maar ook heel grappig om te zienquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
En niet constant zou verongelukken.
En inhalen op de Autobahn terwijl ik er met 200+ aankom, daar zijn de Ollanders ook erg goed in, en boos dat ze zijn als ik dan met grootlicht opeens op hun bumper hang.![]()
En weer helemaal bij!quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef L0we het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=12
Je loopt slechts 14 topics achter
Meestal wel ja, maar als je een kamikaze-manoeuvre moet uitvoeren om het vege lijf van jouw EN die van de anderen te redden dan is het helemaal niet meer zo grappig. En dan alsnog boos worden omdat je hun leven net gered hebt en je woede eventjes moet uitlaten.quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
maar ook heel grappig om te zien
Pilesssss!!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Devvers van FOK! doen het er gewoon omDingen aanpassen als ik met vakantie ben waardoor automatisch bijwerken niet meer werkt
Ik zal eens aan de slag gaan zo
Daarna de garage ff uitgraven, kijken of de blauwe olifant (bedankt Purdey voor die naam) het na 4 weken nog doet
Ik ben blij dat ze zichzelf voor d'r hoofd 'quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
Dan ga je echt janken om dit filmpje, vooral op het einde letten:
http://www.dumpert.nl/med(...)rouw_vs._sneeuw.html
quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een ongelofelijk domme kut is datquote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
Hier iets missen, ik kan het me bijna niet voorstellenquote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Purdey het volgende:
Pilesssss!!!![]()
Je bent terug! En je hebt zoveel gemist!Niet meer weggaan, niemand van ons. Deal?
Fijn dat je er weer bentLeuk gehad? Doet de blauwe olifant het nog?
Hoe doet ze het uberhaupt?quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk domme kut is dat
Mwah, inderdaad, 't was niet veel. We zijn slechts een e-huwelijk en een topicbaby verderquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier iets missen, ik kan het me bijna niet voorstellen
Supervakantie gehad, maar ook weer lekker om terug te zijn (zelfs in dit weer)
Net even met de olifant in de sneeuw gespeeld. Een hele belevenis, op gladde/kale zomerbandenMaar hij startte prima, en rijdt nog zoals ik m achterliet
Ze zet 'm in de versnelling, de wielen gaan spinnen, ze stapt uit (met de auto in de versnelling, dus), duwt de auto aan, en als het ding grip krijgt kan ze er niet meer op tijd in stappen en rijdt ze tegen het huis aan de overkant aanquote:Hoe doet ze het uberhaupt?
Namen en rugnummers graagquote:Op maandag 20 december 2010 16:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Mwah, inderdaad, 't was niet veel. We zijn slechts een e-huwelijk en een topicbaby verder
quote:
Purdeyquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Anne het volgende:
Hmm. e-huwelijk? topicbaby? Wie moet ik allemaal feliciteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Daar moet je moeder over een tijdje wel op terug komenquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik heb het er net met m'n moeder over. U weet wel, zo'n prototype moeder, 50 voorbij, leesbrilletje, schat van een mens. Haar definitie van een auto: zo'n ding met 4 wielen en een stuur en een rem. En die laat ik net dat filmpje zien.
Haar reactie: Wat een domme kut, iedere idioot weet toch dat BMW's achterwielaandrijving hebben![]()
Kenjenagaan
Ja dat zei ik er ook bij, maar da's nu nog niet hequote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar moet je moeder over een tijdje wel op terug komen.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=248023
Dan is dit verleden tijd voor BMW.
[ afbeelding ]
Dat plaatjequote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar moet je moeder over een tijdje wel op terug komen.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=248023
Dan is dit verleden tijd voor BMW.
[ afbeelding ]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:
[ afbeelding ]
"You know you're not the first" "BMW Premium Selection"
Het was prettig je gekend te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook met het gevaar dat alle vrouwen in dit topic over me heen vallen, deze reclame is wel geniaal:
[ afbeelding ]
"You know you're not the first" "BMW Premium Selection"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
1 op 6 met de lage gearingquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
Jah die ga ik dus niet allemaal kijken he, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet overquote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
Deze is ook aardig van BMW USA:
Leuke reclamebattle uit Zuid-Afrika:
http://www.bumsdiekuh.com(...)you-bmw-audi-subaru/
En dit is echte geniaal, BMW USA heeft een tijdlang een serie spannende korte filmpjes gemaakt met BMW in de hoofdrol:
Als het werkt hoor ik het graagquote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah die ga ik dus niet allemaal kijken he, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet over
Trouwens, met al die sneeuw he? Lego heeft zo'n ontzettend brute baggervette op afstand bestuurbare graafmachine in het programma op het moment. Ik overweeg serieus om dat ding te kopen en dan buiten in de sneeuw te gaan met dat ding
Heb je wel de hele dag iets te doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Je bedoelt om vanuit de woonkamer het voetpad danwel je auto van sneeuw vrij te scheppen?
Haha, ja ik weet het. Het schept een band hé..quote:
PurrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het. Het schept een band hé..
Bartje! Honeyquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
PurrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zeg ik ben nog geen 50quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bartje! HoneyHoe was je dag?
Zal ik pantoffels pakken, en de krant?
quote:
We zitten nu netjes in een kamer, met slotenquote:
inderdaad. ;Pquote:
Nou, je bent niet te laat in elk gevalquote:
*doet de deur weer dicht en stookt de kachel nog wat op*quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, je bent niet te laat in elk geval
Ik voel er eigenlijk ook wel heel veel voor. Ik heb het zo waanzinnig koudWeltrusten?
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schootquote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, je bent niet te laat in elk geval
Ik voel er eigenlijk ook wel heel veel voor. Ik heb het zo waanzinnig koudWeltrusten?
Je bent niet de enige straks.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schoot
Kijk, dat is tof van je. M'n pa heeft vanmiddag iemand met een BMW geholpen. Conclusie: Sneeuw verbind mensen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:
er staat iemand vast voor mijn raam... ik ga maar eens even helpen
Een Micra...
goed idee opzichquote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slapen nog niet... Gewoon lekker met de laptop op schoot
Vind ik ookquote:
Ik ga ook zo op bed liggenquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vind ik ookStraks lekker Grey's Anatomy in bed kijken!
Zo... de Micra is weggeredenquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, dat is tof van je. M'n pa heeft vanmiddag iemand met een BMW geholpen. Conclusie: Sneeuw verbind mensen.
Hihi, lief hé!quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Zo... de Micra is weggeredenDie had helemaal geen grip meer
Dus even aanduwen en motor starten terwijl je duwt en tadaa! Hij reed weer
En Purdey, ik keek net en je hebt een best wel schattige Micra
Ow je hebt me wel gehoord jaa?:Pquote:Op maandag 20 december 2010 14:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En FlowMaster reed zojuist voorbij. Hele straat op z'n kop van die V8 natuurlijk.
Dankjequote:
En reed je er toevallig net ook langs?quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Ow je hebt me wel gehoord jaa?:P
Ging ff naar Deventer de stad in:D
Haha jaa net vanavond nog jaa:P denk rond 6 uur?quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En reed je er toevallig net ook langs?
Je maakte de hele buurt weer netjes wakker & scherpquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Haha jaa net vanavond nog jaa:P denk rond 6 uur?
haha, het is maar goed dat ik heb niet mee neem naar me werk:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je maakte de hele buurt weer netjes wakker & scherphaha.
Lijkt me doodeng, iemand van Fok die in mijn straat woontquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En reed je er toevallig net ook langs?
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of de andere mensen die bij mij op de dijk wonen wel internet hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng, iemand van Fok die in mijn straat woont
Als jij hem uit zet wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of de andere mensen die bij mij op de dijk wonen wel internet hebben
ahh het valt wel mee hoor:P, het probleem is als hij bij mij in de straat rijd hoor ik hem nietXD, en als ik bij hem de straat door rij. Hoort hij het wel:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t isquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
jaa dat lijkt me toch ook niet echt wat:P, dan kun je beter een Fokker een straat verder hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t is
Och, het is vooral dat ik zijn V8 op afstand al hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Precies dit dus. Ben benieuwd of ik je van gezicht kenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
ahh het valt wel mee hoor:P, het probleem is als hij bij mij in de straat rijd hoor ik hem nietXD, en als ik bij hem de straat door rij. Hoort hij het wel:P
(en we wonen niet in dezelfde straat, hij woont een straat verderXD)
Gemiddelde leeftijd bij mij op de dijk is ergens rond de 55 denk ikquote:
Zo, dat lijkt me echt creepyquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je word pas paranoia als er een Fokker altijd op de verdieping boven je les heeft en jou regelmatig ziet.. Maar jij niet weet wie t is
Haha nouja het ging wel door mijn muziek heen. Gaf je niet gewoon wat extra gas toen je langs m'n huis kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef FlowMaster het volgende:
ow House, als je hem al hoort. Vlucht je al weg?:P
Geluid valt toch nog best mee?, zo luid is die nietXD
Gaf wat extra gas toen ik die straat inkwam:P, is wel mooi achterwielaandrijving en sneeuw heXD. heel Toevallig woon jij daar dusja:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Haha nouja het ging wel door mijn muziek heen. Gaf je niet gewoon wat extra gas toen je langs m'n huis kwam?
Weet nu wel wie t is trouwensquote:
En daar kwam je na die tijd achter of toen al?quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die ook op fok zit
Dat dus inderdaad, ik zou zo iemand echt helemaal kapot checken tot ik er achter was wie het isquote:
Nee, vrij in het begin.. Hij zat op zn laptop op fok.. Gaf zelf nog toe dat hij veel in onz en klb baggerdequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
En daar kwam je na die tijd achter of toen al?
Jaa ik zou niet weten of er meer lui op Fok zitten die ik ken
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die ook op fok zit
Haha dat lijkt me wel raar als je dat hoort op sollicitatiequote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Ik had laatyst nog tijdens een sollicitatie: "Jij fotografeert toch ook voor Fok!? "
Goede vriend van me is Fokkerquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'
Ik had inderdaad even zoiets van; huh? uhm......quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me wel raar als je dat hoort op sollicitatie
Er zijn wel mensen die ik er 'types' voor vind. Ik vind Fok gewoon heel tof, leuke mensen. Zeker als je een 'stekje' hebt zoals hierquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vriend van me is Fokker.. En andere vrienden hebben ook wel geFokt.. Heb zelfs mensen leren kennen erdoor
Jaa dan is het al wat anders denk ik, vanaf het begin.quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, vrij in het begin.. Hij zat op zn laptop op fok.. Gaf zelf nog toe dat hij veel in onz en klb baggerde
Mijn zusje zit zo nu en dan ook op fok..quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er bekenden van mij op zitten. Met een nickname ben je behoorlijk 'anoniem'
Nee hoor is voor de rest geen probleemquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa dan is het al wat anders denk ik, vanaf het begin.
Maar is dat wel erg jaa, als je iemand op FOK kent?
Ik denk na februari wel wat meer als dat groepje, Of wou je tijdens de meeting je voorstellen als alleen Monsterd.quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn zusje zit zo nu en dan ook op fok..![]()
Voor de rest kwam een vriend van me er vandaag achter dat ik een fokaccount heb.. Hij dacht me te helpen met mijn stageonderzoek, maar ik had de vraag ook hiero gesteld, bleek hij dat te hebben gegoogledDaar gaat mijn anonimiteit
![]()
Heb er opzich geen moeite mee dat mensen weten wie ik ben ofzo, maar ik heb er geen behoefte aan dat mensen die ik niet ken zich heel erg in mn prviéleven gaan roeren. Gelukkig weet dat ook haast niemand hier mijn echte naam op een klein groepje mensen na
Heb mijn ex door een slowchat leren kennenquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die ik er 'types' voor vind. Ik vind Fok gewoon heel tof, leuke mensen. Zeker als je een 'stekje' hebt zoals hier
Dus via FOK is geen vriend(in) aan te raden?:Pquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb mijn ex door een slowchat leren kennen
Haha, dan is het geen punt natuurlijk. Het gaat er meer om dat er geen enge gluiperds (lees als: vieze mannetjes) mij gaan googlen,hyven, whatever en me daarna gaan lastig vallenquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik denk na februari wel wat meer als dat groepje, Of wou je tijdens de meeting je voorstellen als alleen Monsterd.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vriend van me is Fokker.. En andere vrienden hebben ook wel geFokt.. Heb zelfs mensen leren kennen erdoor
Had hij dikke pech.quote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef monsterd. het volgende:
Mijn ex zat vroeger ook wel eens op fok, en dan irriteerde hij zich kapot later. Want hij vond het niet leuk en kon er niet tegen dat ik het wel leuk vond
Wij toffe gozers van het Autorijtopic zijn geen enge gluiperdsquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, dan is het geen punt natuurlijk. Het gaat er meer om dat er geen enge gluiperds (lees als: vieze mannetjes) mij gaan googlen,hyven, whatever en me daarna gaan lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |