abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46756675
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ik vind het een enorme hoer. Zelfs met mijn eerste esper lukt het niet om hem helemaal af te maken. Het kleine beetje HP dat dan nog rest (4000 ofzo) is te veel voor Fran om in haar eentje op te lossen. Andere players kunnen hem niet raken omdat hij vliegt en Balthier hanteert een stick/rod want ik heb al zijn pistolen verkocht in mijn geldzucht.
Ik heb de Wyvern Lord verslagen toen Vossler nog in mijn party zat.
Mijn party was ge-equiped met Windbreaker armor zodat Aero maar de helft damage doet.
Eerst heb ik een tijdje op hem in zitten hakken en toen hij op 60% zat heb ik er een Quickening Chain tegen aan gegooid waar hij niet meer tegen kon.

Net ook beide Demonwalls gekilled met een lvl 18 party.

De eerste Demonwall is het moeilijkste.
Ik ben direct begonnen met een Quickening Chain die 8500 damage deed.
Daarna haalde ik mijn reserve party tevoorschijn die ook een Quickening Chain deden van rond de 8000. Daarna direct een Ether gebruikt op Basch zodat zijn MP weer helemaal vol was en direct weer een Quickening Chain gestart. Deze deed op het einde 11k damage omdat ik wat geluk had met Mistcharges.

Zoals je ziet is de eerste Demonwall best te doen op laag lvl, je moet alleen goed overweg kunnen met Quickenings. Ik moest 3x resetten voordat ik hem toch eindelijk verslagen had.

De tweede Demonwall is kinderlijk eenvoudig. Met 1 Quickening Chain was die er ook geweest.

Ik ben nu de trotse eigenaar van een Demonsbane sword die in een treasure zat.
Je moet beide Demonwalls verslaan voordat het pad opent waar je dit zwaard kan vinden.
pi_46760484
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jij bent dus ook zo'n persoon die een verneukte gameplay prefereert, zolang de graphics maar mooi zijn?
Eeuhm ja, daarom heb ik FF VII pas een jaar geleden uitgespeeld, vanwege de vette graphics.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_46762259
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:

Mwah, die skeletons houden op een gegeven moment ook op met genereren en in de Lhusu mines heb je van die rot vleermuisdingen d'r tussen zitten die je chain verbreken. Op dat Sandsea gebeuren stikt het van die zandventjes, zat vandaag al met gemak over de 150 chain. Is wel weer zo dat de Bone fragments en Iron helmets die je krijgt van die skeletten goed verkopen.

Ik sta nu ook gesaved tussen die 2 Sandsea delen in. Eerste deel was al groot, vooral als je ook nog een beetje die ondergrondse grot met véél te sterke monsters gaat verkennen.
Maar die zandventjes geven net zoveel exp. terwijl de sketelons veel makkelijker aan elkaar te chainen zijn. In een zo'n ruimte heb je alleen skeletons, die constant regenereren tot op een chain van 50+, dan kan je door R2 ingedrukt te houden heel makkelijk 2 screens terug en weer naar die skeletten. Dus het is wat efficienter denk ik. Plus de loot inderdaad.

Die sandsea is gigantisch...pff.. maar wel erg mooi zeg! je kan altijd de volledige sandsea blijven zien. Die ondergrondse grot vond ik geen goed idee(naja, eerst wel, daarna niet meer...)
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:45:48 #279
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_46763354
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef xienix84 het volgende:
PaRoDiUzZ, ik ben op jouw aanraden gaan levelen bij de sandsea, na 300 was het wel genoeg voor vandaag Maar ik moet zeggen dat het bij de Lhusu mines toch beter gaat. Vrijwel evenveel experience maar de loot van de skeletten is meer waard, plus dat door het regenereren van de skeletten je veel sneller veel meer chains hebt. Dus de Lhusu mines lijken mij beter hoor.
dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.

Gisteren trouwens voornamelijk side-quests gedaan, ik vond Wyvern lord op l24-25 trouwens makkelijker dan Rocktoise(ookal had ik bij beide Vossler nog in mn party wat Rocktoise toch makkelijker moet lmaken dan Wyvern Lord), verder nog een side-quest getriggerd om het airship.
pi_46763953
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dat hangt er een beetje vanaf bij de lhusu mines krijg je iets betere(op het gebied van gil) loot idd, maar bij de sandsea kreeg ik tenminste een hele hoop phoenix downs en teleport stones.

Gisteren trouwens voornamelijk side-quests gedaan, ik vond Wyvern lord op l24-25 trouwens makkelijker dan Rocktoise(ookal had ik bij beide Vossler nog in mn party wat Rocktoise toch makkelijker moet lmaken dan Wyvern Lord), verder nog een side-quest getriggerd om het airship.
Wyvern Lord is met Windbreaker armor erg makkelijk.
Gisteren heb ik hem verslagen toen ik lvl 18 was.
Rocktoise heb ik verslagen op lvl 16, maar hier had ik het geluk dat ik er achter kwam dat hij niet in het kleine gangetje waar je vandaan komt achter je aan kan komen.
Hij blijft dan voor dat gangetje staan en alleen zwakke magic casten. Als je minimaal 2 personen hebt met ranged weapons dan heb je hem vrij snel verslagen.

Op dit moment een party van lvl 18 en beide Demonwalls verslagen. Ben benieuwd of Belias een uitdaging is.
pi_46766085
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Achja, het maakt ook niet uit. Ik heb het beide gedaan Het is ook maar wat je fijner vind. Ik vond overigens die phoenix downs wel fijn ja. Die had ik niet bijster veel. Inmiddels heb ik voor mijn main party 2 quickenings p.p, dus opzich gaat het allemaal wel aardig! Ik zal vanavond/morgen wyvern lord eens proberen. Welke sidequest is dat op het airship?

Maar ik wil onderhand ook wel verder met het verhaal Ik vind het boeiend, maar nog niet heel erg spannend. Nog weinig plottwists enzo, hopelijk komt dat nog!
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:37:21 #282
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46780354
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Maar ik wil onderhand ook wel verder met het verhaal Ik vind het boeiend, maar nog niet heel erg spannend. Nog weinig plottwists enzo, hopelijk komt dat nog!
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46781407
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Maar die zandventjes geven net zoveel exp. terwijl de sketelons veel makkelijker aan elkaar te chainen zijn. In een zo'n ruimte heb je alleen skeletons, die constant regenereren tot op een chain van 50+, dan kan je door R2 ingedrukt te houden heel makkelijk 2 screens terug en weer naar die skeletten. Dus het is wat efficienter denk ik. Plus de loot inderdaad.

Die sandsea is gigantisch...pff.. maar wel erg mooi zeg! je kan altijd de volledige sandsea blijven zien. Die ondergrondse grot vond ik geen goed idee(naja, eerst wel, daarna niet meer...)
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij hielden die skeletons op een gegeven moment op met uit de grond ploppen (vooral op dat ene stuk met die brug waar je d'r een hele hoop tegen komt). In de Lhusu mines kom ik meestal niet hoger dan een chain 60 terwijl ik op Sandsea makkelijk 't dubbele haal.

Aan de andere kant zijn die bone fragments wel weer verrekte veel waard. Had ook voor een ruime 20 K verkocht van maar ongeveer een uurtje levellen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:20:50 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46781785
Kuttige bol.com
Heb ik Dirge en XII gister besteld... vó'r 20:00, en dan staat er "Volgende dag in huis".
Vanochtend vroeg (heel vroeg) las ik de mail dat ze verzonden waren.... maar tot mijn grote teleurstelling lag er niets in de brievenbus.

IK WILDE VANAVOND SPELEEEEEEEEEEEEEN
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_46785425
Damn als ik iedereen hier zo hoor praten, kan ik niet meer wachten hem te spelen:D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_46791803
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij hielden die skeletons op een gegeven moment op met uit de grond ploppen (vooral op dat ene stuk met die brug waar je d'r een hele hoop tegen komt). In de Lhusu mines kom ik meestal niet hoger dan een chain 60 terwijl ik op Sandsea makkelijk 't dubbele haal.

Aan de andere kant zijn die bone fragments wel weer verrekte veel waard. Had ook voor een ruime 20 K verkocht van maar ongeveer een uurtje levellen.
Nou, dat bedoel ik dus. Die skeletten reviven heel erg snel en dus haal je in dat gebied makkelijk de 60. Zijn de dan 'op', dan kan je door R2 in te drukken twee screens terug(je wordt dan wel getargeted(?!) door Steelings, maar omdat je er voorbij rent zijn ze niet op tijd om schade te brengen. Ook zullen je partymembers zelfs met gambits niet aanvallen doordat je vlucht. Het is 30 sec werk ofzo. Even 2 screens terug, en dan weer naar dat gebied waar die skeletten reviven, ze zijn terug en je kunt weer door. Uiteindelijk levert je dat meer chains per tijdseenheid plus meer loot op

En mooi om te horen dat er nog leuke plottwists komen!
pi_46791959
* Tuvai.net is de trotse eigenaar van 2 Demonsbanes. ^_^

Lukte me pas de vierde keer om de eerste Demon wall te Pwnen, pff.
pi_46797518
Gisteren mijn eerste Esper gekregen, maar wat was die boss makkelijk en ik was nog een vrij laag lvl op dat moment.
Lvl 18/19, zonder Quickenings en Basch en Vaan heb ik alleen Berserk op gecast en Fran die healde af en toe een keer.
Ook maar 1x Firaja gezien en dat deed ook nog niet echt veel damage.
Ik hoop toch echt dat de volgende boss fights toch iets meer uitdaging bieden, want anders ben je alleen afhankelijk van de Mark Hunts die best pittig kunnen zijn.

pi_46800884
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net is de trotse eigenaar van 2 Demonsbanes. ^_^

Lukte me pas de vierde keer om de eerste Demon wall te Pwnen, pff.
Ik ben ook iets van 3 keer geplet Daarna voor elk 3 van mijn char 3 quickenings geactiveerd en toen ging het een stuk makkelijker, de tweede was een eitje Vanavond dat zwaardje oppikken
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:59:17 #290
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_46801834
Ik ben echt reteblij.. Ik ben namelijk FF X aan het uitspelen (voordat ik verder ga met FF XII), maar ik loop al een week aan te hikken tegen Seymour op Mnt. Gagazet. En gisteren versloeg ik em zomaar!!

Maar wat ik me afvroeg, hadden jullie hier ook zo'n moeite mee en komen er nog veel moeilijkere bazen??
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_46802099
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Twarres het volgende:
Ik ben echt reteblij.. Ik ben namelijk FF X aan het uitspelen (voordat ik verder ga met FF XII), maar ik loop al een week aan te hikken tegen Seymour op Mnt. Gagazet. En gisteren versloeg ik em zomaar!!

Maar wat ik me afvroeg, hadden jullie hier ook zo'n moeite mee en komen er nog veel moeilijkere bazen??
Ik zeg alleen Yunalesca, want als je al met Seymour moeite had op Mnt. Gagazet dan heb je met Yunalesca nog meer moeite. Een beetje lvlen verhelpt dit natuurlijk.
Eigenlijk vond ik geen een storyline boss echt moeilijk. Hiermee bedoel ik dat het nooit echt frustrerend werd.
pi_46802583
Bij FFX ging ik eigenlijk nooit dood door gewoon lompe schade(bij story-bosses dan) maar het was vaak meer dat eindbazen met vervelende statuseffecten kwamen, waar ik dan (nog)geen fatsoenlijke bescherming tegen had. Dat was soms vervelend omdat je er dan zo weinig tegen kan doen. Yunalesca is inderdaad lastig... die blijft maar bezig. Maar met wat levellen moet het goed komen. In de grot na Seymour is het goed te doen(of is dat voor Seymour? in ieder geval die grot daar in de buurt waar je ook moet zwemmen enzo).

Overigens heb ik bij FFXII nog weinig problemen van stauseffecten kunnen vinden. Misschien komt dat door mijn gambits Ik ga hopelijk vanavond eens kijken naar de demon walls... ik ben benieuwd. Ik weet alleen dat ie er is, niets qua aanvallen, HP etc etc. lekker zelf uitvogelen(of quickenings doen en dan maar zien of hij dood gaat )
pi_46802702
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef xienix84 het volgende:
Overigens heb ik bij FFXII nog weinig problemen van stauseffecten kunnen vinden. Misschien komt dat door mijn gambits Ik ga hopelijk vanavond eens kijken naar de demon walls... ik ben benieuwd. Ik weet alleen dat ie er is, niets qua aanvallen, HP etc etc. lekker zelf uitvogelen(of quickenings doen en dan maar zien of hij dood gaat )
Veel plezier met de eerste Demonwall, het is mij gelukt om hem te slopen op lvl 18.
pi_46806621
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Veel plezier met de eerste Demonwall, het is mij gelukt om hem te slopen op lvl 18.
Je lvl is niet zo belangrijk (tenzij je echt heel veel gelvled hebt). Het gaat er (bij mij dan) meer om dat je wat quickenings hebt. Zonder een goede combo kan je volgens mij de eerste wall niet op tijd laten stoppen.
pi_46807131
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef Vaud het volgende:

[..]

Je lvl is niet zo belangrijk (tenzij je echt heel veel gelvled hebt). Het gaat er (bij mij dan) meer om dat je wat quickenings hebt. Zonder een goede combo kan je volgens mij de eerste wall niet op tijd laten stoppen.
In principe gaat het er om dat minimaal elke character 1Quickening heeft. Je active party en reserve party gebruiken direct hun Quickenings en hiermee moet je zorgen dat je een goede chain krijgt.
Meestal is die na 2 Quickening Chains nog niet helemaal dood, maar als je een Ether gebruikt om iemand zijn MP bij te vullen om weer een Chain te beginnen dan heb je zo goed als gewonnen.
pi_46808374
Bedoel je veel plezier sarcastisch of gemeend. Hoe dan ook, die techniek die je beschrijft gebruik ik vaker ja. Meerdere quickening chains. Sowieso moet de eerste al aardig wat schade doen met 2 quickenings per persoon en een dosis mist charge geluk!
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:03:11 #297
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46810592
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Twarres het volgende:

ik heb maanden vast gezeten bij Seymour

Toen opnieuw begonnen.. ....., en 15 levels hoger ging het een stuk makkelijker

En er was nog zo'n fuck boss

Evrae

Yunalesca heb ik in 1 keer verslagen

alle 3 de versies

[ Bericht 10% gewijzigd door Deacon_Tigra op 01-03-2007 16:17:42 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46811357
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb maanden vast gezeten bij Seymour

Toen opnieuw begonnen.. ....., en 15 levels hoger ging het een stuk makkelijker
Dat meen je niet, er was zelfs een hele goedkope tactiek om hem te verslaan.
Je moest alleen zorgen dat je hem kon poisonen en dan alleen maar defenden.
Als Total Annihilation kwam moest je die blocken met een Aeon en voor de rest helemaal niks doen.

Trouwens in FF 10 had je geen lvl's, alleen sphere lvl's

Overnieuw beginnen zou ik zelf dus nooit doen.
pi_46814275
Tijdje terug FF 8 voor de PC gekocht met originele doos .
allen kom ik bij een pobleemoje:
er zitten grote Vierkante Blokken in het spel.... weet iemand hier iets tegen?
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:00:55 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46814724
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Kuttige bol.com
Heb ik Dirge en XII gister besteld... vó'r 20:00, en dan staat er "Volgende dag in huis".
Vanochtend vroeg (heel vroeg) las ik de mail dat ze verzonden waren.... maar tot mijn grote teleurstelling lag er niets in de brievenbus.

IK WILDE VANAVOND SPELEEEEEEEEEEEEEN
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... pakketje (hallo, 2 playstation games, hoe dik kan dat zijn?!) pastte niet door de brievenbus volgens TNT en dus komen z emorgen... op ene tijd waarop ik er nook niet ben (hallo, sommige mensen werken overdag?) .. ofwel: zaterdag kan ik hem pas ophalen op het postkantoor.

GODVERRRRR
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')