Ik heb de Wyvern Lord verslagen toen Vossler nog in mijn party zat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme hoer. Zelfs met mijn eerste esper lukt het niet om hem helemaal af te maken. Het kleine beetje HP dat dan nog rest (4000 ofzo) is te veel voor Fran om in haar eentje op te lossen. Andere players kunnen hem niet raken omdat hij vliegt en Balthier hanteert een stick/rod want ik heb al zijn pistolen verkocht in mijn geldzucht.
Eeuhm ja, daarom heb ik FF VII pas een jaar geleden uitgespeeld, vanwege de vette graphics.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n persoon die een verneukte gameplay prefereert, zolang de graphics maar mooi zijn?
Maar die zandventjes geven net zoveel exp. terwijl de sketelons veel makkelijker aan elkaar te chainen zijn. In een zo'n ruimte heb je alleen skeletons, die constant regenereren tot op een chain van 50+, dan kan je door R2 ingedrukt te houden heel makkelijk 2 screens terug en weer naar die skeletten. Dus het is wat efficienter denk ik. Plus de loot inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Mwah, die skeletons houden op een gegeven moment ook op met genereren en in de Lhusu mines heb je van die rot vleermuisdingen d'r tussen zitten die je chain verbreken. Op dat Sandsea gebeuren stikt het van die zandventjes, zat vandaag al met gemak over de 150 chain. Is wel weer zo dat de Bone fragments en Iron helmets die je krijgt van die skeletten goed verkopen.
Ik sta nu ook gesaved tussen die 2 Sandsea delen in. Eerste deel was al groot, vooral als je ook nog een beetje die ondergrondse grot met véél te sterke monsters gaat verkennen.
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
PaRoDiUzZ, ik ben op jouw aanraden gaan levelen bij de sandsea, na 300 was het wel genoeg voor vandaagMaar ik moet zeggen dat het bij de Lhusu mines toch beter gaat. Vrijwel evenveel experience maar de loot van de skeletten is meer waard, plus dat door het regenereren van de skeletten je veel sneller veel meer chains hebt. Dus de Lhusu mines lijken mij beter hoor.
Wyvern Lord is met Windbreaker armor erg makkelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.
Gisteren trouwens voornamelijk side-quests gedaan, ik vond Wyvern lord op l24-25 trouwens makkelijker dan Rocktoise(ookal had ik bij beide Vossler nog in mn party wat Rocktoise toch makkelijker moet lmaken dan Wyvern Lord), verder nog een side-quest getriggerd om het airship.
Achja, het maakt ook niet uit. Ik heb het beide gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.
Gisteren trouwens voornamelijk side-quests gedaan, ik vond Wyvern lord op l24-25 trouwens makkelijker dan Rocktoise(ookal had ik bij beide Vossler nog in mn party wat Rocktoise toch makkelijker moet lmaken dan Wyvern Lord), verder nog een side-quest getriggerd om het airship.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Maar ik wil onderhand ook wel verder met het verhaalIk vind het boeiend, maar nog niet heel erg spannend. Nog weinig plottwists enzo, hopelijk komt dat nog!
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij hielden die skeletons op een gegeven moment op met uit de grond ploppen (vooral op dat ene stuk met die brug waar je d'r een hele hoop tegen komt). In de Lhusu mines kom ik meestal niet hoger dan een chain 60 terwijl ik op Sandsea makkelijk 't dubbele haal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Maar die zandventjes geven net zoveel exp. terwijl de sketelons veel makkelijker aan elkaar te chainen zijn. In een zo'n ruimte heb je alleen skeletons, die constant regenereren tot op een chain van 50+, dan kan je door R2 ingedrukt te houden heel makkelijk 2 screens terug en weer naar die skeletten. Dus het is wat efficienter denk ik. Plus de loot inderdaad.
Die sandsea is gigantisch...pff.. maar wel erg mooi zeg! je kan altijd de volledige sandsea blijven zien. Die ondergrondse grot vond ik geen goed idee(naja, eerst wel, daarna niet meer...)
Nou, dat bedoel ik dus. Die skeletten reviven heel erg snel en dus haal je in dat gebied makkelijk de 60. Zijn de dan 'op', dan kan je door R2 in te drukken twee screens terug(je wordt dan wel getargeted(?!) door Steelings, maar omdat je er voorbij rent zijn ze niet op tijd om schade te brengen. Ook zullen je partymembers zelfs met gambits niet aanvallen doordat je vlucht. Het is 30 sec werk ofzo. Even 2 screens terug, en dan weer naar dat gebied waar die skeletten reviven, ze zijn terug en je kunt weer door. Uiteindelijk levert je dat meer chains per tijdseenheid plus meer loot opquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij hielden die skeletons op een gegeven moment op met uit de grond ploppen (vooral op dat ene stuk met die brug waar je d'r een hele hoop tegen komt). In de Lhusu mines kom ik meestal niet hoger dan een chain 60 terwijl ik op Sandsea makkelijk 't dubbele haal.
Aan de andere kant zijn die bone fragments wel weer verrekte veel waard. Had ook voor een ruime 20 K verkocht van maar ongeveer een uurtje levellen.
Ik ben ook iets van 3 keer gepletquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net is de trotse eigenaar van 2 Demonsbanes. ^_^
Lukte me pas de vierde keer om de eerste Demon wall te Pwnen, pff.
Ik zeg alleen Yunalesca, want als je al met Seymour moeite had op Mnt. Gagazet dan heb je met Yunalesca nog meer moeite. Een beetje lvlen verhelpt dit natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Twarres het volgende:
Ik ben echt reteblij.. Ik ben namelijk FF X aan het uitspelen (voordat ik verder ga met FF XII), maar ik loop al een week aan te hikken tegen Seymour op Mnt. Gagazet. En gisteren versloeg ik em zomaar!!
Maar wat ik me afvroeg, hadden jullie hier ook zo'n moeite mee en komen er nog veel moeilijkere bazen??
Veel plezier met de eerste Demonwall, het is mij gelukt om hem te slopen op lvl 18.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef xienix84 het volgende:
Overigens heb ik bij FFXII nog weinig problemen van stauseffecten kunnen vinden. Misschien komt dat door mijn gambitsIk ga hopelijk vanavond eens kijken naar de demon walls... ik ben benieuwd. Ik weet alleen dat ie er is, niets qua aanvallen, HP etc etc. lekker zelf uitvogelen(of quickenings doen en dan maar zien of hij dood gaat
)
Je lvl is niet zo belangrijk (tenzij je echt heel veel gelvled hebt). Het gaat er (bij mij dan) meer om dat je wat quickenings hebt. Zonder een goede combo kan je volgens mij de eerste wall niet op tijd laten stoppen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel plezier met de eerste Demonwall, het is mij gelukt om hem te slopen op lvl 18.![]()
In principe gaat het er om dat minimaal elke character 1Quickening heeft. Je active party en reserve party gebruiken direct hun Quickenings en hiermee moet je zorgen dat je een goede chain krijgt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef Vaud het volgende:
[..]
Je lvl is niet zo belangrijk (tenzij je echt heel veel gelvled hebt). Het gaat er (bij mij dan) meer om dat je wat quickenings hebt. Zonder een goede combo kan je volgens mij de eerste wall niet op tijd laten stoppen.
ik heb maanden vast gezeten bij Seymourquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Twarres het volgende:
Ik ben echt reteblij.. Ik ben namelijk FF X aan het uitspelen (voordat ik verder ga met FF XII), maar ik loop al een week aan te hikken tegen Seymour op Mnt. Gagazet. En gisteren versloeg ik em zomaar!!
Maar wat ik me afvroeg, hadden jullie hier ook zo'n moeite mee en komen er nog veel moeilijkere bazen??
Dat meen je niet, er was zelfs een hele goedkope tactiek om hem te verslaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb maanden vast gezeten bij Seymour![]()
Toen opnieuw begonnen......., en 15 levels hoger ging het een stuk makkelijker
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... pakketje (hallo, 2 playstation games, hoe dik kan dat zijn?!) pastte niet door de brievenbus volgens TNT en dus komen z emorgen... op ene tijd waarop ik er nook niet ben (hallo, sommige mensen werken overdag?) .. ofwel: zaterdag kan ik hem pas ophalen op het postkantoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Kuttige bol.com
Heb ik Dirge en XII gister besteld... vó'r 20:00, en dan staat er "Volgende dag in huis".
Vanochtend vroeg (heel vroeg) las ik de mail dat ze verzonden waren.... maar tot mijn grote teleurstelling lag er niets in de brievenbus.
IK WILDE VANAVOND SPELEEEEEEEEEEEEEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |