SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BrinkydeBMW op 20-12-2010 09:19:52 ]Brinky, de nieuwe BMW
Ik rij nu 1:9 met mijn micraquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
De zachte banden waren de hoofdzaak denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik verbruik iets meer dan normaal... niet zo heel veel dus
Denk het ookquote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
De zachte banden waren de hoofdzaak denk ik.
1:14quote:
Wat verbruik je eigenlijk met je 535d "normaal" dan, en hoe ziet je ritpatroon eruit?quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Bij de laatste keer tanken had ik net geen 1.000 gereden in plaats van de ongeveer 1.050 die ik anders haal (en er ging wel evenveel in, om die maar vast voor te zijnquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
Nog.Altijd 1:12quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Volgens het KNMI gaat het over een paar dagen dooien, dus je wensen worden gehoord Purdey!quote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben begonnen aan mijn laatste luie dag
Weer sneeuw gevallen hier, balen gewoonDe-sneeuw-moet-wég!
Eens, ik zit met dit weer ook nog steeds rond de 1:9, alleen als de motor koud is merk ik dat hij later schakelt c.q. de toeren iets hoger houdt. Maar als de motor warm begint te worden gaat ook dat weer over naar normaal.quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nog.Altijd 1:12
Alleen schakelt hij nu pas na 2 km ofzoiets over op gas....
Ik heb nog wel ruimte over, dus dan kom je toch hierheen?? Hier ligt amper genoeg om de omgeving wit te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Goedzoquote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens het KNMI gaat het over een paar dagen dooien, dus je wensen worden gehoord Purdey!
Jawel, groningen heeft er zelfs 2.quote:Op maandag 20 december 2010 10:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedzo![]()
@Marco001: Heb jij een La Place in de buurt waar ik dan even in kan vallen
Ik ben begonnen aan mijn luie dag op stage, terwijl ik wel mijn stageonderzoek moet afmakenquote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Hmmm, dat is best ver dan. Ik heb er 1 op 5 minuten rij afstand, of 8 minuten met de metroquote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jawel, groningen heeft er zelfs 2.en ze zijn slechts 30 minuten.rijden hiervandaan.
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatquote:Op maandag 20 december 2010 10:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan mijn luie dag op stage, terwijl ik wel mijn stageonderzoek moet afmaken
Hier is trouwens ook sneeuw gevallen, een aardig pak van zo rond de 15 cm
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatIk hoop op een kerstgift, maar V&D kennende..
Dat is wel lekker dan! En eerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...
Klinkt goed!quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...
Oh ik ken het, alleen heb ik nooit zin om te kijken tenzij ik echt niet weet wat ik krijg.. Nu staan voor mij de bedragen vast, dus maakt het eigenlijk niet uitquote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatIk hoop op een kerstgift, maar V&D kennende..
En dan moet je straks ook nog terug?quote:Op maandag 20 december 2010 10:36 schreef L0we het volgende:
Oef, bennekom - den haag in 4 uur gereden...
Jep. Eind van de dag eerst naar gouda, en vanavond teurg. Met autoambulance en extra autoquote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dan moet je straks ook nog terug?
Zou op zich ook wel PTA-gerelateerd zijn, maar open dan een "Broem SC", waar je communiceert in uitlaatgeluidenquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef von_Preussen het volgende:
Gaan we nu een heel topic volspammen met alleen maar "vroeeeeemmmm, broeeeeeem, brömmm brömmmmm brömmm en beeep beeep beeep"?
rijden is juist leuk met dit weerquote:Op maandag 20 december 2010 11:31 schreef FalleNk810i het volgende:
mogguhh, volgens mij heb ik echt iets van 5 topics alweer gemist haha![]()
Verveel me echt de tering.. tis veel te glad om de dijk op te komen met mn autoTouren met dit weer is ook niet alles..
Gok dat jij toch wel wat bammetjes verbruikt hoor!quote:Zit ook wel een voordeel aan, ik verbruik nu ook niks
Tja dat misschien wel, maar heb enkel zomerbandjes met weinig profiel... niet zoveel zin om risico te lopen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:39 schreef L0we het volgende:
[..]
rijden is juist leuk met dit weer. Gister nog even lekker door het bos gereden, erg moooi ook
[..]
Gok dat jij toch wel wat bammetjes verbruikt hoor!.
Normaal ongeveer 1:12 ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat verbruik je eigenlijk met je 535d "normaal" dan, en hoe ziet je ritpatroon eruit?
Can't touch thisquote:Op maandag 20 december 2010 10:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ruimte over, dus dan kom je toch hierheen?? Hier ligt amper genoeg om de omgeving wit te maken.
Ik krijg een 13e maand, ben alleen benieuwd hoeveel dat is omdat ik halverwege mijn contract ben omgeschakeld naar een hoger contract.quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zou de sneeuw er even afrijden / afschuiven met een borstel, alleen bij vastzittend ijs zou ik voorzichtig zijn. Of het ijs smelt en het valt mee, of het schuift er mischien af met achterlating van krassen (net als bij veel zand zeg maar).quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan het kwaad als ik m'n auto met al het sneeuw en ijs er op door de wasstraat haal? Vind 'm een beetje lellek geworden zo.
quote:
Hm, het is wel een wasstraat die ook met een gigantische droger eroverheen gaat.. zal het dan ook nog nodig zijn?quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou de sneeuw er even afrijden / afschuiven met een borstel, alleen bij vastzittend ijs zou ik voorzichtig zijn. Of het ijs smelt en het valt mee, of het schuift er mischien af met achterlating van krassen (net als bij veel zand zeg maar).
En dan natuurlijk je wagen goed droogmaken en de rubbers insmeren, anders krijg je hem morgen niet meer open.
Een droger maakt de kieren van je auto (achterbak, deuren etc.) nooit goed droog, dus daar zou ik minimaal met een handdoek of een keukenrol nog overheen gaan.quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hm, het is wel een wasstraat die ook met een gigantische droger eroverheen gaat.. zal het dan ook nog nodig zijn?
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een droger maakt de kieren van je auto (achterbak, deuren etc.) nooit goed droog, dus daar zou ik minimaal met een handdoek of een keukenrol nog overheen gaan.
Graag gedaan hoor, nog 1 ding, zorg ervoor dat je spray voor je sloten hebt, daar komt ook vocht in wat je niet zelf kan drogen, en je wilt natuurlijk ook het slot kunnen openen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipszal zo maar eens even met een borstel erlangs gaan.
Bij mij is het nooit een vast bedrag, aangezien ik nog veel verschillende uren werk. Heb de afgelopen maand best aardig wat gewerkt, dus het moet nu wel wat hoger zijnquote:Op maandag 20 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
Oh ik ken het, alleen heb ik nooit zin om te kijken tenzij ik echt niet weet wat ik krijg.. Nu staan voor mij de bedragen vast, dus maakt het eigenlijk niet uit
Heel misschien kan ik ook nog rekenen op een nabetaling van AH als het gaat om de winstuitkering, misschien ook niet ervanuitgaande dat ik het afgelopen half jaar niet heb gewerkt. We krijgen altijd een voorschot op ons maandsalaris en aan het einde van het jaar wordt dat verrekend met het overschot (of eventueel tekort)Maargoed, bij mij zal het misschien een kwestie van een paar euro zijn
Pics na de onderhoudsbeurtquote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
Ze is vast niet erg slim als ze een weddenschap voorstelt waarbij ze geen idee heeft wat ze van de ander kan verwachten. Maar goed, de domheid van sommige mensen kent geen grenzen.
Edit: kan je eventueel een foto van die Ford Focus maken, dan kan ik zien om welke versie (qua motor) het gaat, en of jij een gerede kans maakt.
Doe ik datquote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, als je het kenteken hebt kan je dat bij de RDW checken (gewoon op "RDW kentekencheck" googlen, dan kom je er wel).
http://ovi.rdw.nlquote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, als je het kenteken hebt kan je dat bij de RDW checken (gewoon op "RDW kentekencheck" googlen, dan kom je er wel).
Nu begin ik toch een beetje bang te wordenquote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Ben je wel zeker dat ze eerlijk tegen jou is, of probeert ze je gewoon te dissen?
Want een echt dikke motor vind ik het niet, en de auto blijkt ook gewoon te koop te staan:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ford/focus/6230430
Vind ik een beetje een raar verhaal van haar.
Met een gechipte 535d kan je in bepaald situaties door het grote koppel de M5 nog wel bijhouden, maar sneller zul je idd niet zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nu begin ik toch een beetje bang te worden
Straks komt ze aan met een M5...
Volgens mij wilt ze dissen, het was ook nooit mijn beste vriendin
Dat welquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Purdey het volgende:
Het is wel een waanzinnig mooie kleur Ford![]()
Ik vind het ook een mooie kleurquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Purdey het volgende:
Het is wel een waanzinnig mooie kleur Ford![]()
Ze glijden allemaal ook zo door. Je ziet ook die sneeuwschuiver volledig naar insturen naar links om hem te ontwijken maar het mocht al niet meer batenquote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef TommyGun het volgende:
Hmmm niet zo prettighttp://www.break.com/inde(...)-by-snowplow-1970807
Kwestie van je voeten van de rem en het gas laten en niet scherp maar juist zacht insturen.quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze glijden allemaal ook zo door. Je ziet ook die sneeuwschuiver volledig naar insturen naar links om hem te ontwijken maar het mocht al niet meer baten
Zet je maar vast schrap hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Net gebeld dus met beeld, dus videopraten ofso
Ze heeft nu een Fiat Punto uit 2002... Heeft ze ook laten zien en ze zegt dat dat ding dus best snel is... Vraagt ze welke auto ik heb... Ik: Dat zie je wel
Zij... ok zie je daar
Opgehangen...
Dus... Fiat Punto uit 2002 vs BMW 535d uit 2005
je zou toch verwachten dat zo'n sneeuwschuiver beter zou weten...quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kwestie van je voeten van de rem en het gas laten en niet scherp maar juist zacht insturen.
Of gewoon die heuvel niet afrijden als je al ziet dat er een rijtje auto's in een ongelukkige positie op de weg staat.
Precies, die incompetente kansloze klapjostie trapt eerst de rem vol in en vervolgens gaat ie sturenquote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kwestie van je voeten van de rem en het gas laten en niet scherp maar juist zacht insturen.
Of gewoon die heuvel niet afrijden als je al ziet dat er een rijtje auto's in een ongelukkige positie op de weg staat.
Je kan ook gaan parkeren bij de plek waar je gaat rijden, en leen je een oud barrel om daar naar toe te gaan. Daar stap je in je BMW, en rijdt haar eruitquote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn huisgenote heeft net een goede grap bedacht
Als huisgenote nou naar die oude vriendin kom toelopen... Zij zal vragen: Waar is (mijn naam)?
Zegt zij: zit daar *wijst naar oud barrel*
Zij begint natuurlijk al blij te worden dat ze zo makkelijk geld verdient en gaat naar barrel kijken... En dan kom ik stiekem snel om het hoekje aanrijden met mijn BMW, en als ze dan omdraait ziet ze ineens mij en mijn BMW staanEn dan haar reactie
Goed plan of niet?
Dat is denk ik ook de oorzaak van veel ongelukken, mensen raken in een situatie waarin ze nog best uit kunnen komen, maar vervolgens doen ze juist precies het tegenoverstelde en lanceren zich daardoor van de weg (scherp sturen, de rem intrappen).quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Precies, die incompetente kansloze klapjostie trapt eerst de rem vol in en vervolgens gaat ie sturen
O mijn god... Dat is gewoon zo een superslim planquote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Je kan ook gaan parkeren bij de plek waar je gaat rijden, en leen je een oud barrel om daar naar toe te gaan. Daar stap je in je BMW, en rijdt haar eruit
quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zal ik hem dan maar doen?
Foto's van de vriendin.
Op het moment dat die mooie BMW in de prak ligt door stupiditeiten, dan sta ik niet voor mijzelf in.quote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef monsterd. het volgende:
Foto's van de Bmw als hij hem alsnog in de prak rijdt door de gladheid
Idd, die gedachte had ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zal ik hem dan maar doen?
Foto's van de vriendin.
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef monsterd. het volgende:
Foto's van de Bmw als hij hem alsnog in de prak rijdt door de gladheid
Idd, een auto is een luxe-artikel. Zo hoor je er ook mee om te gaanquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef JDude het volgende:
Sowieso straatracen_! Maar met dit weer al helemaal.
BOE!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef JDude het volgende:
Sowieso straatracen_! Maar met dit weer al helemaal.
Piles! Hoe was je vakantie?quote:Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Wat rijden wij Nederlanders toch netjes, met goede verlichtingnee, geen sarcasme
Net terug uit Midden-Amerika, daar rijdt zelfs de politie met kapotte achterlichten rond
[..]
Idd, een auto is een luxe-artikel. Zo hoor je er ook mee om te gaan
Racen doe je maar op een opgevoerde scooter ofzo
Eens, maar waarom koop je dan een auto met een dikke motor?quote:Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Wat rijden wij Nederlanders toch netjes, met goede verlichtingnee, geen sarcasme
Net terug uit Midden-Amerika, daar rijdt zelfs de politie met kapotte achterlichten rond
[..]
Idd, een auto is een luxe-artikel. Zo hoor je er ook mee om te gaan
Racen doe je maar op een opgevoerde scooter ofzo
Om de buurman af te troeven?quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Eens, maar waarom koop je dan een auto met een dikke motor?
Zo:quote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo:en
![]()
En NL nu:![]()
[..]
Gewoon, omdat het kan
Devvers van FOK! doen het er gewoon omquote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef L0we het volgende:
Welkom terug Piles!
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=12
Je loopt slechts 14 topics achter
Prutsers zijn et!quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Devvers van FOK! doen het er gewoon omDingen aanpassen als ik met vakantie ben waardoor automatisch bijwerken niet meer werkt
Niet om te racen iig, gewoon omdat een surplus aan vermogen je veel meer mogelijkheden m.b.t. de verkeersituatie geven, danwel het op hoge snelheid afleggen van grote afstanden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En als echte Hollander natuurlijk om een grote sleurhut mee te trekkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet om te racen iig, gewoon omdat een surplus aan vermogen je veel meer mogelijkheden m.b.t. de verkeersituatie geven, danwel het op hoge snelheid afleggen van grote afstanden.
In dat geval prijs ik me erom gelukkig geen "echte" Hollander te zijn, maar slechts een halfbloedje.quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En als echte Hollander natuurlijk om een grote sleurhut mee te trekken
Ik ben toch echt fullbread kaaskop, en toch... sleurhuttenquote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval prijs ik me erom gelukkig geen "echte" Hollander te zijn, maar slechts een halfbloedje.
Sleurhutten.
maar ook heel grappig om te zienquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
En niet constant zou verongelukken.
En inhalen op de Autobahn terwijl ik er met 200+ aankom, daar zijn de Ollanders ook erg goed in, en boos dat ze zijn als ik dan met grootlicht opeens op hun bumper hang.![]()
En weer helemaal bij!quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef L0we het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=12
Je loopt slechts 14 topics achter
Meestal wel ja, maar als je een kamikaze-manoeuvre moet uitvoeren om het vege lijf van jouw EN die van de anderen te redden dan is het helemaal niet meer zo grappig. En dan alsnog boos worden omdat je hun leven net gered hebt en je woede eventjes moet uitlaten.quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
maar ook heel grappig om te zien
Pilesssss!!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Devvers van FOK! doen het er gewoon omDingen aanpassen als ik met vakantie ben waardoor automatisch bijwerken niet meer werkt
Ik zal eens aan de slag gaan zo
Daarna de garage ff uitgraven, kijken of de blauwe olifant (bedankt Purdey voor die naam) het na 4 weken nog doet
Ik ben blij dat ze zichzelf voor d'r hoofd 'quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
Dan ga je echt janken om dit filmpje, vooral op het einde letten:
http://www.dumpert.nl/med(...)rouw_vs._sneeuw.html
quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een ongelofelijk domme kut is datquote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
Hier iets missen, ik kan het me bijna niet voorstellenquote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Purdey het volgende:
Pilesssss!!!![]()
Je bent terug! En je hebt zoveel gemist!Niet meer weggaan, niemand van ons. Deal?
Fijn dat je er weer bentLeuk gehad? Doet de blauwe olifant het nog?
Hoe doet ze het uberhaupt?quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk domme kut is dat
Mwah, inderdaad, 't was niet veel. We zijn slechts een e-huwelijk en een topicbaby verderquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier iets missen, ik kan het me bijna niet voorstellen
Supervakantie gehad, maar ook weer lekker om terug te zijn (zelfs in dit weer)
Net even met de olifant in de sneeuw gespeeld. Een hele belevenis, op gladde/kale zomerbandenMaar hij startte prima, en rijdt nog zoals ik m achterliet
Ze zet 'm in de versnelling, de wielen gaan spinnen, ze stapt uit (met de auto in de versnelling, dus), duwt de auto aan, en als het ding grip krijgt kan ze er niet meer op tijd in stappen en rijdt ze tegen het huis aan de overkant aanquote:Hoe doet ze het uberhaupt?
Namen en rugnummers graagquote:Op maandag 20 december 2010 16:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Mwah, inderdaad, 't was niet veel. We zijn slechts een e-huwelijk en een topicbaby verder
quote:
Purdeyquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Anne het volgende:
Hmm. e-huwelijk? topicbaby? Wie moet ik allemaal feliciteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Daar moet je moeder over een tijdje wel op terug komenquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik heb het er net met m'n moeder over. U weet wel, zo'n prototype moeder, 50 voorbij, leesbrilletje, schat van een mens. Haar definitie van een auto: zo'n ding met 4 wielen en een stuur en een rem. En die laat ik net dat filmpje zien.
Haar reactie: Wat een domme kut, iedere idioot weet toch dat BMW's achterwielaandrijving hebben![]()
Kenjenagaan
Ja dat zei ik er ook bij, maar da's nu nog niet hequote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar moet je moeder over een tijdje wel op terug komen.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=248023
Dan is dit verleden tijd voor BMW.
[ afbeelding ]
Dat plaatjequote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar moet je moeder over een tijdje wel op terug komen.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=248023
Dan is dit verleden tijd voor BMW.
[ afbeelding ]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:
[ afbeelding ]
"You know you're not the first" "BMW Premium Selection"
Het was prettig je gekend te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:
[ afbeelding ]
"You know you're not the first" "BMW Premium Selection"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
1 op 6 met de lage gearingquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Jah die ga ik dus niet allemaal kijken he, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet overquote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
Deze is ook aardig van BMW USA:
Leuke reclamebattle uit Zuid-Afrika:
http://www.bumsdiekuh.com(...)you-bmw-audi-subaru/
En dit is echte geniaal, BMW USA heeft een tijdlang een serie spannende korte filmpjes gemaakt met BMW in de hoofdrol:
Als het werkt hoor ik het graagquote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah die ga ik dus niet allemaal kijken he, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet over
Trouwens, met al die sneeuw he? Lego heeft zo'n ontzettend brute baggervette op afstand bestuurbare graafmachine in het programma op het moment. Ik overweeg serieus om dat ding te kopen en dan buiten in de sneeuw te gaan met dat ding
Heb je wel de hele dag iets te doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Je bedoelt om vanuit de woonkamer het voetpad danwel je auto van sneeuw vrij te scheppen?
Haha, ja ik weet het. Het schept een band hé..quote:
PurrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het. Het schept een band hé..
Bartje! Honeyquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
PurrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zeg ik ben nog geen 50quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bartje! HoneyHoe was je dag?
Zal ik pantoffels pakken, en de krant?
quote:
We zitten nu netjes in een kamer, met slotenquote:
inderdaad. ;Pquote:
Nou, je bent niet te laat in elk gevalquote:
*doet de deur weer dicht en stookt de kachel nog wat op*quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, je bent niet te laat in elk geval
Ik voel er eigenlijk ook wel heel veel voor. Ik heb het zo waanzinnig koudWeltrusten?
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schootquote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, je bent niet te laat in elk geval
Ik voel er eigenlijk ook wel heel veel voor. Ik heb het zo waanzinnig koudWeltrusten?
Je bent niet de enige straks.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schoot
Kijk, dat is tof van je. M'n pa heeft vanmiddag iemand met een BMW geholpen. Conclusie: Sneeuw verbind mensen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:
er staat iemand vast voor mijn raam... ik ga maar eens even helpen
Een Micra...
goed idee opzichquote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schoot
Vind ik ookquote:
Ik ga ook zo op bed liggenquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vind ik ookStraks lekker Grey's Anatomy in bed kijken!
Zo... de Micra is weggeredenquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, dat is tof van je. M'n pa heeft vanmiddag iemand met een BMW geholpen. Conclusie: Sneeuw verbind mensen.
Hihi, lief hé!quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Zo... de Micra is weggeredenDie had helemaal geen grip meer
Dus even aanduwen en motor starten terwijl je duwt en tadaa! Hij reed weer
En Purdey, ik keek net en je hebt een best wel schattige Micra
Ow je hebt me wel gehoord jaa?:Pquote:Op maandag 20 december 2010 14:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En FlowMaster reed zojuist voorbij. Hele straat op z'n kop van die V8 natuurlijk.
Dankjequote:
En reed je er toevallig net ook langs?quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ow je hebt me wel gehoord jaa?:P
Ging ff naar Deventer de stad in:D
Haha jaa net vanavond nog jaa:P denk rond 6 uur?quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En reed je er toevallig net ook langs?
Je maakte de hele buurt weer netjes wakker & scherpquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Haha jaa net vanavond nog jaa:P denk rond 6 uur?
haha, het is maar goed dat ik heb niet mee neem naar me werk:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je maakte de hele buurt weer netjes wakker & scherphaha.
Lijkt me doodeng, iemand van Fok die in mijn straat woontquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En reed je er toevallig net ook langs?
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of de andere mensen die bij mij op de dijk wonen wel internet hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng, iemand van Fok die in mijn straat woont
Als jij hem uit zet wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of de andere mensen die bij mij op de dijk wonen wel internet hebben
ahh het valt wel mee hoor:P, het probleem is als hij bij mij in de straat rijd hoor ik hem nietXD, en als ik bij hem de straat door rij. Hoort hij het wel:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t isquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
jaa dat lijkt me toch ook niet echt wat:P, dan kun je beter een Fokker een straat verder hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t is
Och, het is vooral dat ik zijn V8 op afstand al hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Precies dit dus. Ben benieuwd of ik je van gezicht kenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
ahh het valt wel mee hoor:P, het probleem is als hij bij mij in de straat rijd hoor ik hem nietXD, en als ik bij hem de straat door rij. Hoort hij het wel:P
(en we wonen niet in dezelfde straat, hij woont een straat verderXD)
Gemiddelde leeftijd bij mij op de dijk is ergens rond de 55 denk ikquote:
Zo, dat lijkt me echt creepyquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t is
Haha nouja het ging wel door mijn muziek heen. Gaf je niet gewoon wat extra gas toen je langs m'n huis kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef FlowMaster het volgende:
ow House, als je hem al hoort. Vlucht je al weg?:P
Geluid valt toch nog best mee?, zo luid is die nietXD
Gaf wat extra gas toen ik die straat inkwam:P, is wel mooi achterwielaandrijving en sneeuw heXD. heel Toevallig woon jij daar dusja:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Haha nouja het ging wel door mijn muziek heen. Gaf je niet gewoon wat extra gas toen je langs m'n huis kwam?
Weet nu wel wie t is trouwensquote:
En daar kwam je na die tijd achter of toen al?quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die ook op fok zit
Dat dus inderdaad, ik zou zo iemand echt helemaal kapot checken tot ik er achter was wie het isquote:
Nee, vrij in het begin.. Hij zat op zn laptop op fok.. Gaf zelf nog toe dat hij veel in onz en klb baggerdequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
En daar kwam je na die tijd achter of toen al?
Jaa ik zou niet weten of er meer lui op Fok zitten die ik ken
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die ook op fok zit
Haha dat lijkt me wel raar als je dat hoort op sollicitatiequote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Ik had laatyst nog tijdens een sollicitatie: "Jij fotografeert toch ook voor Fok!? "
Goede vriend van me is Fokkerquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'
Ik had inderdaad even zoiets van; huh? uhm......quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me wel raar als je dat hoort op sollicitatie
Er zijn wel mensen die ik er 'types' voor vind. Ik vind Fok gewoon heel tof, leuke mensen. Zeker als je een 'stekje' hebt zoals hierquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vriend van me is Fokker.. En andere vrienden hebben ook wel geFokt.. Heb zelfs mensen leren kennen erdoor
Jaa dan is het al wat anders denk ik, vanaf het begin.quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, vrij in het begin.. Hij zat op zn laptop op fok.. Gaf zelf nog toe dat hij veel in onz en klb baggerde
Mijn zusje zit zo nu en dan ook op fok..quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'
Nee hoor is voor de rest geen probleemquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa dan is het al wat anders denk ik, vanaf het begin.
Maar is dat wel erg jaa, als je iemand op FOK kent?
Ik denk na februari wel wat meer als dat groepje, Of wou je tijdens de meeting je voorstellen als alleen Monsterd.quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn zusje zit zo nu en dan ook op fok..![]()
Voor de rest kwam een vriend van me er vandaag achter dat ik een fokaccount heb.. Hij dacht me te helpen met mijn stageonderzoek, maar ik had de vraag ook hiero gesteld, bleek hij dat te hebben gegoogledDaar gaat mijn anonimiteit
![]()
Heb er opzich geen moeite mee dat mensen weten wie ik ben ofzo, maar ik heb er geen behoefte aan dat mensen die ik niet ken zich heel erg in mn prviéleven gaan roeren. Gelukkig weet dat ook haast niemand hier mijn echte naam op een klein groepje mensen na
Heb mijn ex door een slowchat leren kennenquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die ik er 'types' voor vind. Ik vind Fok gewoon heel tof, leuke mensen. Zeker als je een 'stekje' hebt zoals hier
Dus via FOK is geen vriend(in) aan te raden?:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb mijn ex door een slowchat leren kennen
Haha, dan is het geen punt natuurlijk. Het gaat er meer om dat er geen enge gluiperds (lees als: vieze mannetjes) mij gaan googlen,hyven, whatever en me daarna gaan lastig vallenquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik denk na februari wel wat meer als dat groepje, Of wou je tijdens de meeting je voorstellen als alleen Monsterd.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vriend van me is Fokker.. En andere vrienden hebben ook wel geFokt.. Heb zelfs mensen leren kennen erdoor
Had hij dikke pech.quote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef monsterd. het volgende:
Mijn ex zat vroeger ook wel eens op fok, en dan irriteerde hij zich kapot later. Want hij vond het niet leuk en kon er niet tegen dat ik het wel leuk vond
Wij toffe gozers van het Autorijtopic zijn geen enge gluiperdsquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, dan is het geen punt natuurlijk. Het gaat er meer om dat er geen enge gluiperds (lees als: vieze mannetjes) mij gaan googlen,hyven, whatever en me daarna gaan lastig vallen
weer een 440?quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Hyman het volgende:
Tevens gaat deze jongen met oudjaarsdag zijn 2e volvo ophalen waarschijnlijk.
Ik denk het ook niet, maar dat zullen we allemaal wel zien naar die meet in februari.quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wij toffe gozers van het Autorijtopic zijn geen enge gluiperds
Had niks met Fok te maken dat het mijn ex weer isquote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Dus via FOK is geen vriend(in) aan te raden?:P
Omdat het nu je ex al weer is? XD
/agreequote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sommige chickies op FOK! zijn best te doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Dus via FOK is geen vriend(in) aan te raden?:P
Omdat het nu je ex al weer is? XD
Daar weet jij alles van ja..quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sommige chickies van FOK! zijn best te doen
quote:
nein!quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
weer een 440?
Zag vandaag een hele mooie. felrood.
Amazon? (gok)quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
nein!
[ afbeelding ]
Alleen dan met blauwe body en wit dak.
Ben je wat van plan dan, op de meet?quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Marco001 het volgende:
you lucky bastard....
nouja, ben nog vrijgezel, maar ik zie wel wat er gebeurd...
zo te zien wel...quote:
Op ieder potje pat een dekseltjequote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Marco001 het volgende:
you lucky bastard....
nouja, ben nog vrijgezel, maar ik zie wel wat er gebeurd...
Dat duurt bij mij ook al 19 jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op ieder potje pat een dekseltje
nee dat niet, ik bedoel meer in de trand "ik zie wel, wat er op mijn pad komt... " maar dat klinkt zo apart.. net alsof een vrouw een weggooi voorwerp is.. zo'n single use item ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ben je wat van plan dan, op de meet?
eh wut?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef FlowMaster het volgende:
Dus je komt dan ook met die Volvo naar de meet?:P
Zeker nietquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
22 jaar... (wel, al wel eens wat gehad, maar nooit iets wat langer als 3 maanden ofzo duurde..)quote:
Je hebt mij Heimquote:
kom nooit meer in pub. Waarom weet ik eigelijk niet..quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Hyman het volgende:
Deze "SC" is veel levendiger dan die van PUB atm
Kan wel maar heb het liever nietquote:
Je hebt een afspraak gemaakt om een relatie te beginnen ??quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Grielen het volgende:
Wss ben ik vanaf half Januari geen vrijgezel meer
Dan wordt de importbruid thuis bezord?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Grielen het volgende:
Wss ben ik vanaf half Januari geen vrijgezel meer
hoezo, heeft hij geen enkel neukgaatje dan?quote:
Dat klinkt niet héél erg overtuigendquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan wel maar heb het liever niet
Hier scoor je die punten wel meequote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeggehm, wij hebben onze dames lief, gedraagt u een beetje hmmkay
quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan wordt de importbruid thuis bezord?
Té gemakkelijk
Ongeveer zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt een afspraak gemaakt om een relatie te beginnen ??
quote:
Tssskk. jullie komen net kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
22 jaar... (wel, al wel eens wat gehad, maar nooit iets wat langer als 3 maanden ofzo duurde..)
wut?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Tssskk. jullie komen net kijken
Ja en ik ben pas 18 jaar:P, nog jonger hahaquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Da's volgens mij meer een hint dat je van auto moet veranderenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ongeveer zoiets ja![]()
Is al langer gaande maar misschien dat het na de vakantie serieus gaat worden.
Ik hoorde m'n vrienden al: Ja joh, die veilige gezinswagen heb je toch al
Gezinswagen doet me altijd aan castratie denken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja joh, die veilige gezinswagen heb je toch al
Toen wij nog klein waren en met speelgoedkraantjes speelden keken we op naar Ome Sounddragon in zijn grotemensenkraanquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ow gawd, ik ben in de creche verzeild geraaktquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ja en ik ben pas 18 jaar:P, nog jonger haha
true, eerst ICT-beheerder, nu Bedrijfskundige Informatica....quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Nee, ik doe gewoon een ICT opleiding, dat is het probleem, en ons aller Sjoegerd is ook geen casanova die alles meebrengt.
Effe denken.. nee toen was SD nog dakdekker denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toen wij nog klein waren en met speelgoedkraantjes speelden keken we op naar Ome Sounddragon in zijn grotemensenkraan![]()
Nou ik had het meer tegen die kringspiermusketiers van net die allerlei oneerbare voorstellen het topic in slingerdenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hier scoor je die punten wel mee
Bullshit, als je een andere opleiding zou doen had je hetzelfde probleem. Ik ken er ook die een ICT opleiding doen en wél een lekker wijf neuken én een dikke auto hebben. Sterker nog, hij post hierquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Nee, ik doe gewoon een ICT opleiding, dat is het probleem, en ons aller Sjoegerd is ook geen casanova die alles meebrengt.
Maar dat heeft volgens mij een andere oorzaak.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit, als je een andere opleiding zou doen had je hetzelfde probleem. Ik ken er ook die een ICT opleiding doen en wél een lekker wijf neuken én een dikke auto hebben. Sterker nog, hij post hier
Understatementquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Wat rij jij ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezinswagen doet me altijd aan castratie denken.
Is het Sounddragon?quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou ik had het meer tegen die kringspiermusketiers van net die allerlei oneerbare voorstellen het topic in slingerden
[..]
Bullshit, als je een andere opleiding zou doen had je hetzelfde probleem. Ik ken er ook die een ICT opleiding doen en wél een lekker wijf neuken én een dikke auto hebben. Sterker nog, hij post hier
Ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen station of MPV, maar een auto om mijn gebrek aan potentie mee te compenseren.
Ik reik naar Audi, gezien BMW rijders geen gebrek aan potentie hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen station of MPV, maar een auto om mijn gebrek aan potentie mee te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
Ik ben niet oudquote:
Op die ICT opleiding na, zou dat zomaar kunnen kloppenquote:
Nou, dan vraag ik het andersquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet oud
[..]
Op die ICT opleiding na, zou dat zomaar kunnen kloppen
quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik reik naar Audi, gezien BMW rijders geen gebrek aan potentie hebbennou, volgens dit researchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BMW drivers have more sex than any other car owners and are much more active than Porsche drivers, a car magazine has found.
The German magazine Men's Car found male BMW drivers said they had sex on average 2.2 times a week while Porsche drivers had sex 1.4 times a week.
Following BMW drivers were Audi (2.1), Volkswagen (1.9), Ford (1.7) and Mercedes (1.6). Drivers of non-German cars were also behind BMW: Italian cars (2), French (1.9), Japanese (1.8), Swedish (1.6) and Korean cars (1.5).
(link is dood..)
uhm, maar is Seat dan? valt dat onder German?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
In jouw auto kun je volgens mij nóg meer lichamen kwijt dan in die van mijquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen gaan je echt niet meer of minder aantrekkelijk vinden door je opleiding of interesses hoor. Het gaat om hoe jij in elkaar steekt. Ik ben ook geen gewild exemplaar hoor, begrijp me goed. Maar of ik nou informatica, economie of verpleging had gestudeerd, dat had echt niks geen verschil gemaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Marco001 het volgende:
okay, maar de WAF is niet echt goed van zo'n ICT-opleiding, dus dan moet je de looks etc wel flink meehebben... (Of gewoon nooit over je school praten...)
Waarschijnlijk zit ik aan het einde van de week ook in een andere auto, de X5 gaat richting Duitsland. Dus eens kijken of ik dan, al gelang naar wat voor auto ik terugkrijg, ook een grotere potentie zal verkrijgen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen
Geef mij over wat tijd toch maar zo'n station hoor
Dat weet eigenlijk niemand, omdat één of andere heks de omrekentabellen voor draken- naar mensenjaren heeft verdonkeremaand, en die kunnen alleen worden teruggehaald via een uiterst geheim recept van een mensgeltje met dodo eieren, en die zijn al lang uitgestorvenquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou, dan vraag ik het anders![]()
Hoe jong ben je?
Zonder spang, ik heb wel eens 7 dode Albanezen achterin vervoerd, en dan was de bank nog niet eens omgeklapt.quote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
In jouw auto kun je volgens mij nóg meer lichamen kwijt dan in die van mij
Jij rijdt toch altijd in die dure Duitse bakken?quote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik aan het einde van de week ook in een andere auto, de X5 gaat richting Duitsland. Dus eens kijken of ik dan, al gelang naar wat voor auto ik terugkrijg, ook een grotere potentie zal verkrijgen.
mag al blij zijn als er 2 achterin passen, met bank naar beneden...quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder spang, ik heb wel eens 7 dode Albanezen achterin vervoerd, en dan was de bank nog niet eens omgeklapt.
Seat valt onder de German Volkswagen Group. Maar als het je beter uit komt; Viva el Español.quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nou, volgens dit research
BMW drivers have more sex than any other car owners and are much more active than Porsche drivers, a car magazine has found.
The German magazine Men's Car found male BMW drivers said they had sex on average 2.2 times a week while Porsche drivers had sex 1.4 times a week.
Following BMW drivers were Audi (2.1), Volkswagen (1.9), Ford (1.7) and Mercedes (1.6). Drivers of non-German cars were also behind BMW: Italian cars (2), French (1.9), Japanese (1.8), Swedish (1.6) and Korean cars (1.5).
(link is dood..)
uhm, maar is Seat dan? valt dat onder German?
Ik rij regelmatig in auto's van Duitse premiummerken, dat is correct.quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij rijdt toch altijd in die dure Duitse bakken?
Ik hou van dat researchquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nou, volgens dit research
(link is dood..)
uhm, maar is Seat dan? valt dat onder German?
Heb je al eens geprobeerd de lijken in stukken te zagen? Dan gaan er een stuk of wat meer mee.quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mag al blij zijn als er 2 achterin passen, met bank naar beneden...
Te jong voor de vrijdagse klaverjasavond maar te oud om nog de plaatselijke disco ingelaten te worden?quote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat weet eigenlijk niemand, omdat één of andere heks de omrekentabellen voor draken- naar mensenjaren heeft verdonkeremaand, en die kunnen alleen worden teruggehaald via een uiterst geheim recept van een mensgeltje met dodo eieren, en die zijn al lang uitgestorven![]()
Hou het maar op 'oudere jongere'
Voor werk? of?quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig in auto's van Duitse premiummerken, dat is correct.
Maar je hoeft er niet automatisch inferenties aan je eigen persoon af te meten, als je een panda in een BMW X5 zit zal ie echt niet opeens voor meer nageslacht gaan zorgen.quote:
Daar krijg je zo'n bende van, en zolang ik nog geen lederen bekleding heb...quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd de lijken in stukken te zagen? Dan gaan er een stuk of wat meer mee.
Ik ben een student met een 5-serie uit '05quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor werk? of?
Anders heb je voor een student zijnde een flinke smak met geld
Van pappie zeker ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik ben een student met een 5-serie uit '05
Na een AX kan het er bij mij alleen maar aantrekkelijker op worden voor de vrouwkes denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik aan het einde van de week ook in een andere auto, de X5 gaat richting Duitsland. Dus eens kijken of ik dan, al gelang naar wat voor auto ik terugkrijg, ook een grotere potentie zal verkrijgen.
Je zou het werk kunnen noemen, plus een erg goed contact met de leasemij (een goede vriend van mij heeft daar in leidinggevende positie gezeten).quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor werk? of?
Anders heb je voor een student zijnde een flinke smak met geld
Bende idd, daar kan je beter het leer voor hebben (wat dacht je waarom ik zwart leer heb), maar ik kan je adviseren de stukken van de lijken gewoon in het crematorium in de kisten van andere overledenen te stoppen, dat merkt niemand en niemand vind ze ooit terug.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daar krijg je zo'n bende van, en zolang ik nog geen lederen bekleding heb...
+ dan zinken ze moeilijker in d ehaven..
mwah, rijden soms best leuke/knappe meiden in rond hoor...quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na een AX kan het er bij mij alleen maar aantrekkelijker op worden voor de vrouwkes denk ik
Ik zet mijn auto altijd bij het ene laatste station neer en rij dan met de trein het laatste stukje naar een date, heb je daar iig nooit gezeik of andere rare situaties mee.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Boeit het de heren/dames überhaupt in wat voor een auto het andere geslacht rijdt?
Meer in wat voor toestand de auto is. In het ergste geval gaat mijn auto toch gewoon mee?quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Boeit het de heren/dames überhaupt in wat voor een auto het andere geslacht rijdt?
Ik zou wel nee willen zeggen, maar als een potentiële kandidaat in bijvoorbeeld een Fiat Panda of Forda Ka, of menig ander auto wat in hetzelfde rijtje past aan komt rijden, kan ik hem toch iets minder serieus nemen.!
Als je als kerel in een Fiat Multipla aan komt kakken ben je direct tot de kanslozen gedegradeerd anders hoor. En terechtquote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Ik zou wel nee willen zeggen, maar als een potentiële kandidaat in bijvoorbeeld een Fiat Panda of Forda Ka, of menig ander auto wat in hetzelfde rijtje past aan komt rijden, kan ik hem toch iets minder serieus nemen.!
Wel enigszins... Bij een eerste date o.i.d. zou het mij niet zo heel veel uitmaken, maar mochten we echt al lang wat hebben, zou ik denk ik wel rekening met haar houden, en haar ook helpen met het uitzoeken van een leuk autotje..quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Truequote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je als kerel in een Fiat Multipla aan komt kakken ben je direct tot de kanslozen gedegradeerd anders hoor. En terecht
Je bent homo?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je als kerel in een Fiat Multipla aan komt kakken ben je direct tot de kanslozen gedegradeerd anders hoor. En terecht
Bij mij:quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Grielen het volgende:
Als mensen vragen wat voor auto ik heb, zeg ik altijd: "Een Subaru..."
"Zo, zo, een Impreza?"
"Neuh, een Legacy."
"Een wat?"
"Auto van hetzelfde type als waarin Colin McRae een paar keer wereldkampioen werd, maar dan een andere uitvoering"
"Oh vet, een rallyauto!"
"Uhh.. Ja, laten we het daar maar op houden."
En als ik mijn auto zo zou doen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef monsterd. het volgende:
Mij interesseert het absoluut niet in wat voor een auto een ander rijdt.. Nouja, liever niet zo'n opgepimpte needforspeed auto maar de rest is okee. Desnoods is het een Ford ka
Nee hoor, ik noemde een hypothetisch gevalquote:
Mee waarheen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Meer in wat voor toestand de auto is. In het ergste geval gaat mijn auto toch gewoon mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |