SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Bart, je staat bijna helemaal bovenaan!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Dr_Flash
Bartholomeus
L0we
Duvel
Peterselieman
Sjoegerd
Purdey
monsterd.
Goddelijker
Socios
BrinkydeBMW
house_is_a_feeling
Marco001
Zug-Chef
Bargehassus
Dubish
dennistd
Grielen
Pumatje
James1988
Sounddragon
0067
Darkwing_Duck
Wadloper
JDude
ghizzer
bork
ethiraseth
Dichterbijer
Willy84
WhiteJoker
Ofyles2
Rubber_Johnny
Pietverdriet
YoshiBignose
Mikkie
Piles
Anne
Koning_Paupermans
gers
GSbrder
FalleNk810i
vannelle
Nick_Taken
Igen
junkiexp
Ou-Tannu
DS4
kikoooooo
De_Hertog
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef monsterd. het volgende:
Dat volledig technische autoverhaal ontgaat me dus volledig even he
veilig aangekomen dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Purdey het volgende:
Wat een geestige TT![]()
@Monsterd: Lief, ik begrijp er ook he-le-maal niks van
Ik ben weer thuisssss
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorryquote:
Welkom!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Purdey het volgende:
Wat een geestige TT![]()
Ik ben weer thuisssss
Ja, met de metro héquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
veilig aangekomen dus
En bij von_preussen sta ik 11e
Leuke collega zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, met de metro héWeet je hoeveel normale mensen er 's morgens om half 7 in de metro zitten. Ik ga dan altijd met de auto. I mean, meereizen met het plebs
![]()
Hoe dan ook, ik had een enge collegaDie is er normaal nooit, gelukkig, want ik schrok echt. Hij was écht minimaal 2 meter, en ook zo breed
En hij barste als een soort van Hulk haast uit z'n groene shirtje
Ik rij al 2dagen zonder ruitenwisservloeistofquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorry![]()
Mijn autokennis is beperkt tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof en het eventueel vervangen van een band (met heel veel moeite)![]()
Als jullie over schoenen beginnen voelt dat voor ons precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef monsterd. het volgende:
Dat volledig technische autoverhaal ontgaat me dus volledig even he
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Purdey het volgende:
Wat een geestige TT![]()
Ik ben weer thuisssss
Domme lulquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik rij al 2dagen zonder ruitenwisservloeistof
Ik rij al die tijd al met ruitewisservloeistof die tot -10 mee kanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Bart! Liefje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als jullie over schoenen beginnen voelt dat voor ons precies hetzelfde
[..]
Je zou BMW moeten gaan rijden, daar checkt de auto alles voor je. En als er dan wat is, dan belt automatisch iemand van het BMW service center en kan je naar de volgende BMW dealer sturen om het verhelpen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als ik er iets van begreep, kwam ik er misschien achter. Maar of ik nu iets mis? Nee, sorry![]()
Mijn autokennis is beperkt tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof en het eventueel vervangen van een band (met heel veel moeite)![]()
Naar wát?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bart! Liefje!![]()
Aan schoenen is niks technisch hé.. Ik was net op zoek naar leuke suéde sleehakjes, maar niks
Dat is idd wel netjes, maargoed.. Mijn micra doet voorlopig nog goed zijn dienst, net zoals de reparerende vriend van mijn moederquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou BMW moeten gaan rijden, daar checkt de auto alles voor je. En als er dan wat is, dan belt automatisch iemand van het BMW service center en kan je naar de volgende BMW dealer sturen om het verhelpen.
Hier kan je allerlei zaken (oliestand, je banden/spanning etc.) in de gaten houden:
[ afbeelding ]
En in dit lijstje laat ie dan alles zien wat er nog gedaan moet worden, van ruitenwisservloeistof tot het verwisselen van je remschijven:
[ afbeelding ]
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
Ahhhh, de lijst van mijn forumvriendjes (op basis van mijn posthistorie):
[..]
Bart, je staat bijna helemaal bovenaan!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou BMW moeten gaan rijden, daar checkt de auto alles voor je. En als er dan wat is, dan belt automatisch iemand van het BMW service center en kan je naar de volgende BMW dealer sturen om het verhelpen.
Hier kan je allerlei zaken (oliestand, je banden/spanning etc.) in de gaten houden:
[ afbeelding ]
En in dit lijstje laat ie dan alles zien wat er nog gedaan moet worden, van ruitenwisservloeistof tot het verwisselen van je remschijven:
[ afbeelding ]
Zeg, ga eens snel bijvullenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Print hij dan ook een manual uit hoe je het moet vervangen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat schud ik zomaar uit mijn mouw.quote:
General chat, en dan topic 'wie zijn je forumvrienden'quote:
Deze deed dat nog niet, maar je hebt in de nieuwe 7- en 5-serie wel op de harde schijf filmpjes staan hoe bepaalde opties werken en hoe je simpele dingen kan vervangen of bijvullen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Print hij dan ook een manual uit hoe je het moet vervangen?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Purdey
L0we
house_is_a_feeling
von_Preussen
Sjoegerd
jacobras
monsterd.
CherryLips
Goddelijker
BrinkydeBMW
twiFight
Bartholomeus
08gnoT.
FalleNk810i
Jac0bus
Joosterd
vannelle
Marco001
mstr
BasementDweller
ScarFace-
WhiteJoker
JJH
Henkhimself
Piles
Nero22
FastFox91
JDude
Hitomi
Ou-Tannu
Bargehassus
Kimpossible
Butterfly91
junkiexp
Catch_me
trainfreak
Spelvout
SinofEnvy
Empathologica
Juuhachi
Blistering
Eix
Mattor
Grielen
singlemetkids
Lodewijkvdb
honkhonk
Unknown90
Crimyclown
Vandergeld
Jeetje, dat snap je toch welquote:
Kerst heeft drie dagen, Purdey heeft 4 setjes kleding............ik snap er echt totaal niks van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jeetje, dat snap je toch welGewoon schoenen met een omhooglopend hakje, in het zwart suéde. Die wilde ik voor kerst. Want inmiddels heb ik al 4 setjes kleding voor kerst, en daar kunnen déze schoenen heel goed bij
Maar er zijn dus maar 2 dagen..
Ik heb hier in polen ondertussen 4 paar laarzen aangeschaftquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jeetje, dat snap je toch welGewoon schoenen met een omhooglopend hakje, in het zwart suéde. Die wilde ik voor kerst. Want inmiddels heb ik al 4 setjes kleding voor kerst, en daar kunnen déze schoenen heel goed bij
Zo snappen zij dat technische verhaal niet, zo snappen wij dit nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kerst heeft drie dagen, Purdey heeft 4 setjes kleding............ik snap er echt totaal niks van.
Kerst heeft maar 2 dagen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kerst heeft drie dagen, Purdey heeft 4 setjes kleding............ik snap er echt totaal niks van.
Hij is weer standaard gewordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je peugeot hebt 'gestyled'het staat hem goed
quote:
Pur jij staat bij mij ook op 1quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kerst heeft maar 2 dagen hoorEn oud&nieuw is er ook nog, zei Monsterd net. Dus dat komt goed
@Dubish: Ik ben je nummer 1!!!
Ohhquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hij is weer standaard gewordenWant auto word weer verkocht
Ik heb tijdens mijn stage af en toe wel vuile was en dergelijke per FedEx naar huis gestuurd, is dat geen optie voor je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb hier in polen ondertussen 4 paar laarzen aangeschaft![]()
en nog meer kleding![]()
hoe ga ik dat in godsnaam allemaal meenemen![]()
Yep een Audi A6quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ohhheb je al een nieuwe auto op het oog?
Vrachtwagen hurenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb hier in polen ondertussen 4 paar laarzen aangeschaft![]()
en nog meer kleding![]()
hoe ga ik dat in godsnaam allemaal meenemen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn stage af en toe wel vuile was en dergelijke per FedEx naar huis gestuurd, is dat geen optie voor je?
Trouwens, laarzen zei je?
[ afbeelding ]
En mijn micra dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Dubish het volgende:
[..]
Yep een Audi A6
[..]
Vrachtwagen huren, of een bestelbusje
![]()
Die rijd house wel terugquote:
Dat was een A8, maar het word toch een A6quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ohja jij was dat met die proefrit ja![]()
Huisgenote wilt pics ervanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke, in het grijs heb ik uuh vorige week gekocht
Ach al die laarzen lijken allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke, in het grijs heb ik uuh vorige week gekocht
Ohja dat was het verhaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Dubish het volgende:
[..]
Die rijd house wel terug
[..]
Dat was een A8, maar het word toch een A6![]()
quote:Bartholomeus
von_Preussen
monsterd.
Sjoegerd
L0we
Marco001
house_is_a_feeling
Goddelijker
BrinkydeBMW
WhiteJoker
FutureFairytale
Grielen
Dubish
Aphrodyte
FlowMaster
vannelle
kvd
Anne
PdeHoog
Bargehassus
08gnoT.
Empathologica
mazaru
Zo-is-dat
motorbloempje
Sounddragon
Riann
Enfermera
Pisces29
CherryLips
Zeg dat dan ook gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je wilt iets lenen? Ik heb een zwart jurkje met een strikje. Of een blauw jurkje met bloemen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook gewoon
En u heeft setjes kleding? Nou, kom maar op
Lenen? Niks ervan, showen die handelquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je wilt iets lenen? Ik heb een zwart jurkje met een strikje. Of een blauw jurkje met bloemen?
Het lijkt anders net alsof je huisgenote altijd met je meeleest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Huisgenote wilt pics ervanze vindt die zwarte op het plaatje mooi
Kom naar naar Rotterdam, krijg je de hele verkleedshowquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lenen? Niks ervan, showen die handel
Niet altijd, maar ze lurkt altijd mee via haar laptopquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het lijkt anders net alsof je huisgenote altijd met je meeleest?![]()
Ik zal eens kijken of vanavond een foto ervan kan maken
Zeg dat nou niet te hard schat, voor je het weet sta ik voor je neusquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kom naar naar Rotterdam, krijg je de hele verkleedshow
Toch aardig dat ik dan op nr 3 komquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat schud ik zomaar uit mijn mouw.![]()
Nee, eigenlijk heb ik het hiervandaan: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat haar hier gewoon registreren!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Huisgenote wilt pics ervanze vindt die zwarte op het plaatje mooi
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb meteen de kassa meegenomen.
LOLquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb meteen de kassa meegenomen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Toch aardig dat ik dan op nr 3 kom
mijn lijstje van afgelopen week in een spoiler:Zegt ze dat ik mijn 5-serie aan haar moet geven in ruil voor haar GTISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Laat haar hier gewoon registreren!
Brinky, de nieuwe BMW
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Toch aardig dat ik dan op nr 3 kom
mijn lijstje van afgelopen week in een spoiler:Top! Als ik naar de afgelopen week kijk kom jij zelfs op twee (Bart blijft op 1 staan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Laat haar hier gewoon registreren!![]()
Voor zo een voorstel zou ik haar stompuh jonguh, met der blije bakkes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Zegt ze dat ik mijn 5-serie aan haar moet geven in ruil voor haar GTI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretty damn obvious
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
En nu zegt ze dat ik geen meisjes mag slaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor zo een voorstel zou ik haar stompuh jonguh, met der blije bakkes.
Gewoon vragen of ze geëmancipeerd is. Zegt ze ja, dan gewoon slaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En nu zegt dat dat ik geen meisjes mag slaan
Ach, genoeg dingen die je wél met dr mag doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En nu zegt dat ik geen meisjes mag slaan
En als ze ja zegt: laat 'r ook meteen ff het vuilnis naar buiten sjouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze geëmancipeerd is. Zegt ze ja, dan gewoon slaan.
Zegt ze nee, dan ook gewoon slaan.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze geëmancipeerd is. Zegt ze ja, dan gewoon slaan.
Zegt ze nee, dan ook gewoon slaan.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als ze ja zegt: laat 'r ook meteen ff het vuilnis naar buiten sjouwen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, genoeg dingen die je wél met dr mag doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
Wat Bart zegt, je moet je vrouwtje wel een beetje onder controle houden Brinkey, dit kan dus gewoon niet.
Op één of andere manier moet ik hieraan denken:
zo heel af en toe...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de hele tijd serious request zitten te kijken eigenlijk?
Dan ga ik jullie ideeen ook uitvoerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
Dan hoop ik toch wel dat ze pizza voor jou is gaan halen, anders schiet je er nog steeds niets mee op.
Succes, hoop dat je geen verrot gebit hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
zo naar de tandarts.En ik was net zo lekker bezig aan mijn bedrijfsscan..
Rotterdam is heel groot, en mijn adres heb je nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard schat, voor je het weet sta ik voor je neus
Nee, maar je hebt al wel één a twee tips gegeven waardoor je al een vrij goed stuk van de stad kunt uitsluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Rotterdam is heel groot, en mijn adres heb je nietDus, succes
En hoeveel rode Micra's staan daar nog hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt al wel één a twee tips gegeven waardoor je al een vrij goed stuk van de stad kunt uitsluiten.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt al wel één a twee tips gegeven waardoor je al een vrij goed stuk van de stad kunt uitsluiten.
Rood? Die van purdey is blauw?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoeveel rode Micra's staan daar nog hè
Serieus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij probeert Bart op een dwaalspoor te zettenquote:
Hij-is-blauwquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Hij probeert Bart op een dwaalspoor te zetten.
Maargoed, na een maand stilstaan gok ik dat hij elke kleur behalve blauw heeft!
Das wel erg lief van emquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij-is-blauw
Edit: Met een wit dakje. M'n paps maakt 'm elke dag schoon
Ik kan je niet direct een adres geven, maar zou wat moeten rondrijden. Maar ik heb de indruk dat je in de buurt van de metro woont, waardoor je al een heel stuk van Rotterdam kan wegstrepen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan je niet direct een adres geven, maar zou wat moeten rondrijden. Maar ik heb de indruk dat je in de buurt van de metro woont, waardoor je al een heel stuk van Rotterdam kan wegstrepen.
Om welke reden dan ook zit ik aan het oosten te denken, en dan ergens langs de Calandlijn. Maar daar heb ik totaal geen argumenten voor, dus zou ook net zo goed compleet verkeerd kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |