Daar ben ik ook flink mee bezig geweest ja. En daar ga ik nog wel een keer voor terug ook!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Ben nu ook net uit de Lhusu mines en ga er nog wel effe terug om te levellen met die skelettons.Vooral flink LP whoren zodat je veel Licenses kunt kopen voor meer physical damage en HP is tof.
Je moet altijd eerst zorgen dat een personage zelf acties kan uitvoeren voor hij/zij gehealt word.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn party bestaat uit Vaan, Basch en Fran. Ik heb Vaan en Basch allebei swords en shields ge-equiped. Door middel van shield-block licenses heb ik nu al een behoorlijk hoog block ratio voor Vaan en Basch. Ik zit nu nog in de Lhusu mines te levellen en vaak raken enemies me nog niet eens.
Als Gambits heb ik momenteel gewoon voor alle characters behalve Vaan:
1: Any Ally < 70% HP Cure
2: Any Foe Attack
Ligt aan het wapen dat je gebruikt. Elk soort wapen heeft een eigen combo rate, maar niet alle soorten hebben dit. Combo rate gaat ook omhoog als je char zijn hp erg laag is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, ik ga op den duur gambits toevoegen zodat characters hun eigen status ailments genezen, maar tot nu toe erg weinig (geen) last van gehad dus ik heb er de drang nog niet toe gehad.
Hoe zorg ik er trouwens voor dat m'n characters vaker 2, 3 of zelfs 4 hits in één keer maken? Het gebeurt wel eens dat Vaan/Basch een paar keer achter elkaar mept. Of is dat gewoon random/geluk?
als je minder schade wil ontvangen zul je betere armour moeten kopen, en true die warriors in de sandsea die hebben een aanval (triple attack) die mij op lv 24 met goede armour aan nog rond de 200 damage deden, mits die raakte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef xienix84 het volgende:
Maar ik wil graag beter geheald worden, en minder schade ontvangen(soms ineens in een klap veel eraf)
gewoon 3-4 uur kutten in het gedeelte vlakbij het savepoint na die raffinaderij, daar zitten een paar schermen waar voornamelijk van die warriors zitten, ik kan het niet een twee drie uitleggen zonder map though, maar je komt als je het goed doet op die warriors na alleen wat vissen tegen die ook nog eens niet aanvallen, dus een lange chain waarmee je veel items/loot kan verkrijgen lukt daar zeer goed, je moet alleen niet tussendoor saven want dat laat de chain ophouden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:05 schreef xienix84 het volgende:
Hoe heb jij 500 keer gechaind in de sand sea? Waar ergens?
Jij bent dus ook zo'n persoon die een verneukte gameplay prefereert, zolang de graphics maar mooi zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef peristilius het volgende:
Ik ben zeker de enige die de graphics van FF XII een beetje tegen vindt vallen.
Mwah, die skeletons houden op een gegeven moment ook op met genereren en in de Lhusu mines heb je van die rot vleermuisdingen d'r tussen zitten die je chain verbreken. Op dat Sandsea gebeuren stikt het van die zandventjes, zat vandaag al met gemak over de 150 chain. Is wel weer zo dat de Bone fragments en Iron helmets die je krijgt van die skeletten goed verkopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
PaRoDiUzZ, ik ben op jouw aanraden gaan levelen bij de sandsea, na 300 was het wel genoeg voor vandaagMaar ik moet zeggen dat het bij de Lhusu mines toch beter gaat. Vrijwel evenveel experience maar de loot van de skeletten is meer waard, plus dat door het regenereren van de skeletten je veel sneller veel meer chains hebt. Dus de Lhusu mines lijken mij beter hoor.
Ook inmiddels de Rocktoise verslagen. Het duurde even, maar gelukt. Hoe is die lord wyvern? Is die een beetje te doen?
Maar ik heb gesaved tussen de twee sandsea's in. Morgen hopelijk weer verder.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
[..]Super, bedankt! (Had idd nog niet helemaal door dat je ook weg kon rennen voor die eerste demon wallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Overigens duurde het bij mij ook geruime tijd voordat ik doorhad dat je die loot ook kon verkopen. Had zwaar de pest in over het feit dat er zo weinig gil in het spel zat, totdat ik ineens 9.000 op mijn conto bijgeschreven kreeg. De 'succulent fruit' die die 'tomaatjes' afgeven in die enorme kutwoestijn brengen overigens enorm veel geld op. Ben zojuist nog even op tomatenjacht geweest, met succes.
Twee minpuntjes moet ik wel echt nog even noemen:
- Ook nu ik het hele 'loot-verkoop'-principe doorheb vind ik dat er weinig gil in het spel zit. Heel frustrerend.
- Ik stoor me enorm aan het geforceerde 'ouderwetse' engels.Afrika Paprika
Ik vind het een enorme hoer. Zelfs met mijn eerste esper lukt het niet om hem helemaal af te maken. Het kleine beetje HP dat dan nog rest (4000 ofzo) is te veel voor Fran om in haar eentje op te lossen. Andere players kunnen hem niet raken omdat hij vliegt en Balthier hanteert een stick/rod want ik heb al zijn pistolen verkocht in mijn geldzucht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
Hoe is die lord wyvern? Is die een beetje te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |