Hij word op Level 99 wel moeilijker ja. Maar als je dan alle materia's ook helemaal max hebt en alle final weapons hebt dan issie gewoon echt te simpel. Die eerste vorm hak je in 1x weg als je 4x cut hebt. En die laatste vorm is ook geen moeite. Keertje omnislash en 2x knights of the round ofzo en hij is al weg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Maar is het niet zo dat bij FFVII, Sephiroth ineens heel veel moeilijker is als je level 99 bent? Zoiets was het toch? Dat is dan wel weer meer een uitdaging...
Hmmm nu krijg ik weer de FF7 kriebels, en dat een paar dagen voor de FFXII launch!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hij word op Level 99 wel moeilijker ja. Maar als je dan alle materia's ook helemaal max hebt en alle final weapons hebt dan issie gewoon echt te simpel. Die eerste vorm hak je in 1x weg als je 4x cut hebt. En die laatste vorm is ook geen moeite. Keertje omnislash en 2x knights of the round ofzo en hij is al weg.
En tot level 99 komen in FF7 duurt echt niet zo lang. Als je exp plus materia hebt is het maar een paar uur werk
welke??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef solidslayer het volgende:
Hij ligt al in de winkels ..!!!:D:D
![]()
Mijn lieve vriendinnetje heeft 'm vanochtend voor mij gehaald bij de FRS, inclusief 'gratis' guide!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef solidslayer het volgende:
Hij ligt al in de winkels ..!!!:D:D
![]()
Hoe krijg je Lion Heart dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Levellen boeit in FF8 niet zo veel. Veel belangrijker zijn bijvoorbeeld het vinden en trainen van GFs, en het verkrijgen van de beste wapens, vooral Lionheart.
Limit breaks Lion Heart (i.c.m. Meltdown) en die instant death (effe naam kwijt) van Quistis roeleren gewoon 't hele spel.
Moet je Squall zijn laatste wapen craften, die, hoe kan het ook anders, Lionheart heet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:19 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Hoe krijg je Lion Heart dan?![]()
Ben ook vergeten veel GF's te pakken, Diablos heb ik zelfs nog niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nee, dat zagen we niet aankomen![]()
Ik zie die guides meer als een verzamelobject. Als ik toch iets wil weten dan is Gamefaqs meer dan voldoende.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ook net FFXII gehaald, en ik zag de hard-cover guide ook liggen, damn wat een dikke guide is dat, mssn dat ik die morgen ook nog ff koop, die mini guide ziet er nl al mooi uit.
FRS?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ook net FFXII gehaald, en ik zag de hard-cover guide ook liggen, damn wat een dikke guide is dat, mssn dat ik die morgen ook nog ff koop, die mini guide ziet er nl al mooi uit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |