Ik hou van dat researchquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nou, volgens dit research
BMW drivers have more sex than any other car owners and are much more active than Porsche drivers, a car magazine has found.
The German magazine Men's Car found male BMW drivers said they had sex on average 2.2 times a week while Porsche drivers had sex 1.4 times a week.
Following BMW drivers were Audi (2.1), Volkswagen (1.9), Ford (1.7) and Mercedes (1.6). Drivers of non-German cars were also behind BMW: Italian cars (2), French (1.9), Japanese (1.8), Swedish (1.6) and Korean cars (1.5).
(link is dood..)
uhm, maar is Seat dan? valt dat onder German?
Heb je al eens geprobeerd de lijken in stukken te zagen? Dan gaan er een stuk of wat meer mee.quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mag al blij zijn als er 2 achterin passen, met bank naar beneden...
Te jong voor de vrijdagse klaverjasavond maar te oud om nog de plaatselijke disco ingelaten te worden?quote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat weet eigenlijk niemand, omdat één of andere heks de omrekentabellen voor draken- naar mensenjaren heeft verdonkeremaand, en die kunnen alleen worden teruggehaald via een uiterst geheim recept van een mensgeltje met dodo eieren, en die zijn al lang uitgestorven![]()
Hou het maar op 'oudere jongere'
Voor werk? of?quote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig in auto's van Duitse premiummerken, dat is correct.
Maar je hoeft er niet automatisch inferenties aan je eigen persoon af te meten, als je een panda in een BMW X5 zit zal ie echt niet opeens voor meer nageslacht gaan zorgen.quote:
Daar krijg je zo'n bende van, en zolang ik nog geen lederen bekleding heb...quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd de lijken in stukken te zagen? Dan gaan er een stuk of wat meer mee.
Ik ben een student met een 5-serie uit '05quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor werk? of?
Anders heb je voor een student zijnde een flinke smak met geld
Van pappie zeker ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik ben een student met een 5-serie uit '05
Na een AX kan het er bij mij alleen maar aantrekkelijker op worden voor de vrouwkes denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik aan het einde van de week ook in een andere auto, de X5 gaat richting Duitsland. Dus eens kijken of ik dan, al gelang naar wat voor auto ik terugkrijg, ook een grotere potentie zal verkrijgen.
Je zou het werk kunnen noemen, plus een erg goed contact met de leasemij (een goede vriend van mij heeft daar in leidinggevende positie gezeten).quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor werk? of?
Anders heb je voor een student zijnde een flinke smak met geld
Bende idd, daar kan je beter het leer voor hebben (wat dacht je waarom ik zwart leer heb), maar ik kan je adviseren de stukken van de lijken gewoon in het crematorium in de kisten van andere overledenen te stoppen, dat merkt niemand en niemand vind ze ooit terug.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daar krijg je zo'n bende van, en zolang ik nog geen lederen bekleding heb...
+ dan zinken ze moeilijker in d ehaven..
mwah, rijden soms best leuke/knappe meiden in rond hoor...quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na een AX kan het er bij mij alleen maar aantrekkelijker op worden voor de vrouwkes denk ik
Ik zet mijn auto altijd bij het ene laatste station neer en rij dan met de trein het laatste stukje naar een date, heb je daar iig nooit gezeik of andere rare situaties mee.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Boeit het de heren/dames überhaupt in wat voor een auto het andere geslacht rijdt?
Meer in wat voor toestand de auto is. In het ergste geval gaat mijn auto toch gewoon mee?quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Boeit het de heren/dames überhaupt in wat voor een auto het andere geslacht rijdt?
Ik zou wel nee willen zeggen, maar als een potentiële kandidaat in bijvoorbeeld een Fiat Panda of Forda Ka, of menig ander auto wat in hetzelfde rijtje past aan komt rijden, kan ik hem toch iets minder serieus nemen.!
Als je als kerel in een Fiat Multipla aan komt kakken ben je direct tot de kanslozen gedegradeerd anders hoor. En terechtquote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Ik zou wel nee willen zeggen, maar als een potentiële kandidaat in bijvoorbeeld een Fiat Panda of Forda Ka, of menig ander auto wat in hetzelfde rijtje past aan komt rijden, kan ik hem toch iets minder serieus nemen.!
Wel enigszins... Bij een eerste date o.i.d. zou het mij niet zo heel veel uitmaken, maar mochten we echt al lang wat hebben, zou ik denk ik wel rekening met haar houden, en haar ook helpen met het uitzoeken van een leuk autotje..quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Truequote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je als kerel in een Fiat Multipla aan komt kakken ben je direct tot de kanslozen gedegradeerd anders hoor. En terecht
Je bent homo?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je als kerel in een Fiat Multipla aan komt kakken ben je direct tot de kanslozen gedegradeerd anders hoor. En terecht
Bij mij:quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Grielen het volgende:
Als mensen vragen wat voor auto ik heb, zeg ik altijd: "Een Subaru..."
"Zo, zo, een Impreza?"
"Neuh, een Legacy."
"Een wat?"
"Auto van hetzelfde type als waarin Colin McRae een paar keer wereldkampioen werd, maar dan een andere uitvoering"
"Oh vet, een rallyauto!"
"Uhh.. Ja, laten we het daar maar op houden."
En als ik mijn auto zo zou doen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef monsterd. het volgende:
Mij interesseert het absoluut niet in wat voor een auto een ander rijdt.. Nouja, liever niet zo'n opgepimpte needforspeed auto maar de rest is okee. Desnoods is het een Ford ka
Nee hoor, ik noemde een hypothetisch gevalquote:
Mee waarheen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Meer in wat voor toestand de auto is. In het ergste geval gaat mijn auto toch gewoon mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |