en een ander zei "iedereen die een Wii wil bij launch, heeft er één", wat is je punt?quote:
TVPtjequote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en een ander zei "iedereen die een Wii wil bij launch, heeft er één", wat is je punt?
Dat is zo'n 20 miljoen dollarquote:Says Andy Whitehurst, the Creative Director spearheading 'War Devil', "The project is being developed exclusively for the Sony Playstation3(tm) and we're excited to be associated with Sony's next generation system. WarDevil is designed to leverage not only the videogames properties of the system, but also the Blu-Ray and media rich functions of the PS3 - presenting a unique combination of both Videogame & Motion Picture into a single, unique product, which gives cinematic High Definition content (1080P) in real-time on the PS3."
komt tie weer met zijn persberichtenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:45 schreef P-Style het volgende:
Heb ook nog steeds geen persbericht op de site van SCEE gezien over het al dan niet beschikbaar zijn van de 20GB versie of de definitieve launchdatum.
ik heb Kepler geregistreerdquote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Reserveer nu je Online-id voor PLAYSTATION®Network![]()
Dat was ik ja!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:05 schreef kepler het volgende:
komt tie weer met zijn persberichtenOf was jij dat niet?
de geruchten gaan al veel langer, maar ik zou het een slechte zet vinden. Voor mij zou de 20GB een prima optie zijn namelijk
Toen ik laatst langs de nedgame ging zeiden ze uitdrukkelijk alleen de 60GB-versiequote:Op donderdag 14 december 2006 12:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Harrison had het in dat interview ook over een pricepoint van 425 pond, dus het kan zijn dat er alleen in de UK sprake is van een 60GB-versie, en dat de rest van Europa (het normale deel) wel een 20GB krijgt.
Alleen het is een subaccount is toch niet zo erg want ik ben nog niet 18quote:
Bronquote:Sharp enters blue laser mass production
TOKYO — Sharp Corp. has tossed its hat into the blue laser ring as the second supplier of the diode, following Nichia Corp. Sharp has already begun supplying the diodes to an undisclosed customer.
Nichia and Sony Corp. are currently producing blue-violet lasers in volume under the cross licensing deal.
Sony's capacity, however, is currently devoted to Playstation 3, meaning it won't be offering the diodes to other companies at this time. The first priority is to secure enough diodes for PS3, said a Sony spokesman.
Thus, Sharp's capacity will serve the industry as the second source that supplements Nichia's supply, which is estimated to be several hundred thousands units per month, to satisfy growing demand for the blue lasers.
Sharp believes that its blue laser diode does not infringe Nichia and Sony'fs patents. Sharp has no plan at present to disclose the detail of its blue laser technology at academic meetings.
Sharp has a start-up capacity of 150,000 units a month and is ready to expand the capacity depending on the volume of orders, according to the spokesman...
Ga jij een PS3 halen ?quote:
IGNquote:December 15, 2006 - Today Evolution Studios announced that its next-gen racing game MotorStorm is the best-selling PlayStation 3 game in Japan.
"It's a real coup for Evolution," says Martin Kenwright, CEO, Evolution Studios. "Developing MotorStorm has certainly not been easy -- but the team here really delivered. Evolution has a reputation for delivering high quality racing titles, but we really needed to up the ante with Sony's new hardware. We're delighted that the public has agreed with the press, and made MotorStorm the current Japanese number one PlayStation 3 title. We can't wait to see how it performs throughout the rest of the world."
Kenwright recently disclosed that his studio is already looking ahead to the PlayStation 4. For the time being, though, MotorStorm is out now in Japan, and will see a North American and Europe release next spring.
Kopuh, Kopuh, Kopuh!!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef SToRM81 het volgende:
MotorStorm filmpje
De kwaliteit van het filmpje is niet al te best, maar je kunt goed zien dat het spel behoorlijk snel is geworden.
De opspattende modder ziet er ook goed uit
quote:Gran Turismo series sells 46 million worldwide
Polyphony Digital Inc. is a subsidiary of Sony Computer Entertainment Inc., and is a software developer entity. Originally a development group within Sony Computer Entertainment, the creators of “Gran Turismo ” established Polyphony Digital Inc. in 1998.
Cumulative sales of PlayStation® software titles developed by Polyphony Digital Inc. have exceeded 46 million units worldwide (as of September 2006) across the “Gran Turismo” series and a new franchise “Tourist Trophy”.
Bronquote:GRAN TURISMO" Series Software Title List
Release Title Units (K)*
2005/03/10 GRAN TURISMO 4 (Korea) 60
2005/03/09 GRAN TURISMO 4 (Europe) 4,400
2005/02/22 GRAN TURISMO 4 (North America) 2,410
2004/12/28 GRAN TURISMO 4 (SE Asia) 60
2004/12/28 GRAN TURISMO 4 (Japan) 1,130
2004/05/26 GRAN TURISMO 4 “Prologue” (Europe) 410
2004/01/15 GRAN TURISMO 4 “Prologue” (Korea) 50
2003/12/04 GRAN TURISMO 4 “Prologue” (SE Asia) 110
2003/12/04 GRAN TURISMO 4 “Prologue” (Japan) 790
2002/07/25 GRAN TURISMO Concept 2002 TOKYO-GENEVA (SE Asia) 30
2002/07/17 GRAN TURISMO Concept 2002 TOKYO-GENEVA (Europe) 1,000
2002/05/16 GRAN TURISMO Concept 2002 TOKYO-SEOUL (Korea) 90
2002/01/01 GRAN TURISMO Concept 2001 TOKYO (SE Asia) 10
2002/01/01 GRAN TURISMO Concept 2001 TOKYO (Japan) 430
2001/12/13 GRAN TURISMO 3 A-spec (SE Asia) 10
2001/07/20 GRAN TURISMO 3 A-spec (Europe) 5,830
2001/07/10 GRAN TURISMO 3 A-spec (North America) 7,110
2001/04/28 GRAN TURISMO 3 A-spec (Japan) 1,890
2000/01/28 GRAN TURISMO 2 (Europe) 3,680
1999/12/23 GRAN TURISMO 2 (North America) 3,960
1999/12/11 GRAN TURISMO 2 (SE Asia) 20
1999/12/11 GRAN TURISMO 2 (Japan) 1,710
1998/05/12 GRAN TURISMO (North America) 3,990
1998/05/08 GRAN TURISMO (Europe) 4,300
1997/12/23 GRAN TURISMO (SE Asia) 10
1997/12/23 GRAN TURISMO (Japan) 2,550
*as of September 2006
Jammer dat die filmpjes zo'n bagger kwaliteit hebben want zo te zien zit het er toch wel erg goed uit. En zo te zien is deze final versie ook een stuk sneller dan die eerdere builts. Lijkt me best een geinig spelquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:02 schreef Fallen het volgende:
En een hele lange vid van MotorStorm: Gametrailers(15 min.)
PSNetwork ID: Seraphus-Y
Deze filmpjes zijn van een veel betere beeldkwaliteit voorzien én ze zijn nog langer. Wil je ze bekijken dan moet je ze eerst wel uploaden, ze zijn in ieder geval zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:42 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Jammer dat die filmpjes zo'n bagger kwaliteit hebben want zo te zien zit het er toch wel erg goed uit. En zo te zien is deze final versie ook een stuk sneller dan die eerdere builts. Lijkt me best een geinig spel
Wauw ziet er erg cool uit!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:02 schreef Fallen het volgende:
En een hele lange vid van MotorStorm: Gametrailers(15 min.)
PSNetwork ID: Seraphus-Y
Dat kan inderdaad jaquote:Op zondag 17 december 2006 12:28 schreef menesis het volgende:
Zag het het nou goed dat je je auto ook kan opblazen door teveel 'NOS' erin te pompen?
Zou wel een beetje vaag zijn als ze hier de 20GB versie niet uitbrengen. Maar ja dan koop ik wel de 60GB, was ik toch al van plan, die 100 euro meer lig ik dan ook niet wakker van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Even over het 20/60 GB verhaal en beschikbaarheid in EU: op de PS3-site staat de 20GB-versie nog wel, dus nog maar even afwachten in hoeverre beide versies beschikbaar zullen zijn.
Turbo (chargers) kun je niet te veel gebruiken.quote:Op zondag 17 december 2006 13:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad jaJe kunt je motor oververhitten door de turbonitro teveel te gebruiken.
op zich niet nee, maar gezien wat je ervoor terugkrijgt vind ik het zonde-geld. Voor 80 euro koop je een 2,5" 120 GB HDD, en als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je ook een 3,5" HDD eraan hangen via een verloopstekker. En dan kun je voor 100 euro helemaal leuke/grote HDDs kopen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zou wel een beetje vaag zijn als ze hier de 20GB versie niet uitbrengen. Maar ja dan koop ik wel de 60GB, was ik toch al van plan, die 100 euro meer lig ik dan ook niet wakker van.
Klopt ook, nu de 20GB versie ook HDMI heeft zou ik ook wel voor de de 20GB gaan. Toen hij dat niet had was ik zeker voor de 60GB gegaan. Niet dat ik nu een HD-TV heb met HDMI heb maar als ik die over een jaar of 2 wel heb dan zou ik me eraan storen als mijn PS3 geen HDMI heeft. Maar hoe dan ook een PS3 kopen doe ik zekerquote:Op zondag 17 december 2006 17:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op zich niet nee, maar gezien wat je ervoor terugkrijgt vind ik het zonde-geld. Voor 80 euro koop je een 2,5" 120 GB HDD, en als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je ook een 3,5" HDD eraan hangen via een verloopstekker. En dan kun je voor 100 euro helemaal leuke/grote HDDs kopen.
De WiFi-unit is een lachertje, de geheugenkaartlezer kun je voor een tientje ergens op de kop tikken als je hem écht nodig hebt, en don't get me started on the chrome strip
Ach, ze zullen allebei gewoon goed zijn, en de anderhalve jaar die ertussen zit, had je voor een 360 en een PS3 kunnen sparen. Waarschijnlijk zal ik um ook wel kopen, maar dan moeten er toch echt goede spellen voor uitkomen, want grafisch verwacht ik niet extreem veel beter als de 360, wel mooier, maar niet zoals ze het voor laten komenquote:Op zondag 17 december 2006 19:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mijn vriendin zat me net om te praten om de xbox 360 te houden en geen ps3 te kopen![]()
Remote Play wordt alleen ondersteund door het model met WiFi (volgens de handleiding). De vraag is dan of dat ook het geval is met een 3rd party WiFi-adapter. Zo niet, dan is de vraag of je dat ooit wilt gebruiken (heb je een PSP, wil je PSP?).quote:Op zondag 17 december 2006 17:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op zich niet nee, maar gezien wat je ervoor terugkrijgt vind ik het zonde-geld. Voor 80 euro koop je een 2,5" 120 GB HDD, en als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je ook een 3,5" HDD eraan hangen via een verloopstekker. En dan kun je voor 100 euro helemaal leuke/grote HDDs kopen.
De WiFi-unit is een lachertje, de geheugenkaartlezer kun je voor een tientje ergens op de kop tikken als je hem écht nodig hebt, en don't get me started on the chrome strip
Bron: CVGquote:Konami: "MGS4 is exclusive to PlayStation 3"
Monday 18-Dec-2006 10:27 AM Metal Gear 4 doing a 360? "MGS4 is exclusive to PlayStation 3", Konami tells CVG
The internet was aflutter with rumours this weekend, as reports speculated that the massive PlayStation 3 Metal Gear Solid instalment, Guns of the Patriots was stealthing its way over to Xbox 360 - rumours that Konami has since debunked to CVG.
"Konami has no plans to bring Metal Gear Solid 4 to the Xbox 360 at this time," a Konami representative told CVG, reiterating that the Hideo Kojima stealth-em-up was still "exclusive to PlayStation 3."
The original internet report pointed at the MGS instalment branching-out onto multiple platforms due to Konami's concerns that there won't be enough PS3s in gamers' hands by the time it hits shelves.
Though going by the company's official word, it looks like there'll be no Solid Snake action on Microsoft's console for the time being. We wouldn't totally rule out a 360 version in the long term, but you can bet the game will be exclusive to PS3 for at least a year.
We'll be sure to pipe up if Konami flips its stance.
Zoals verwacht eigenlijk. Hideo kojima heeft zelf gezegd dat hij geen MGS voor de 360 wilt maken en dat het een game is die op de PS thuis hoort.quote:Op maandag 18 december 2006 12:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bron: CVG
Hoewel de term "no plans... at this time" altijd ruimte geeft. Bij Oblivion bijvoorbeeld had Bethesda "no current plans for a PS3 version..."
ID: Sateckquote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
En groot gelijk heeft ie, MGS belongs to the Playstation!quote:Op maandag 18 december 2006 12:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zoals verwacht eigenlijk. Hideo kojima heeft zelf gezegd dat hij geen MGS voor de 360 wilt maken en dat het een game is die op de PS thuis hoort.
IGNquote:Virtua Fighter 5 Ship Date a Reality
You'll be virtually fighting on your PS3 sooner than later.
by Daemon Hatfield
December 18, 2006 - Today SEGA announced Virtua Fighter 5 will ship February 20, 2007 in North America for the PlayStation 3. Complementing the North American release of the latest in this long-running fighting franchise, SEGA Europe has confirmed that Virtua Fighter 5 will be a launch title for the PS3 in Europe.
"Virtua Fighter 5 will be the first martial arts style fighting game available on the PlayStation 3 system with brand new offensive moves, customizable characters, stunning graphics, and highly detailed 3D fighting environments," said Scott A. Steinberg, Vice President of Marketing, SEGA of America.
Developed by AM2 out of Japan (the team behind countless classics like OutRun, Space Harrier, and Shenmue), Virtua Fighter 5 is one of the most anticipated PS3 titles for 2007.
* Sjeekie_Beekie is vastgelegdquote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
same as me.... ik vind het fantastisch dat ik mn psp als extra controller kan gebruikenquote:Op maandag 18 december 2006 07:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Remote Play wordt alleen ondersteund door het model met WiFi (volgens de handleiding). De vraag is dan of dat ook het geval is met een 3rd party WiFi-adapter. Zo niet, dan is de vraag of je dat ooit wilt gebruiken (heb je een PSP, wil je PSP?).
Voor mij is er geen discussie mogelijk. Ik heb een PSP en koop dus ook zeker de 60GB versie. Het prijsverschil is het me niet waard om er later achter te komen dat de functionaliteit niet toe te voegen is. (Daarnaast is het prijsverschil dan ook al weer een stuk kleiner).
Het gebrek aan een multi-player is wel heel erg jammer. Online boeit me niet zo (in het algemeen niet), maar een split-screen is toch wel een must voor zo'n game.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
MotorStorm Import Impressions
''Sony Japan pushes a potentially killer title out the door too early.''
What a bummer voor de mensen die het spel geimporteerd hebben
De in-car view kun je wel vergeten, want Evolution Studios heeft al aangegeven dat ze dit hebben geschraptquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het gebrek aan een multi-player is wel heel erg jammer. Online boeit me niet zo (in het algemeen niet), maar een split-screen is toch wel een must voor zo'n game.
Ook mis ik een HUD waarop staat hoe hard je rijdt. Lap, positie en boost is leuk, maar voelt incompleet. Tot slot baal ik er wel van dat ze de 'in-car view' geschrapt hebben. Maar goed, wie weet wat er allemaal nog komt bij een europese release.
OKay, het staat er wat krom, maar wat ik bedoel is dat wat ik in de HUD mis, een snelheidsindicatie is. km/h of mph, maakt niet uit. Zo voelt het (naar mijn idee) incompleet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De in-car view kun je wel vergeten, want Evolution Studios heeft al aangegeven dat ze dit hebben geschraptMaar een HUD staat er toch wel bij ?
![]()
Mooi worden deze keer de jappen genaaid en niet wijquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
MotorStorm Import Impressions
''Sony Japan pushes a potentially killer title out the door too early.''
What a bummer voor de mensen die het spel geimporteerd hebben
Haha nou nog even een emulator van de Wii op de PS3 en je kan ook Wii spellen spelen op de PS3...quote:Zondag 17 december 2006 - Linux zorgt voor veel extra mogelijkheden op de PLAYSTATION 3. Zo zijn er bijvoorbeeld talloze emulators te downloaden om klassieke Nintendo-games van de NES en SNES te downloaden. Sinds kort is het zelfs mogelijk om de Wiimote op de PS3 te gebruiken!
Via een driver voor Linux kan de Wiimote als aanwijs-apparaat gebruikt worden. Als muis dus, in feite. De Wiimote wordt op de een of andere manier aan een van de USB poorten gehangen.
bron: psponly
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha nou nog even een emulator van de Wii op de PS3 en je kan ook Wii spellen spelen op de PS3...
En we zwaaien met ze allen naar de Wii
Weet je wanneer deze uitkomt voor nederland?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:42 schreef SToRM81 het volgende:
Nee, dat is de NTSC versie
@Deacon_Tigra: Mooi doosje
Misschien in het PS2 topic? Misschien wil iemand die juist wel hebben?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:12 schreef Hakkert het volgende:
Krijg ik net de promocd van KH2Leuk hoor mensen die de internethandel verpesten.. bleh.. Ik weet dat dit gewoon het hele spel is, maar toch. Kan ik hier nog wat mee doen?
Ik zou wachten tot maart. De games die nu beschikbaar zijn vind ik niet zo heel erg bijzonder (Resistance als uitzondering). Dus afgezien van de 'coolness factor' is er voor mij geen reden om te zeggen 'hebben hebben hebben!!!'. Daarnaast is de regio-indeling natuurlijk onhandig.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:00 schreef bassieVL het volgende:
ik mag in Januari naar Seattle. is het de moeite waard om een PS3 mee te nemen of toch gewoon wachten tot Maart?
Bronquote:Radical new controller headed to PS3
Screw the Wiimote! If you want a really radical controller, check out the EdgeFX which is now available for the PS2 and "will be available soon" for the PS3.
"The EdgeFX has a right hand optical mouse controller and gaming pad with a detachable left hand controller. During game play, the left hand controller is used to move while the right rumble-mouse is used to shoot, look left, right, up and down. The EdgeFX allows you to move at maximum speeds and then instantly slow down for precision targeted shooting when the focus button is pressed."
Yeah, awesome.
*meldt en is jaloursquote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kijk eens wat de postbode net kwam brengen![]()
Een Ps3 game![]()
Zijn trouwens wel erg klein vergeleken met de ps2 games![]()
nu nog een ps3![]()
[afbeelding]
Ebayquote:Op woensdag 20 december 2006 19:02 schreef Gstyles het volgende:
[..]
*meldt en is jalours
waar heb je die besteld dan?!?
Zeer mooie hoesje inderdaad die van Final Fantasy XII, heeft mijn broer ook, maar de Limited Edition is naar mijn weten alleen voor Europa aangekondigt en was alleen bij Gamestop of EBgames verkrijgbaarquote:
terwijl als de ps3 hier uitkomt, daar alweer een classic is die voor 2 knaken en een zak fruit te koop is.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeer mooie hoesje inderdaad die van Final Fantasy XII, heeft mijn broer ook, maar de Limited Edition is naar mijn weten alleen voor Europa aangekondigt en was alleen bij Gamestop of EBgames verkrijgbaar![]()
Maar Tigra waarom Resistance en geen PS3 ?Je kan het spel tot die tijd gewoon op je nachtkastje zetten en er elke ochtend naar staren
![]()
![]()
Tegen de tijd dat de PS3 hier uit is zal de Amerikaanse versie van Resistance misschien wel al een stuk goedkoper zijn jaquote:Op woensdag 20 december 2006 20:14 schreef bigore het volgende:
[..]
terwijl als de ps3 hier uitkomt, daar alweer een classic is die voor 2 knaken en een zak fruit te koop is.
Bronquote:David Jaffe brengt meer games naar PS Store
Als je de grote man achter God of War bent dan is de verwachting voor je toekomstige projecten behoorlijk groot. De beste man laat zich echter niet gek maken.
Enige tijd geleden kondigde hij aan dat Calling All Cars naar de PlayStation Store zal komen. Hij is echter niet van plan om het bij één game te laten, in een interview gaf hij aan dat hij meerdere spellen in de planning heeft om via deze service aan te bieden.
Bronquote:Gran Turismo Demo Details
Find out what's in Sony's big Christmas gift.
US, December 20, 2006 - Sony is delivering the ultimate Christmas gift to Japan this year: a free demo of Gran Turismo 5, set for download starting December 24 exclusively via the PlayStation Store. Thanks to Famitsu, we were able to relive our childhoods and get a sneak peak at the gift in advance.
According to the latest issue of the magazine, the demo, titled Gran Turismo HD Concept, will ship with one course and ten cars. The course is the all new Eiger Nordwand, and you'll be able to race it normal and reverse.
The car list has mostly Japanese vehicles, but there are some high profile foreign models in the bunch. Here's the full list:
Suzuki Cappuccino '95
Mazda Eunos Roadster '89
Honda Integra Type R'04
Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR'96
Infinity G35 Coupe
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR'05
Lotus Elise 111R'04
Nissan Sky Liner GT-R V Spec II '94
Toyota Celica GT-FOUR Rally Car '95
Ferrari 599'06
You start the demo off exclusively with the Cappuccino, but by clearing the time attack mode in a pre-set time, you'll be able to unlock the next car. Eventually, you'll unlock a drift trial mode.
The magazine also scored an interview with Kazunori Yamauchi. The Gran Turismo series producer talked about how the demo came about, and what we can expect in the coming year from his hard working team at Polyphony Digital.
Asked to explain why Sony decided to skip out on a retail release for Gran Turismo HD, and instead focus on GT5, Yamauchi admitted that following the Tokyo Game Show, gamers expressed their desire for the full game. He made specific mention of overseas gamers, which means that if you complained on a message board, your voice might have been heard.
Yamauchi spoke vaguely on the relationship between GT5 and GTHD. While not getting into specifics, he stated that his team wants to put both GTHD Premium and GTHD Classic into the new title. Asked if Sony intends on carrying out its ambitious plans for downloadable content, Yamauchi stated that there has yet to be a decision on whether or not to carry the business model over.
On the topic of the GTHD Concept demo itself, Yamauchi revealed that the Christmas Eve download will include Polyphony's next generation driving simulation engine. According to the producer, this engine fixes such areas as drift control and drift angle. As previously announced, the demo won't have online races, but it will offer network rankings separated according to the various cars. Replays from the top ranked players will be available for download, so you can see how the best of the best race.
More downloadable content will become available before GT5's full release. Yamauchi promised a photo mode of some form to become available for download. He wouldn't give a specific time frame.
Yamauchi also promised an official announcement for Gran Turismo 5 before the next Tokyo Motor Show, scheduled for October 27, 2007. We plan on getting close and personal with the GTHD Concept demo until then.
is dit voor first-person-shooter games???quote:
Dat ziet er erg strak uitquote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Moet je deze graphics zien van Gran Turismo, wat een realisme :
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15813&type=wmv
Je weet wel dat Sony altijd eerst mooiere beelden laat zien dan dat ze waar kunnen maken?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat ziet er erg strak uit. En dan is dit nog maar een voorproefje van GT5, die word dan vast helemaal om te
![]()
Bronquote:Beschikbaarheid PlayStation 3 beter dan verwacht
Sinds de PlayStation 3 ruim een maand geleden in de verkoop is gegaan in Amerika was het door grote tekorten moeilijk om de gameconsole ook daadwerkelijk aan te schaffen. Inmiddels lijkt de beschikbaarheid van de PS3 echter beter te worden.
Volgens Notifywire.com, een site die bijhoudt hoe groot de voorraad is van bepaalde producten, is de hoeveelheid bij Amerikaanse winkels op voorraad liggende PlayStation 3's de afgelopen dagen aanzienlijk gestegen. Ian Drake, beheerder van de site, had wel verwacht dat dit voorraadpeil binnenkort bereikt zou worden, maar niet dat het al voor de kerstdagen zou gebeuren. Nu dat wel gebeurd is, betekent dat ook dat de kans dat consumenten de gameconsole voor de door Sony opgestelde adviesprijs kunnen aanschaffen een stuk groter wordt, aldus Drake. De beweringen van de Notifywire.com-beheerder worden ondersteund door prijsdalingen van PS3-veilingen op eBay: prijzen zijn inmiddels gedaald van 15.000 naar ongeveer 1000 dollar.
ow?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Polyphony Digital dit keer haar beloftes weet waar te maken, en het deel dit keer wél een online mode en een schademodel zal bevatten, dan is het tot ziens PGR 4 en Forza 2![]()
Toch wel het land van de hardcore Sony kopers. Ik vind het zwaar tegenvallen, deed de ps2 niet iets van een miljoen stuks in zijn eerste week?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:50 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zijn alleen de verkoopcijfers uit Japan he
Ach, 1 miljoen is het misschien nog niet, maar het zal er zeker nietmeer ver vanaf zitten.
PS3 is stijf uitverkocht in Japan. Veel beter dan dit kán hij het niet doen. PS2 was ook uitverkocht. In dat opzicht kun je dus niet zeggen welke het nou beter heeft gedaan. Als er één miljoen PS3-consoles waren, waren ze dan ook uitverkocht? En hoeveel PS2s zouden er verkocht zijn in week 1 als er meer beschikbaar geweest zouden zijn? Vragen waar niemand antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Toch wel het land van de hardcore Sony kopers. Ik vind het zwaar tegenvallen, deed de ps2 niet iets van een miljoen stuks in zijn eerste week?
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Hamburcher het volgende:
Ik vind het zwaar tegenvallen, deed de ps2 niet iets van een miljoen stuks in zijn eerste week?
Als dat klopt dan heeft Sony het dus waar kunnen maken dat ze voor het eind van het jaar 1 miljoen PS3 hebben geleverd. Toch weer een klein positiefs iets naar alle negativiteit. Lijkt erop dat de productie dus goed op gang aan het komen is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Als dit klopt, dan zit de PS3 al over de miljoen verkochte exemplaren
ik las vandaag in de Metro (quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als dat klopt dan heeft Sony het dus waar kunnen maken dat ze voor het eind van het jaar 1 miljoen PS3 hebben geleverd. Toch weer een klein positiefs iets naar alle negativiteit. Lijkt erop dat de productie dus goed op gang aan het komen is.
De timesquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik las vandaag in de Metro () dat de PS3 in de top 5 stond van teleurstellingen van 2006 in de Times
nee, ik zou de Times vooral niet serieus nemen met een oplage van 5 miljoen stuksquote:
ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben, maar ik snap het opzich wel. De hoge prijs, het uitstellen, de beschikbaarheid (of eigenlijk de afwezigheid) en de toch wat mindere launchtitels. Het is wel logisch dat er meer werd verwacht van de PS3 in 2006quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Teleurstelling kun je het niet noemen, want iedereen had deze resultaten verwacht in 2006. De Playstation 3 begint pas op stoom te komen in 2007. Sony denkt op lange termijn. Dit dachten ze ook met de PS2. Er komen zelfs nu nog toptitels uit. Als het in 2007 slecht verkoopt en iedere exclusive naar de concurrenten gaat, dan pas kun je het een teleurstelling noemen.
daar gaat het niet eens omquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
de times. Gezaghebbend games-blad.
Ik ben er niet echt van overtuigd dat het mainstream-publiek voor de goedkoopste kiest. Volgens mij kiezen de meeste toch voor de naam. Want als ze voor de goedkoopste kiezen dan had de GameCube de vorige generatie enorm goed moeten verkopen en dat was dus zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij mik je als Sony zijnde niet echt op een mainstream-publiek als je een apparaat voor 500 dollar aan de man wilt brengen terwijl je concurrentie daar 100 dollar onder zit. Het mainstream-publiek loopt een winkel binnen, brult tegen een arme winkelmedewerker "I want one of those next-gen consoles", de winkelmedewerker toont ze de 360 en de PS3, en ze kopen de goedkoopste. Pas door word-of-mouth en roelerende party-games als Buzz en Singstar zal het mainstream-publiek overstappen op de PS3, IMHO.
Ja, stiekem even verbeterdquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef SinjiOnO het volgende:
je bedoelt de Gamecube neem ik aan?
Ze zeiden 2 miljoen, toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als dat klopt dan heeft Sony het dus waar kunnen maken dat ze voor het eind van het jaar 1 miljoen PS3 hebben geleverd. Toch weer een klein positiefs iets naar alle negativiteit. Lijkt erop dat de productie dus goed op gang aan het komen is.
Welke Times? UK of de NY Times?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik las vandaag in de Metro () dat de PS3 in de top 5 stond van teleurstellingen van 2006 in de Times
Volgens dit berichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Ze zeiden 2 miljoen, toch?
Volgens klik en klik wel iig..
Uuh de meeste op xboxlive zijn toch ook wel voornamelijk xbox aanhangers. En het komt niet vaak voor dat fanboys positief gaan wezen over de concurentie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:10 schreef bigore het volgende:
Alhoewel ik echt overtuigd ben dat de PS3 mooie coole spellen gaat uitbrengen, hoor ik van amerikanen niet bepaald positieve berichten via xboxlive.
Dat valt heel erg mee op xbox live. De meesten, heb ik gemerkt, hebben meestal meerdere consoles en lijken helemaal niet alleen op een merk gefixeerd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Uuh de meeste op xboxlive zijn toch ook wel voornamelijk xbox aanhangers. En het komt niet vaak voor dat fanboys positief gaan wezen over de concurentie.
Dat er nog niet zoveel bijzonders uit is op games gebied klopt zeker. Maar dat is in het begin meestal zo, op de 360 was er het eerste half jaar ook niet veel boeiends op.
Nou, telkens als ik vraag welke ze beter vinden, de PS3 of de 360 noemen ze toch telkens de 360, maar zeggen er meestal bij dat het wel aan het spelaanbod ligt, dat zal het ook wel gewoon zijn, maar vond het wel frappant.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:15 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee op xbox live. De meesten, heb ik gemerkt, hebben meestal meerdere consoles en lijken helemaal niet alleen op een merk gefixeerd.
Verder is het best logisch dat ze niet zo pisitief zijn de games van de ps3 kunnen zich op dit moment gewoon lang niet meten met een hoop games op de 360. Dit zal mettertijd uiteraard wel bijtrekken.
hoewel ik Fantavision zo nu en dan er nog wel eens in stop...quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:50 schreef Gstyles het volgende:
dat wat je zegt zal zeer waarschijnlijk een feit zijn! is nl ook bij de PS2 het geval geweest.. ik herinner me nog de verschrikkelijk slechte games als smugglers run en ready 2 rumble OMG wat een crap![]()
Over SSX ben ik het helemaal eens met je!was idd een mooi game! Het zal mij ookbeniuwen hoe Resistance zal zijn.. wat shooters betreft staat het nu in ieder geval 1-0 voor Microsoft (dan heb ik het over GoW).. We w88 in spanning af!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:53 schreef SToRM81 het volgende:
SSX is wel nog steeds een geweldige game
Motorstorm ga ik zeker kopen bij launch, maar over Resistance heb ik mijn twijfels. Ik ben sowieso niet zo'n fan van shooters op een console...Of het moet er 1 zijn met een enorm goeie gameplay en een goed verhaal (zoiets als halo1).
Ziet er een beetje gedateerd uit, MS zat al bijna op de 10 miljoen namelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Naar mijn weten zat MS nog niet op die 10 miljoen, maar verwachte het deze aantal met de kerst te halen. Oftewel praat geen poep.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gedateerd uit, MS zat al bijna op de 10 miljoen namelijk.
En ze zeggen dat ze dat nog steeds gaan halen. Even de kerstsales afwachten..
10 miljoen verscheept is iets anders dan 10 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:10 schreef SinjiOnO het volgende:
Ze hebben er 10 miljoen verscheept.
Ik had dit gelezen op GamesIndustry.biz en vond het wel toepasselijk voor jullie twee.:
''..During that period of time, Microsoft ramped up shipments of the Xbox 360 to the point where we're reportedy looking at 10 million units in the next couple of weeks.
Some senior industry figures will tell you that that figure is a stunning accomplishment and an almost cast-iron guarantee of future success. Other, equally senior, industry figures will tell you that it's a worryingly low figure which Microsoft has struggled towards, suggesting that the company has still failed to break out of the hardcore niche which the original Xbox occupied.
Fanboys will make up their own minds, of course, regarding which interpretation they prefer - informed observers really have no idea where the truth lies.''
Mwa, de 100 miljoen grens van verkochte ps2's was ook het aantal verscheepte consoles.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
10 miljoen verscheept is iets anders dan 10 miljoen verkocht
Heb ook nog nergens gelezen dat ze er 10 miljoen hebben verkocht, die getallen op de Vgchart zullen wel redelijk kloppen.
Dat ziet er echt heel strak uit. Ben benieuwd wat voor een berichten ze gaan geven over die demo. Maar als dit een voorproefje is van hoe GT5 gaat worden dan staat ons nog heel veel moois te wachtenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef SinjiOnO het volgende:
De beelden van GT HD zijn echt, hier een filmpje van een replay, ik dacht serieus dat het nep zou zijn. Ik had het gevoel dat ik naar een auto-programma zat te kijken:
http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d483.html
Morgen kan men de demo downloaden in Amerika. Het is een uitgebreide demo waarbij je 10 getunede auto's en reverse tracks kunt unlocken door bepaalde time trials te halen.
dat had ik nou ook, ik d8 halverwege het filmpje dat het echte beelden warenquote:Op zondag 24 december 2006 01:23 schreef SocialDisorder het volgende:
christ, alleen aan de kleine details zie je nog dat het een game is, maar verderGT laat weer eens zien wat de PS-console kan.
GT 5 zal helemaal vanaf het begin worden ontwikkeld, verwacht dus weer de mooiste graphics zoals we dat van PD gewend zijn. Ook zal er dit keer een schademodel en een online mode in het spel zittenquote:Op zondag 24 december 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
Het ziet er zeer goed uit, maar ik hoop ook dat ze meer auto's per race gaan doen.
Ik wilde nog een opmerking maken over de controls van GT en dat je nooit eens lekker kunt driften, maar dat zit zo te zien ook wel goed
Wat ik me wel afvraag: gaat GT5 er nou zo uitzien? Of wordt die grafisch nog net iets beter?
ik zou hem maar bestellen. Mocht er genoeg zijn, dan heb je hem sowieso.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef satecl het volgende:
He ik wil de PS3 eigenlijk geluik bij de release kopen, maar moet je hem dan persee bestellen of is dat niet nodig..?
of gewoon voor de deur gaan liggen bij de Mediamarkt!quote:Op zondag 24 december 2006 17:30 schreef P-Style het volgende:
Reken er maar op dat 'ie snel uitverkocht zal zijn, dus ja... van tevoren bestellen is wel handig.
Wel boksbeugels meenemenquote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
of gewoon voor de deur gaan liggen bij de Mediamarkt!![]()
Als je de 60GB-versie neemt, zit er WiFi op. Deze kan ik echter niet aanraden, is "slechts" 11 MB/s, en mijn ervaring met die generatie WiFi is ook dat de verbinding niet echt stabiel is. Voor downloaden niet zo erg, maar met gamen rampzalig. Gewoon op draad inpluggen. Wired gaming FTW!quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef satecl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de online-mode van de PS3, is dat net zo als de PS2 met draad of net zoals de PSP met WiFi.... ???
lekkere kut zooi, dan moet ik elke keer als ik online wil me ps3 naar zolder meenemen om hem daar aan te sluitenquote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je de 60GB-versie neemt, zit er WiFi op. Deze kan ik echter niet aanraden, is "slechts" 11 MB/s, en mijn ervaring met die generatie WiFi is ook dat de verbinding niet echt stabiel is. Voor downloaden niet zo erg, maar met gamen rampzalig. Gewoon op draad inpluggen. Wired gaming FTW!
Ik ga er toch wel vanuit dat de PS3 uitgerust is met een Wifi module die 802.11g en dus 54Mbit/sec ondersteunt. Zolang de signaalsterkte goed is moet dit zeker geen problemen opleveren.quote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je de 60GB-versie neemt, zit er WiFi op. Deze kan ik echter niet aanraden, is "slechts" 11 MB/s, en mijn ervaring met die generatie WiFi is ook dat de verbinding niet echt stabiel is. Voor downloaden niet zo erg, maar met gamen rampzalig. Gewoon op draad inpluggen. Wired gaming FTW!
idd.. ik sluit wel een extra kabeltje aan voor het internet, dan weet ik zeker dat ik geen gedonder heb met dat wifi!quote:Op maandag 25 december 2006 01:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat de PS3 uitgerust is met een Wifi module die 802.11g en dus 54Mbit/sec ondersteunt. Zolang de signaalsterkte goed is moet dit zeker geen problemen opleveren.
Hoe dan ook heb ikzelf ook altijd meer vertrouwen in een draadje.
Op dit moment heeft Sony alleen de zwarte variant aangekondigt. Ik heb dan ook sterk het gevoel dat deze plaatjes fake zijn, maar wie weetquote:Op maandag 25 december 2006 20:28 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Weet je ook of die witte meteen in Europa uit gaat komen, of ga ik eerst 5 jaar met een zwarte opgescheept zitten.
Sowieso versturen ze niet naar Europa..quote:Op woensdag 27 december 2006 12:01 schreef Gstyles het volgende:
great
thanks play asia
great support only takes 1 week to get it in thailand but i got it and everything ok
thanks
mjboss18 (1) on 20, Dec. 2006 19:25 (HKT)
No title
Great Thanks Play- Asia for the fast ship .
The ps3 is amazing
Nba 2k7 too
Anonymous on 20, Dec. 2006 17:11 (HKT)
Amazing!
PS3 is absolutely amazing...but what is region-free will not work in Europe when it comes out...or Australia....think it has to do with the PAL-NTSC
Thanks Play-asia...keep doing what you're doing best Quality service and quality products
snik
Het ''merkwaardige'' is dat Panick dan als eerste zijn muil open heeftquote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Als er tekorten zijn wordt Sony gebasht. Als Sony PS3's massaal verscheept per vliegtuig ,zodat er een gezonde vraag en aanbod evenwicht is, wordt Sony alsnog gebasht. Typisch.
Dude, waar bash ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Als er tekorten zijn wordt Sony gebasht. Als Sony PS3's massaal verscheept per vliegtuig ,zodat er een gezonde vraag en aanbod evenwicht is, wordt Sony alsnog gebasht. Typisch.
Boehoe, cry me a riverquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ''merkwaardige'' is dat Panick dan als eerste zijn muil open heeft![]()
![]()
Ik ook niet, tot ik dit bericht las.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef SToRM81 het volgende:
Dat heb ik nog nergens gelezen, dus er zullen er nog meer dan genoeg zijn die er tevreden mee zijn.
Waar zeg ik dat jij Sony bashed? Beter lezen, ik kom ook op andere forums en daar zijn veel lui die zeggen dat PS3 een mislukking is omdat er een aantal 20 gig PS3's in de winkels liggenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Dude, waar bash ik.
Ik zeg alleen dat ze gewoon op voorraad zijn.
Lekker paranoid.
Jezus, huillie.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef Gstyles het volgende:
Panick = Sonybash
quote:PS3s being returned to sender in U.S.
Huge numbers being sent back to retailers
U.S. newspaper The Hamilton Spectator is reporting that huge numbers of PlayStation 3s are being returned to retailers, with owners struggling to make a profit selling the consoles on.
Last week it came to light that PS3s were no longer fetching high prices on auction site eBay, and it appears would-be entrepreneurs are now sending their consoles back en mass - sometimes two at a time - demanding a refund.
This news contrasts with that of the Xbox 360 at the same time last year, which continued to be sold at a far higher-than-retail price well into February and March.
The lack of interest is also somewhat of a mystery, with European gamers seemingly eager to get their hands on console following its delayed launch.
Dat zeg ik nergens idd, ik vind het knap dat ze zo snel aan de vraag kunnen voldoen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij Sony bashed? Beter lezen, ik kom ook op andere forums en daar zijn veel lui die zeggen dat PS3 een mislukking is omdat er een aantal 20 gig PS3's in de winkels liggen. Eigenlijk wel een compliment voor Sony als je er over nadenkt.
Er gaan memorysticks in en het klepje kan gewoon weer dicht. Nu dit eruit is mag je weer terug naar je hokjequote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef Hamburcher het volgende:
[afbeelding]
Oeh, dat klepje is wel erg lelijk. Als je er wat in doet (memory card I presume) dan kan ie daarna toch wel dicht hoop ik?
en iedereen ziet dat er een grill in de ps3 is geplaatstquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er gaan memorysticks in en het klepje kan gewoon weer dicht. Nu dit eruit is mag je weer terug naar je hokje![]()
Anyway......
''Bak nu een stukkie bacon op de George Foreman Grill''
klik
is toch zo!? je loopt alleen maar te zeiken en huilebalken in deze fantastische forum-reeks. Eigenlijk had ik het zo moeten zetten:quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, huillie..
Anyway, nog een leuk berichtje dan maar. Geheel in de lijn der verwachting..
[..].
Oke, sorry baas.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er gaan memorysticks in en het klepje kan gewoon weer dicht. Nu dit eruit is mag je weer terug naar je hokje![]()
ah de welbekende photomodequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Screens zijn afkomstig van een standaard tv![]()
![]()
dan hebben hebben ze hard gewerkt in die tijdquote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef Retuobak het volgende:
Auto's zien er inmiddels ook ziek mooi uit hoor Kepler
En nee, niet alleen in photo mode.
GT:HD spankt keihard de rest van de racegames graphicswise
Doet Sony goed danquote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef Retuobak het volgende:
Auto's zien er inmiddels ook ziek mooi uit hoor Kepler
En nee, niet alleen in photo mode.
GT:HD spankt keihard de rest van de racegames graphicswise
Oh? Geen probleem hoor met bijv. GT4quote:Op zondag 24 december 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wilde nog een opmerking maken over de controls van GT en dat je nooit eens lekker kunt driften, maar dat zit zo te zien ook wel goed
De ps1 en de ps2 waren even duur.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef Hakkert het volgende:
Oe de ps3 wil ik ook! Final Fantasy XIII... Ninja Gaiden ziet er ook wel geinig uit. Ik vind wel dat tie echt TE duur wordt voor een console in vergelijking met de andere 2...
Van de 360 zijn ook al volop iso's te krijgen, dus ik denk dat het bijna onvermijdelijk is dat games op den duur gehacked worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Uuh, en?
Denk niet dat ze daar echt wakker van liggen.
Nicequote:Op maandag 1 januari 2007 02:57 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh? Geen probleem hoor met bijv. GT4
http://video.google.com/videoplay?docid=-2949067658360696662
Klopt.. heb voor mijn ps2 toen ook 1100 gulden betaald plus de rest... en ook dat vond ik te duurquote:
online is gratis, maar kan voorlopig nog niet tippen aan Xbox Live. Het werkt echter wel, en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef renz0r het volgende:
2 vragen:
- Hoe wordt het online gamen, wat is de opzet, hoe gaat het werken, is het een verkapte xbox live?
- Is het zo dat spellen alleen op jou ps3 kunnen worden gespeeld en niet op andere (iets van persoonlijke code systeem wat ik ooit heb gelezen?) Dat betekend dat je geen 2ehands kunt kopen of bij andere je spel kan spelen
Daarom snapte ik ook niet zo goed wat hij met die post bedoelde.. En het verschil is dat je die iso's op de 360 echt kan spelen. Op de PS3 kan dat verlopig nog niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Van de 360 zijn ook al volop iso's te krijgen, dus ik denk dat het bijna onvermijdelijk is dat games op den duur gehacked worden.
op een normale 360 kan het ook niet. Moet je gaan ombouwen natuurlijk, en zover ik weet is dat nog redelijk risicovol. Dat is maar goed ook, want piraterij is nooit goed voor de industrie (aangezien ze toch niet gaan veranderen om de piraterij). De PS3 zal ook wel binnenkort gekraakt worden helaasquote:Op maandag 1 januari 2007 16:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Daarom snapte ik ook niet zo goed wat hij met die post bedoelde.. En het verschil is dat je die iso's op de 360 echt kan spelen. Op de PS3 kan dat verlopig nog niet.
Ja dat je hem moet modden leek me wel duidelijk, maar als je het wilt kun je "back-ups" spelen op je 360.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
op een normale 360 kan het ook niet. Moet je gaan ombouwen natuurlijk, en zover ik weet is dat nog redelijk risicovol. Dat is maar goed ook, want piraterij is nooit goed voor de industrie (aangezien ze toch niet gaan veranderen om de piraterij). De PS3 zal ook wel binnenkort gekraakt worden helaas
daar wordt vast wel wat op gevonden. Bijvoorbeeld installeren op de harde schijf van de PS3 (zelfs nog makkelijk dan een schijfje)quote:Op maandag 1 januari 2007 17:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dat je hem moet modden leek me wel duidelijk, maar als je het wilt kun je "back-ups" spelen op je 360.
Maar dan heb jij bij de PS3 nog het "probleem" dat je Blu-rays moet kunnen branden en dat zullen nog niet veel mensen kunnen. In dat opzich is het al best slim van Sony om Blu-ray te gebruiken.
quote:Geruchten gaan rond dat de PS3 shooter Coded Arms: Assault (sequel op Coded Arms die eerder voor PSP verschenen is), niet meer zal verschijnen. Dit gerucht kan bekrachtigd worden doordat Coded Arms: Assault niet meer terug te vinden is op de Japanse release-lijsten.
Uitgever Konami heeft nog niet officieel gereageerd op dit gerucht.
Het verbaast me totaal niet aangezien het spel een golf aan kritiek kreeg op de afgelopen E3quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef Panick het volgende:
Niet dat iemand er van wakker ligt, maar toch.
[..]
nou ja, het vreemde is dat de PS2 het wel had met GT (toch?), en nu schijnt het er dus niet meer in te zitten omdezelfde reden als rumblequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Gstyles het volgende:
dont worry kepler.. dat komt vanzelf denk ik! als er maar vraag naar is!
Bedoel je dat zodra je een van de logitech stuurtjes ontwikkeld voor Gran Turismo (Driving Force & Driving Force Pro) aansluit op de PS3, dat GT:HD geen force feedback biedt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef kepler het volgende:
hmm ik lees net dat Force Feedback ook niet mogelijk is op de PS3, net als rumble... De demo van GT:HD heeft het iig niet, en het schijnt dus te maken te hebben met de rechtszaak van Immersion...
Misschien zijn linker of rechterduim?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bedoel je dat zodra je een van de logitech stuurtjes ontwikkeld voor Gran Turismo (Driving Force & Driving Force Pro) aansluit op de PS3, dat GT:HD geen force feedback biedt?
Dat zou wel erg vreemd zijn. Force feedback is heel wat anders dan de rumble techniek in controllers en het is een product van logitech, dus waarom zou Immersion hier wat mee te maken hebben? Heb je misschien een bron Kepler?
staat hier een hele discussie over: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=136529quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bedoel je dat zodra je een van de logitech stuurtjes ontwikkeld voor Gran Turismo (Driving Force & Driving Force Pro) aansluit op de PS3, dat GT:HD geen force feedback biedt?
Dat zou wel erg vreemd zijn. Force feedback is heel wat anders dan de rumble techniek in controllers en het is een product van logitech, dus waarom zou Immersion hier wat mee te maken hebben? Heb je misschien een bron Kepler?
Bedankt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef kepler het volgende:
staat hier een hele discussie over: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=136529
Inderdaad. Volgens diezelfde redenatie zouden alle PC fabrikanten en PC-game-developers dus ook een licentie moeten hebben om race games FF te laten bieden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef SocialDisorder het volgende:
hmmm, in theorie kunnen games gewoon de rumble ondersteunen lijkt me. Ik ken de ins en outs niet, maar het lijkt me sterk dat de rechten van Immersion zo ver strekken dat games zelfs geen rumble mogen ondersteunen.
PC fabrikanten hebben er doorgaans minder moeite mee rechten te betalen aan Microsoft (die toen immersion gekocht heeft na die rechtzaak).quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens diezelfde redenatie zouden alle PC fabrikanten en PC-game-developers dus ook een licentie moeten hebben om race games FF te laten bieden.
quote:All PS3 games are programmed for the SIXAXIS which doesn't have force feedback, therefore the force feedback in the wheels won't be recognized.
Aangezien NFS:Carbon het wel ondersteund, gaat het alleen om games die Sony maakt (uitgeeft). Niet dat het daardoor minder 'erg' is... maar het is niet alsof de hele PS3 dat niet ondersteund.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
nou het is bevestigd door Sony Amerika:
Geen Force Feedback op de PS3
[..]
NFS wel? Heb je daar iets van een bron van?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangezien NFS:Carbon het wel ondersteund, gaat het alleen om games die Sony maakt (uitgeeft). Niet dat het daardoor minder 'erg' is... maar het is niet alsof de hele PS3 dat niet ondersteund.
* Fallen baalt flink!
Vreemde bevestiging. Ik heb zelf een beetje rondgeneusd op dat GTforum en de situatie schijnt als volgt te zijn: Een Japanse PS3 die de Japanse versie van GT:HD draait heeft wel FF (en de opties daarvoor in het menu). De mensen met een US PS3 krijgen met geen enkele GT:HD versie FF aan de praat. Erg vreemd, maar ik weet wel dat als GT5 echt geen FF krijgt ik geen GT's meer ga kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
nou het is bevestigd door Sony Amerika:
Geen Force Feedback op de PS3
Bijvoorbeeld hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
NFS wel? Heb je daar iets van een bron van?
Launch details zullen naar alle waarschijnlijkheid deze week bekend worden gemaakt op de CES 2007quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:17 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Mensen, voor een apparaat dat binnen een ruime anderhalve maand uit zou kunnen komen weet ik nog bijster weinig. Weet iemand daar al iets meer van? Ik kijk natuurlijk ook op "alle" sites, ik weet dat er waarscheinlijk nog geen officiele datum is maar toch, zo slecht kan je toch iniet met een markt omgaan?
true true mja het beloofd in ieder geval wel wat..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef RedemptioN het volgende:
plaatjes zeggen meer dan tekst in dat geval
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm verschijnt in de zomer ook voor de Xbox 360
Waarom moet Sony nou ''alweer'' een exclusive verliezen ?!![]()
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm verschijnt in de zomer ook voor de Xbox 360
Waarom moet Sony nou ''alweer'' een exclusive verliezen ?!![]()
Jij bent écht 18 he?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb Roy nog even lief aangekeken en gevraagd of hij het ook even op de frontpage wou plaatsen. En ja hoor met alle plezier![]()
![]()
De Xbox bots zijn helemaal de bos ingestuurd![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:18 schreef Ixnay het volgende:
Komt Blue Dragon ook naar de PS3?
het spel wordt uitgegeven door Microsoft zelf, dus lijkt me sterkquote:Op zondag 7 januari 2007 15:34 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Gezien huidige exclusiviteit reken ik er vroeger of later wel op.. eigenlijk.
Dit maakt het inderdaad redelijk onwaarschijnlijk, maar de ontwikkelaar KAN natuurlijk naar een andere uitgever stappen. Als het contract met kleinzacht dit toestaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
het spel wordt uitgegeven door Microsoft zelf, dus lijkt me sterk
ook dat lijkt me heel erg sterk. Grote kans dat deel 2 weleens op de PS3 kan verschijnen, maar BD zal echt niet op de PS3 verschijnen. Dan eerder nog op de PCquote:Op zondag 7 januari 2007 16:06 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Dit maakt het inderdaad redelijk onwaarschijnlijk, maar de ontwikkelaar KAN natuurlijk naar een andere uitgever stappen. Als het contract met kleinzacht dit toestaat.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:06 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Dit maakt het inderdaad redelijk onwaarschijnlijk, maar de ontwikkelaar KAN natuurlijk naar een andere uitgever stappen. Als het contract met kleinzacht dit toestaat.
Het is wel het beste om dat te doen jaquote:Op zondag 7 januari 2007 20:22 schreef klaus_beyer het volgende:
Paar vraagjes:
- is het nodig om ps3 te bestellen? Zo ja, waar kun je dit het beste doen?
Tekken 5: Dark Resurrection is al te downloaden voor de PS3 in de Japanse PS Store. Tekken 6 kan nog wel even duren voordat die komt.quote:- is het bekend wanneer tekken uitkomt
Op een gewone tv ziet het er wel al beter uit dan een PS2, maar aangezien de PS3 games een hogere resolutie hebben dan een gewone tv, zal het op een HDTV er veel beter uitzien.quote:- is het nu HD dat ps3 visueel mooi zal maken of meer de nieuwe generatie games/console zelf?
Maart 2007quote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef satecl het volgende:
Wanneer komt Stranglehold voor de PS3 uit???
Hmmm, een publisher heeft niet per se alle rechten, ffVII durk of cerebral is gemaakt door square enix, maar "gepublished" door ubisoft (in Europa dan). Ik denk niet dat ubisoft rechten van ff shizl bezit. Maar goed, laten we verder gaan. Mystwalker heeft het gemaak en is niet op zich microsoftt, maar mystwalker is wel gedeeltelijk gefinancierd door microsoft. Ze zullen dan ook redelijk wat inspraak hebben, maar ze zijn nu bezig met spellen voor de DS, en dat is geen microsoft. Da's nintendo. Dus heeej, ze maken niet alleen producten voor kleinzacht. Verder heb ik er niet al te veel over gevonden, en gun ik iedere console zijn exclusives dus laat wel duidelijk zijn dat het me er niet om gaat een game te "jatten" van ms om zo de xbox de grond in te stampen. Bovendien: als het op de pc komt zal ik het sowieso kunnen spelen, en mocht ik onverhoop tegen een berg geld, goud of juwelen aanlopen koop ik er wel een xbox bij. Maar mijn punt is: er is niet gezegd dat ms de rechten per se heeft alleen omdat zij het uitgeven. En het is de game business, waarin we de afgelopen jaren hebben gezien hoe exclusief exclusief kan zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
-MS heeft de hele game gefinancierd
-MS is zoals gezegd publisher
-MS heeft derhalve de rechten
Je zal dus ook nooit een Blue Dragon game op iets anders dan een Microsoft platform zien.
Deze game komt niet op de PS3, period.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:32 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Hmmm, een publisher heeft niet per se alle rechten, ffVII durk of cerebral is gemaakt door square enix, maar "gepublished" door ubisoft (in Europa dan). Ik denk niet dat ubisoft rechten van ff shizl bezit. Maar goed, laten we verder gaan. Mystwalker heeft het gemaak en is niet op zich microsoftt, maar mystwalker is wel gedeeltelijk gefinancierd door microsoft. Ze zullen dan ook redelijk wat inspraak hebben, maar ze zijn nu bezig met spellen voor de DS, en dat is geen microsoft. Da's nintendo. Dus heeej, ze maken niet alleen producten voor kleinzacht. Verder heb ik er niet al te veel over gevonden, en gun ik iedere console zijn exclusives dus laat wel duidelijk zijn dat het me er niet om gaat een game te "jatten" van ms om zo de xbox de grond in te stampen. Bovendien: als het op de pc komt zal ik het sowieso kunnen spelen, en mocht ik onverhoop tegen een berg geld, goud of juwelen aanlopen koop ik er wel een xbox bij. Maar mijn punt is: er is niet gezegd dat ms de rechten per se heeft alleen omdat zij het uitgeven. En het is de game business, waarin we de afgelopen jaren hebben gezien hoe exclusief exclusief kan zijn.
Last but not least: je HOEFT me niet uit te lachen omdat ik een stelling poneer. Of eigenlijk: een feit, want mijn claim was dat publishers niet per se de rechten bezitten (ook al gaat het om ms, die zorgen wel goed voor hun zaken) en dat is gewoon waar. Aan de hand daarvan bedacht ik dat het niet een al te wild idee was dat Mystwalker best een spel op een ander systeem uit zou kunnen brengen. Levert hen ook meer pietermannen op, want grotere userbase. Dat is toch niet zo'n domme gedachtegang?
Het zou idd bizar zijn als Microsoft zo slecht op zijn exclusives let. Games als Blue Dragon of Ninety-Nine Nights verschijnen nu eenmaal niet op een andere console. Microsoft gaat een contract aan met zo'n bedrijf om de game te ontwikkelen waarbij prachtig in zo'n contract staat, wij betalen, jullie ontwikkelen, wij hebben de rechten op de game.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:00 schreef Panick het volgende:
[..]
Deze game komt niet op de PS3, period.
Geloof me, dat staat zwart-wit op papier en is juridisch gezien helemaal dichtgespijkerd.
En het was een redelijk domme stelling die je poneert, helemaal gezien het feit je zo volhardt. Noem eens 1 game die door Sony of MS is uitgebracht op de PS2 en XBOX, die later ook op de concurrent uitkwam...?
Dat verwacht ik ook niet gezien de populariteit van JRPG's op de PC (ie. geen), maar goed, MS zou het wel kunnen doen net zoals ze dat met de meeste andere zelf gepubliceerde games doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:00 schreef Panick het volgende:
Hij komt ook NIET op de PC trouwens..
hoh wachtquote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
PS3 Launch Outsells Xbox 360 Launch
Toch wel netjes, aangezien de PS3 duurder is dan de 360 en nog in Europa uit moet komen
Dit maakt allemaal niets uit voor mijn punt. Weet jij veel of ms over 10 jaar zegt: tjah, we hebben geld zat, maar consoles is niets voor ons, verdienen we te weinig aan. Spellen daarintegen doen het goed, we gaan gewoon die zooi uitbrengen op de PS43528745 en de nieuwe nintendo, of watdanook.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Sonic kwam naar Nintendo omdat Sega een klein beetje soort van failliet dreigde te gaan door het Dreamcast-debacle. Ze hebben toen besloten om een gewone 3rd party dev te worden, en waarom zou je niet je beste franchise op de Nintendo uitbrengen? Omdat je vroeger concurrent was? Please!
MS gaat voorlopig niet failliet, dus de kans dat Blue Dragon op de PS3 gaat verschijnen is ongeveer net zo groot als dat de Aarde geplet wordt door de planeet Pluto.
viaquote:Gezien huidige exclusiviteit reken ik er vroeger of later wel op.. eigenlijk.
viaquote:Dit maakt het inderdaad redelijk onwaarschijnlijk, maar de ontwikkelaar KAN natuurlijk naar een andere uitgever stappen. Als het contract met kleinzacht dit toestaat.
viaquote:Maar mijn punt is: er is niet gezegd dat ms de rechten per se heeft alleen omdat zij het uitgeven. En het is de game business, waarin we de afgelopen jaren hebben gezien hoe exclusief exclusief kan zijn.
naarquote:Ik claimde alleen dat het mogelijk zou kunnen zijn gezien ms niet de maker van het spel is.
Je spreekt jezelf wel vaker tegen:quote:Weet jij veel of ms over 10 jaar zegt: tjah, we hebben geld zat, maar consoles is niets voor ons, verdienen we te weinig aan. Spellen daarintegen doen het goed, we gaan gewoon die zooi uitbrengen op de PS43528745 en de nieuwe nintendo, of watdanook.
quote:Gezien huidige exclusiviteit reken ik er vroeger of later wel op.. eigenlijk.
quote:Ik snap serieus niet dat ik hier als een soort noob wordt behandeld, alsof ik per se stel dat het wel gaat gebeuren.
Ah, het immer objectieve Kotaku.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
PS3 Launch Outsells Xbox 360 Launch
Toch wel netjes, aangezien de PS3 duurder is dan de 360 en nog in Europa uit moet komen
SD, give it a rest.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je zelf nog uberhaupt wel wat je punt is?
je gaat van
[..]
via
[..]
via
[..]
via
[..]
naar
[..]
Je spreekt jezelf wel vaker tegen:
[..]
[..]
Ja, mijn punt is dat het mogelijk is. Nog steeds. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk. Fijn dat je dat niet inziet. Dat je niets van logica hebt gegeten wordt eens te meer duidelijk. Maar goed ik kap hier ook mee, dit schiet inderdaad helemaal niet op.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je zelf nog uberhaupt wel wat je punt is?
het eerste deel zal wel voor altijd Xbox 360 zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Ja, mijn punt is dat het mogelijk is. Nog steeds. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk. Fijn dat je dat niet inziet. Dat je niets van logica hebt gegeten wordt eens te meer duidelijk. Maar goed ik kap hier ook mee, dit schiet inderdaad helemaal niet op.
PS: mogelijk, omdat er geen argumenten zijn opgeworpen die maken dat het per se voor eens en altijd voor xbox zal zijn.
Nee, dat is het niet.quote:
Wat hij duidelijk probeert te maken is dat de PS3, er nu vanuit gaand, 1,5 miljoen units heeft verkocht. Dit aantal had de Xbox 360 ongeveer ook bij de launch maar dan verdeeld over drie continenten. De PS3 moet hier echter verschijnen nog verschijnen. Maar we zullen zien wat de sales daadwerkelijk gaan brengen. Overigens schijnt het zo te zijn dat de Xbox 360 10,4 miljoen over de toonbank is gegaan terwijl er op VGcharts een totaal ander gegeven staat, 8,3 miljoen. Dit is een verschil van dik 2 miljoen dus wie heeft het nou bij het rechte eind ?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, het immer objectieve Kotaku.
De site die met quotes komt als "And that's another point for Sony. Sony - MS: 13-0"
Dat soort dingen......
Maar dat is logisch, aangezien MS wel een wereldwijde launch kon realiseren (itt Sony) waren er veel minder consoles beschikbaar in de US. Let wel, dit zijn cijfers voor Amerika, niet wereldwijd. Dus je Europa-opmerking gaat al sowieso nergens over.
Was Sony voor een wereldwijde launch gegaan, hadden ze de 1 miljoen in de US op zeker niet gehaald.
Dat lijkt mij toch vrij simpel te beredeneren......
Ja, ik lees Kotaku ook hoor, ze hebben soms wel leuke nieuwtjes.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat hij duidelijk probeert te maken is dat de PS3, er nu vanuit gaand, 1,5 miljoen units heeft verkocht. Dit aantal had de Xbox 360 ongeveer ook bij de launch maar dan verdeeld over drie continenten. De PS3 moet hier echter verschijnen nog verschijnen. Maar we zullen zien wat de sales daadwerkelijk gaan brengen. Overigens schijnt het zo te zijn dat de Xbox 360 10,4 miljoen over de toonbank is gegaan terwijl er op VGcharts een totaal ander gegeven staat, 8,3 miljoen. Dit is een verschil van dik 2 miljoen dus wie heeft het nou bij het rechte eind ?
En over de bron gesproken(Kotaku), deze bron heb ik al meerdere malen voorbij zien gaan in de Xbox 360 sector
dat is altijd leuk. Sony schijnt het te hebben over verscheepte consoles, dus het aantal consoles wat de fabriek heeft verlaten. MS schijnt het te hebben over geleverde consoles aan de detail-handel. Het zou dus kunnen zijn dat Sony wereldwijd zelf magazijnen heeft staan, en de PS3's die daar staan tellen dan ook mee.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat hij duidelijk probeert te maken is dat de PS3, er nu vanuit gaand, 1,5 miljoen units heeft verkocht. Dit aantal had de Xbox 360 ongeveer ook bij de launch maar dan verdeeld over drie continenten. De PS3 moet hier echter verschijnen nog verschijnen. Maar we zullen zien wat de sales daadwerkelijk gaan brengen. Overigens schijnt het zo te zijn dat de Xbox 360 10,4 miljoen over de toonbank is gegaan terwijl er op VGcharts een totaal ander gegeven staat, 8,3 miljoen. Dit is een verschil van dik 2 miljoen dus wie heeft het nou bij het rechte eind ?
En over de bron gesproken(Kotaku), deze bron heb ik al meerdere malen voorbij zien gaan in de Xbox 360 sector
Amen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef Fallen het volgende:
Ja maar die 10.4 miljoen is 'sold to retail', net als die 1.5 miljoen van Sony. Maar goed, lekker boeiend die cijfers. De Xbox 360 verkoopt gewoon goed, net als de PS3.
Het lijkt wel alsof iedereen zich zo graag aan wil sluiten bij een kamp, "Kijk mij, ik heb een Xbox360, wij zijn de grootste..." "Kijk mij, ik koop een PS3, wij zijn de underdog!" *zucht*
Koop een console om op te gamen, maar laat ajb die cijfers voor wat ze zijn... cijfers.
// Consoles, religion new style.
Als het spel in maart moet verschijnen, verwacht ik nu langzamerhand toch wat nieuwe beelden hoorquote:Heavenly Sword krijgt Amerikaanse datum
Eén van de toppertjes die de aanschaf van een PlayStation 3 een meerwaarde moeten geven is Heavenly Sword. De vraag is alleen: wanneer verschijnt het spel?
Een Europese datum kunnen we nog steeds niet vertellen, echter geeft de Amerikaanse datum uitsluiting voor de releasedatum aldaar. Lang hoeven ze niet meer te wachten, het spel verschijnt daar namelijk op 6 maart 2007.
Dat heb je vast van een Playstationsite, gezien de openingszin.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Het blijft in ieder geval gissen, maar ik ben blij dat de productie nu op gang loopt
[..]
Als het spel in maart moet verschijnen, verwacht ik nu langzamerhand toch wat nieuwe beelden hoorMaar goed het blijft nog altijd een veelbelovende titel.
Nope, de inhoud van het nieuwtje is van gamed.nlquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat heb je vast van een Playstationsite, gezien de openingszin..
Maar dan wordt het dus een launchgame hier?
Indirect wel iig, want je kan altijd de Amerikaanse versie halen, alsof de handleiding boeit.. Goede zaak dat ie qua games helemaal regiovrij is.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef Fallen het volgende:
Ja maar die 10.4 miljoen is 'sold to retail', net als die 1.5 miljoen van Sony. Maar goed, lekker boeiend die cijfers. De Xbox 360 verkoopt gewoon goed, net als de PS3.
Het lijkt wel alsof iedereen zich zo graag aan wil sluiten bij een kamp, "Kijk mij, ik heb een Xbox360, wij zijn de grootste..." "Kijk mij, ik koop een PS3, wij zijn de underdog!" *zucht*
Koop een console om op te gamen, maar laat ajb die cijfers voor wat ze zijn... cijfers.
// Consoles, religion new style.
Aardig grote waslijst zegquote:Voorlopige releaselist PS3 games voor Amerika
January 15, 2007 flOw Sony Computer Entertainment Action
January 30, 2007 Sonic the Hedgehog SEGA Platformer
February 5, 2007 Calling All Cars Sony Computer Entertainment Action
February 13, 2007 F.E.A.R. Vivendi Games Shooter
February 14, 2007 Bladestorm: The Hundred Years' War KOEI Strategy
February 14, 2007 Fatal Inertia KOEI Racing Action
February 20, 2007 Virtua Fighter 5 SEGA Fighting
February 26, 2007 Elder Scrolls IV: Oblivion, The Bethesda Softworks RPG
February 27, 2007 MotorStorm Sony Computer Entertainment Racing
March 5, 2007 Major League Baseball 2K7 2K Games Sports
March 6, 2007 Medal of Honor: Airborne Electronic Arts Shooter
March 6, 2007 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Ubisoft Shooter
March 6, 2007 Def Jam: Icon Electronic Arts Fighting
March 6, 2007 College Hoops 2K7 2K Sports Sports
March 6, 2007 Heavenly Sword Sony Computer Entertainment Action
March 6, 2007 Eye of Judgment: Conquerors of 9 Fields, The Sony Computer Entertainment Card Battle
March 6, 2007 SingStar Sony Computer Entertainment Music
March 6, 2007 Formula One Championship Edition Sony Computer Entertainment Racing
March 6, 2007 NBA Street Homecourt Electronic Arts Sports Action
March 13, 2007 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft Action
March 20, 2007 Armored Core 4 SEGA Action
March 20, 2007 Virtua Tennis 3 SEGA Sports
March 20, 2007 Godfather: The Don's Edition, The Electronic Arts Action
March 20, 2007 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Ubisoft Shooter
March 27, 2007 Burnout 5 Electronic Arts Racing
March 30, 2007 Haze Ubisoft Shooter
March 30, 2007 Coded Arms Assault Konami Shooter
March 30, 2007 Golden Axe SEGA Action
May 2007 Spider-Man 3 Activision Action Adventure
May 2007 John Woo Presents Stranglehold Midway Games Action Adventure
May 2007 Lair Sony Computer Entertainment Action
June 2007 Half-Life 2 Electronic Arts Shooter
June 2007 Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer Take-Two Interactive Action Adventure
Q2 2007 Darkness, The 2K Games Action
Q2 2007 Unreal Tournament 2007 Midway Games Shooter
Q2 2007 Brothers in Arms: Hell's Highway Ubisoft Shooter
Q2 2007 Warhawk Sony Computer Entertainment Flight Action
Q2 2007 Alone in the Dark Atari Adventure
Q2 2007 Bigs, The 2K Sports Sports
Q2 2007 Elder Scrolls IV: The Shivering Isles [RUMORED], The Bethesda Softworks RPG
Q2 2007 MLB '07: The Show Sony Computer Entertainment Sports
Q2 2007 Monster Madness SouthPeak Interactive Action
Q2 2007 Nihilistic PS3 Project [untitled] *TBA Action
Q2 2007 X Quest *TBA RPG
Q2 2007 Factor 5 Project #2 [untitled] Sony Computer Entertainment Action
Q2 2007 ShadowClan *TBA Action
July 2007 Harry Potter and the Order of the Phoenix Electronic Arts Adventure
Q3 2007 Indiana Jones 2007 LucasArts Action
Q3 2007 Madden NFL 08 Electronic Arts Sports
Q3 2007 Rogue Warrior Bethesda Softworks Shooter
Q3 2007 Age of Conan Eidos Interactive Action RPG
Q3 2007 100 Bullets D3 Publisher Action
Q3 2007 Frontlines: Fuel of War THQ Shooter
Q3 2007 Transformers (2007) Activision Action
Q3 2007 People Can Fly Project [untitled] THQ Action
Q3 2007 Mercenaries 2: World in Flames *TBA Shooter
Q3 2007 Dark Sector D3 Publisher Shooter
October 16, 2007 Grand Theft Auto IV Rockstar Games Action Adventure
Q4 2007 Fall of Liberty Codemasters Shooter
Q4 2007 Lord of the Rings: The White Council, The Electronic Arts RPG
Q4 2007 Marvel Nemesis 2 Electronic Arts Fighting Action
Q4 2006 Spider-Man Trilogy Activision Action
Q4 2007 Mortal Kombat Next-Gen [untitled] Midway Games Fighting
Q4 2007 WWE SmackDown! vs. Raw 2008 THQ Wrestling
Q4 2007 Clive Barker's Jericho Codemasters Action
Q4 2007 Wheelman, The Midway Games Action
Q4 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Konami Action
Q4 2007 DC Universe Sony Online Entertainment RPG
Q4 2007 Assassin's Creed Ubisoft Action
TBA 2007 Getaway Sony Computer Entertainment Action
TBA 2007 Dirty Harry Warner Bros. Interactive Action
TBA 2007 Tracer *TBA Action
TBA 2007 Soulcalibur IV [Untitled] Namco Bandai Games America Fighting
TBA 2007 Simpsons [next-gen], The Electronic Arts Action
TBA 2007 John Carpenter's Psychopath *TBA Shooter
TBA 2007 Project Delta Playlogic Shooter
TBA 2007 Eyedentify Sony Computer Entertainment Other
TBA 2007 Tekken 6 Namco Fighting
TBA 2007 6GUN II *TBA Shooter
TBA 2007 Section 8 *TBA Shooter
TBA 2007 2 Days to Vegas *TBA Action
TBA 2007 Pirates of the Caribbean 3 Buena Vista Games Action
TBA 2007 Metronome *TBA Adventure
TBA 2007 Severity Cyberathlete Professional League (CPL) Shooter
TBA 2007 thatgamecompany Project #2 [untitled] Sony Computer Entertainment
TBA 2007 thatgamecompany Project #3 [untitled] Sony Computer Entertainment
TBA 2007 NHL 2K8 2K Sports Sports
TBA 2007 NBA 2K8 2K Sports Sports
TBA 2007 Skate Electronic Arts Sports
TBA 2007 Alive Ubisoft Action
TBA 2007 Hellboy Konami Action
TBA 2007 Criminal [RUMORED] Midway Games Action
TBA 2007 BlackSite: Area 51 Midway Games Action
TBA 2007 Spark Unlimited Sierra Project [untitled] Vivendi Games Action
TBA 2007 Cryptic Studios MMO Project [untitled] *TBA RPG
TBA 2007 Cipher Complex *TBA Action Adventure
TBA 2007 Daybreakers *TBA Shooter
TBA 2007 Lost Ubisoft Adventure
TBA 2007 Heat *TBA Action
TBA 2007 Jak and Daxter: The Lost Frontier Sony Computer Entertainment Action
TBA 2007 Final Fantasy XIII Square Enix Action RPG
TBA 2007 Guillermo Del Toro's Sundown *TBA Action
TBA 2007 Black [next-gen] Electronic Arts Shooter
TBA 2007 Winning Eleven: Pro Evolution Soccer PS3 [untitled] Konami Sports
TBA 2007 Battlefield: Bad Company Electronic Arts Shooter
TBA 2007 Wheel of Fortune Sony Computer Entertainment Trivia
TBA 2007 Go! Swizzleblock 2 Sony Computer Entertainment Puzzle
TBA 2007 Guitar Hero PS3 RedOctane Music
TBA 2007 Devil May Cry 4 Capcom Action
TBA 2007 Penny Arcade Adventures [TBA] *TBA Adventure
TBA 2007 Alliance: The Silent War *TBA Shooter
TBA 2007 Sony Online Whimsical MMO [untitled] Sony Online Entertainment RPG
TBA 2007 Sony Online Spy MMO [untitled] Sony Online Entertainment RPG
TBA 2007 Sony Online Mercenary MMO [untitled] Sony Online Entertainment RPG
TBA 2007 Destineer Spy Project [untitled] *TBA Action
TBA 2007 Club, The SEGA Action
TBA 2007 DIRT: Colin McRae Off-Road Codemasters Racing
TBA 2007 Army of Two Electronic Arts Action
TBA 2007 SEGA Rally Revo SEGA Racing
TBA 2007 Codename: Panzers Next-Gen [untitled] 10Tacle Studios Action Simulation
TBA 2007 Star Wars: Next-Gen [untitled] LucasArts Action
TBA 2007 Big Time Revenge *TBA Action Adventure
TBA 2007 Ratchet & Clank PS3 Sony Computer Entertainment Action
TBA 2007 TNA iMPACT! Midway Games Wrestling
TBA 2007 LucasArts / Day 1 Action Project [untitled] LucasArts Action
TBA 2007 Luxoflux Next-Gen Project [untitled] Activision Action Adventure
TBA 2007 Infinity Ward Next-Gen Project [untitled] Activision Shooter
TBA 2007 Zipper Interactive PS3 Project [untitled] Sony Computer Entertainment Action
TBA 2007 Shaun White Snowboarding [untitled] Ubisoft Sports
TBA 2007 Stuntman 2 THQ Racing Action
TBA 2007 Sucker Punch Project [untitled] *TBA Action
TBA 2007 Terra: Formations *TBA Action
TBA 2007 Beowulf *TBA Action Adventure
TBA 2007 High Moon Studios project [untitled] Vivendi Games Action Adventure
TBA 2007 Turok Buena Vista Games Action
TBA 2007 Surreal Software Project [untitled] Midway Games Other
TBA 2007 Obsidian RPG Project [untitled] SEGA Action RPG
TBA 2007 Silicon Knights Next-Gen Project [untitled] SEGA Action
TBA 2007 WarDevil *TBA Action
TBA 2007 FIA World Touring Car Championship *TBA Racing
TBA 2007 Interstellar Marines *TBA Shooter
TBA 2007 Hot Shots Golf 5 Sony Computer Entertainment Sports Action
TBA 2007 Eight Days Sony Computer Entertainment Action
TBA 2007 Gradius PS3 Konami Shooter
TBA 2007 Project Offset *TBA Shooter
TBA 2007 Metro 2033: The Last Refuge *TBA Shooter
TBA 2007 L.A. Noire Rockstar Games Adventure
TBA 2007 KOEI "Guan Yu" PS3 Project [untitled] KOEI Other
TBA 2007 Killzone PS3 Sony Computer Entertainment Shooter
TBA 2007 Spark Unlimited Atari Project [untitled] Atari Action
TBA 2007 211 *TBA Action
TBA 2007 Rockstar Old West PS3 Project [untitled] Rockstar Games Action
TBA 2007 Possession *TBA Strategy
TBA 2007 Fifth Phantom Saga SEGA Shooter
TBA 2007 Gretzky NHL [working title] Sony Computer Entertainment Sports
Q1 2008 Wall, The Play Ten Interactive (PTI) Shooter
May 2008 James Bond 007 (2008) [untitled] Activision Action
Q3 2008 Beijing 2008 SEGA Sports
Q3 2008 Heavy Rain *TBA Adventure
TBA 2008 Madagascar 2 Activision Action
TBA 2008 Orson Scott Card's Empire *TBA Shooter
TBA 2008 Gran Turismo 5 Sony Computer Entertainment Racing
TBA 2008 Iron Man: The Movie SEGA Action Adventure
TBA 2008 Harker *TBA Action Adventure
TBA 2008 Final Fantasy Versus XIII Square Enix Action RPG
TBA 2008 Warhammer Online: Age of Reckoning Electronic Arts RPG
TBA 2008 Vigil Games Project [untitled] THQ Action
TBA 2009 Omikron KARMA Adventure
TBA 2009 Alien -- RPG Project [untitled] SEGA RPG
TBA 2009 Alien -- FPS Project [untitled] SEGA Shooter
Ik ben begin maart jarigquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Fallen het volgende:
en dan slaan ze april over... en dan ben ik jarig!![]()
Ik wil ook games op mijn verjaardag!![]()
wil ook cadeaus!!![]()
![]()
Open your eyes Mr.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef Panick het volgende:
March 6, 2007 Heavenly Sword Sony Computer Entertainment Action
TBA 2007 Tekken 6 Namco Fighting
TBA 2007 Final Fantasy XIII Square Enix Action RPG
TBA 2007 Eight Days Sony Computer Entertainment Action
TBA 2008 Final Fantasy Versus XIII Square Enix Action RPG
Dit zijn de voor mij boeiende niet MP titels... Beetje karig nog.. Dat Naughty Dog project zag er ook puik uit.
Waarom staat MGS4 er niet op?
En in de lijst zitten veel meer grootse titels dan jij voordoet. Maar smaken verschillen nou eenmaal, dat blijkt nu welquote:Q4 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Konami Action
M'n CTRL+F liet me in de steekquote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Open your eyes Mr.![]()
[..]
En in de lijst zitten veel meer grootse titels dan jij voordoet. Maar smaken verschillen nou eenmaal, dat blijkt nu wel![]()
Dat ding is regiovrij, je kan gewoon de Amerikaanse versie kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:15 schreef satecl het volgende:
En het is de lijst voor Amerika, wanneer wordt die van europa bekend...
Dit zijn de voorlopige releases voor Europa en daar zul je het ook mee moeten doen. Ik denk dat je zelf wel een schatting kan maken van welke spellen al snel na de Amerikaanse release volgenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:15 schreef satecl het volgende:
En het is de lijst voor Amerika, wanneer wordt die van europa bekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |