Onzin, je kan hem gewoon kopen in de winkelquote:Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde dat dirge of cerberus niet in de benelux uitgegeven is
alleen in engeland en de rest van europa![]()
ga hem ooit nog wel eens spelen.......vermakelijk spelletje![]()
Ik vind van niet. Vivi kan best goede magie casten en een paar keer Focus en dan richt hij hartstikke veel schade aan. Handig bij bazen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef bananenjus het volgende:
Vivi , vond ik nogal matig ik gebruikte alleen amarant en zidane zowat in ff 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mischien iets vergeten...?Op dit moment geen signature
quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Vegnagun het volgende:
Iemand die hiermee mischien raad weet? (final fantasy 9)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mischien iets vergeten...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2006 19:08 schreef trepper het volgende:
[..]Je had gelijk, ik had er idd nog 1 over het hoofd gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Intussen ben ik al bij cristal world, kuja is appeltje eitje maar die dude die erna komt kom ik nog niet langs
Op dit moment geen signature
23 februari.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:52 schreef L_auteur het volgende:
Vast al tig keer gevraagd, maar heb geen zin om te zoeken; wanneer komt XII uit in Nederland?
Bij voorbaat dank.
Neen, het is specifiek het FFVIII eindliedje. Heb niet alle delen gespeeld, maar wel genoeg om te weten dat het niet een van de standaart FF liedjes is. Toch? In ieder geval, mocht het mogelijk zijn, luister even naar "end credits". Vanaf 03:40 begint wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:39 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij komt die theme in (bijna) alle delen voor.
Als het degene is die ik denk dat jij bedoelt.
Ik heb nog een save van voor het eindgedeelte, dus ik kan altijd nog terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:36 schreef DaggerNL het volgende:
Ik koos ervoor om het spel nog niet uit te spelen. Eerst de mobhunts. Zit nu op 122 uur
Vecht nu met hell wyrm. Net over de helft. Heb nu best goede gambits, poach als mp <10 is![]()
Effe eten en daarna kijken hoeveel hp ervan af is![]()
Bij de comments staat dat ie misschien van Romancing Saga 3 is.quote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is dit een boss theme van Final Fantasy dat deze gast speelt, maar weet iemand welke het is, hij komt me iig bekend voor.
http://www.youtube.com/watch?v=bBTDjlv7U3s&mode=related&search=
Dit is het eerste wat ik kon vinden over deze Esper (dit komt uit de esper guide die gepost is op GameFaqs).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:48 schreef DaggerNL het volgende:
hoe krijg je cuchulain?
Hij schijnt in no. 1 cloaca te zijn (garamsythe waterway), maar weet niet hoe ik de water daar weg moet halen met die sluizen. Iemand enig idee?
quote:Cuchulainn
Obtainable after the completion of all Tomb of Raithwall events. Hunts to have
completed:
- Waterway Haunting (Petitioner: Milha, Rabanstre Lowtown, North Sprawl. Hunt:
Wraith, Garamsythe Waterway, Overflow Cloaca.)
- Lost in the Pudding (Petitioner: Sorbet, Rabanastre, Westgate. Hunt: White
Mousse, Garamsythe Waterway, West Sluice Control.)
Completing the second hunt nets you the Sluice Gate Key. From Lowtown, enter
Garamsythe Waterway, Overflow Cloaca and south exit to Central Waterway
Control. Close the No. 3 and No. 10 controls. South-west exit to No. 3 Cloaca
Spur and activate the No. 1 South Waterway Control south-west of the map.
Return to the Central Waterway Control and open No. 3 and No. 10 before closing
the No. 4 and No. 11 controls. South-east exit to No. 4 Cloaca Spur and
activate the No. 1 North Waterway Control south-east of the map. Return to the
Central Waterway Control and close No. 3 before opening No. 11. South exit to
No. 1 Cloaca and find Cuchulainn south of the map.
cool thnx,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik kon vinden over deze Esper (dit komt uit de esper guide die gepost is op GameFaqs).
Ik kan je verder niet helpen, want ik kan het spel pas 23 februari spelen.![]()
[..]
Final Fantasy gewelddadig.quote:De populaire videogame Final Fantasy VII is mogelijk de inspiratie geweest van twee Duitse scholieren van 17 jaar die afgelopen weekend een echtpaar in het Noord-Duitse dorpje Tessin doodstaken. De twee gymnasium-leerlingen drongen zaterdagavond rond een uur of tien de woning van het echtpaar binnen en staken de 41-jarige vrouw en haar 46-jarige echtgenoot met messen dood.
De Duitse recherche heeft inmiddels de computers van de gymnasiasten in beslag genomen. Volgens de Duitse krant Bild zouden de jongens elkaar hebben aangesproken als 'Sephiroth' en 'Reno', namen van krijgers uit het computerspel. De eerste doodt onschuldige burgers met zijn zwaard.
De jongens gingen er na de dubbele moord vandoor met de auto van het echtpaar. Daarbij namen ze de 15-jarige vriendin van de zoon des huizes mee als gijzelaar. De vlucht kwam echter al snel ten einde toen ze met hun auto op een andere auto botsten. De politie wist de twee tot overgave te bewegen. Het meisje kwam met de schrik vrij.
Toevallig kwamen gisteren de Europese ministers van justitie en Binnenlandse Zaken in Dresden overeen dat ze de verkoop van gewelddadige computerspellen aan kinderen aan banden zullen proberen leggen. Justitie-minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) zei bij die gelegenheid dat hij in ons land wil onderzoeken of de kijkwijzer voor gewelddadige games goed werkt. Hij sloot een verbod voor de meest gewelddadige games niet uit.
Ik denk dat ze de vertaling van One Winged Angel iets te letterlijk hebben genomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:45 schreef Ixnay het volgende:
De meesten zullen het wel al gelezen hebben, maar ik plaats het hier ook maar even.
"Final Fantasy VII mogelijk aanleiding tot dubbele moord."
[..]
Final Fantasy gewelddadig.
Volgens mij zie je het verkeerd; volgens mij vliegt er iemand voor Shiva langs, van links onder naar rechtsboven, want volgens mij zijn dat twee benen en een kont, en daarvoor rechtsboven is dan weer een motorwiel, van een chopper die dan verder niet helemaal in beeld is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef kipknots het volgende:
Ok, Final Fantasy XIII gaat wel heel erg lame worden. Summons worden halve mechs. Shiva kan transformeren in een motor![]()
[afbeelding]
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3156770
Bronquote:The most surprising innovation, however, is that summons are now going to be part mecha and play an expanded role of more than just battle support. "The treatment of summons beasts has changed quite a bit," Toriyama revealed, "The fact that the players can summon will not change, but what happens after that will be something totally different." The example they discussed was Shiva, who can transform into a motorcycle. Toriyama hinted that he thinks "it might be the case" that you can ride it during a fight. Whoa.
Wat ik me kan herinneren:quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit vast in FF7![]()
zit nu in Corel's prison, net na de Gold Saucer
maar ik kan de boss niet vinden, zodat ik mee kan doen met de chocobo races![]()
hij moet ergens zuid west zitten......maar daar zit nikskan ook nergens heen
wtf joh......heb alles al geprobeerd heb met iedereen gepraat, in de desert geweest enz
, zit wel een hekje onder het cafe..maar die zit op slot![]()
dus daar kom ik niet door heen,![]()
vorige x ben ik veel verder gekomen, weet alleen niet meer hoe![]()
ben ondertussen al wel 4 levels gestegen..dus dat is dan wel weer lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 uurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NOOO Aeris weer dood![]()
![]()
na 24 uur eindelijk door naar disc 2![]()
Ik heb net even de credits van AC bekeken en beluisterd en, zoals Ixnay al aangaf, het is inderdaad de zgn. "Final Fantasy main theme", die in (vrijwel) alle spellen terugkomt sinds het allereerste deel.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Neen, het is specifiek het FFVIII eindliedje. Heb niet alle delen gespeeld, maar wel genoeg om te weten dat het niet een van de standaart FF liedjes is. Toch? In ieder geval, mocht het mogelijk zijn, luister even naar "end credits". Vanaf 03:40 begint wat ik bedoel.
met 24 uur zat ik aan het begin van disc 2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef Ixnay het volgende:
Zo langzaam is dat niet als je met 24 uur halverwege disc 2 zit.
Je moet wel uiteraard ieder hoekje geinspecteerd hebben.
Ook moet ik met iedereen in ieder dorpje praten.
Op play.com is hij nog goedkoper. Rond de 45 euro geloof ik, moet je wel een CC hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef Ixnay het volgende:
Nog minder dan 2 weken en dan FFXII.
Ik denk dat ik hem meteen op de release dag ga halen.
Bij dimensionplus kost ie 54,99, zal in de winkel wel hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weet iemand hoe ik aan big-guard kom in FF7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga Final Fantasy XII gewoon in de winkel halen (denk E-Plaza of MediaMarkt). Wel natuurlijk een beetje vroeg er zijn. Wel jammer dat hij op de laatste dag van de voorjaarsvakantie uitkomt...![]()
Je hebt FF VI nog nooit gespeeld Strolie? Dan zou ik dat maar snel doen, want deel 6 is toch wel een juweeltje. Met een Mad Jester als badguy kun je natuurlijk nooit verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
FFVI op de GBA
Overtuig mij.
Deel I, II en III vond ik tegenvallen. Vooral door de eenvoudige gameplay en het standaardverhaal. Maar nu heb ik begrepen dat FFVI zich zowel qua diepgang als qua verhaal kan meten met moderne delen.
Het verhaal van VI kan zich zeker wel meten met de morderne delen, net als de muziek en hoe de characters zijn uitgewerkt. Het is een van de betere delen vind ik, het nadert deel VII.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
FFVI op de GBA
Overtuig mij.
Deel I, II en III vond ik tegenvallen. Vooral door de eenvoudige gameplay en het standaardverhaal. Maar nu heb ik begrepen dat FFVI zich zowel qua diepgang als qua verhaal kan meten met moderne delen.
We gaan nu geen discussies houden over wie er de beste badguy is, want dat zal wel weer uit de hand gaan lopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Ixnay het volgende:
De beste badguy blijft Sepiroth.
Maar mijn favo character zit wel in FF6, Shadow!
, zal ik wat leuks vertellen........er komt hierna nog een vormquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Gravybrain het volgende:
daayuum
alle eind-achtige bazen in FFX waren tot nu toe easy peazy, maar de tweede vorm van de echte eindbaas heeft me nu al 3x ingemaakt. Ik heb nochtans holy, maar hij doet massa's schade, en ik kan niet iedereen doen recupereren... klootzak, echt irritante battle.
noem je ook ff een plaats op ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef Ixnay het volgende:
Als de eindbaas in FFX te moeilijk is moet je even gaan levellen in de Omega Ruins.
Haal het ultimate weapon van Auron daarbij (vrij makkelijk te halen), zorg dat hij in de Sphere Grid zo veel mogelijk strength/vitality heeft.
Dan ben ik niet de enige die dat ook is opgevallen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef Ixnay het volgende:
Flare en Ultima vond ik niet bepaald sterke spells in FFX, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld FF6.
Ik vond die Greater Marlboro's stukken erger om tegen te komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
noem je ook ff een plaats op ook![]()
niet tever doorlopen, want anders kom je Omega Weapon tegen, en dat wil je niet unprepared![]()
Ligt dit niet aan je schijfje? Probeer het eens schoon te maken of probeer een andere copy te vinden van het spel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:52 schreef Gravybrain het volgende:
ik heb em dus daarnet gehaald, komt er idd nog iets na.
Ik roep de eerste summon, dan komt er: possesed by Yevon en loopt mijn spel vast. Dit is een bug die ik al veel maal heb gehad: als ik een overdive van een Aeon wil activeren, dan blijft die aeon in zijn oplaad animatie staan en er gebeurt er gvd niks meer. De characters bewegen nog en de muziek speelt, maar daar blijft het bij. Dit nu net als ik het spel ga uitspelen. Ik ben echt klaar om het door het raam te gooien op dit moment. Ik ga hier niet uitkomen en zal weer alles mogen herspelen, gloeiende gloeiende
Attack Reels van Wakka is inderdaad de snelste manier om enemies te verslaan, wel in combinatie met Break Damage Limit. En als je dan in de omega ruins zijn ultimate weapon hebt met Double AP Double Overdrive, dan kun je snel je Sphere Grid volkrijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan ben ik niet de enige die dat ook is opgevallen.
Ik vond Flare en Ultima ook maar erg mager qua damage in FFX.
Wakka was toch wel mijn top damage dealer met Attack Reels (15 x (damage) was het volgens mij), vooral als Wakka maxed strength had.
Ik heb nog ergens een save file liggen waarop ik iedereen met max stats heb. Heeft me genoeg uren gekost.![]()
Het meest beroerde was wel die sigil van hem krijgen door al die blitzball matches te spelen.
Wat was ik daar oplaatst gaar van.
Je kunt ook zorgen dat iemand een Ribbon heeft, als hij Bad Breath doet. Vervolgens doe je met degene met de Ribbon Esuna/Remedy op de overige party-members, en is het opgelost. Valt veel AP te behalen. Of zorg dat Wakka First Strike heeft, en laat je hem direct Attack Reels doen. Werkt ook.quote:Ik vond die Greater Marlboro's stukken erger om tegen te komen.
Ik liep standaard rond met een wapen dat jij als eerste mocht aanvallen. Kon ik direct wegrennen als ik zo'n beest tegenkwam.![]()
Dark Shiva is makkelijk te doen met Yojimbo's Zanmoto.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:03 schreef Gravybrain het volgende:
Het zal wss wel een disc problem zijn dan. Er staan niet zo heel veel krassen op, maar het is wel een tweedehands. Ik had eigenlijk van in het begin al de NTSC versie moeten spelen. Ik zou de Anima summon gehaald kunnen hebben (nu had ik een destruction sphere gemist en stond Dark Shiva me op te wachten voor die tempel, ik severely underclassed.) Dit soort design fuck ups maakten me al zwaar pissed, nu komt dit er nog bij. Ik moet dit ding echt vandaag nog uitgespeeld hebben en dan moet ik een eind niks meer over FFX horen.
Ik hoop dat je je disc nog een beetje kan fixen, zou wel jammer zijn dat alles voor het einde voor niets is geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:03 schreef Gravybrain het volgende:
Het zal wss wel een disc problem zijn dan. Er staan niet zo heel veel krassen op, maar het is wel een tweedehands. Ik had eigenlijk van in het begin al de NTSC versie moeten spelen. Ik zou de Anima summon gehaald kunnen hebben (nu had ik een destruction sphere gemist en stond Dark Shiva me op te wachten voor die tempel, ik severely underclassed.) Dit soort design fuck ups maakten me al zwaar pissed, nu komt dit er nog bij. Ik moet dit ding echt vandaag nog uitgespeeld hebben en dan moet ik een eind niks meer over FFX horen.
Op dat moment had niemand nog Ribbon in mijn party en Zanmato gebruiken vind ik zelf erg lullig om te gebruiken. Neemt de hele uitdaging weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Attack Reels van Wakka is inderdaad de snelste manier om enemies te verslaan, wel in combinatie met Break Damage Limit. En als je dan in de omega ruins zijn ultimate weapon hebt met Double AP Double Overdrive, dan kun je snel je Sphere Grid volkrijgen.
Dat blitzballen was inderdaad saai na een paar matches. Gewoon 4 keer scoren en dan in een hoekje gaan staan en je tijd weg laten tikken.
[..]
Je kunt ook zorgen dat iemand een Ribbon heeft, als hij Bad Breath doet. Vervolgens doe je met degene met de Ribbon Esuna/Remedy op de overige party-members, en is het opgelost. Valt veel AP te behalen. Of zorg dat Wakka First Strike heeft, en laat je hem direct Attack Reels doen. Werkt ook.
Klopt, maar ik wil altijd een 100% save file hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef Ixnay het volgende:
Die laatste Overdrive van Auron is ook niet echt veel speciaals.
Zanmoto gebruikte ik ook niet. Maar het is wel handig als je ergens vast zit en je hebt iets ergens nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:13 schreef torn_Machina het volgende:
Op dat moment had niemand nog Ribbon in mijn party en Zanmato gebruiken vind ik zelf erg lullig om te gebruiken. Neemt de hele uitdaging weg.
Wilde ik ook, ik had alleen nog niet het hele sphere grid vol, maar had geen zin om dat voor iedereen te halen. Alleen Wakka had hem vol.quote:Klopt, maar ik wil altijd een 100% save file hebben.![]()
Hoe meer geld je hem geeft, des te meer kans je hebt om Zanmato te zien. Ook heeft het te maken met de affectie van Yojimbo naar Yuna toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef Gravybrain het volgende:
De enige move die ik met Yojimbo heb is geld doneren, doet nooit veel schade. Als ik het goed begrijp doet ie andere aanvallen naar gelang de omstandigheden, ik vat het niet zo goed. Ik zal iig niet terugkeren naar die Dark Shiva, ik was nu net op weg om het uit te spelen.
NTSC spellen spelen altijd sneller dan PAL. Dit heeft er mee te maken dat NTSC 60 hz (beeldverversingsfrequentie) als standaard gebruikt en PAL 50 hz als standaard heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:48 schreef Gravybrain het volgende:
Damn dat is best cool en goed gevonden (van die affectie). Eigenlijk zitten er best leuke dingen in deze game, ook dingen die ik zou willen unlocken of vinden, maar dat wordt dan weer tegengegaan met heel wat minpunten en domme mechanics... Ik wil het nu gewoon uitspelen en later misschien es met een geheel schone lei aan de NTSC versie beginnen. Ik heb zo het gevoel dat dat een heel wat leukere ervaring geeft. Ik heb het al heel even gespeeld en stond versteld van het verschil. In PAL is het net alsof Tidus door boter aan het lopen is, in NTSC loopt ie snel en normaal.
Waarschijnlijk een van de slechtste conversies ooit.
Ik game al langer dan een jaar hoor, mij moet je het verschil niet uitleggenquote:Als je wat meer informatie over NTSC en PAL wilt hebben dan google je maar even of zoek het op Wikipedia.![]()
Dit is vooral aanwezig bij PS2 games aangezien de meeste Cube & xbox games PAL60 ondersteunen (xbox 360 & wii zijn standaard PAL60). Square enix is een ramp op het gebied van PAL conversies. Ze gebruiken enkel PAL50hz waardoor de framerate & gamespeed 17.50% lager ligt ook gebruiken ze niet de PAL resolutie, maar die van NTSC waardoor je letterboxed beeld & een foutieve aspect ratio krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
NTSC spellen spelen altijd sneller dan PAL. Dit heeft er mee te maken dat NTSC 60 hz (beeldverversingsfrequentie) als standaard gebruikt en PAL 50 hz als standaard heeft.
Wat er nog meer bij komt kijken weet ik zelf zo snel ook niet meer.
Dus je wilt alleen de NTSC versie spelen alleen omdat de gameplay dan iets sneller is. Dit betekent dat je geen Dark Aeons en Advanced Sphere Grid hebt.
Als je wat meer informatie over NTSC en PAL wilt hebben dan google je maar even of zoek het op Wikipedia.![]()
Dat je geen "band" krijgt met de eindbaas? Vind ik wel meevallen. Deel 9 had dat ook inderdaad, maakt het spel gelijk minder voor mij persoonlijk. Vind het altijd wel tof als je echt een gevoel krijgt met de badguys, dat je ze ook gewoon wilt verslaan. Deel 7 was gewoon geweldig op dat gebied.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef Gravybrain het volgende:
Dat is nogal een traditie in FF toch? FF IV en FF IX come to mind...
Ik heb hem hopelijk woensdag al binnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef Ixnay het volgende:
Over 5 dagen zal hij in de Nederlandse winkels liggen.
[afbeelding]
Bijna!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef Ixnay het volgende:
Over 5 dagen zal hij in de Nederlandse winkels liggen.
[afbeelding]
Bij Play.com verkopen ze FF 12 sinds gisteren al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Bijna!Wel even melden he als ze hem ergens eerder verkopen
Ik ken dat probleem, Sephiroth is echt vele malen moeilijker dan bijv Jenova, eigenlijk ook wel leuk, weer eens wat anders dan die lineair toenemende sterkte van bosses.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben verdomme nog steeds aan het levellen voor Sephiroth
inmiddels level 60![]()
alles bosses waren redelijk makkelijk..behalve de laatste![]()
hierna ga ik eindelijk beginnen aan nr 9![]()
Hehe, toevallig, ik ben sinds gisteren Grandia (1ste) weer opnieuw aan 't spelen. Vandaag nog korte metten gemaakt met de King Squid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga mezelf onnodig martelen. Ik ga FFXII niet halen. Ik ben te druk met schoolzaken die echt voor de verandering voorrang hebben en ik heb nog steeds Grandia II voor mijn neus liggen. Als ik Grandia II uitgespeeld heb en verzekerd ben van mijn diploma... dan doe ik mijzelf FFXII cadeau.
Ok gelukkig , ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem, Sephiroth is echt vele malen moeilijker dan bijv Jenova, eigenlijk ook wel leuk, weer eens wat anders dan die lineair toenemende sterkte van bosses.
FF IX is ook een toppertje, zou willen dat ik daar nog aan kon beginnen, maar na 3 keer spelen heb ik hem toch wel een beetje gezien.
Even teruggezocht, heb hier geen savegame bij de hand.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens FF VII uitgespeeld, had niets te doen.
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.
Sephiroth is echt een eitje... Helemaal als je lvl 99 bent en alle materia maxed hebtquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ..even door geleveld vannacht![]()
party zit nu rond de level 70![]()
nu nog even items inslaan....en we gaan hem es neerhalen![]()
Hij word op Level 99 wel moeilijker ja. Maar als je dan alle materia's ook helemaal max hebt en alle final weapons hebt dan issie gewoon echt te simpel. Die eerste vorm hak je in 1x weg als je 4x cut hebt. En die laatste vorm is ook geen moeite. Keertje omnislash en 2x knights of the round ofzo en hij is al weg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Maar is het niet zo dat bij FFVII, Sephiroth ineens heel veel moeilijker is als je level 99 bent? Zoiets was het toch? Dat is dan wel weer meer een uitdaging...
Hmmm nu krijg ik weer de FF7 kriebels, en dat een paar dagen voor de FFXII launch!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hij word op Level 99 wel moeilijker ja. Maar als je dan alle materia's ook helemaal max hebt en alle final weapons hebt dan issie gewoon echt te simpel. Die eerste vorm hak je in 1x weg als je 4x cut hebt. En die laatste vorm is ook geen moeite. Keertje omnislash en 2x knights of the round ofzo en hij is al weg.
En tot level 99 komen in FF7 duurt echt niet zo lang. Als je exp plus materia hebt is het maar een paar uur werk
welke??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef solidslayer het volgende:
Hij ligt al in de winkels ..!!!:D:D
![]()
Mijn lieve vriendinnetje heeft 'm vanochtend voor mij gehaald bij de FRS, inclusief 'gratis' guide!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef solidslayer het volgende:
Hij ligt al in de winkels ..!!!:D:D
![]()
Hoe krijg je Lion Heart dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Levellen boeit in FF8 niet zo veel. Veel belangrijker zijn bijvoorbeeld het vinden en trainen van GFs, en het verkrijgen van de beste wapens, vooral Lionheart.
Limit breaks Lion Heart (i.c.m. Meltdown) en die instant death (effe naam kwijt) van Quistis roeleren gewoon 't hele spel.
Moet je Squall zijn laatste wapen craften, die, hoe kan het ook anders, Lionheart heet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:19 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Hoe krijg je Lion Heart dan?![]()
Ben ook vergeten veel GF's te pakken, Diablos heb ik zelfs nog niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nee, dat zagen we niet aankomen![]()
Ik zie die guides meer als een verzamelobject. Als ik toch iets wil weten dan is Gamefaqs meer dan voldoende.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ook net FFXII gehaald, en ik zag de hard-cover guide ook liggen, damn wat een dikke guide is dat, mssn dat ik die morgen ook nog ff koop, die mini guide ziet er nl al mooi uit.
FRS?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ook net FFXII gehaald, en ik zag de hard-cover guide ook liggen, damn wat een dikke guide is dat, mssn dat ik die morgen ook nog ff koop, die mini guide ziet er nl al mooi uit.
quote:
Ik heb net al op gamefaqs zitten kijken voor verborgen GF's enzo. Ik denk alleen niet dat ik FF8 nog uitgespeeld heb voordat ik maandag aan FF12 kan beginnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Moet je Squall zijn laatste wapen craften, die, hoe kan het ook anders, Lionheart heet.
Moet je wel eerst de laatste Weapon Monthly hebben gevonden.
De items voor zijn laatste wapen zijn ook niet bepaald makkelijk te krijgen.
Staat gewoon op Gamefaqs hoor. klikquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:53 schreef Bleekwater het volgende:
Alleen kan iemand me uitleggen waar het eiland heaven/hell ligt? Liefst op een plaatje
Overheen gelezen denk ik.. iig bedanktquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Staat gewoon op Gamefaqs hoor. klik
Pff, volgens een member op een van m'n sites heb je nodig: 1 Adamantine, 4 Dragon Fangs, 12 Pulse Ammo. Voor mij te lang geleden om 't uit m'n kop te knallen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:19 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Hoe krijg je Lion Heart dan?![]()
Ben ook vergeten veel GF's te pakken, Diablos heb ik zelfs nog niet eens
Ik weet wel hoe je Diablos krijgt, maar was hem helemaal vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Pff, volgens een member op een van m'n sites heb je nodig: 1 Adamantine, 4 Dragon Fangs, 12 Pulse Ammo. Voor mij te lang geleden om 't uit m'n kop te knallen.
Enne, Diablos krijg je door 'm te verslaan wanneer je die Magic Lamp of zoiets gebruikt, die je hélemaal in 't begin in Balamb krijgt. Wacht d'r niet te lang meer want des te langer je wacht, des te sterker dat ding wordt. Diablos is vet handig vanwege de Mug ability.
Dat probleem had ik ook. Het is mij nooit gelukt om de Northern Cave te verlaten. Toch zei iedereen dat het mogelijk was, inclusief hier op Fok!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
potdomme...ik kom de northern cave niet meer uit![]()
waar je normaal dat stukje omhoog moet, doet cloud nikskan drukken wat ik wil..maar hij gaat gewoon niet omhoog
aarrrgg ik moet ethers hebben![]()
Nou ik ben er achter gekomen dat je terug kan gaan wanneer je wilt.......Totdat Tifa zegt, dat je op haar moet wachten, zeg maar vlak voor je helemaal naar benee gaat ,richting Jenovaquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Het is mij nooit gelukt om de Northern Cave te verlaten. Toch zei iedereen dat het mogelijk was, inclusief hier op Fok!
Tot nu toe geweldigquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
7 uitgespeeld![]()
wel zielig einde![]()
Op met 9![]()
-----
Komop newbie XII''s , vertel jullie ervaringen eens![]()
Ik deel je ervaring met die battle engine. Tot nu toe heb ik alleen nog maar gevochten met Vaan en ik ben erg geneigd op uit de hitrange van de foe te lopen als mijn action balk aan het opladen is. Even wennen waarschijnlijk. Verder ziet het er wel bloedjemooi uit! Dit weekend weer verder!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
pas een paar uurtjes gespeeld en ik vind de battles ook wat minder dan de traditionele aanpak van de eerdere delen, ik zit nog niet zover in het verhaal(wilde eerst ff wennen aan de engine) maar tot nu toe is mn indruk vrij positief.
Tis echt belachelijk hoeveel stufi we krijgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef peristilius het volgende:
Vandaag stufi gehad, dus denk dat ik vanmiddag ook even de stad in duik.
Hmm, ik leen 100 E per maand bij, en toch is aan het einde van elke maand mn geld op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis echt belachelijk hoeveel stufi we krijgenVorig jaar hield ik iedere maand 100+ euro over.
Ik bewonder je kracht.. Helaas heb ik die kracht niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
Het werd vandaag even lastig om FFXII in de winkel te laten liggen. Ik had sterk de neiging om hem toch maar te kopen maar ik heb de drang weerstaan! Het is belangrijker om eerst mijn studie goed af te ronden voordat ik aan FFXII begin.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bewonder je kracht.. Helaas heb ik die kracht niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben net maar eens even aan het spelen geweest. Het is meteen magischMaar ik moet ook zeggen dat de camera erg moet wennen(loop ik ergens tegenaan, staat die camera ergens half boven me en ben de weg meteen kwijt. Al helemaal in Rabanastre... En het vechten is even wennen... Maar t schijnt dat het ook even duurt om daar aan te wennen...
Even een vraagje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik ben zo ver mogelijk uit de buurt van winkels gebleven, om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
Het werd vandaag even lastig om FFXII in de winkel te laten liggen. Ik had sterk de neiging om hem toch maar te kopen maar ik heb de drang weerstaan! Het is belangrijker om eerst mijn studie goed af te ronden voordat ik aan FFXII begin.
Hint: De moeilijkheid van de vijanden is afhankelijk van cloud z'n levelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Maar is het niet zo dat bij FFVII, Sephiroth ineens heel veel moeilijker is als je level 99 bent? Zoiets was het toch? Dat is dan wel weer meer een uitdaging...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit constant helemaal in het verhaal, de karakters zijn mooi uitgewerkt, de omgevingen geweldig. De muziek verveelt (nog) niet, en de voice acting is ook veel beter dan bijv. FFX.
Verder nog wat opmerkingen. In de reviews online las ik dat er weinig save points waren. Vind ik niet hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:28 schreef xienix84 het volgende:Ik zit nu ook in de Barheim passage en ik heb al een aantal game overs voor mijn kiezen gehad helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vechtsysteem erg wennen. Ik werk nu met gambits maar daar ben ik nog niet heel tevreden over, maar ik moet nog even een juiste mix vinden tussen het instellen van de gambits, zonder dat mijn Potions er met een noodgang doorheen worden gejaagd. Als ik het zo hoor ga ik eerst nog maar even levellen voordat ik het gevecht met die boss aanga.
Als je nog praktische tips hebt met betrekking tot de gambits, hou ik me aanbevolen!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zorg dat je kan zwemmen in de Aura. Zonder Aura ben je nergens in FFVIII.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:22 schreef Champloo het volgende:
Weet iemand hoe je Adel moet verslaan in FFVIII. Ik heb FFVIII al een paar keer proberen uit te spelen, maar ik kom nooit langs Adel![]()
Dat kan toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
Het vechten is erg OK, loopt soepel (alleen die camera, @#$#@$!!) en is een stuk spannender, maar ik mis heel erg het 'benen op tafel' principe van de ouderwetse gameplay. Ook wil ik nog steeds gewoon al mijn partymembers zélf de commands geven.
Klopt, iedereen krijgt LP, maar alleen de active party krijgt EXP.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef xienix84 het volgende:
Mijn party is compleet, maar als ik het goed begrijp worden License points wél bij alle party members bijgeschreven, maar experience niet? LP's vind ik nog wel makkelijk om aan te komen, maar gil... ze laten bij mij zo weinig loot vallen en ik moet zo veel vechten om een beetje fatsoenlijke dingen te kopen... loot brengt maar ook maar weinig op.
Ik zit nu in de mine van die skelletjes te chainen. Vanaf chain 50 krijg ik ook regelmatig Iron Helmets en deze verkopen ook redelijk. Verder hield ik er 99 Dark Stones en 99 Bone Fragments aan over.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben voor vandaag gestoptEn na een klein imperial uitstapje weer terug in Bhurjeba. Zo weer even de mine in om wat loot te scoren. En bedankt voor de steal tip. Die werkt toch best goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Sommige monsters respawnen na een aantal minuten, maar het makkelijkste wat je kan doen is 2 zones terug lopen zodat ze in jou hunting zone allemaal weer gerespawned zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef xienix84 het volgende:
Bij maken raken ze op... na een bepaald aantal respawnen ze niet meer...(ik doe dat chainen in een bepaald gebied waar ze constant terugkomen) maar na een keer of 40 stopt het respawnen, iemand een idee hoe dat komt? Wat kan ik er aan doen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef LuQas het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal gewend aan het vechten en ben zelfs fan, zeker van de camera. Wat een overzicht!
Heb nu ook mijn eerste quickenings onder de knie, die nog niet zo heel erg sterk zijn, maar volgens mij wel veel potentie hebben.
Ben nu al twee keer achter elkaar platgedrukt door die irritante demon-wall, heeft iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax - Piet de Visser
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Daar ben ik ook flink mee bezig geweest ja. En daar ga ik nog wel een keer voor terug ook!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Ben nu ook net uit de Lhusu mines en ga er nog wel effe terug om te levellen met die skelettons.Vooral flink LP whoren zodat je veel Licenses kunt kopen voor meer physical damage en HP is tof.
Je moet altijd eerst zorgen dat een personage zelf acties kan uitvoeren voor hij/zij gehealt word.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn party bestaat uit Vaan, Basch en Fran. Ik heb Vaan en Basch allebei swords en shields ge-equiped. Door middel van shield-block licenses heb ik nu al een behoorlijk hoog block ratio voor Vaan en Basch. Ik zit nu nog in de Lhusu mines te levellen en vaak raken enemies me nog niet eens.
Als Gambits heb ik momenteel gewoon voor alle characters behalve Vaan:
1: Any Ally < 70% HP Cure
2: Any Foe Attack
Ligt aan het wapen dat je gebruikt. Elk soort wapen heeft een eigen combo rate, maar niet alle soorten hebben dit. Combo rate gaat ook omhoog als je char zijn hp erg laag is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, ik ga op den duur gambits toevoegen zodat characters hun eigen status ailments genezen, maar tot nu toe erg weinig (geen) last van gehad dus ik heb er de drang nog niet toe gehad.
Hoe zorg ik er trouwens voor dat m'n characters vaker 2, 3 of zelfs 4 hits in één keer maken? Het gebeurt wel eens dat Vaan/Basch een paar keer achter elkaar mept. Of is dat gewoon random/geluk?
als je minder schade wil ontvangen zul je betere armour moeten kopen, en true die warriors in de sandsea die hebben een aanval (triple attack) die mij op lv 24 met goede armour aan nog rond de 200 damage deden, mits die raakte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef xienix84 het volgende:
Maar ik wil graag beter geheald worden, en minder schade ontvangen(soms ineens in een klap veel eraf)
gewoon 3-4 uur kutten in het gedeelte vlakbij het savepoint na die raffinaderij, daar zitten een paar schermen waar voornamelijk van die warriors zitten, ik kan het niet een twee drie uitleggen zonder map though, maar je komt als je het goed doet op die warriors na alleen wat vissen tegen die ook nog eens niet aanvallen, dus een lange chain waarmee je veel items/loot kan verkrijgen lukt daar zeer goed, je moet alleen niet tussendoor saven want dat laat de chain ophouden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:05 schreef xienix84 het volgende:
Hoe heb jij 500 keer gechaind in de sand sea? Waar ergens?
Jij bent dus ook zo'n persoon die een verneukte gameplay prefereert, zolang de graphics maar mooi zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef peristilius het volgende:
Ik ben zeker de enige die de graphics van FF XII een beetje tegen vindt vallen.
Mwah, die skeletons houden op een gegeven moment ook op met genereren en in de Lhusu mines heb je van die rot vleermuisdingen d'r tussen zitten die je chain verbreken. Op dat Sandsea gebeuren stikt het van die zandventjes, zat vandaag al met gemak over de 150 chain. Is wel weer zo dat de Bone fragments en Iron helmets die je krijgt van die skeletten goed verkopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
PaRoDiUzZ, ik ben op jouw aanraden gaan levelen bij de sandsea, na 300 was het wel genoeg voor vandaagMaar ik moet zeggen dat het bij de Lhusu mines toch beter gaat. Vrijwel evenveel experience maar de loot van de skeletten is meer waard, plus dat door het regenereren van de skeletten je veel sneller veel meer chains hebt. Dus de Lhusu mines lijken mij beter hoor.
Ook inmiddels de Rocktoise verslagen. Het duurde even, maar gelukt. Hoe is die lord wyvern? Is die een beetje te doen?
Maar ik heb gesaved tussen de twee sandsea's in. Morgen hopelijk weer verder.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
[..]Super, bedankt! (Had idd nog niet helemaal door dat je ook weg kon rennen voor die eerste demon wallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Overigens duurde het bij mij ook geruime tijd voordat ik doorhad dat je die loot ook kon verkopen. Had zwaar de pest in over het feit dat er zo weinig gil in het spel zat, totdat ik ineens 9.000 op mijn conto bijgeschreven kreeg. De 'succulent fruit' die die 'tomaatjes' afgeven in die enorme kutwoestijn brengen overigens enorm veel geld op. Ben zojuist nog even op tomatenjacht geweest, met succes.
Twee minpuntjes moet ik wel echt nog even noemen:
- Ook nu ik het hele 'loot-verkoop'-principe doorheb vind ik dat er weinig gil in het spel zit. Heel frustrerend.
- Ik stoor me enorm aan het geforceerde 'ouderwetse' engels.Afrika Paprika
Ik vind het een enorme hoer. Zelfs met mijn eerste esper lukt het niet om hem helemaal af te maken. Het kleine beetje HP dat dan nog rest (4000 ofzo) is te veel voor Fran om in haar eentje op te lossen. Andere players kunnen hem niet raken omdat hij vliegt en Balthier hanteert een stick/rod want ik heb al zijn pistolen verkocht in mijn geldzucht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
Hoe is die lord wyvern? Is die een beetje te doen?
Ik heb de Wyvern Lord verslagen toen Vossler nog in mijn party zat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme hoer. Zelfs met mijn eerste esper lukt het niet om hem helemaal af te maken. Het kleine beetje HP dat dan nog rest (4000 ofzo) is te veel voor Fran om in haar eentje op te lossen. Andere players kunnen hem niet raken omdat hij vliegt en Balthier hanteert een stick/rod want ik heb al zijn pistolen verkocht in mijn geldzucht.
Eeuhm ja, daarom heb ik FF VII pas een jaar geleden uitgespeeld, vanwege de vette graphics.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n persoon die een verneukte gameplay prefereert, zolang de graphics maar mooi zijn?
Maar die zandventjes geven net zoveel exp. terwijl de sketelons veel makkelijker aan elkaar te chainen zijn. In een zo'n ruimte heb je alleen skeletons, die constant regenereren tot op een chain van 50+, dan kan je door R2 ingedrukt te houden heel makkelijk 2 screens terug en weer naar die skeletten. Dus het is wat efficienter denk ik. Plus de loot inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Mwah, die skeletons houden op een gegeven moment ook op met genereren en in de Lhusu mines heb je van die rot vleermuisdingen d'r tussen zitten die je chain verbreken. Op dat Sandsea gebeuren stikt het van die zandventjes, zat vandaag al met gemak over de 150 chain. Is wel weer zo dat de Bone fragments en Iron helmets die je krijgt van die skeletten goed verkopen.
Ik sta nu ook gesaved tussen die 2 Sandsea delen in. Eerste deel was al groot, vooral als je ook nog een beetje die ondergrondse grot met véél te sterke monsters gaat verkennen.
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
PaRoDiUzZ, ik ben op jouw aanraden gaan levelen bij de sandsea, na 300 was het wel genoeg voor vandaagMaar ik moet zeggen dat het bij de Lhusu mines toch beter gaat. Vrijwel evenveel experience maar de loot van de skeletten is meer waard, plus dat door het regenereren van de skeletten je veel sneller veel meer chains hebt. Dus de Lhusu mines lijken mij beter hoor.
Wyvern Lord is met Windbreaker armor erg makkelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.
Gisteren trouwens voornamelijk side-quests gedaan, ik vond Wyvern lord op l24-25 trouwens makkelijker dan Rocktoise(ookal had ik bij beide Vossler nog in mn party wat Rocktoise toch makkelijker moet lmaken dan Wyvern Lord), verder nog een side-quest getriggerd om het airship.
Achja, het maakt ook niet uit. Ik heb het beide gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.
Gisteren trouwens voornamelijk side-quests gedaan, ik vond Wyvern lord op l24-25 trouwens makkelijker dan Rocktoise(ookal had ik bij beide Vossler nog in mn party wat Rocktoise toch makkelijker moet lmaken dan Wyvern Lord), verder nog een side-quest getriggerd om het airship.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Maar ik wil onderhand ook wel verder met het verhaalIk vind het boeiend, maar nog niet heel erg spannend. Nog weinig plottwists enzo, hopelijk komt dat nog!
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij hielden die skeletons op een gegeven moment op met uit de grond ploppen (vooral op dat ene stuk met die brug waar je d'r een hele hoop tegen komt). In de Lhusu mines kom ik meestal niet hoger dan een chain 60 terwijl ik op Sandsea makkelijk 't dubbele haal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Maar die zandventjes geven net zoveel exp. terwijl de sketelons veel makkelijker aan elkaar te chainen zijn. In een zo'n ruimte heb je alleen skeletons, die constant regenereren tot op een chain van 50+, dan kan je door R2 ingedrukt te houden heel makkelijk 2 screens terug en weer naar die skeletten. Dus het is wat efficienter denk ik. Plus de loot inderdaad.
Die sandsea is gigantisch...pff.. maar wel erg mooi zeg! je kan altijd de volledige sandsea blijven zien. Die ondergrondse grot vond ik geen goed idee(naja, eerst wel, daarna niet meer...)
Nou, dat bedoel ik dus. Die skeletten reviven heel erg snel en dus haal je in dat gebied makkelijk de 60. Zijn de dan 'op', dan kan je door R2 in te drukken twee screens terug(je wordt dan wel getargeted(?!) door Steelings, maar omdat je er voorbij rent zijn ze niet op tijd om schade te brengen. Ook zullen je partymembers zelfs met gambits niet aanvallen doordat je vlucht. Het is 30 sec werk ofzo. Even 2 screens terug, en dan weer naar dat gebied waar die skeletten reviven, ze zijn terug en je kunt weer door. Uiteindelijk levert je dat meer chains per tijdseenheid plus meer loot opquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij hielden die skeletons op een gegeven moment op met uit de grond ploppen (vooral op dat ene stuk met die brug waar je d'r een hele hoop tegen komt). In de Lhusu mines kom ik meestal niet hoger dan een chain 60 terwijl ik op Sandsea makkelijk 't dubbele haal.
Aan de andere kant zijn die bone fragments wel weer verrekte veel waard. Had ook voor een ruime 20 K verkocht van maar ongeveer een uurtje levellen.
Ik ben ook iets van 3 keer gepletquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net is de trotse eigenaar van 2 Demonsbanes. ^_^
Lukte me pas de vierde keer om de eerste Demon wall te Pwnen, pff.
Ik zeg alleen Yunalesca, want als je al met Seymour moeite had op Mnt. Gagazet dan heb je met Yunalesca nog meer moeite. Een beetje lvlen verhelpt dit natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Twarres het volgende:
Ik ben echt reteblij.. Ik ben namelijk FF X aan het uitspelen (voordat ik verder ga met FF XII), maar ik loop al een week aan te hikken tegen Seymour op Mnt. Gagazet. En gisteren versloeg ik em zomaar!!
Maar wat ik me afvroeg, hadden jullie hier ook zo'n moeite mee en komen er nog veel moeilijkere bazen??
Veel plezier met de eerste Demonwall, het is mij gelukt om hem te slopen op lvl 18.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef xienix84 het volgende:
Overigens heb ik bij FFXII nog weinig problemen van stauseffecten kunnen vinden. Misschien komt dat door mijn gambitsIk ga hopelijk vanavond eens kijken naar de demon walls... ik ben benieuwd. Ik weet alleen dat ie er is, niets qua aanvallen, HP etc etc. lekker zelf uitvogelen(of quickenings doen en dan maar zien of hij dood gaat
)
Je lvl is niet zo belangrijk (tenzij je echt heel veel gelvled hebt). Het gaat er (bij mij dan) meer om dat je wat quickenings hebt. Zonder een goede combo kan je volgens mij de eerste wall niet op tijd laten stoppen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel plezier met de eerste Demonwall, het is mij gelukt om hem te slopen op lvl 18.![]()
In principe gaat het er om dat minimaal elke character 1Quickening heeft. Je active party en reserve party gebruiken direct hun Quickenings en hiermee moet je zorgen dat je een goede chain krijgt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef Vaud het volgende:
[..]
Je lvl is niet zo belangrijk (tenzij je echt heel veel gelvled hebt). Het gaat er (bij mij dan) meer om dat je wat quickenings hebt. Zonder een goede combo kan je volgens mij de eerste wall niet op tijd laten stoppen.
ik heb maanden vast gezeten bij Seymourquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Twarres het volgende:
Ik ben echt reteblij.. Ik ben namelijk FF X aan het uitspelen (voordat ik verder ga met FF XII), maar ik loop al een week aan te hikken tegen Seymour op Mnt. Gagazet. En gisteren versloeg ik em zomaar!!
Maar wat ik me afvroeg, hadden jullie hier ook zo'n moeite mee en komen er nog veel moeilijkere bazen??
Dat meen je niet, er was zelfs een hele goedkope tactiek om hem te verslaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb maanden vast gezeten bij Seymour![]()
Toen opnieuw begonnen......., en 15 levels hoger ging het een stuk makkelijker
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... pakketje (hallo, 2 playstation games, hoe dik kan dat zijn?!) pastte niet door de brievenbus volgens TNT en dus komen z emorgen... op ene tijd waarop ik er nook niet ben (hallo, sommige mensen werken overdag?) .. ofwel: zaterdag kan ik hem pas ophalen op het postkantoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Kuttige bol.com
Heb ik Dirge en XII gister besteld... vó'r 20:00, en dan staat er "Volgende dag in huis".
Vanochtend vroeg (heel vroeg) las ik de mail dat ze verzonden waren.... maar tot mijn grote teleurstelling lag er niets in de brievenbus.
IK WILDE VANAVOND SPELEEEEEEEEEEEEEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |