Nou ik had het meer tegen die kringspiermusketiers van net die allerlei oneerbare voorstellen het topic in slingerdenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hier scoor je die punten wel mee
Bullshit, als je een andere opleiding zou doen had je hetzelfde probleem. Ik ken er ook die een ICT opleiding doen en wél een lekker wijf neuken én een dikke auto hebben. Sterker nog, hij post hierquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Nee, ik doe gewoon een ICT opleiding, dat is het probleem, en ons aller Sjoegerd is ook geen casanova die alles meebrengt.
Maar dat heeft volgens mij een andere oorzaak.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit, als je een andere opleiding zou doen had je hetzelfde probleem. Ik ken er ook die een ICT opleiding doen en wél een lekker wijf neuken én een dikke auto hebben. Sterker nog, hij post hier
Understatementquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Nee, ik doe gewoon een ICT opleiding, dat is het probleem, en ons aller Sjoegerd is ook geen casanova die alles meebrengt.
Wat rij jij ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezinswagen doet me altijd aan castratie denken.
Is het Sounddragon?quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou ik had het meer tegen die kringspiermusketiers van net die allerlei oneerbare voorstellen het topic in slingerden
[..]
Bullshit, als je een andere opleiding zou doen had je hetzelfde probleem. Ik ken er ook die een ICT opleiding doen en wél een lekker wijf neuken én een dikke auto hebben. Sterker nog, hij post hier
Ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen station of MPV, maar een auto om mijn gebrek aan potentie mee te compenseren.
Ik reik naar Audi, gezien BMW rijders geen gebrek aan potentie hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen station of MPV, maar een auto om mijn gebrek aan potentie mee te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
Ik ben niet oudquote:
Op die ICT opleiding na, zou dat zomaar kunnen kloppenquote:
Nou, dan vraag ik het andersquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet oud
[..]
Op die ICT opleiding na, zou dat zomaar kunnen kloppen
quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik reik naar Audi, gezien BMW rijders geen gebrek aan potentie hebbennou, volgens dit researchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BMW drivers have more sex than any other car owners and are much more active than Porsche drivers, a car magazine has found.
The German magazine Men's Car found male BMW drivers said they had sex on average 2.2 times a week while Porsche drivers had sex 1.4 times a week.
Following BMW drivers were Audi (2.1), Volkswagen (1.9), Ford (1.7) and Mercedes (1.6). Drivers of non-German cars were also behind BMW: Italian cars (2), French (1.9), Japanese (1.8), Swedish (1.6) and Korean cars (1.5).
(link is dood..)
uhm, maar is Seat dan? valt dat onder German?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
In jouw auto kun je volgens mij nóg meer lichamen kwijt dan in die van mijquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen gaan je echt niet meer of minder aantrekkelijk vinden door je opleiding of interesses hoor. Het gaat om hoe jij in elkaar steekt. Ik ben ook geen gewild exemplaar hoor, begrijp me goed. Maar of ik nou informatica, economie of verpleging had gestudeerd, dat had echt niks geen verschil gemaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Marco001 het volgende:
okay, maar de WAF is niet echt goed van zo'n ICT-opleiding, dus dan moet je de looks etc wel flink meehebben... (Of gewoon nooit over je school praten...)
Waarschijnlijk zit ik aan het einde van de week ook in een andere auto, de X5 gaat richting Duitsland. Dus eens kijken of ik dan, al gelang naar wat voor auto ik terugkrijg, ook een grotere potentie zal verkrijgen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen
Geef mij over wat tijd toch maar zo'n station hoor
Dat weet eigenlijk niemand, omdat één of andere heks de omrekentabellen voor draken- naar mensenjaren heeft verdonkeremaand, en die kunnen alleen worden teruggehaald via een uiterst geheim recept van een mensgeltje met dodo eieren, en die zijn al lang uitgestorvenquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou, dan vraag ik het anders![]()
Hoe jong ben je?
Zonder spang, ik heb wel eens 7 dode Albanezen achterin vervoerd, en dan was de bank nog niet eens omgeklapt.quote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
In jouw auto kun je volgens mij nóg meer lichamen kwijt dan in die van mij
Jij rijdt toch altijd in die dure Duitse bakken?quote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik aan het einde van de week ook in een andere auto, de X5 gaat richting Duitsland. Dus eens kijken of ik dan, al gelang naar wat voor auto ik terugkrijg, ook een grotere potentie zal verkrijgen.
mag al blij zijn als er 2 achterin passen, met bank naar beneden...quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder spang, ik heb wel eens 7 dode Albanezen achterin vervoerd, en dan was de bank nog niet eens omgeklapt.
Seat valt onder de German Volkswagen Group. Maar als het je beter uit komt; Viva el Español.quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nou, volgens dit research
BMW drivers have more sex than any other car owners and are much more active than Porsche drivers, a car magazine has found.
The German magazine Men's Car found male BMW drivers said they had sex on average 2.2 times a week while Porsche drivers had sex 1.4 times a week.
Following BMW drivers were Audi (2.1), Volkswagen (1.9), Ford (1.7) and Mercedes (1.6). Drivers of non-German cars were also behind BMW: Italian cars (2), French (1.9), Japanese (1.8), Swedish (1.6) and Korean cars (1.5).
(link is dood..)
uhm, maar is Seat dan? valt dat onder German?
Ik rij regelmatig in auto's van Duitse premiummerken, dat is correct.quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij rijdt toch altijd in die dure Duitse bakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |