Ik bewonder je kracht.. Helaas heb ik die kracht niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
Het werd vandaag even lastig om FFXII in de winkel te laten liggen. Ik had sterk de neiging om hem toch maar te kopen maar ik heb de drang weerstaan! Het is belangrijker om eerst mijn studie goed af te ronden voordat ik aan FFXII begin.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bewonder je kracht.. Helaas heb ik die kracht niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben net maar eens even aan het spelen geweest. Het is meteen magischMaar ik moet ook zeggen dat de camera erg moet wennen(loop ik ergens tegenaan, staat die camera ergens half boven me en ben de weg meteen kwijt. Al helemaal in Rabanastre... En het vechten is even wennen... Maar t schijnt dat het ook even duurt om daar aan te wennen...
Even een vraagje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik ben zo ver mogelijk uit de buurt van winkels gebleven, om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
Het werd vandaag even lastig om FFXII in de winkel te laten liggen. Ik had sterk de neiging om hem toch maar te kopen maar ik heb de drang weerstaan! Het is belangrijker om eerst mijn studie goed af te ronden voordat ik aan FFXII begin.
Hint: De moeilijkheid van de vijanden is afhankelijk van cloud z'n levelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Maar is het niet zo dat bij FFVII, Sephiroth ineens heel veel moeilijker is als je level 99 bent? Zoiets was het toch? Dat is dan wel weer meer een uitdaging...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit constant helemaal in het verhaal, de karakters zijn mooi uitgewerkt, de omgevingen geweldig. De muziek verveelt (nog) niet, en de voice acting is ook veel beter dan bijv. FFX.
Verder nog wat opmerkingen. In de reviews online las ik dat er weinig save points waren. Vind ik niet hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:28 schreef xienix84 het volgende:Ik zit nu ook in de Barheim passage en ik heb al een aantal game overs voor mijn kiezen gehad helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vechtsysteem erg wennen. Ik werk nu met gambits maar daar ben ik nog niet heel tevreden over, maar ik moet nog even een juiste mix vinden tussen het instellen van de gambits, zonder dat mijn Potions er met een noodgang doorheen worden gejaagd. Als ik het zo hoor ga ik eerst nog maar even levellen voordat ik het gevecht met die boss aanga.
Als je nog praktische tips hebt met betrekking tot de gambits, hou ik me aanbevolen!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zorg dat je kan zwemmen in de Aura. Zonder Aura ben je nergens in FFVIII.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:22 schreef Champloo het volgende:
Weet iemand hoe je Adel moet verslaan in FFVIII. Ik heb FFVIII al een paar keer proberen uit te spelen, maar ik kom nooit langs Adel![]()
Dat kan toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
Het vechten is erg OK, loopt soepel (alleen die camera, @#$#@$!!) en is een stuk spannender, maar ik mis heel erg het 'benen op tafel' principe van de ouderwetse gameplay. Ook wil ik nog steeds gewoon al mijn partymembers zélf de commands geven.
Klopt, iedereen krijgt LP, maar alleen de active party krijgt EXP.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef xienix84 het volgende:
Mijn party is compleet, maar als ik het goed begrijp worden License points wél bij alle party members bijgeschreven, maar experience niet? LP's vind ik nog wel makkelijk om aan te komen, maar gil... ze laten bij mij zo weinig loot vallen en ik moet zo veel vechten om een beetje fatsoenlijke dingen te kopen... loot brengt maar ook maar weinig op.
Ik zit nu in de mine van die skelletjes te chainen. Vanaf chain 50 krijg ik ook regelmatig Iron Helmets en deze verkopen ook redelijk. Verder hield ik er 99 Dark Stones en 99 Bone Fragments aan over.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben voor vandaag gestoptEn na een klein imperial uitstapje weer terug in Bhurjeba. Zo weer even de mine in om wat loot te scoren. En bedankt voor de steal tip. Die werkt toch best goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Sommige monsters respawnen na een aantal minuten, maar het makkelijkste wat je kan doen is 2 zones terug lopen zodat ze in jou hunting zone allemaal weer gerespawned zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef xienix84 het volgende:
Bij maken raken ze op... na een bepaald aantal respawnen ze niet meer...(ik doe dat chainen in een bepaald gebied waar ze constant terugkomen) maar na een keer of 40 stopt het respawnen, iemand een idee hoe dat komt? Wat kan ik er aan doen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef LuQas het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal gewend aan het vechten en ben zelfs fan, zeker van de camera. Wat een overzicht!
Heb nu ook mijn eerste quickenings onder de knie, die nog niet zo heel erg sterk zijn, maar volgens mij wel veel potentie hebben.
Ben nu al twee keer achter elkaar platgedrukt door die irritante demon-wall, heeft iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax - Piet de Visser
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |