22 jaar... (wel, al wel eens wat gehad, maar nooit iets wat langer als 3 maanden ofzo duurde..)quote:
Je hebt mij Heimquote:
kom nooit meer in pub. Waarom weet ik eigelijk niet..quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Hyman het volgende:
Deze "SC" is veel levendiger dan die van PUB atm
Kan wel maar heb het liever nietquote:
Je hebt een afspraak gemaakt om een relatie te beginnen ??quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Grielen het volgende:
Wss ben ik vanaf half Januari geen vrijgezel meer
Dan wordt de importbruid thuis bezord?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Grielen het volgende:
Wss ben ik vanaf half Januari geen vrijgezel meer
hoezo, heeft hij geen enkel neukgaatje dan?quote:
Dat klinkt niet héél erg overtuigendquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan wel maar heb het liever niet
Hier scoor je die punten wel meequote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeggehm, wij hebben onze dames lief, gedraagt u een beetje hmmkay
quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan wordt de importbruid thuis bezord?
Té gemakkelijk
Ongeveer zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt een afspraak gemaakt om een relatie te beginnen ??
quote:
Tssskk. jullie komen net kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
22 jaar... (wel, al wel eens wat gehad, maar nooit iets wat langer als 3 maanden ofzo duurde..)
wut?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Tssskk. jullie komen net kijken
Ja en ik ben pas 18 jaar:P, nog jonger hahaquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Da's volgens mij meer een hint dat je van auto moet veranderenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ongeveer zoiets ja![]()
Is al langer gaande maar misschien dat het na de vakantie serieus gaat worden.
Ik hoorde m'n vrienden al: Ja joh, die veilige gezinswagen heb je toch al
Gezinswagen doet me altijd aan castratie denken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja joh, die veilige gezinswagen heb je toch al
Toen wij nog klein waren en met speelgoedkraantjes speelden keken we op naar Ome Sounddragon in zijn grotemensenkraanquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ow gawd, ik ben in de creche verzeild geraaktquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ja en ik ben pas 18 jaar:P, nog jonger haha
true, eerst ICT-beheerder, nu Bedrijfskundige Informatica....quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Nee, ik doe gewoon een ICT opleiding, dat is het probleem, en ons aller Sjoegerd is ook geen casanova die alles meebrengt.
Effe denken.. nee toen was SD nog dakdekker denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toen wij nog klein waren en met speelgoedkraantjes speelden keken we op naar Ome Sounddragon in zijn grotemensenkraan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |