O mijn god... Dat is gewoon zo een superslim planquote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Je kan ook gaan parkeren bij de plek waar je gaat rijden, en leen je een oud barrel om daar naar toe te gaan. Daar stap je in je BMW, en rijdt haar eruit
quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zal ik hem dan maar doen?
Foto's van de vriendin.
Op het moment dat die mooie BMW in de prak ligt door stupiditeiten, dan sta ik niet voor mijzelf in.quote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef monsterd. het volgende:
Foto's van de Bmw als hij hem alsnog in de prak rijdt door de gladheid
Idd, die gedachte had ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zal ik hem dan maar doen?
Foto's van de vriendin.
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef monsterd. het volgende:
Foto's van de Bmw als hij hem alsnog in de prak rijdt door de gladheid
Idd, een auto is een luxe-artikel. Zo hoor je er ook mee om te gaanquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef JDude het volgende:
Sowieso straatracen_! Maar met dit weer al helemaal.
BOE!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef JDude het volgende:
Sowieso straatracen_! Maar met dit weer al helemaal.
Piles! Hoe was je vakantie?quote:Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Wat rijden wij Nederlanders toch netjes, met goede verlichtingnee, geen sarcasme
Net terug uit Midden-Amerika, daar rijdt zelfs de politie met kapotte achterlichten rond
[..]
Idd, een auto is een luxe-artikel. Zo hoor je er ook mee om te gaan
Racen doe je maar op een opgevoerde scooter ofzo
Eens, maar waarom koop je dan een auto met een dikke motor?quote:Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Wat rijden wij Nederlanders toch netjes, met goede verlichtingnee, geen sarcasme
Net terug uit Midden-Amerika, daar rijdt zelfs de politie met kapotte achterlichten rond
[..]
Idd, een auto is een luxe-artikel. Zo hoor je er ook mee om te gaan
Racen doe je maar op een opgevoerde scooter ofzo
Om de buurman af te troeven?quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Eens, maar waarom koop je dan een auto met een dikke motor?
Zo:quote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo:en
![]()
En NL nu:![]()
[..]
Gewoon, omdat het kan
Devvers van FOK! doen het er gewoon omquote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef L0we het volgende:
Welkom terug Piles!
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=12
Je loopt slechts 14 topics achter
Prutsers zijn et!quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Devvers van FOK! doen het er gewoon omDingen aanpassen als ik met vakantie ben waardoor automatisch bijwerken niet meer werkt
Niet om te racen iig, gewoon omdat een surplus aan vermogen je veel meer mogelijkheden m.b.t. de verkeersituatie geven, danwel het op hoge snelheid afleggen van grote afstanden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En als echte Hollander natuurlijk om een grote sleurhut mee te trekkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet om te racen iig, gewoon omdat een surplus aan vermogen je veel meer mogelijkheden m.b.t. de verkeersituatie geven, danwel het op hoge snelheid afleggen van grote afstanden.
In dat geval prijs ik me erom gelukkig geen "echte" Hollander te zijn, maar slechts een halfbloedje.quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En als echte Hollander natuurlijk om een grote sleurhut mee te trekken
Ik ben toch echt fullbread kaaskop, en toch... sleurhuttenquote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval prijs ik me erom gelukkig geen "echte" Hollander te zijn, maar slechts een halfbloedje.
Sleurhutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |