Oh? Geen probleem hoor met bijv. GT4quote:Op zondag 24 december 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wilde nog een opmerking maken over de controls van GT en dat je nooit eens lekker kunt driften, maar dat zit zo te zien ook wel goed
De ps1 en de ps2 waren even duur.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef Hakkert het volgende:
Oe de ps3 wil ik ook! Final Fantasy XIII... Ninja Gaiden ziet er ook wel geinig uit. Ik vind wel dat tie echt TE duur wordt voor een console in vergelijking met de andere 2...
Van de 360 zijn ook al volop iso's te krijgen, dus ik denk dat het bijna onvermijdelijk is dat games op den duur gehacked worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Uuh, en?
Denk niet dat ze daar echt wakker van liggen.
Nicequote:Op maandag 1 januari 2007 02:57 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh? Geen probleem hoor met bijv. GT4
http://video.google.com/videoplay?docid=-2949067658360696662
Klopt.. heb voor mijn ps2 toen ook 1100 gulden betaald plus de rest... en ook dat vond ik te duurquote:
online is gratis, maar kan voorlopig nog niet tippen aan Xbox Live. Het werkt echter wel, en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef renz0r het volgende:
2 vragen:
- Hoe wordt het online gamen, wat is de opzet, hoe gaat het werken, is het een verkapte xbox live?
- Is het zo dat spellen alleen op jou ps3 kunnen worden gespeeld en niet op andere (iets van persoonlijke code systeem wat ik ooit heb gelezen?) Dat betekend dat je geen 2ehands kunt kopen of bij andere je spel kan spelen
Daarom snapte ik ook niet zo goed wat hij met die post bedoelde.. En het verschil is dat je die iso's op de 360 echt kan spelen. Op de PS3 kan dat verlopig nog niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Van de 360 zijn ook al volop iso's te krijgen, dus ik denk dat het bijna onvermijdelijk is dat games op den duur gehacked worden.
op een normale 360 kan het ook niet. Moet je gaan ombouwen natuurlijk, en zover ik weet is dat nog redelijk risicovol. Dat is maar goed ook, want piraterij is nooit goed voor de industrie (aangezien ze toch niet gaan veranderen om de piraterij). De PS3 zal ook wel binnenkort gekraakt worden helaasquote:Op maandag 1 januari 2007 16:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Daarom snapte ik ook niet zo goed wat hij met die post bedoelde.. En het verschil is dat je die iso's op de 360 echt kan spelen. Op de PS3 kan dat verlopig nog niet.
Ja dat je hem moet modden leek me wel duidelijk, maar als je het wilt kun je "back-ups" spelen op je 360.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
op een normale 360 kan het ook niet. Moet je gaan ombouwen natuurlijk, en zover ik weet is dat nog redelijk risicovol. Dat is maar goed ook, want piraterij is nooit goed voor de industrie (aangezien ze toch niet gaan veranderen om de piraterij). De PS3 zal ook wel binnenkort gekraakt worden helaas
daar wordt vast wel wat op gevonden. Bijvoorbeeld installeren op de harde schijf van de PS3 (zelfs nog makkelijk dan een schijfje)quote:Op maandag 1 januari 2007 17:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dat je hem moet modden leek me wel duidelijk, maar als je het wilt kun je "back-ups" spelen op je 360.
Maar dan heb jij bij de PS3 nog het "probleem" dat je Blu-rays moet kunnen branden en dat zullen nog niet veel mensen kunnen. In dat opzich is het al best slim van Sony om Blu-ray te gebruiken.
quote:Geruchten gaan rond dat de PS3 shooter Coded Arms: Assault (sequel op Coded Arms die eerder voor PSP verschenen is), niet meer zal verschijnen. Dit gerucht kan bekrachtigd worden doordat Coded Arms: Assault niet meer terug te vinden is op de Japanse release-lijsten.
Uitgever Konami heeft nog niet officieel gereageerd op dit gerucht.
Het verbaast me totaal niet aangezien het spel een golf aan kritiek kreeg op de afgelopen E3quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef Panick het volgende:
Niet dat iemand er van wakker ligt, maar toch.
[..]
nou ja, het vreemde is dat de PS2 het wel had met GT (toch?), en nu schijnt het er dus niet meer in te zitten omdezelfde reden als rumblequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Gstyles het volgende:
dont worry kepler.. dat komt vanzelf denk ik! als er maar vraag naar is!
Bedoel je dat zodra je een van de logitech stuurtjes ontwikkeld voor Gran Turismo (Driving Force & Driving Force Pro) aansluit op de PS3, dat GT:HD geen force feedback biedt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef kepler het volgende:
hmm ik lees net dat Force Feedback ook niet mogelijk is op de PS3, net als rumble... De demo van GT:HD heeft het iig niet, en het schijnt dus te maken te hebben met de rechtszaak van Immersion...
Misschien zijn linker of rechterduim?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bedoel je dat zodra je een van de logitech stuurtjes ontwikkeld voor Gran Turismo (Driving Force & Driving Force Pro) aansluit op de PS3, dat GT:HD geen force feedback biedt?
Dat zou wel erg vreemd zijn. Force feedback is heel wat anders dan de rumble techniek in controllers en het is een product van logitech, dus waarom zou Immersion hier wat mee te maken hebben? Heb je misschien een bron Kepler?
staat hier een hele discussie over: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=136529quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bedoel je dat zodra je een van de logitech stuurtjes ontwikkeld voor Gran Turismo (Driving Force & Driving Force Pro) aansluit op de PS3, dat GT:HD geen force feedback biedt?
Dat zou wel erg vreemd zijn. Force feedback is heel wat anders dan de rumble techniek in controllers en het is een product van logitech, dus waarom zou Immersion hier wat mee te maken hebben? Heb je misschien een bron Kepler?
Bedankt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef kepler het volgende:
staat hier een hele discussie over: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=136529
Inderdaad. Volgens diezelfde redenatie zouden alle PC fabrikanten en PC-game-developers dus ook een licentie moeten hebben om race games FF te laten bieden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef SocialDisorder het volgende:
hmmm, in theorie kunnen games gewoon de rumble ondersteunen lijkt me. Ik ken de ins en outs niet, maar het lijkt me sterk dat de rechten van Immersion zo ver strekken dat games zelfs geen rumble mogen ondersteunen.
PC fabrikanten hebben er doorgaans minder moeite mee rechten te betalen aan Microsoft (die toen immersion gekocht heeft na die rechtzaak).quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens diezelfde redenatie zouden alle PC fabrikanten en PC-game-developers dus ook een licentie moeten hebben om race games FF te laten bieden.
quote:All PS3 games are programmed for the SIXAXIS which doesn't have force feedback, therefore the force feedback in the wheels won't be recognized.
Aangezien NFS:Carbon het wel ondersteund, gaat het alleen om games die Sony maakt (uitgeeft). Niet dat het daardoor minder 'erg' is... maar het is niet alsof de hele PS3 dat niet ondersteund.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
nou het is bevestigd door Sony Amerika:
Geen Force Feedback op de PS3
[..]
NFS wel? Heb je daar iets van een bron van?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangezien NFS:Carbon het wel ondersteund, gaat het alleen om games die Sony maakt (uitgeeft). Niet dat het daardoor minder 'erg' is... maar het is niet alsof de hele PS3 dat niet ondersteund.
* Fallen baalt flink!
Vreemde bevestiging. Ik heb zelf een beetje rondgeneusd op dat GTforum en de situatie schijnt als volgt te zijn: Een Japanse PS3 die de Japanse versie van GT:HD draait heeft wel FF (en de opties daarvoor in het menu). De mensen met een US PS3 krijgen met geen enkele GT:HD versie FF aan de praat. Erg vreemd, maar ik weet wel dat als GT5 echt geen FF krijgt ik geen GT's meer ga kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
nou het is bevestigd door Sony Amerika:
Geen Force Feedback op de PS3
Bijvoorbeeld hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
NFS wel? Heb je daar iets van een bron van?
Launch details zullen naar alle waarschijnlijkheid deze week bekend worden gemaakt op de CES 2007quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:17 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Mensen, voor een apparaat dat binnen een ruime anderhalve maand uit zou kunnen komen weet ik nog bijster weinig. Weet iemand daar al iets meer van? Ik kijk natuurlijk ook op "alle" sites, ik weet dat er waarscheinlijk nog geen officiele datum is maar toch, zo slecht kan je toch iniet met een markt omgaan?
true true mja het beloofd in ieder geval wel wat..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef RedemptioN het volgende:
plaatjes zeggen meer dan tekst in dat geval
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm verschijnt in de zomer ook voor de Xbox 360
Waarom moet Sony nou ''alweer'' een exclusive verliezen ?!![]()
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm verschijnt in de zomer ook voor de Xbox 360
Waarom moet Sony nou ''alweer'' een exclusive verliezen ?!![]()
Jij bent écht 18 he?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb Roy nog even lief aangekeken en gevraagd of hij het ook even op de frontpage wou plaatsen. En ja hoor met alle plezier![]()
![]()
De Xbox bots zijn helemaal de bos ingestuurd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |