Onzin, je kan hem gewoon kopen in de winkelquote:Op zondag 17 december 2006 19:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde dat dirge of cerberus niet in de benelux uitgegeven is
alleen in engeland en de rest van europa![]()
ga hem ooit nog wel eens spelen.......vermakelijk spelletje![]()
Ik vind van niet. Vivi kan best goede magie casten en een paar keer Focus en dan richt hij hartstikke veel schade aan. Handig bij bazen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef bananenjus het volgende:
Vivi , vond ik nogal matig ik gebruikte alleen amarant en zidane zowat in ff 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mischien iets vergeten...?Op dit moment geen signature
quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef Vegnagun het volgende:
Iemand die hiermee mischien raad weet? (final fantasy 9)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mischien iets vergeten...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2006 19:08 schreef trepper het volgende:
[..]Je had gelijk, ik had er idd nog 1 over het hoofd gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Intussen ben ik al bij cristal world, kuja is appeltje eitje maar die dude die erna komt kom ik nog niet langs
Op dit moment geen signature
23 februari.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:52 schreef L_auteur het volgende:
Vast al tig keer gevraagd, maar heb geen zin om te zoeken; wanneer komt XII uit in Nederland?
Bij voorbaat dank.
Neen, het is specifiek het FFVIII eindliedje. Heb niet alle delen gespeeld, maar wel genoeg om te weten dat het niet een van de standaart FF liedjes is. Toch? In ieder geval, mocht het mogelijk zijn, luister even naar "end credits". Vanaf 03:40 begint wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:39 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij komt die theme in (bijna) alle delen voor.
Als het degene is die ik denk dat jij bedoelt.
Ik heb nog een save van voor het eindgedeelte, dus ik kan altijd nog terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:36 schreef DaggerNL het volgende:
Ik koos ervoor om het spel nog niet uit te spelen. Eerst de mobhunts. Zit nu op 122 uur
Vecht nu met hell wyrm. Net over de helft. Heb nu best goede gambits, poach als mp <10 is![]()
Effe eten en daarna kijken hoeveel hp ervan af is![]()
Bij de comments staat dat ie misschien van Romancing Saga 3 is.quote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is dit een boss theme van Final Fantasy dat deze gast speelt, maar weet iemand welke het is, hij komt me iig bekend voor.
http://www.youtube.com/watch?v=bBTDjlv7U3s&mode=related&search=
Dit is het eerste wat ik kon vinden over deze Esper (dit komt uit de esper guide die gepost is op GameFaqs).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:48 schreef DaggerNL het volgende:
hoe krijg je cuchulain?
Hij schijnt in no. 1 cloaca te zijn (garamsythe waterway), maar weet niet hoe ik de water daar weg moet halen met die sluizen. Iemand enig idee?
quote:Cuchulainn
Obtainable after the completion of all Tomb of Raithwall events. Hunts to have
completed:
- Waterway Haunting (Petitioner: Milha, Rabanstre Lowtown, North Sprawl. Hunt:
Wraith, Garamsythe Waterway, Overflow Cloaca.)
- Lost in the Pudding (Petitioner: Sorbet, Rabanastre, Westgate. Hunt: White
Mousse, Garamsythe Waterway, West Sluice Control.)
Completing the second hunt nets you the Sluice Gate Key. From Lowtown, enter
Garamsythe Waterway, Overflow Cloaca and south exit to Central Waterway
Control. Close the No. 3 and No. 10 controls. South-west exit to No. 3 Cloaca
Spur and activate the No. 1 South Waterway Control south-west of the map.
Return to the Central Waterway Control and open No. 3 and No. 10 before closing
the No. 4 and No. 11 controls. South-east exit to No. 4 Cloaca Spur and
activate the No. 1 North Waterway Control south-east of the map. Return to the
Central Waterway Control and close No. 3 before opening No. 11. South exit to
No. 1 Cloaca and find Cuchulainn south of the map.
cool thnx,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik kon vinden over deze Esper (dit komt uit de esper guide die gepost is op GameFaqs).
Ik kan je verder niet helpen, want ik kan het spel pas 23 februari spelen.![]()
[..]
Final Fantasy gewelddadig.quote:De populaire videogame Final Fantasy VII is mogelijk de inspiratie geweest van twee Duitse scholieren van 17 jaar die afgelopen weekend een echtpaar in het Noord-Duitse dorpje Tessin doodstaken. De twee gymnasium-leerlingen drongen zaterdagavond rond een uur of tien de woning van het echtpaar binnen en staken de 41-jarige vrouw en haar 46-jarige echtgenoot met messen dood.
De Duitse recherche heeft inmiddels de computers van de gymnasiasten in beslag genomen. Volgens de Duitse krant Bild zouden de jongens elkaar hebben aangesproken als 'Sephiroth' en 'Reno', namen van krijgers uit het computerspel. De eerste doodt onschuldige burgers met zijn zwaard.
De jongens gingen er na de dubbele moord vandoor met de auto van het echtpaar. Daarbij namen ze de 15-jarige vriendin van de zoon des huizes mee als gijzelaar. De vlucht kwam echter al snel ten einde toen ze met hun auto op een andere auto botsten. De politie wist de twee tot overgave te bewegen. Het meisje kwam met de schrik vrij.
Toevallig kwamen gisteren de Europese ministers van justitie en Binnenlandse Zaken in Dresden overeen dat ze de verkoop van gewelddadige computerspellen aan kinderen aan banden zullen proberen leggen. Justitie-minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) zei bij die gelegenheid dat hij in ons land wil onderzoeken of de kijkwijzer voor gewelddadige games goed werkt. Hij sloot een verbod voor de meest gewelddadige games niet uit.
Ik denk dat ze de vertaling van One Winged Angel iets te letterlijk hebben genomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:45 schreef Ixnay het volgende:
De meesten zullen het wel al gelezen hebben, maar ik plaats het hier ook maar even.
"Final Fantasy VII mogelijk aanleiding tot dubbele moord."
[..]
Final Fantasy gewelddadig.
Volgens mij zie je het verkeerd; volgens mij vliegt er iemand voor Shiva langs, van links onder naar rechtsboven, want volgens mij zijn dat twee benen en een kont, en daarvoor rechtsboven is dan weer een motorwiel, van een chopper die dan verder niet helemaal in beeld is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef kipknots het volgende:
Ok, Final Fantasy XIII gaat wel heel erg lame worden. Summons worden halve mechs. Shiva kan transformeren in een motor![]()
[afbeelding]
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3156770
Bronquote:The most surprising innovation, however, is that summons are now going to be part mecha and play an expanded role of more than just battle support. "The treatment of summons beasts has changed quite a bit," Toriyama revealed, "The fact that the players can summon will not change, but what happens after that will be something totally different." The example they discussed was Shiva, who can transform into a motorcycle. Toriyama hinted that he thinks "it might be the case" that you can ride it during a fight. Whoa.
Wat ik me kan herinneren:quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit vast in FF7![]()
zit nu in Corel's prison, net na de Gold Saucer
maar ik kan de boss niet vinden, zodat ik mee kan doen met de chocobo races![]()
hij moet ergens zuid west zitten......maar daar zit nikskan ook nergens heen
wtf joh......heb alles al geprobeerd heb met iedereen gepraat, in de desert geweest enz
, zit wel een hekje onder het cafe..maar die zit op slot![]()
dus daar kom ik niet door heen,![]()
vorige x ben ik veel verder gekomen, weet alleen niet meer hoe![]()
ben ondertussen al wel 4 levels gestegen..dus dat is dan wel weer lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 uurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NOOO Aeris weer dood![]()
![]()
na 24 uur eindelijk door naar disc 2![]()
Ik heb net even de credits van AC bekeken en beluisterd en, zoals Ixnay al aangaf, het is inderdaad de zgn. "Final Fantasy main theme", die in (vrijwel) alle spellen terugkomt sinds het allereerste deel.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Neen, het is specifiek het FFVIII eindliedje. Heb niet alle delen gespeeld, maar wel genoeg om te weten dat het niet een van de standaart FF liedjes is. Toch? In ieder geval, mocht het mogelijk zijn, luister even naar "end credits". Vanaf 03:40 begint wat ik bedoel.
met 24 uur zat ik aan het begin van disc 2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef Ixnay het volgende:
Zo langzaam is dat niet als je met 24 uur halverwege disc 2 zit.
Je moet wel uiteraard ieder hoekje geinspecteerd hebben.
Ook moet ik met iedereen in ieder dorpje praten.
Op play.com is hij nog goedkoper. Rond de 45 euro geloof ik, moet je wel een CC hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef Ixnay het volgende:
Nog minder dan 2 weken en dan FFXII.
Ik denk dat ik hem meteen op de release dag ga halen.
Bij dimensionplus kost ie 54,99, zal in de winkel wel hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weet iemand hoe ik aan big-guard kom in FF7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga Final Fantasy XII gewoon in de winkel halen (denk E-Plaza of MediaMarkt). Wel natuurlijk een beetje vroeg er zijn. Wel jammer dat hij op de laatste dag van de voorjaarsvakantie uitkomt...![]()
Je hebt FF VI nog nooit gespeeld Strolie? Dan zou ik dat maar snel doen, want deel 6 is toch wel een juweeltje. Met een Mad Jester als badguy kun je natuurlijk nooit verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
FFVI op de GBA
Overtuig mij.
Deel I, II en III vond ik tegenvallen. Vooral door de eenvoudige gameplay en het standaardverhaal. Maar nu heb ik begrepen dat FFVI zich zowel qua diepgang als qua verhaal kan meten met moderne delen.
Het verhaal van VI kan zich zeker wel meten met de morderne delen, net als de muziek en hoe de characters zijn uitgewerkt. Het is een van de betere delen vind ik, het nadert deel VII.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
FFVI op de GBA
Overtuig mij.
Deel I, II en III vond ik tegenvallen. Vooral door de eenvoudige gameplay en het standaardverhaal. Maar nu heb ik begrepen dat FFVI zich zowel qua diepgang als qua verhaal kan meten met moderne delen.
We gaan nu geen discussies houden over wie er de beste badguy is, want dat zal wel weer uit de hand gaan lopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Ixnay het volgende:
De beste badguy blijft Sepiroth.
Maar mijn favo character zit wel in FF6, Shadow!
, zal ik wat leuks vertellen........er komt hierna nog een vormquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Gravybrain het volgende:
daayuum
alle eind-achtige bazen in FFX waren tot nu toe easy peazy, maar de tweede vorm van de echte eindbaas heeft me nu al 3x ingemaakt. Ik heb nochtans holy, maar hij doet massa's schade, en ik kan niet iedereen doen recupereren... klootzak, echt irritante battle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |