Het was prettig je gekend te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:
[ afbeelding ]
"You know you're not the first" "BMW Premium Selection"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
1 op 6 met de lage gearingquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
Jah die ga ik dus niet allemaal kijken he, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet overquote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
Deze is ook aardig van BMW USA:
Leuke reclamebattle uit Zuid-Afrika:
http://www.bumsdiekuh.com(...)you-bmw-audi-subaru/
En dit is echte geniaal, BMW USA heeft een tijdlang een serie spannende korte filmpjes gemaakt met BMW in de hoofdrol:
Als het werkt hoor ik het graagquote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah die ga ik dus niet allemaal kijken he, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet over
Trouwens, met al die sneeuw he? Lego heeft zo'n ontzettend brute baggervette op afstand bestuurbare graafmachine in het programma op het moment. Ik overweeg serieus om dat ding te kopen en dan buiten in de sneeuw te gaan met dat ding
Heb je wel de hele dag iets te doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Je bedoelt om vanuit de woonkamer het voetpad danwel je auto van sneeuw vrij te scheppen?
Haha, ja ik weet het. Het schept een band hé..quote:
PurrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het. Het schept een band hé..
Bartje! Honeyquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
PurrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zeg ik ben nog geen 50quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bartje! HoneyHoe was je dag?
Zal ik pantoffels pakken, en de krant?
quote:
We zitten nu netjes in een kamer, met slotenquote:
inderdaad. ;Pquote:
Nou, je bent niet te laat in elk gevalquote:
*doet de deur weer dicht en stookt de kachel nog wat op*quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, je bent niet te laat in elk geval
Ik voel er eigenlijk ook wel heel veel voor. Ik heb het zo waanzinnig koudWeltrusten?
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schootquote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, je bent niet te laat in elk geval
Ik voel er eigenlijk ook wel heel veel voor. Ik heb het zo waanzinnig koudWeltrusten?
Je bent niet de enige straks.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schoot
Kijk, dat is tof van je. M'n pa heeft vanmiddag iemand met een BMW geholpen. Conclusie: Sneeuw verbind mensen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:
er staat iemand vast voor mijn raam... ik ga maar eens even helpen
Een Micra...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |