En daar kwam je na die tijd achter of toen al?quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die ook op fok zit
Dat dus inderdaad, ik zou zo iemand echt helemaal kapot checken tot ik er achter was wie het isquote:
Nee, vrij in het begin.. Hij zat op zn laptop op fok.. Gaf zelf nog toe dat hij veel in onz en klb baggerdequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
En daar kwam je na die tijd achter of toen al?
Jaa ik zou niet weten of er meer lui op Fok zitten die ik ken
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die ook op fok zit
Haha dat lijkt me wel raar als je dat hoort op sollicitatiequote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Ik had laatyst nog tijdens een sollicitatie: "Jij fotografeert toch ook voor Fok!? "
Goede vriend van me is Fokkerquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'
Ik had inderdaad even zoiets van; huh? uhm......quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me wel raar als je dat hoort op sollicitatie
Er zijn wel mensen die ik er 'types' voor vind. Ik vind Fok gewoon heel tof, leuke mensen. Zeker als je een 'stekje' hebt zoals hierquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vriend van me is Fokker.. En andere vrienden hebben ook wel geFokt.. Heb zelfs mensen leren kennen erdoor
Jaa dan is het al wat anders denk ik, vanaf het begin.quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, vrij in het begin.. Hij zat op zn laptop op fok.. Gaf zelf nog toe dat hij veel in onz en klb baggerde
Mijn zusje zit zo nu en dan ook op fok..quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'
Nee hoor is voor de rest geen probleemquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa dan is het al wat anders denk ik, vanaf het begin.
Maar is dat wel erg jaa, als je iemand op FOK kent?
Ik denk na februari wel wat meer als dat groepje, Of wou je tijdens de meeting je voorstellen als alleen Monsterd.quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn zusje zit zo nu en dan ook op fok..![]()
Voor de rest kwam een vriend van me er vandaag achter dat ik een fokaccount heb.. Hij dacht me te helpen met mijn stageonderzoek, maar ik had de vraag ook hiero gesteld, bleek hij dat te hebben gegoogledDaar gaat mijn anonimiteit
![]()
Heb er opzich geen moeite mee dat mensen weten wie ik ben ofzo, maar ik heb er geen behoefte aan dat mensen die ik niet ken zich heel erg in mn prviéleven gaan roeren. Gelukkig weet dat ook haast niemand hier mijn echte naam op een klein groepje mensen na
Heb mijn ex door een slowchat leren kennenquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die ik er 'types' voor vind. Ik vind Fok gewoon heel tof, leuke mensen. Zeker als je een 'stekje' hebt zoals hier
Dus via FOK is geen vriend(in) aan te raden?:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb mijn ex door een slowchat leren kennen
Haha, dan is het geen punt natuurlijk. Het gaat er meer om dat er geen enge gluiperds (lees als: vieze mannetjes) mij gaan googlen,hyven, whatever en me daarna gaan lastig vallenquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik denk na februari wel wat meer als dat groepje, Of wou je tijdens de meeting je voorstellen als alleen Monsterd.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vriend van me is Fokker.. En andere vrienden hebben ook wel geFokt.. Heb zelfs mensen leren kennen erdoor
Had hij dikke pech.quote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef monsterd. het volgende:
Mijn ex zat vroeger ook wel eens op fok, en dan irriteerde hij zich kapot later. Want hij vond het niet leuk en kon er niet tegen dat ik het wel leuk vond
Wij toffe gozers van het Autorijtopic zijn geen enge gluiperdsquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, dan is het geen punt natuurlijk. Het gaat er meer om dat er geen enge gluiperds (lees als: vieze mannetjes) mij gaan googlen,hyven, whatever en me daarna gaan lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |