abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:09:21 #151
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_46527145
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Maar is het niet zo dat bij FFVII, Sephiroth ineens heel veel moeilijker is als je level 99 bent? Zoiets was het toch? Dat is dan wel weer meer een uitdaging...
Hij word op Level 99 wel moeilijker ja. Maar als je dan alle materia's ook helemaal max hebt en alle final weapons hebt dan issie gewoon echt te simpel. Die eerste vorm hak je in 1x weg als je 4x cut hebt. En die laatste vorm is ook geen moeite. Keertje omnislash en 2x knights of the round ofzo en hij is al weg.

En tot level 99 komen in FF7 duurt echt niet zo lang. Als je exp plus materia hebt is het maar een paar uur werk
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_46527359
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Hij word op Level 99 wel moeilijker ja. Maar als je dan alle materia's ook helemaal max hebt en alle final weapons hebt dan issie gewoon echt te simpel. Die eerste vorm hak je in 1x weg als je 4x cut hebt. En die laatste vorm is ook geen moeite. Keertje omnislash en 2x knights of the round ofzo en hij is al weg.

En tot level 99 komen in FF7 duurt echt niet zo lang. Als je exp plus materia hebt is het maar een paar uur werk
Hmmm nu krijg ik weer de FF7 kriebels, en dat een paar dagen voor de FFXII launch!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_46529408
FFVIII was verraderlijk met dat levellen ja. De allereerste keer was ik helemaal in het begin aan het levellen geslagen met die T-Rexaurs in het bosje bij Balamb. Alle monsters waren daarna ineens hartstikke sterk, want je leert zo vroeg natuurlijk niet veel nieuwe Abilities en Magic.

Trouwens, moet je in FFVIII eens wachten met het verkrijgen van Diablos tot helemaal aan het eind van het spel. Als je net voor Ultimecia gesaved staat met levels 99. Vet veel verschil dan wanneer je dat doet wanneer je net die Magic Lamp of zoiets krijgt.
pi_46531624
Bij FRS krijg je tijdelijk een gratis miniguide bij FF XII, weet iemand wat dit precies inhoudt? Vraag me af of het de moeite waard is om 5 euro extra te betalen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:07:40 #155
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_46534637
Hij ligt al in de winkels ..!!! :D:D
PSN-ID: SoliD_S
pi_46535387
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef solidslayer het volgende:
welke??
pi_46536155
De Bart-Smit heeft FF 12 al wel leverbaar, ik verwacht dat mijn order van Dimplus morgen wordt verzonden.
Morgen krijg ik ook al Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 binnen. Die moet dan maar op de backlog komen.
pi_46541191
Play heeft mijn FF12 ook al verzonden.. alleen ik zit nog tot as maandag in Engeland.. Dus gamen zit er nog ff niet in

Achja, ben nu op het eind van Disc3 met FF8. Ben nu mn char een beetje aan het levelen. Iemand een tip om dat te doen? Plek en wat goede junctions zijn enzo ! Adel op het begin van disc4 was namelijk iets te sterk voor mn lvl 48 squal, lvl 44 zell en lvl 19 Irvine
pi_46543408
Levellen boeit in FF8 niet zo veel. Veel belangrijker zijn bijvoorbeeld het vinden en trainen van GFs, en het verkrijgen van de beste wapens, vooral Lionheart.

Limit breaks Lion Heart (i.c.m. Meltdown) en die instant death (effe naam kwijt) van Quistis roeleren gewoon 't hele spel.
pi_46545507
Als je Lion Heart hebt is het eindgevecht echt niets meer.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_46545538
Nee, maar zonder Lionheart duurt 't zo fokking lang. >: (
pi_46547176
Ik ga morgen maar eens langs een paar winkels...en nu eens kijken hoe lang ik wakker kan blijven en hoever Cloud en zijn kornuiten vanavond weer komt. Trouwens, die wereld van FFVII, heeft die nog een naam? Ben hem nog nergens tegen gekomen.
pi_46547333
Volgens mij is het gewoon Gaia.
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:40:11 #164
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46549853
potdomme...ik kom de northern cave niet meer uit

waar je normaal dat stukje omhoog moet, doet cloud niks kan drukken wat ik wil..maar hij gaat gewoon niet omhoog

aarrrgg ik moet ethers hebben
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:07:54 #165
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_46551142
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef solidslayer het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje heeft 'm vanochtend voor mij gehaald bij de FRS, inclusief 'gratis' guide!

Dat worden weer slapeloze nachten!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_46551273
Dimplus heeft FF 12 nu ook binnen. Heb ik hem morgenmiddag op de mat liggen.

Wordt een weekend met weinig slaap.
pi_46551386
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Levellen boeit in FF8 niet zo veel. Veel belangrijker zijn bijvoorbeeld het vinden en trainen van GFs, en het verkrijgen van de beste wapens, vooral Lionheart.

Limit breaks Lion Heart (i.c.m. Meltdown) en die instant death (effe naam kwijt) van Quistis roeleren gewoon 't hele spel.
Hoe krijg je Lion Heart dan?

Ben ook vergeten veel GF's te pakken, Diablos heb ik zelfs nog niet eens
pi_46551465
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:19 schreef Bleekwater het volgende:

[..]

Hoe krijg je Lion Heart dan?

Ben ook vergeten veel GF's te pakken, Diablos heb ik zelfs nog niet eens
Moet je Squall zijn laatste wapen craften, die, hoe kan het ook anders, Lionheart heet.

Moet je wel eerst de laatste Weapon Monthly hebben gevonden.

De items voor zijn laatste wapen zijn ook niet bepaald makkelijk te krijgen.
pi_46551508
Is die guide die paar euro extra waard? (En, is IBgeld al gestort, is een betere vraag)

Oeff, net naar disc2 van FFVII, en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zagen we niet aankomen
pi_46551775
Heb ook net FFXII gehaald, en ik zag de hard-cover guide ook liggen, damn wat een dikke guide is dat, mssn dat ik die morgen ook nog ff koop, die mini guide ziet er nl al mooi uit.
pi_46552523
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ook net FFXII gehaald, en ik zag de hard-cover guide ook liggen, damn wat een dikke guide is dat, mssn dat ik die morgen ook nog ff koop, die mini guide ziet er nl al mooi uit.
Ik zie die guides meer als een verzamelobject. Als ik toch iets wil weten dan is Gamefaqs meer dan voldoende.
pi_46553061
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
FRS?
pi_46553214
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:20 schreef Cid het volgende:

[..]

FRS?

De mini guide is overigens niet veel meer dan een quickstart achtig iets met wat basic info over het spel, 3 characters en de eerste 2 maps.
pi_46553256
FF bellen met die gasten, ga ik hem meteen ff halen vanmiddag
pi_46553721
Hmm, ik wacht nog even tot het heugelijke bericht op de FP komt dat ik hem heb gewonnen. En als niet, ren ik alsnog naar de winkel Geeft mij nog tijd om Sephiroths kont te schoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')