Toch wel het land van de hardcore Sony kopers. Ik vind het zwaar tegenvallen, deed de ps2 niet iets van een miljoen stuks in zijn eerste week?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:50 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zijn alleen de verkoopcijfers uit Japan he
Ach, 1 miljoen is het misschien nog niet, maar het zal er zeker nietmeer ver vanaf zitten.
PS3 is stijf uitverkocht in Japan. Veel beter dan dit kán hij het niet doen. PS2 was ook uitverkocht. In dat opzicht kun je dus niet zeggen welke het nou beter heeft gedaan. Als er één miljoen PS3-consoles waren, waren ze dan ook uitverkocht? En hoeveel PS2s zouden er verkocht zijn in week 1 als er meer beschikbaar geweest zouden zijn? Vragen waar niemand antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Toch wel het land van de hardcore Sony kopers. Ik vind het zwaar tegenvallen, deed de ps2 niet iets van een miljoen stuks in zijn eerste week?
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Hamburcher het volgende:
Ik vind het zwaar tegenvallen, deed de ps2 niet iets van een miljoen stuks in zijn eerste week?
Als dat klopt dan heeft Sony het dus waar kunnen maken dat ze voor het eind van het jaar 1 miljoen PS3 hebben geleverd. Toch weer een klein positiefs iets naar alle negativiteit. Lijkt erop dat de productie dus goed op gang aan het komen is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Als dit klopt, dan zit de PS3 al over de miljoen verkochte exemplaren
ik las vandaag in de Metro (quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als dat klopt dan heeft Sony het dus waar kunnen maken dat ze voor het eind van het jaar 1 miljoen PS3 hebben geleverd. Toch weer een klein positiefs iets naar alle negativiteit. Lijkt erop dat de productie dus goed op gang aan het komen is.
De timesquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik las vandaag in de Metro () dat de PS3 in de top 5 stond van teleurstellingen van 2006 in de Times
nee, ik zou de Times vooral niet serieus nemen met een oplage van 5 miljoen stuksquote:
ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben, maar ik snap het opzich wel. De hoge prijs, het uitstellen, de beschikbaarheid (of eigenlijk de afwezigheid) en de toch wat mindere launchtitels. Het is wel logisch dat er meer werd verwacht van de PS3 in 2006quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Teleurstelling kun je het niet noemen, want iedereen had deze resultaten verwacht in 2006. De Playstation 3 begint pas op stoom te komen in 2007. Sony denkt op lange termijn. Dit dachten ze ook met de PS2. Er komen zelfs nu nog toptitels uit. Als het in 2007 slecht verkoopt en iedere exclusive naar de concurrenten gaat, dan pas kun je het een teleurstelling noemen.
daar gaat het niet eens omquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
de times. Gezaghebbend games-blad.
Ik ben er niet echt van overtuigd dat het mainstream-publiek voor de goedkoopste kiest. Volgens mij kiezen de meeste toch voor de naam. Want als ze voor de goedkoopste kiezen dan had de GameCube de vorige generatie enorm goed moeten verkopen en dat was dus zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij mik je als Sony zijnde niet echt op een mainstream-publiek als je een apparaat voor 500 dollar aan de man wilt brengen terwijl je concurrentie daar 100 dollar onder zit. Het mainstream-publiek loopt een winkel binnen, brult tegen een arme winkelmedewerker "I want one of those next-gen consoles", de winkelmedewerker toont ze de 360 en de PS3, en ze kopen de goedkoopste. Pas door word-of-mouth en roelerende party-games als Buzz en Singstar zal het mainstream-publiek overstappen op de PS3, IMHO.
Ja, stiekem even verbeterdquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef SinjiOnO het volgende:
je bedoelt de Gamecube neem ik aan?
Ze zeiden 2 miljoen, toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als dat klopt dan heeft Sony het dus waar kunnen maken dat ze voor het eind van het jaar 1 miljoen PS3 hebben geleverd. Toch weer een klein positiefs iets naar alle negativiteit. Lijkt erop dat de productie dus goed op gang aan het komen is.
Welke Times? UK of de NY Times?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik las vandaag in de Metro () dat de PS3 in de top 5 stond van teleurstellingen van 2006 in de Times
Volgens dit berichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Ze zeiden 2 miljoen, toch?
Volgens klik en klik wel iig..
Uuh de meeste op xboxlive zijn toch ook wel voornamelijk xbox aanhangers. En het komt niet vaak voor dat fanboys positief gaan wezen over de concurentie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:10 schreef bigore het volgende:
Alhoewel ik echt overtuigd ben dat de PS3 mooie coole spellen gaat uitbrengen, hoor ik van amerikanen niet bepaald positieve berichten via xboxlive.
Dat valt heel erg mee op xbox live. De meesten, heb ik gemerkt, hebben meestal meerdere consoles en lijken helemaal niet alleen op een merk gefixeerd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Uuh de meeste op xboxlive zijn toch ook wel voornamelijk xbox aanhangers. En het komt niet vaak voor dat fanboys positief gaan wezen over de concurentie.
Dat er nog niet zoveel bijzonders uit is op games gebied klopt zeker. Maar dat is in het begin meestal zo, op de 360 was er het eerste half jaar ook niet veel boeiends op.
Nou, telkens als ik vraag welke ze beter vinden, de PS3 of de 360 noemen ze toch telkens de 360, maar zeggen er meestal bij dat het wel aan het spelaanbod ligt, dat zal het ook wel gewoon zijn, maar vond het wel frappant.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:15 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee op xbox live. De meesten, heb ik gemerkt, hebben meestal meerdere consoles en lijken helemaal niet alleen op een merk gefixeerd.
Verder is het best logisch dat ze niet zo pisitief zijn de games van de ps3 kunnen zich op dit moment gewoon lang niet meten met een hoop games op de 360. Dit zal mettertijd uiteraard wel bijtrekken.
hoewel ik Fantavision zo nu en dan er nog wel eens in stop...quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:50 schreef Gstyles het volgende:
dat wat je zegt zal zeer waarschijnlijk een feit zijn! is nl ook bij de PS2 het geval geweest.. ik herinner me nog de verschrikkelijk slechte games als smugglers run en ready 2 rumble OMG wat een crap![]()
Over SSX ben ik het helemaal eens met je!was idd een mooi game! Het zal mij ookbeniuwen hoe Resistance zal zijn.. wat shooters betreft staat het nu in ieder geval 1-0 voor Microsoft (dan heb ik het over GoW).. We w88 in spanning af!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:53 schreef SToRM81 het volgende:
SSX is wel nog steeds een geweldige game
Motorstorm ga ik zeker kopen bij launch, maar over Resistance heb ik mijn twijfels. Ik ben sowieso niet zo'n fan van shooters op een console...Of het moet er 1 zijn met een enorm goeie gameplay en een goed verhaal (zoiets als halo1).
Ziet er een beetje gedateerd uit, MS zat al bijna op de 10 miljoen namelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Naar mijn weten zat MS nog niet op die 10 miljoen, maar verwachte het deze aantal met de kerst te halen. Oftewel praat geen poep.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gedateerd uit, MS zat al bijna op de 10 miljoen namelijk.
En ze zeggen dat ze dat nog steeds gaan halen. Even de kerstsales afwachten..
10 miljoen verscheept is iets anders dan 10 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:10 schreef SinjiOnO het volgende:
Ze hebben er 10 miljoen verscheept.
Ik had dit gelezen op GamesIndustry.biz en vond het wel toepasselijk voor jullie twee.:
''..During that period of time, Microsoft ramped up shipments of the Xbox 360 to the point where we're reportedy looking at 10 million units in the next couple of weeks.
Some senior industry figures will tell you that that figure is a stunning accomplishment and an almost cast-iron guarantee of future success. Other, equally senior, industry figures will tell you that it's a worryingly low figure which Microsoft has struggled towards, suggesting that the company has still failed to break out of the hardcore niche which the original Xbox occupied.
Fanboys will make up their own minds, of course, regarding which interpretation they prefer - informed observers really have no idea where the truth lies.''
Mwa, de 100 miljoen grens van verkochte ps2's was ook het aantal verscheepte consoles.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
10 miljoen verscheept is iets anders dan 10 miljoen verkocht
Heb ook nog nergens gelezen dat ze er 10 miljoen hebben verkocht, die getallen op de Vgchart zullen wel redelijk kloppen.
Dat ziet er echt heel strak uit. Ben benieuwd wat voor een berichten ze gaan geven over die demo. Maar als dit een voorproefje is van hoe GT5 gaat worden dan staat ons nog heel veel moois te wachtenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef SinjiOnO het volgende:
De beelden van GT HD zijn echt, hier een filmpje van een replay, ik dacht serieus dat het nep zou zijn. Ik had het gevoel dat ik naar een auto-programma zat te kijken:
http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d483.html
Morgen kan men de demo downloaden in Amerika. Het is een uitgebreide demo waarbij je 10 getunede auto's en reverse tracks kunt unlocken door bepaalde time trials te halen.
dat had ik nou ook, ik d8 halverwege het filmpje dat het echte beelden warenquote:Op zondag 24 december 2006 01:23 schreef SocialDisorder het volgende:
christ, alleen aan de kleine details zie je nog dat het een game is, maar verderGT laat weer eens zien wat de PS-console kan.
GT 5 zal helemaal vanaf het begin worden ontwikkeld, verwacht dus weer de mooiste graphics zoals we dat van PD gewend zijn. Ook zal er dit keer een schademodel en een online mode in het spel zittenquote:Op zondag 24 december 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
Het ziet er zeer goed uit, maar ik hoop ook dat ze meer auto's per race gaan doen.
Ik wilde nog een opmerking maken over de controls van GT en dat je nooit eens lekker kunt driften, maar dat zit zo te zien ook wel goed
Wat ik me wel afvraag: gaat GT5 er nou zo uitzien? Of wordt die grafisch nog net iets beter?
ik zou hem maar bestellen. Mocht er genoeg zijn, dan heb je hem sowieso.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef satecl het volgende:
He ik wil de PS3 eigenlijk geluik bij de release kopen, maar moet je hem dan persee bestellen of is dat niet nodig..?
of gewoon voor de deur gaan liggen bij de Mediamarkt!quote:Op zondag 24 december 2006 17:30 schreef P-Style het volgende:
Reken er maar op dat 'ie snel uitverkocht zal zijn, dus ja... van tevoren bestellen is wel handig.
Wel boksbeugels meenemenquote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
of gewoon voor de deur gaan liggen bij de Mediamarkt!![]()
Als je de 60GB-versie neemt, zit er WiFi op. Deze kan ik echter niet aanraden, is "slechts" 11 MB/s, en mijn ervaring met die generatie WiFi is ook dat de verbinding niet echt stabiel is. Voor downloaden niet zo erg, maar met gamen rampzalig. Gewoon op draad inpluggen. Wired gaming FTW!quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef satecl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de online-mode van de PS3, is dat net zo als de PS2 met draad of net zoals de PSP met WiFi.... ???
lekkere kut zooi, dan moet ik elke keer als ik online wil me ps3 naar zolder meenemen om hem daar aan te sluitenquote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je de 60GB-versie neemt, zit er WiFi op. Deze kan ik echter niet aanraden, is "slechts" 11 MB/s, en mijn ervaring met die generatie WiFi is ook dat de verbinding niet echt stabiel is. Voor downloaden niet zo erg, maar met gamen rampzalig. Gewoon op draad inpluggen. Wired gaming FTW!
Ik ga er toch wel vanuit dat de PS3 uitgerust is met een Wifi module die 802.11g en dus 54Mbit/sec ondersteunt. Zolang de signaalsterkte goed is moet dit zeker geen problemen opleveren.quote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je de 60GB-versie neemt, zit er WiFi op. Deze kan ik echter niet aanraden, is "slechts" 11 MB/s, en mijn ervaring met die generatie WiFi is ook dat de verbinding niet echt stabiel is. Voor downloaden niet zo erg, maar met gamen rampzalig. Gewoon op draad inpluggen. Wired gaming FTW!
idd.. ik sluit wel een extra kabeltje aan voor het internet, dan weet ik zeker dat ik geen gedonder heb met dat wifi!quote:Op maandag 25 december 2006 01:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat de PS3 uitgerust is met een Wifi module die 802.11g en dus 54Mbit/sec ondersteunt. Zolang de signaalsterkte goed is moet dit zeker geen problemen opleveren.
Hoe dan ook heb ikzelf ook altijd meer vertrouwen in een draadje.
Op dit moment heeft Sony alleen de zwarte variant aangekondigt. Ik heb dan ook sterk het gevoel dat deze plaatjes fake zijn, maar wie weetquote:Op maandag 25 december 2006 20:28 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Weet je ook of die witte meteen in Europa uit gaat komen, of ga ik eerst 5 jaar met een zwarte opgescheept zitten.
Sowieso versturen ze niet naar Europa..quote:Op woensdag 27 december 2006 12:01 schreef Gstyles het volgende:
great
thanks play asia
great support only takes 1 week to get it in thailand but i got it and everything ok
thanks
mjboss18 (1) on 20, Dec. 2006 19:25 (HKT)
No title
Great Thanks Play- Asia for the fast ship .
The ps3 is amazing
Nba 2k7 too
Anonymous on 20, Dec. 2006 17:11 (HKT)
Amazing!
PS3 is absolutely amazing...but what is region-free will not work in Europe when it comes out...or Australia....think it has to do with the PAL-NTSC
Thanks Play-asia...keep doing what you're doing best Quality service and quality products
snik
Het ''merkwaardige'' is dat Panick dan als eerste zijn muil open heeftquote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Als er tekorten zijn wordt Sony gebasht. Als Sony PS3's massaal verscheept per vliegtuig ,zodat er een gezonde vraag en aanbod evenwicht is, wordt Sony alsnog gebasht. Typisch.
Dude, waar bash ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Als er tekorten zijn wordt Sony gebasht. Als Sony PS3's massaal verscheept per vliegtuig ,zodat er een gezonde vraag en aanbod evenwicht is, wordt Sony alsnog gebasht. Typisch.
Boehoe, cry me a riverquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ''merkwaardige'' is dat Panick dan als eerste zijn muil open heeft![]()
![]()
Ik ook niet, tot ik dit bericht las.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef SToRM81 het volgende:
Dat heb ik nog nergens gelezen, dus er zullen er nog meer dan genoeg zijn die er tevreden mee zijn.
Waar zeg ik dat jij Sony bashed? Beter lezen, ik kom ook op andere forums en daar zijn veel lui die zeggen dat PS3 een mislukking is omdat er een aantal 20 gig PS3's in de winkels liggenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Dude, waar bash ik.
Ik zeg alleen dat ze gewoon op voorraad zijn.
Lekker paranoid.
Jezus, huillie.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef Gstyles het volgende:
Panick = Sonybash
quote:PS3s being returned to sender in U.S.
Huge numbers being sent back to retailers
U.S. newspaper The Hamilton Spectator is reporting that huge numbers of PlayStation 3s are being returned to retailers, with owners struggling to make a profit selling the consoles on.
Last week it came to light that PS3s were no longer fetching high prices on auction site eBay, and it appears would-be entrepreneurs are now sending their consoles back en mass - sometimes two at a time - demanding a refund.
This news contrasts with that of the Xbox 360 at the same time last year, which continued to be sold at a far higher-than-retail price well into February and March.
The lack of interest is also somewhat of a mystery, with European gamers seemingly eager to get their hands on console following its delayed launch.
Dat zeg ik nergens idd, ik vind het knap dat ze zo snel aan de vraag kunnen voldoen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij Sony bashed? Beter lezen, ik kom ook op andere forums en daar zijn veel lui die zeggen dat PS3 een mislukking is omdat er een aantal 20 gig PS3's in de winkels liggen. Eigenlijk wel een compliment voor Sony als je er over nadenkt.
Er gaan memorysticks in en het klepje kan gewoon weer dicht. Nu dit eruit is mag je weer terug naar je hokjequote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef Hamburcher het volgende:
[afbeelding]
Oeh, dat klepje is wel erg lelijk. Als je er wat in doet (memory card I presume) dan kan ie daarna toch wel dicht hoop ik?
en iedereen ziet dat er een grill in de ps3 is geplaatstquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er gaan memorysticks in en het klepje kan gewoon weer dicht. Nu dit eruit is mag je weer terug naar je hokje![]()
Anyway......
''Bak nu een stukkie bacon op de George Foreman Grill''
klik
is toch zo!? je loopt alleen maar te zeiken en huilebalken in deze fantastische forum-reeks. Eigenlijk had ik het zo moeten zetten:quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, huillie..
Anyway, nog een leuk berichtje dan maar. Geheel in de lijn der verwachting..
[..].
Oke, sorry baas.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er gaan memorysticks in en het klepje kan gewoon weer dicht. Nu dit eruit is mag je weer terug naar je hokje![]()
ah de welbekende photomodequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Screens zijn afkomstig van een standaard tv![]()
![]()
dan hebben hebben ze hard gewerkt in die tijdquote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef Retuobak het volgende:
Auto's zien er inmiddels ook ziek mooi uit hoor Kepler
En nee, niet alleen in photo mode.
GT:HD spankt keihard de rest van de racegames graphicswise
Doet Sony goed danquote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef Retuobak het volgende:
Auto's zien er inmiddels ook ziek mooi uit hoor Kepler
En nee, niet alleen in photo mode.
GT:HD spankt keihard de rest van de racegames graphicswise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |