quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef tonks het volgende:
Nu al weer uit? Ik vind hem nog steeds hip!
ja, maar WAAROM is het zoo fukking traag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is die laad "balk" toch tof heh, tijden het downen van het winkel kanaalMario die muntjes pakt
Iki heb trouwens het idee, dat het muziekje op het winkel kanaal, het zelfde is als in Animal CrossingBIj Tom Nook
![]()
waarscghijnlijk omdat iedereen te gelijk download.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja, maar WAAROM is het zoo fukking traag.
laat die nintendo baas zn kerst bonus ff voor een nieuw server park gebruiken ofzo.
het winkel kanaal is ALTIJD langzaam.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef DerBolle het volgende:
[..]
waarscghijnlijk omdat iedereen te gelijk download.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:28 schreef Qwea het volgende:
tvp vanaf de wii :p
Traag? Het duurde hier nog geen minuutquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
laat die nintendo baas zn kerst bonus ff voor een nieuw server park gebruiken ofzo.
das nog begrijpelijk ook..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]briljant
hij doet nog ook. Alleen de letters zijn fucking klein
Het downloaden duurde 3 minuten, maar het internetten gaat even snel, of misschien wel sneller dan op de laptop hierquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71195quote:I'm completely in love with Trauma Centre: Second Opinion. It's urgent, tense, dramatic, unique, extremely difficult and surprisingly varied, an excellent Wii game and an excellent puzzle game. For anyone suffering from scepticism and uncertainty about the validity of the Wii's control system and doubting developers' abilities to create games to live up to its potential, Trauma Centre: Second Opinion is the perfect remedy.
9/10
Wii games werken niet met de freeloader... Ik heb een Freeloader 1.06B uit 2003.. En ook gamecube import games werken nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef speknek het volgende:
Speaking of which, je kunt de Freeloader nog gewoon gebruiken schijnbaar, maar weet iemand al of je de Freeloader ook kunt gebruiken voor Wii import games?
Mijn Freeloader werkt niet, en ik heb ook een Action replay geprobeerd, werkt ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef speknek het volgende:
Speaking of which, je kunt de Freeloader nog gewoon gebruiken schijnbaar, maar weet iemand al of je de Freeloader ook kunt gebruiken voor Wii import games?
ik ook niet, maar ik kan gratis een draadloze router regelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En ik heb nogsteeds geen Big Ben WiFi geval
console helemaal uit en de batterijen al uit de motes getrokken (en er weer ingedaan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef Tweek het volgende:
Mijn wiiremotes doen het niet meerSyncen wil niet meer lukken. Hielden er gewoon ineens mee op en de batterijen zijn nog helemaal vol.
Zo maar eens bellen met nintendo.
Jep, ook al geprobeert de oude syncs weg te halen en opnieuw te syncen maar ze blijven maar knipperen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
console helemaal uit en de batterijen al uit de motes getrokken (en er weer ingedaan)
Datel is nu bezig een EU Freeloader te maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii games werken niet met de freeloader... Ik heb een Freeloader 1.06B uit 2003.. En ook gamecube import games werken niet![]()
Hou je de sync knop ingedrukt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jep, ook al geprobeert de oude syncs weg te halen en opnieuw te syncen maar ze blijven maar knipperen.
Men begint in te zien dat het altijd hetzelfde is met Zelda.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Saaaad world
achjah.. eerste zelda launchgame he
Ah, want de Amerikaanse versie doet het dus wel? (dan was er in het begin toch niet gelogen).quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:52 schreef Wessiej het volgende:
Datel is nu bezig een EU Freeloader te maken.
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hou je de sync knop ingedrukt?
Zegt iemand die eeuwig tevreden blijft met Final Fantasy's vechtsysteem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men begint in te zien dat het altijd hetzelfde is met Zelda.
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. Dquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.
Op nintendo hoef ik overigens niet te rekenen, de technische hulp dienst was pas weer op 2 januari open.
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. D
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!
Ehm ja gelezen en op internet gekeken, maar mijn selectieve dyslectie zorgde ervoor dat ik dat mistequote:
je hebt niet voor niets de southpark icoon en naamquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm ja gelezen en op internet gekeken, maar mijn selectieve dyslectie zorgde ervoor dat ik dat miste![]()
Maakt niet uit hoor, ik zat daar ook even mee te klotenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendoquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef =HellFire= het volgende:
Vanaf morgen kan ik er ook bij. M'n eerste eigen Nintendo-console hahaha.
Hier ook 3de een NES, een n64 en een wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendo)
GB, Snes en Wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ook 3de een NES, een n64 en een wii
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoi Justin!
Je huidige sterrensaldo is 2135.
Kreeg ik in de mail
hoe krijg je die sterren dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoi Justin!
Je huidige sterrensaldo is 2135.
Kreeg ik in de mail
het broertje van mn vriend heeft er ook veelquote:
door nintendo te bezoeken,je wii te reggen en je spellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef donderopman het volgende:
[..]
hoe krijg je die sterren dan?
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef donderopman het volgende:
[..]
hoe krijg je die sterren dan?
vroeger nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.
Nice. Ik heb er slechts 4085. Hoop wel dat ze 1 op 1 overgezet gaan wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb alle Nintendo (tv) consoles hier thuis staan. De Wii is m'n 5de (als ik het goed heb)
Kreeg ook een mail en heb al 14775 sterren. Ik hoop dat ze gauw met leuke dingen komen voor de Wii.
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Nice. Ik heb er slechts 4085. Hoop wel dat ze 1 op 1 overgezet gaan worden.
tvp vanaf wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.
Op nintendo hoef ik overigens niet te rekenen, de technische hulp dienst was pas weer op 2 januari open.
Dit wordt een TOP kerst!quote:Nintendo heeft bekend gemaakt dat er op eerste Kerstdag en op nieuwjaarsdag een aantal nieuwe Virtual Console games zullen verschijnen. Het zal gaan om een zevental games. Deze games zullen ondanks eerdere geruchten niet gratis zijn, en voor de standaard prijs te downloaden zijn.
25 december:
# Super Mario Bros: 500 points, NES
# Toejam & Earl: 800 points, SEGA Genesis
# R-Type: 800 points, Turbografx 16
# Street Figher II: The World Warrior 800 points, SNES
# Super Castlevania: 800 points, SNES
1 januari:
# Urban Champion: 500 points, NES
# Baseball: 500 points, NES
Het werkt perfect, ben nu ook vrolijk vanaf de wii bezig! Dat woordenboek is echt makkelijk! Ik ben 100% tevreden!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit wordt een TOP kerst!
Ik kan ook niet wachten tot ik thuis ben en de browser kan proberen!
ik heb bij gekochte GB spellen nooit zo'n kaartje gezienquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:34 schreef mrdjey het volgende:
[..]
is je dat kaartje dan niet opgevallen?
Mooimooi, zal mij benieuwen of mijn weblog Wii compatible is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het werkt perfect, ben nu ook vrolijk vanaf de wii bezig! Dat woordenboek is echt makkelijk! Ik ben 100% tevreden!
duurt dat winkelkanaal erg lang als in >20 min. want hij blijft hangen op "verbinding maken met server", of iets in die trant. Na 20 min. was ik het zat en heb ik stekker eruit getrokken. Heel vreemd want Weekanaal laadt in paar seconden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het winkel kanaal is ALTIJD langzaam.
heb het zelfs een keer snachts gecheckt. eerst zie je die preloader met dat cirkeltje.
gaat ie eindelijk weg denk je dat je er bent gaat ie een melding geven dat ie nu al naar de server gaat connecten
echt josti software.
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik wil tijdens de kerst eigenlijk 3 nieuwe vc games downloaden, het zou dus goed van pas komen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef ThijsThijs het volgende:
hoelang duurt het nog voor dat je sterren kan inwisselen voor punten?
Bij mij precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef Haay1971 het volgende:
De Wii wordt mijn eerste console ooit. Misschien wordt ik daarom wel gestraft dat ik hem nog steeds niet heb en ook nergens kan kopen. Het is gewoon bad karma....![]()
ik hoorde iets over 27 december en dan vanaf 00:00 happy hourquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik wil tijdens de kerst eigenlijk 3 nieuwe vc games downloaden, het zou dus goed van pas komen.
Ik heb pas sinds de DS die sterrenkaartjes geregistreerd. Zaten die kaartjes ook al bij de GBA (tijdens de launch van de GBA) en bij de GBA games? Dan kan ik namelijk waarschijnlijk nog wat punten vinden op zolder.
Dat staat toch anders in mijn boekje,quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. D
Dinnetjequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef Sickert het volgende:
net zelda gehaaldlag keurig op me te wachten
nu spelen samen met mn dinnetje
Normaal doe ik de review voor zowat elke Xbox 360-game, maar in het geval van de Wii wil ik me wel wagen aan Nintendo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendo)
Bij rayman wordt die wel vaak gebruikt ja. Monkeyball heeft maar een paar waar die nodig is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef donderopman het volgende:
Nou ik heb call of duty hier op vraag en aanbod gezet.
heb je bij raving rabbits de chuknuk nodig met de multiplayer?
Vanaaf mag ik weer gamen met mn ventquote:
Lees het topic eens door. Dit is al 4x gevraagd ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:52 schreef _petjan het volgende:
Wanneer kan je die sterren inruilen voor die wiipoints?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |