same as me.... ik vind het fantastisch dat ik mn psp als extra controller kan gebruikenquote:Op maandag 18 december 2006 07:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Remote Play wordt alleen ondersteund door het model met WiFi (volgens de handleiding). De vraag is dan of dat ook het geval is met een 3rd party WiFi-adapter. Zo niet, dan is de vraag of je dat ooit wilt gebruiken (heb je een PSP, wil je PSP?).
Voor mij is er geen discussie mogelijk. Ik heb een PSP en koop dus ook zeker de 60GB versie. Het prijsverschil is het me niet waard om er later achter te komen dat de functionaliteit niet toe te voegen is. (Daarnaast is het prijsverschil dan ook al weer een stuk kleiner).
Het gebrek aan een multi-player is wel heel erg jammer. Online boeit me niet zo (in het algemeen niet), maar een split-screen is toch wel een must voor zo'n game.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
MotorStorm Import Impressions
''Sony Japan pushes a potentially killer title out the door too early.''
What a bummer voor de mensen die het spel geimporteerd hebben
De in-car view kun je wel vergeten, want Evolution Studios heeft al aangegeven dat ze dit hebben geschraptquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het gebrek aan een multi-player is wel heel erg jammer. Online boeit me niet zo (in het algemeen niet), maar een split-screen is toch wel een must voor zo'n game.
Ook mis ik een HUD waarop staat hoe hard je rijdt. Lap, positie en boost is leuk, maar voelt incompleet. Tot slot baal ik er wel van dat ze de 'in-car view' geschrapt hebben. Maar goed, wie weet wat er allemaal nog komt bij een europese release.
OKay, het staat er wat krom, maar wat ik bedoel is dat wat ik in de HUD mis, een snelheidsindicatie is. km/h of mph, maakt niet uit. Zo voelt het (naar mijn idee) incompleet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De in-car view kun je wel vergeten, want Evolution Studios heeft al aangegeven dat ze dit hebben geschraptMaar een HUD staat er toch wel bij ?
![]()
Mooi worden deze keer de jappen genaaid en niet wijquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
MotorStorm Import Impressions
''Sony Japan pushes a potentially killer title out the door too early.''
What a bummer voor de mensen die het spel geimporteerd hebben
Haha nou nog even een emulator van de Wii op de PS3 en je kan ook Wii spellen spelen op de PS3...quote:Zondag 17 december 2006 - Linux zorgt voor veel extra mogelijkheden op de PLAYSTATION 3. Zo zijn er bijvoorbeeld talloze emulators te downloaden om klassieke Nintendo-games van de NES en SNES te downloaden. Sinds kort is het zelfs mogelijk om de Wiimote op de PS3 te gebruiken!
Via een driver voor Linux kan de Wiimote als aanwijs-apparaat gebruikt worden. Als muis dus, in feite. De Wiimote wordt op de een of andere manier aan een van de USB poorten gehangen.
bron: psponly
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha nou nog even een emulator van de Wii op de PS3 en je kan ook Wii spellen spelen op de PS3...
En we zwaaien met ze allen naar de Wii
Weet je wanneer deze uitkomt voor nederland?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:42 schreef SToRM81 het volgende:
Nee, dat is de NTSC versie
@Deacon_Tigra: Mooi doosje
Misschien in het PS2 topic? Misschien wil iemand die juist wel hebben?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:12 schreef Hakkert het volgende:
Krijg ik net de promocd van KH2Leuk hoor mensen die de internethandel verpesten.. bleh.. Ik weet dat dit gewoon het hele spel is, maar toch. Kan ik hier nog wat mee doen?
Ik zou wachten tot maart. De games die nu beschikbaar zijn vind ik niet zo heel erg bijzonder (Resistance als uitzondering). Dus afgezien van de 'coolness factor' is er voor mij geen reden om te zeggen 'hebben hebben hebben!!!'. Daarnaast is de regio-indeling natuurlijk onhandig.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:00 schreef bassieVL het volgende:
ik mag in Januari naar Seattle. is het de moeite waard om een PS3 mee te nemen of toch gewoon wachten tot Maart?
Bronquote:Radical new controller headed to PS3
Screw the Wiimote! If you want a really radical controller, check out the EdgeFX which is now available for the PS2 and "will be available soon" for the PS3.
"The EdgeFX has a right hand optical mouse controller and gaming pad with a detachable left hand controller. During game play, the left hand controller is used to move while the right rumble-mouse is used to shoot, look left, right, up and down. The EdgeFX allows you to move at maximum speeds and then instantly slow down for precision targeted shooting when the focus button is pressed."
Yeah, awesome.
*meldt en is jaloursquote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kijk eens wat de postbode net kwam brengen![]()
Een Ps3 game![]()
Zijn trouwens wel erg klein vergeleken met de ps2 games![]()
nu nog een ps3![]()
[afbeelding]
Ebayquote:Op woensdag 20 december 2006 19:02 schreef Gstyles het volgende:
[..]
*meldt en is jalours
waar heb je die besteld dan?!?
Zeer mooie hoesje inderdaad die van Final Fantasy XII, heeft mijn broer ook, maar de Limited Edition is naar mijn weten alleen voor Europa aangekondigt en was alleen bij Gamestop of EBgames verkrijgbaarquote:
terwijl als de ps3 hier uitkomt, daar alweer een classic is die voor 2 knaken en een zak fruit te koop is.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeer mooie hoesje inderdaad die van Final Fantasy XII, heeft mijn broer ook, maar de Limited Edition is naar mijn weten alleen voor Europa aangekondigt en was alleen bij Gamestop of EBgames verkrijgbaar![]()
Maar Tigra waarom Resistance en geen PS3 ?Je kan het spel tot die tijd gewoon op je nachtkastje zetten en er elke ochtend naar staren
![]()
![]()
Tegen de tijd dat de PS3 hier uit is zal de Amerikaanse versie van Resistance misschien wel al een stuk goedkoper zijn jaquote:Op woensdag 20 december 2006 20:14 schreef bigore het volgende:
[..]
terwijl als de ps3 hier uitkomt, daar alweer een classic is die voor 2 knaken en een zak fruit te koop is.
Bronquote:David Jaffe brengt meer games naar PS Store
Als je de grote man achter God of War bent dan is de verwachting voor je toekomstige projecten behoorlijk groot. De beste man laat zich echter niet gek maken.
Enige tijd geleden kondigde hij aan dat Calling All Cars naar de PlayStation Store zal komen. Hij is echter niet van plan om het bij één game te laten, in een interview gaf hij aan dat hij meerdere spellen in de planning heeft om via deze service aan te bieden.
Bronquote:Gran Turismo Demo Details
Find out what's in Sony's big Christmas gift.
US, December 20, 2006 - Sony is delivering the ultimate Christmas gift to Japan this year: a free demo of Gran Turismo 5, set for download starting December 24 exclusively via the PlayStation Store. Thanks to Famitsu, we were able to relive our childhoods and get a sneak peak at the gift in advance.
According to the latest issue of the magazine, the demo, titled Gran Turismo HD Concept, will ship with one course and ten cars. The course is the all new Eiger Nordwand, and you'll be able to race it normal and reverse.
The car list has mostly Japanese vehicles, but there are some high profile foreign models in the bunch. Here's the full list:
Suzuki Cappuccino '95
Mazda Eunos Roadster '89
Honda Integra Type R'04
Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR'96
Infinity G35 Coupe
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR'05
Lotus Elise 111R'04
Nissan Sky Liner GT-R V Spec II '94
Toyota Celica GT-FOUR Rally Car '95
Ferrari 599'06
You start the demo off exclusively with the Cappuccino, but by clearing the time attack mode in a pre-set time, you'll be able to unlock the next car. Eventually, you'll unlock a drift trial mode.
The magazine also scored an interview with Kazunori Yamauchi. The Gran Turismo series producer talked about how the demo came about, and what we can expect in the coming year from his hard working team at Polyphony Digital.
Asked to explain why Sony decided to skip out on a retail release for Gran Turismo HD, and instead focus on GT5, Yamauchi admitted that following the Tokyo Game Show, gamers expressed their desire for the full game. He made specific mention of overseas gamers, which means that if you complained on a message board, your voice might have been heard.
Yamauchi spoke vaguely on the relationship between GT5 and GTHD. While not getting into specifics, he stated that his team wants to put both GTHD Premium and GTHD Classic into the new title. Asked if Sony intends on carrying out its ambitious plans for downloadable content, Yamauchi stated that there has yet to be a decision on whether or not to carry the business model over.
On the topic of the GTHD Concept demo itself, Yamauchi revealed that the Christmas Eve download will include Polyphony's next generation driving simulation engine. According to the producer, this engine fixes such areas as drift control and drift angle. As previously announced, the demo won't have online races, but it will offer network rankings separated according to the various cars. Replays from the top ranked players will be available for download, so you can see how the best of the best race.
More downloadable content will become available before GT5's full release. Yamauchi promised a photo mode of some form to become available for download. He wouldn't give a specific time frame.
Yamauchi also promised an official announcement for Gran Turismo 5 before the next Tokyo Motor Show, scheduled for October 27, 2007. We plan on getting close and personal with the GTHD Concept demo until then.
is dit voor first-person-shooter games???quote:
Dat ziet er erg strak uitquote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Moet je deze graphics zien van Gran Turismo, wat een realisme :
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15813&type=wmv
Je weet wel dat Sony altijd eerst mooiere beelden laat zien dan dat ze waar kunnen maken?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat ziet er erg strak uit. En dan is dit nog maar een voorproefje van GT5, die word dan vast helemaal om te
![]()
Bronquote:Beschikbaarheid PlayStation 3 beter dan verwacht
Sinds de PlayStation 3 ruim een maand geleden in de verkoop is gegaan in Amerika was het door grote tekorten moeilijk om de gameconsole ook daadwerkelijk aan te schaffen. Inmiddels lijkt de beschikbaarheid van de PS3 echter beter te worden.
Volgens Notifywire.com, een site die bijhoudt hoe groot de voorraad is van bepaalde producten, is de hoeveelheid bij Amerikaanse winkels op voorraad liggende PlayStation 3's de afgelopen dagen aanzienlijk gestegen. Ian Drake, beheerder van de site, had wel verwacht dat dit voorraadpeil binnenkort bereikt zou worden, maar niet dat het al voor de kerstdagen zou gebeuren. Nu dat wel gebeurd is, betekent dat ook dat de kans dat consumenten de gameconsole voor de door Sony opgestelde adviesprijs kunnen aanschaffen een stuk groter wordt, aldus Drake. De beweringen van de Notifywire.com-beheerder worden ondersteund door prijsdalingen van PS3-veilingen op eBay: prijzen zijn inmiddels gedaald van 15.000 naar ongeveer 1000 dollar.
ow?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Polyphony Digital dit keer haar beloftes weet waar te maken, en het deel dit keer wél een online mode en een schademodel zal bevatten, dan is het tot ziens PGR 4 en Forza 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |