Bijna!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef Ixnay het volgende:
Over 5 dagen zal hij in de Nederlandse winkels liggen.
[afbeelding]
Bij Play.com verkopen ze FF 12 sinds gisteren al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Bijna!Wel even melden he als ze hem ergens eerder verkopen
Ik ken dat probleem, Sephiroth is echt vele malen moeilijker dan bijv Jenova, eigenlijk ook wel leuk, weer eens wat anders dan die lineair toenemende sterkte van bosses.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben verdomme nog steeds aan het levellen voor Sephiroth
inmiddels level 60![]()
alles bosses waren redelijk makkelijk..behalve de laatste![]()
hierna ga ik eindelijk beginnen aan nr 9![]()
Hehe, toevallig, ik ben sinds gisteren Grandia (1ste) weer opnieuw aan 't spelen. Vandaag nog korte metten gemaakt met de King Squid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga mezelf onnodig martelen. Ik ga FFXII niet halen. Ik ben te druk met schoolzaken die echt voor de verandering voorrang hebben en ik heb nog steeds Grandia II voor mijn neus liggen. Als ik Grandia II uitgespeeld heb en verzekerd ben van mijn diploma... dan doe ik mijzelf FFXII cadeau.
Ok gelukkig , ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem, Sephiroth is echt vele malen moeilijker dan bijv Jenova, eigenlijk ook wel leuk, weer eens wat anders dan die lineair toenemende sterkte van bosses.
FF IX is ook een toppertje, zou willen dat ik daar nog aan kon beginnen, maar na 3 keer spelen heb ik hem toch wel een beetje gezien.
Even teruggezocht, heb hier geen savegame bij de hand.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens FF VII uitgespeeld, had niets te doen.
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.
Sephiroth is echt een eitje... Helemaal als je lvl 99 bent en alle materia maxed hebtquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ..even door geleveld vannacht![]()
party zit nu rond de level 70![]()
nu nog even items inslaan....en we gaan hem es neerhalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |