren stoelen achterin zijn dan tof, met zo'n tafeltje in het midden.
Perfect om eventjes op een parkeersplaats een meeting of bespreking te houden.
Pfff.......mijn kofferbak gaat ook open als je tegen de achterkant van de auto schopt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hoi Purdey.
Edit: leuke ontwikkeling van BMW, je kofferbak openen met je voet:
Ik kijk zo de herhaling @ uitzendinggemistquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik de enige die wegmisbruikers kijkt of kijken er nog anderen?
Gezelligquote:
Dat is inderdaad erg leuk! Die van mijn gaat open als ik te hard over een drempel rij...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hoi Purdey.
Tjsa, wát voor auto was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pfff.......mijn kofferbak gaat ook open als je tegen de achterkant van de auto schopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als je je sleutel net onder de bumper laat vallen en je raapt het op, gaat de kofferbak weer openquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hoi Purdey.
Welcomequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |