goed idee opzichquote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schoot
Vind ik ookquote:
Ik ga ook zo op bed liggenquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vind ik ookStraks lekker Grey's Anatomy in bed kijken!
Zo... de Micra is weggeredenquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, dat is tof van je. M'n pa heeft vanmiddag iemand met een BMW geholpen. Conclusie: Sneeuw verbind mensen.
Hihi, lief hé!quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Zo... de Micra is weggeredenDie had helemaal geen grip meer
Dus even aanduwen en motor starten terwijl je duwt en tadaa! Hij reed weer
En Purdey, ik keek net en je hebt een best wel schattige Micra
Ow je hebt me wel gehoord jaa?:Pquote:Op maandag 20 december 2010 14:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En FlowMaster reed zojuist voorbij. Hele straat op z'n kop van die V8 natuurlijk.
Dankjequote:
En reed je er toevallig net ook langs?quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ow je hebt me wel gehoord jaa?:P
Ging ff naar Deventer de stad in:D
Haha jaa net vanavond nog jaa:P denk rond 6 uur?quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En reed je er toevallig net ook langs?
Je maakte de hele buurt weer netjes wakker & scherpquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Haha jaa net vanavond nog jaa:P denk rond 6 uur?
haha, het is maar goed dat ik heb niet mee neem naar me werk:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je maakte de hele buurt weer netjes wakker & scherphaha.
Lijkt me doodeng, iemand van Fok die in mijn straat woontquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En reed je er toevallig net ook langs?
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of de andere mensen die bij mij op de dijk wonen wel internet hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng, iemand van Fok die in mijn straat woont
Als jij hem uit zet wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of de andere mensen die bij mij op de dijk wonen wel internet hebben
ahh het valt wel mee hoor:P, het probleem is als hij bij mij in de straat rijd hoor ik hem nietXD, en als ik bij hem de straat door rij. Hoort hij het wel:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t isquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
jaa dat lijkt me toch ook niet echt wat:P, dan kun je beter een Fokker een straat verder hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t is
Och, het is vooral dat ik zijn V8 op afstand al hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Precies dit dus. Ben benieuwd of ik je van gezicht kenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
ahh het valt wel mee hoor:P, het probleem is als hij bij mij in de straat rijd hoor ik hem nietXD, en als ik bij hem de straat door rij. Hoort hij het wel:P
(en we wonen niet in dezelfde straat, hij woont een straat verderXD)
Gemiddelde leeftijd bij mij op de dijk is ergens rond de 55 denk ikquote:
Zo, dat lijkt me echt creepyquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t is
Haha nouja het ging wel door mijn muziek heen. Gaf je niet gewoon wat extra gas toen je langs m'n huis kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef FlowMaster het volgende:
ow House, als je hem al hoort. Vlucht je al weg?:P
Geluid valt toch nog best mee?, zo luid is die nietXD
Gaf wat extra gas toen ik die straat inkwam:P, is wel mooi achterwielaandrijving en sneeuw heXD. heel Toevallig woon jij daar dusja:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Haha nouja het ging wel door mijn muziek heen. Gaf je niet gewoon wat extra gas toen je langs m'n huis kwam?
Weet nu wel wie t is trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |