SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BrinkydeBMW op 20-12-2010 09:19:52 ]Brinky, de nieuwe BMW
Ik rij nu 1:9 met mijn micraquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
De zachte banden waren de hoofdzaak denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik verbruik iets meer dan normaal... niet zo heel veel dus
Denk het ookquote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
De zachte banden waren de hoofdzaak denk ik.
1:14quote:
Wat verbruik je eigenlijk met je 535d "normaal" dan, en hoe ziet je ritpatroon eruit?quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Bij de laatste keer tanken had ik net geen 1.000 gereden in plaats van de ongeveer 1.050 die ik anders haal (en er ging wel evenveel in, om die maar vast voor te zijnquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Crutch het volgende:
Hoeveel verbruiken jullie auto's meer met dit weer?
Ik kwam er trouwens achter dat mijn banden nog maar zo'n 1,5 bar aan lucht hadden, ik rij normaal gesproken 750 km op een tank nu nauwelijks 650.
Nog.Altijd 1:12quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Volgens het KNMI gaat het over een paar dagen dooien, dus je wensen worden gehoord Purdey!quote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben begonnen aan mijn laatste luie dag
Weer sneeuw gevallen hier, balen gewoonDe-sneeuw-moet-wég!
Eens, ik zit met dit weer ook nog steeds rond de 1:9, alleen als de motor koud is merk ik dat hij later schakelt c.q. de toeren iets hoger houdt. Maar als de motor warm begint te worden gaat ook dat weer over naar normaal.quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nog.Altijd 1:12
Alleen schakelt hij nu pas na 2 km ofzoiets over op gas....
Ik heb nog wel ruimte over, dus dan kom je toch hierheen?? Hier ligt amper genoeg om de omgeving wit te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Goedzoquote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens het KNMI gaat het over een paar dagen dooien, dus je wensen worden gehoord Purdey!
Jawel, groningen heeft er zelfs 2.quote:Op maandag 20 december 2010 10:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedzo![]()
@Marco001: Heb jij een La Place in de buurt waar ik dan even in kan vallen
Ik ben begonnen aan mijn luie dag op stage, terwijl ik wel mijn stageonderzoek moet afmakenquote:Op maandag 20 december 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
Hmmm, dat is best ver dan. Ik heb er 1 op 5 minuten rij afstand, of 8 minuten met de metroquote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jawel, groningen heeft er zelfs 2.en ze zijn slechts 30 minuten.rijden hiervandaan.
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatquote:Op maandag 20 december 2010 10:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan mijn luie dag op stage, terwijl ik wel mijn stageonderzoek moet afmaken
Hier is trouwens ook sneeuw gevallen, een aardig pak van zo rond de 15 cm
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatIk hoop op een kerstgift, maar V&D kennende..
Dat is wel lekker dan! En eerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...
Klinkt goed!quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij krijgen een eindejaarsbonus van in totaal 15000 euro... verdeelt over 130 medewerkers waarbij het word berekend op hoeveel uur je hebt gewerkt...
Oh ik ken het, alleen heb ik nooit zin om te kijken tenzij ik echt niet weet wat ik krijg.. Nu staan voor mij de bedragen vast, dus maakt het eigenlijk niet uitquote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een luie dag hoor! Ik log ook zeer fanatiek in op internetbankieren om te kijken of m'n salaris er al op staatIk hoop op een kerstgift, maar V&D kennende..
En dan moet je straks ook nog terug?quote:Op maandag 20 december 2010 10:36 schreef L0we het volgende:
Oef, bennekom - den haag in 4 uur gereden...
Jep. Eind van de dag eerst naar gouda, en vanavond teurg. Met autoambulance en extra autoquote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dan moet je straks ook nog terug?
Zou op zich ook wel PTA-gerelateerd zijn, maar open dan een "Broem SC", waar je communiceert in uitlaatgeluidenquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef von_Preussen het volgende:
Gaan we nu een heel topic volspammen met alleen maar "vroeeeeemmmm, broeeeeeem, brömmm brömmmmm brömmm en beeep beeep beeep"?
rijden is juist leuk met dit weerquote:Op maandag 20 december 2010 11:31 schreef FalleNk810i het volgende:
mogguhh, volgens mij heb ik echt iets van 5 topics alweer gemist haha![]()
Verveel me echt de tering.. tis veel te glad om de dijk op te komen met mn autoTouren met dit weer is ook niet alles..
Gok dat jij toch wel wat bammetjes verbruikt hoor!quote:Zit ook wel een voordeel aan, ik verbruik nu ook niks
Tja dat misschien wel, maar heb enkel zomerbandjes met weinig profiel... niet zoveel zin om risico te lopen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:39 schreef L0we het volgende:
[..]
rijden is juist leuk met dit weer. Gister nog even lekker door het bos gereden, erg moooi ook
[..]
Gok dat jij toch wel wat bammetjes verbruikt hoor!.
Normaal ongeveer 1:12 ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat verbruik je eigenlijk met je 535d "normaal" dan, en hoe ziet je ritpatroon eruit?
Can't touch thisquote:Op maandag 20 december 2010 10:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ruimte over, dus dan kom je toch hierheen?? Hier ligt amper genoeg om de omgeving wit te maken.
Ik krijg een 13e maand, ben alleen benieuwd hoeveel dat is omdat ik halverwege mijn contract ben omgeschakeld naar een hoger contract.quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zou de sneeuw er even afrijden / afschuiven met een borstel, alleen bij vastzittend ijs zou ik voorzichtig zijn. Of het ijs smelt en het valt mee, of het schuift er mischien af met achterlating van krassen (net als bij veel zand zeg maar).quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan het kwaad als ik m'n auto met al het sneeuw en ijs er op door de wasstraat haal? Vind 'm een beetje lellek geworden zo.
quote:
Hm, het is wel een wasstraat die ook met een gigantische droger eroverheen gaat.. zal het dan ook nog nodig zijn?quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou de sneeuw er even afrijden / afschuiven met een borstel, alleen bij vastzittend ijs zou ik voorzichtig zijn. Of het ijs smelt en het valt mee, of het schuift er mischien af met achterlating van krassen (net als bij veel zand zeg maar).
En dan natuurlijk je wagen goed droogmaken en de rubbers insmeren, anders krijg je hem morgen niet meer open.
Een droger maakt de kieren van je auto (achterbak, deuren etc.) nooit goed droog, dus daar zou ik minimaal met een handdoek of een keukenrol nog overheen gaan.quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hm, het is wel een wasstraat die ook met een gigantische droger eroverheen gaat.. zal het dan ook nog nodig zijn?
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een droger maakt de kieren van je auto (achterbak, deuren etc.) nooit goed droog, dus daar zou ik minimaal met een handdoek of een keukenrol nog overheen gaan.
Graag gedaan hoor, nog 1 ding, zorg ervoor dat je spray voor je sloten hebt, daar komt ook vocht in wat je niet zelf kan drogen, en je wilt natuurlijk ook het slot kunnen openen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipszal zo maar eens even met een borstel erlangs gaan.
Bij mij is het nooit een vast bedrag, aangezien ik nog veel verschillende uren werk. Heb de afgelopen maand best aardig wat gewerkt, dus het moet nu wel wat hoger zijnquote:Op maandag 20 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
Oh ik ken het, alleen heb ik nooit zin om te kijken tenzij ik echt niet weet wat ik krijg.. Nu staan voor mij de bedragen vast, dus maakt het eigenlijk niet uit
Heel misschien kan ik ook nog rekenen op een nabetaling van AH als het gaat om de winstuitkering, misschien ook niet ervanuitgaande dat ik het afgelopen half jaar niet heb gewerkt. We krijgen altijd een voorschot op ons maandsalaris en aan het einde van het jaar wordt dat verrekend met het overschot (of eventueel tekort)Maargoed, bij mij zal het misschien een kwestie van een paar euro zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |