SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BrinkydeBMW op 20-12-2010 09:19:52 ]Brinky, de nieuwe BMW
Ik rij nu 1:9 met mijn micraquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
De zachte banden waren de hoofdzaak denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik verbruik iets meer dan normaal... niet zo heel veel dus
Denk het ookquote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
De zachte banden waren de hoofdzaak denk ik.
1:14quote:
Wat verbruik je eigenlijk met je 535d "normaal" dan, en hoe ziet je ritpatroon eruit?quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Bij de laatste keer tanken had ik net geen 1.000 gereden in plaats van de ongeveer 1.050 die ik anders haal (en er ging wel evenveel in, om die maar vast voor te zijnquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
Nog.Altijd 1:12quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Volgens het KNMI gaat het over een paar dagen dooien, dus je wensen worden gehoord Purdey!quote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben begonnen aan mijn laatste luie dag
Weer sneeuw gevallen hier, balen gewoonDe-sneeuw-moet-wég!
Eens, ik zit met dit weer ook nog steeds rond de 1:9, alleen als de motor koud is merk ik dat hij later schakelt c.q. de toeren iets hoger houdt. Maar als de motor warm begint te worden gaat ook dat weer over naar normaal.quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nog.Altijd 1:12
Alleen schakelt hij nu pas na 2 km ofzoiets over op gas....
Ik heb nog wel ruimte over, dus dan kom je toch hierheen?? Hier ligt amper genoeg om de omgeving wit te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Goedzoquote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens het KNMI gaat het over een paar dagen dooien, dus je wensen worden gehoord Purdey!
Jawel, groningen heeft er zelfs 2.quote:Op maandag 20 december 2010 10:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedzo![]()
@Marco001: Heb jij een La Place in de buurt waar ik dan even in kan vallen
Ik ben begonnen aan mijn luie dag op stage, terwijl ik wel mijn stageonderzoek moet afmakenquote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Hmmm, dat is best ver dan. Ik heb er 1 op 5 minuten rij afstand, of 8 minuten met de metroquote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jawel, groningen heeft er zelfs 2.en ze zijn slechts 30 minuten.rijden hiervandaan.
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatquote:Op maandag 20 december 2010 10:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan mijn luie dag op stage, terwijl ik wel mijn stageonderzoek moet afmaken
Hier is trouwens ook sneeuw gevallen, een aardig pak van zo rond de 15 cm
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatIk hoop op een kerstgift, maar V&D kennende..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |