Je wilt iets lenen? Ik heb een zwart jurkje met een strikje. Of een blauw jurkje met bloemen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook gewoon
En u heeft setjes kleding? Nou, kom maar op
Lenen? Niks ervan, showen die handelquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je wilt iets lenen? Ik heb een zwart jurkje met een strikje. Of een blauw jurkje met bloemen?
Het lijkt anders net alsof je huisgenote altijd met je meeleest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Huisgenote wilt pics ervanze vindt die zwarte op het plaatje mooi
Kom naar naar Rotterdam, krijg je de hele verkleedshowquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lenen? Niks ervan, showen die handel
Niet altijd, maar ze lurkt altijd mee via haar laptopquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het lijkt anders net alsof je huisgenote altijd met je meeleest?![]()
Ik zal eens kijken of vanavond een foto ervan kan maken
Zeg dat nou niet te hard schat, voor je het weet sta ik voor je neusquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kom naar naar Rotterdam, krijg je de hele verkleedshow
Toch aardig dat ik dan op nr 3 komquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat schud ik zomaar uit mijn mouw.![]()
Nee, eigenlijk heb ik het hiervandaan: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat haar hier gewoon registreren!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Huisgenote wilt pics ervanze vindt die zwarte op het plaatje mooi
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb meteen de kassa meegenomen.
LOLquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb meteen de kassa meegenomen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Toch aardig dat ik dan op nr 3 kom
mijn lijstje van afgelopen week in een spoiler:Zegt ze dat ik mijn 5-serie aan haar moet geven in ruil voor haar GTISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Laat haar hier gewoon registreren!
Brinky, de nieuwe BMW
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Toch aardig dat ik dan op nr 3 kom
mijn lijstje van afgelopen week in een spoiler:Top! Als ik naar de afgelopen week kijk kom jij zelfs op twee (Bart blijft op 1 staan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Laat haar hier gewoon registreren!![]()
Voor zo een voorstel zou ik haar stompuh jonguh, met der blije bakkes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Zegt ze dat ik mijn 5-serie aan haar moet geven in ruil voor haar GTI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretty damn obvious
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
En nu zegt ze dat ik geen meisjes mag slaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor zo een voorstel zou ik haar stompuh jonguh, met der blije bakkes.
Gewoon vragen of ze geëmancipeerd is. Zegt ze ja, dan gewoon slaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En nu zegt dat dat ik geen meisjes mag slaan
Ach, genoeg dingen die je wél met dr mag doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En nu zegt dat ik geen meisjes mag slaan
En als ze ja zegt: laat 'r ook meteen ff het vuilnis naar buiten sjouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze geëmancipeerd is. Zegt ze ja, dan gewoon slaan.
Zegt ze nee, dan ook gewoon slaan.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze geëmancipeerd is. Zegt ze ja, dan gewoon slaan.
Zegt ze nee, dan ook gewoon slaan.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als ze ja zegt: laat 'r ook meteen ff het vuilnis naar buiten sjouwen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, genoeg dingen die je wél met dr mag doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
Wat Bart zegt, je moet je vrouwtje wel een beetje onder controle houden Brinkey, dit kan dus gewoon niet.
Op één of andere manier moet ik hieraan denken:
zo heel af en toe...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de hele tijd serious request zitten te kijken eigenlijk?
Dan ga ik jullie ideeen ook uitvoerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
Dan hoop ik toch wel dat ze pizza voor jou is gaan halen, anders schiet je er nog steeds niets mee op.
Succes, hoop dat je geen verrot gebit hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
zo naar de tandarts.En ik was net zo lekker bezig aan mijn bedrijfsscan..
Rotterdam is heel groot, en mijn adres heb je nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard schat, voor je het weet sta ik voor je neus
Nee, maar je hebt al wel één a twee tips gegeven waardoor je al een vrij goed stuk van de stad kunt uitsluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Rotterdam is heel groot, en mijn adres heb je nietDus, succes
En hoeveel rode Micra's staan daar nog hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt al wel één a twee tips gegeven waardoor je al een vrij goed stuk van de stad kunt uitsluiten.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt al wel één a twee tips gegeven waardoor je al een vrij goed stuk van de stad kunt uitsluiten.
Rood? Die van purdey is blauw?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoeveel rode Micra's staan daar nog hè
Serieus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij probeert Bart op een dwaalspoor te zettenquote:
Hij-is-blauwquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Hij probeert Bart op een dwaalspoor te zetten.
Maargoed, na een maand stilstaan gok ik dat hij elke kleur behalve blauw heeft!
Das wel erg lief van emquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij-is-blauw
Edit: Met een wit dakje. M'n paps maakt 'm elke dag schoon
Ik kan je niet direct een adres geven, maar zou wat moeten rondrijden. Maar ik heb de indruk dat je in de buurt van de metro woont, waardoor je al een heel stuk van Rotterdam kan wegstrepen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan je niet direct een adres geven, maar zou wat moeten rondrijden. Maar ik heb de indruk dat je in de buurt van de metro woont, waardoor je al een heel stuk van Rotterdam kan wegstrepen.
Om welke reden dan ook zit ik aan het oosten te denken, en dan ergens langs de Calandlijn. Maar daar heb ik totaal geen argumenten voor, dus zou ook net zo goed compleet verkeerd kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |