SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Bart, je staat bijna helemaal bovenaan!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Dr_Flash
Bartholomeus
L0we
Duvel
Peterselieman
Sjoegerd
Purdey
monsterd.
Goddelijker
Socios
BrinkydeBMW
house_is_a_feeling
Marco001
Zug-Chef
Bargehassus
Dubish
dennistd
Grielen
Pumatje
James1988
Sounddragon
0067
Darkwing_Duck
Wadloper
JDude
ghizzer
bork
ethiraseth
Dichterbijer
Willy84
WhiteJoker
Ofyles2
Rubber_Johnny
Pietverdriet
YoshiBignose
Mikkie
Piles
Anne
Koning_Paupermans
gers
GSbrder
FalleNk810i
vannelle
Nick_Taken
Igen
junkiexp
Ou-Tannu
DS4
kikoooooo
De_Hertog
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef monsterd. het volgende:
Dat volledig technische autoverhaal ontgaat me dus volledig even he
veilig aangekomen dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Purdey het volgende:
Wat een geestige TT![]()
@Monsterd: Lief, ik begrijp er ook he-le-maal niks van
Ik ben weer thuisssss
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorryquote:
Welkom!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Purdey het volgende:
Wat een geestige TT![]()
Ik ben weer thuisssss
Ja, met de metro héquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
veilig aangekomen dus
En bij von_preussen sta ik 11e
Leuke collega zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, met de metro héWeet je hoeveel normale mensen er 's morgens om half 7 in de metro zitten. Ik ga dan altijd met de auto. I mean, meereizen met het plebs
![]()
Hoe dan ook, ik had een enge collegaDie is er normaal nooit, gelukkig, want ik schrok echt. Hij was écht minimaal 2 meter, en ook zo breed
En hij barste als een soort van Hulk haast uit z'n groene shirtje
Ik rij al 2dagen zonder ruitenwisservloeistofquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorry![]()
Mijn autokennis is beperkt tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof en het eventueel vervangen van een band (met heel veel moeite)![]()
Als jullie over schoenen beginnen voelt dat voor ons precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef monsterd. het volgende:
Dat volledig technische autoverhaal ontgaat me dus volledig even he
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Purdey het volgende:
Wat een geestige TT![]()
Ik ben weer thuisssss
Domme lulquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik rij al 2dagen zonder ruitenwisservloeistof
Ik rij al die tijd al met ruitewisservloeistof die tot -10 mee kanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Bart! Liefje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als jullie over schoenen beginnen voelt dat voor ons precies hetzelfde
[..]
Je zou BMW moeten gaan rijden, daar checkt de auto alles voor je. En als er dan wat is, dan belt automatisch iemand van het BMW service center en kan je naar de volgende BMW dealer sturen om het verhelpen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorry![]()
Mijn autokennis is beperkt tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof en het eventueel vervangen van een band (met heel veel moeite)![]()
Naar wát?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bart! Liefje!![]()
Aan schoenen is niks technisch hé.. Ik was net op zoek naar leuke suéde sleehakjes, maar niks
Dat is idd wel netjes, maargoed.. Mijn micra doet voorlopig nog goed zijn dienst, net zoals de reparerende vriend van mijn moederquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou BMW moeten gaan rijden, daar checkt de auto alles voor je. En als er dan wat is, dan belt automatisch iemand van het BMW service center en kan je naar de volgende BMW dealer sturen om het verhelpen.
Hier kan je allerlei zaken (oliestand, je banden/spanning etc.) in de gaten houden:
[ afbeelding ]
En in dit lijstje laat ie dan alles zien wat er nog gedaan moet worden, van ruitenwisservloeistof tot het verwisselen van je remschijven:
[ afbeelding ]
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
Ahhhh, de lijst van mijn forumvriendjes (op basis van mijn posthistorie):
[..]
Bart, je staat bijna helemaal bovenaan!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou BMW moeten gaan rijden, daar checkt de auto alles voor je. En als er dan wat is, dan belt automatisch iemand van het BMW service center en kan je naar de volgende BMW dealer sturen om het verhelpen.
Hier kan je allerlei zaken (oliestand, je banden/spanning etc.) in de gaten houden:
[ afbeelding ]
En in dit lijstje laat ie dan alles zien wat er nog gedaan moet worden, van ruitenwisservloeistof tot het verwisselen van je remschijven:
[ afbeelding ]
Zeg, ga eens snel bijvullenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Print hij dan ook een manual uit hoe je het moet vervangen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat schud ik zomaar uit mijn mouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |