abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46428208
Vrijdag meteen na 't werk maar effe de stad in.
pi_46486390
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef Ixnay het volgende:
Over 5 dagen zal hij in de Nederlandse winkels liggen.

[afbeelding]
Bijna! Wel even melden he als ze hem ergens eerder verkopen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_46487083
Wel belachelijk dat FFXII, net als vele andere spellen, hier een prijskaartje krijgt van maar liefst ¤ 59,99 (in sommige webshops voor ¤54,99) terwijl je 'm in de VS hebt voor $49,99 (+/- ¤ 38).

Maar goed, in dit geval heb ik 't daar wel voor over.
pi_46488297
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef Cid het volgende:

[..]

Bijna! Wel even melden he als ze hem ergens eerder verkopen
Bij Play.com verkopen ze FF 12 sinds gisteren al.
Ik verwacht vandaag een mailtje dat mijn copy ook is verstuurd. Deze heb ik bij Dimplus besteld.
pi_46490048
Potverdomme. Ik zit met een dillemma. Ik moest zo lang wachten op XII, dat ik twee weken geleden dacht dat ik best maar weer eens aan FFVII kon beginnen. Maar nu zit ik daar dus midden in, ben pas net bij de Temple of the Ancients en heb het echt te druk om hem voor vrijdag uit te spelen. Eens kijken hoe sterk mijn zelfdiscipline is: als ik straks FFXII geseald heb liggen op tafel voor de TV, kijken of ik het vol kan houden totdat ik door FFVII heen ben.
pi_46490461
Hoe gaaf ik FFVII ook vind, mocht dat spel me mooi verrekken als ik FFXII voor me had liggen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:10:21 #132
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46491013
ik ben verdomme nog steeds aan het levellen voor Sephiroth

inmiddels level 62

alles bosses waren redelijk makkelijk..behalve de laatste

hierna ga ik eindelijk beginnen aan nr 9

[ Bericht 2% gewijzigd door Deacon_Tigra op 20-02-2007 16:14:14 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46491406
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben verdomme nog steeds aan het levellen voor Sephiroth

inmiddels level 60

alles bosses waren redelijk makkelijk..behalve de laatste

hierna ga ik eindelijk beginnen aan nr 9
Ik ken dat probleem, Sephiroth is echt vele malen moeilijker dan bijv Jenova, eigenlijk ook wel leuk, weer eens wat anders dan die lineair toenemende sterkte van bosses.

FF IX is ook een toppertje, zou willen dat ik daar nog aan kon beginnen, maar na 3 keer spelen heb ik hem toch wel een beetje gezien.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_46491573
Ik ga mezelf onnodig martelen. Ik ga FFXII niet halen. Ik ben te druk met schoolzaken die echt voor de verandering voorrang hebben en ik heb nog steeds Grandia II voor mijn neus liggen. Als ik Grandia II uitgespeeld heb en verzekerd ben van mijn diploma... dan doe ik mijzelf FFXII cadeau.

pi_46491885
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga mezelf onnodig martelen. Ik ga FFXII niet halen. Ik ben te druk met schoolzaken die echt voor de verandering voorrang hebben en ik heb nog steeds Grandia II voor mijn neus liggen. Als ik Grandia II uitgespeeld heb en verzekerd ben van mijn diploma... dan doe ik mijzelf FFXII cadeau.

Hehe, toevallig, ik ben sinds gisteren Grandia (1ste) weer opnieuw aan 't spelen. Vandaag nog korte metten gemaakt met de King Squid.

En FFIX is nog steeds bij verre m'n grote favoriet. Alleen jammer dat 'ie zo verdomde makkelijk is. Als je vroeg in 't spel al zo veel mogelijk abilities masterd die status effects nullificeren dan kun je vrijwel de hele game gemakkelijk door.

Op Garuda's levellen al heel vroeg in 't spel, als je net Lindblum pas uit komt, is ook kei leuk.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:50:27 #136
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46492293
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik ken dat probleem, Sephiroth is echt vele malen moeilijker dan bijv Jenova, eigenlijk ook wel leuk, weer eens wat anders dan die lineair toenemende sterkte van bosses.

FF IX is ook een toppertje, zou willen dat ik daar nog aan kon beginnen, maar na 3 keer spelen heb ik hem toch wel een beetje gezien.
Ok gelukkig , ik dacht dat het aan mij lag

En ik neem uit principe geen Big Guard , ben geen pussy

Dus ja , dan wordt het nogal lastig

Vooral die Magic pot fiends zijn handy ok , het kost je een Elixer , maar je krijgt er wel een shitload aan XP per pot bij

Ook een voordeel, mijn savings schieten omhoog , heb al 385.285 gil

Wat voor level waren jullie bij het uitspelen ervan

[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 20-02-2007 16:22:15 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46495030
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens FF VII uitgespeeld, had niets te doen.

Dat einde
Het is gewoon een film.

Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.

Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.
Even teruggezocht, heb hier geen savegame bij de hand.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:05:27 #138
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46495167
ok..dus het moet te doen zijn dus

misschien toch maar een x big guard gaan halen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46495226
Volgens mij heb ik het gewoon met shell en protect gedaan.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:13:04 #140
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46495441
welke materia hebbie daarvoor gebruikt dan ik heb alleen maar shield & barrier
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46495512
Oh, shield is volgens mij protect en barrier is shell toch? Gebruiken ze blijkbaar andere namen in FF VII.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:02:04 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_46496892
Items als Megalixir, Elixir, Turbo-Ether, X-potion, Mega-Phoenix, gebruikte ik nooit, omdat ik ze wil bewaren tot bosses waar ik ze ECHT nodig heb.
Uiteindelijk moest ik alles bij de Final Boss gebruiken, iets dat ik bij FF8 zeker nodig had.

En volgens mij had ik bij FF7 gewoon Shell en Protect.
Ik had lvl 60-65 volgens mij met Cloud, Barett en Tifa.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:44:17 #143
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46500709
ik heb 40 turbo ethers

maar goed..ik zal vannacht eens goed door levellen ,en dan morgen ochtend een poging wagen

speel overigens met Cloud, Barret & Cid
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:59:05 #144
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46517321
zo ..even door geleveld vannacht

party zit nu rond de level 70

nu nog even items inslaan....en we gaan hem es neerhalen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46518185
Dat moet een makkie worden dan
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:07:49 #146
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_46521619
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ..even door geleveld vannacht

party zit nu rond de level 70

nu nog even items inslaan....en we gaan hem es neerhalen
Sephiroth is echt een eitje... Helemaal als je lvl 99 bent en alle materia maxed hebt
De enige die echt wat uitdaging bieden zijn de weapons..
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_46522480
Het is allemaal relatief, op een laag level is alles een uitdaging, en tot level 99 levellen is geen zak aan, dus ik speel ze liever gewoon op een laag level. Uitdaging en niet saai, vind ik het best.
pi_46524566
Maar is het niet zo dat bij FFVII, Sephiroth ineens heel veel moeilijker is als je level 99 bent? Zoiets was het toch? Dat is dan wel weer meer een uitdaging...
pi_46524703
Dat was alleen bij FF VIII dat vijanden met je mee levelde toch?
pi_46525063
Ja, bij FFVIII levelde alle vijanden mee, maar volgens mij geldt bovenstaande in FFVII alleen voor Sephiroth en alleen als je level 99 bent.... denk ik hoor, weet het niet zeker. Kan ook best een hoax zijn.

Maar het scheelt bijvoorbeeld ook of je niet-participerende charachters ook levelden. Bij FFVII was dat wel, maar toen ging ik FFVIII spelen en stond ik voor Ultimecia met een Selphie van level 9...(ik vond haar niet zo sterk, al was dr limit break dat wel,soms)... overigens blijf ik vrolijk limit break zeggen hoe die dingen ook heten... aangezien FFVII mijn eerste was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')