Bedankt voor de bevestiging... daar was ik al benieuwd naarquote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in het Wii-winkelkanaal en daar staat bij vraag en antwoord dat je een spel dat je gedownload hebt gratis opnieuw kunt downloaden als je het gewist hebt
Yep, dat had ik ook gezien, maar wat ik niet terug kon vinden is of de spellen die je hebt gedownload ook ergens anders bewaard worden (online?). Zodat je ze opnieuw gratis kan downloaden als je Wii kapot is en je een nieuwe hebt gekocht bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in het Wii-winkelkanaal en daar staat bij vraag en antwoord dat je een spel dat je gedownload hebt gratis opnieuw kunt downloaden als je het gewist hebt
Ik zal zo mijn Wii even slopen om het te testen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Pronk het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige topic.
[..]
Yep, dat had ik ook gezien, maar wat ik niet terug kon vinden is of de spellen die je hebt gedownload ook ergens anders bewaard worden (online?). Zodat je ze opnieuw gratis kan downloaden als je Wii kapot is en je een nieuwe hebt gekocht bijvoorbeeld.
Weet iemand hier toevallig hoe dat gaat?
Neequote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Iemand al component of RGB kabels gezien?
Hahahahaha .... Ik dus ook niet. Nou heb een mooie intro gehad van de Wii... Zelda is .............................. ziek goed spel maar nu doe ik mijn Wii niet meer aan. Ik wacht eerst op de kabels.... met die standaard kabel is het echt geen gezicht. Zo wazig en onscherp.... foutieve kleuren etc etc.quote:
Vergeet je geen foto's te maken en te posten!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn Wii even slopen om het te testen!
wees blij dat je er al 1 hebtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Tevens is de standaard troepkabel zo groot met dat 4 pins scart boxje dat ik mij plasma niet meer opgehangen krijg![]()
![]()
15 december zei ik tochquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Iemand al component of RGB kabels gezien?
Wat zielig voor je dat je én een Wii én een plasma hebt. Ik krijg echt medelijden met je.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Tevens is de standaard troepkabel zo groot met dat 4 pins scart boxje dat ik mij plasma niet meer opgehangen krijg![]()
![]()
ja, dat snap ik ook niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Dementor het volgende:
Ik speel gewoon zelda met de normale kabel.
Je denkt toch niet dat ik op een kabeltje ga wachten.
Ik dus niet..... ik wachtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Dementor het volgende:
Ik speel gewoon zelda met de normale kabel.
Je denkt toch niet dat ik op een kabeltje ga wachten.
Dan ga ik nog wel eens terug naar bepaalde gebieden die ik in volle glorie wil zien.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja mensen... je gamed goed of niet. En helemaal met dit soort titels!
nee, ik kan dat niet snappen, tuurlijk is het mooier om op een donders tv van 2 meter en dolby 7.1 sourround digital uber system te spelen. Maar om een spel te laten liggen omdat het beeld met een ander kabeltje 'fractie'(imo) beter wordt, nee dat niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja mensen... je gamed niet of je gamed goed. En helemaal met dit soort titels!
Boxen zuigt niet hoor tis gewoon een complete workout heb verdomme pijn aan mijn arme ervan en wordt steeds erger nu :quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spanning vanmiddag in de tram terug naar huis, beetje trommelen op de doos... Tramrit heeft nog nooit zo lang geduurd![]()
Thuis aangekomen Kepler binnen gelaten, samen de Wii aangesloten. TV aan, Wii aan en hoppa. BeeldBeetje alles instellen, updaten, Mii maken en toen Wii Sports gespeeld (om de beurt nog omdat Wii Play nog niet te koop is in Delft
). Boxen zuigt, Tennis en Bowlen zijn cool.
Net ff Zelda opgestart ook. Sfeervol, mooi, Zelda. Nu nog daadwerkelijk er goed voor gaan zitten zodat ik mn zwaard krijg
Nootquote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spanning vanmiddag in de tram terug naar huis, beetje trommelen op de doos... Tramrit heeft nog nooit zo lang geduurd![]()
Thuis aangekomen Kepler binnen gelaten, samen de Wii aangesloten. TV aan, Wii aan en hoppa. BeeldBeetje alles instellen, updaten, Mii maken en toen Wii Sports gespeeld (om de beurt nog omdat Wii Play nog niet te koop is in Delft
). Boxen zuigt, Tennis en Bowlen zijn cool.
Net ff Zelda opgestart ook. Sfeervol, mooi, Zelda. Nu nog daadwerkelijk er goed voor gaan zitten zodat ik mn zwaard krijg
Mooie tasjes!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Nudie het volgende:
[Nudie's gepronk met al dat moois]
Een fractiequote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, ik kan dat niet snappen, tuurlijk is het mooier om op een donders tv van 2 meter en dolby 7.1 sourround digital uber system te spelen. Maar om een spel te laten liggen omdat het beeld met een ander kabeltje 'fractie'(imo) beter wordt, nee dat niet...
(dit zeg ik dan eigenlijk gewoon omdat ik gewoon geen geld heb voor een plasma en uberdubersurroundsetje...)
heb je al aan die haar geroken of even in je mond gestopt?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Nudie het volgende:
Zo hij is binnen! _/-o_
Hier even wat sfeer-fotos:
[afbeelding]
Gevulde tasjes![]()
[afbeelding]
Een mooi begin van een leuke collectieLet niet op dat xbox geval links
![]()
[afbeelding]
Schitterend souveniertje uit Japan, binnenkort te vinden op eBay.... een ware ingepakte Japanse schaamhaar, 250eur!
Haha hij zat gewoon onder de verpakking tussen mn wiimote en t plastic.
Spaar ze alle 10!
nub.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chanty87 het volgende:![]()
M'n pa heeft onze Wii op de zaak aangesloten, hij kan de taal niet selecteren zegtie
De sensorbar is wel aangesloten enzo zei 'ie. Hij is nu Nintendo aan het bellen, ben benieuwd
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef depax het volgende:
trouwens de hond vind de wii niet zo geweldig hij denkt de hele tijd dat ik denken weg gooi dadelijk geen schade aan de tv van de wiimote maar een hond die er tegen aan springt
Staat ie niet te dichtbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chanty87 het volgende:![]()
M'n pa heeft onze Wii op de zaak aangesloten, hij kan de taal niet selecteren zegtie
De sensorbar is wel aangesloten enzo zei 'ie. Hij is nu Nintendo aan het bellen, ben benieuwd
Trouwens heb je extra twee keer wii play gepakt voor die extra controller ofzo ?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Nudie het volgende:
Zo hij is binnen! _/-o_
Hier even wat sfeer-fotos:
[afbeelding]
Gevulde tasjes![]()
[afbeelding]
Een mooi begin van een leuke collectieLet niet op dat xbox geval links
![]()
[afbeelding]
Schitterend souveniertje uit Japan, binnenkort te vinden op eBay.... een ware ingepakte Japanse schaamhaar, 250eur!
Haha hij zat gewoon onder de verpakking tussen mn wiimote en t plastic.
Spaar ze alle 10!
Awww dan issie gewoon old skool!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op alle knopjes te drukken ipv te wijzen met die Wiimote
jahnoh, een fractie, 'tis idd wel mooier, maar ik stoor me erbij de 360 ook niet aan, dat het niet zo scherp is.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een fractieComposite versus Component..... mmmm misschien ligt het aan mij. Zou kunnen maar ik ga nooit zonder RGB of component kabel gamen. Simpel
Gewoon not done... maar misschien alleen bij de oudere?
Daar hadden heel veel domme Amerikanen ook last van. Ligt niet aan de Wii, eerder aan de gebruiker.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chanty87 het volgende:![]()
Wel een schattige prutser dan iddquote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Awww dan issie gewoon old skool!![]()
Ik ga smorgens vroeg ook een rondje makenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef _Supreme het volgende:
Mijn laatste hoop is om morgenvroeg nog even wat winkels af te gaan. misschien dat er toch winkels zijn die zich aan 8 dec. houden.
Van leest krijgt er morgen ook nog wat binnen.
Zou kunnen. Mijn paps is gewoon nog de NES en SNES gewend johquote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar hadden heel veel domme Amerikanen ook last van. Ligt niet aan de Wii, eerder aan de gebruiker.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wel een schattige prutser dan iddHoop eigenlijk niet dat ie 'm terug moet brengen, dan zit ik vandaag alsnog zonder Wii
Minder kwekken, speuluh!!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef AntiChrist het volgende:
vind rayman toch ook wel grappig moet ik zeggen
Ik heb voor zowel wii als 360 gewoon composiet ook jaquote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jahnoh, een fractie, 'tis idd wel mooier, maar ik stoor me erbij de 360 ook niet aan, dat het niet zo scherp is.
alleen bij Dead Rising is het irritant, dat ik de letters niet kan lezen.
Daarbij kleurenblind, dus zal het verschil toch al minder zijn, denk ik .
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die naar Duitsland gaan en een Wii weten te bemachtigen.![]()
Nu moet ik zelf bekennen ik was toen ik hem net in mijn hand had bezig met de pijltjes toetsen totaal vergeten dat ik hem moest pointen :|quote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mijn paps is gewoon nog de NES en SNES gewend joh
hele tijd turbo dus...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef mrdjey het volgende:
had ik ook met excitetruck, toen ik die mocht proberen op gameplay'06
telkens op links en rechts drukken ivp dat ding bewegen.
Stel je voor...ok omg...draadloze NES en SNES controller!! w00t!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mijn paps is gewoon nog de NES en SNES gewend joh
als het goed is maakt het niet uit welke kant van de vierpuntsdruktoets indrukt.. 't is allemaal turboquote:Op donderdag 7 december 2006 15:03 schreef mrdjey het volgende:
nee dat was naar boven.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het al tijd voor de eerste minpuntjes? Ja he?
1) Aansluiting nunchuck/wiimote is niet super stevig. Hij schiet niet los, maar je kan m bewegen. ai...
2) Cube controllers en mem cards aansluiten is lelijk tja...
3) Mijn Freeloader disc wordt NIET herkend hehe...
Het werkt met een account (die waarschijnlijk per Wii gaat, er werd wel gevraagd of ik deze wilde koppelen aan een club.nintendo account. weet niet wat je daar mee kunt, heb ik niet gedaan). Je kunt dat account wissen zodat al je punten en gedownloade spellen en software worden verwijderd, die kun je dan ook niet terugkrijgen volgens mij. Ik denk dan niet dat je die spellen kunt downloaden als je een ander systeem koopt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Pronk het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige topic.
[..]
Yep, dat had ik ook gezien, maar wat ik niet terug kon vinden is of de spellen die je hebt gedownload ook ergens anders bewaard worden (online?). Zodat je ze opnieuw gratis kan downloaden als je Wii kapot is en je een nieuwe hebt gekocht bijvoorbeeld.
Weet iemand hier toevallig hoe dat gaat?
Is Play en Zelda niet genoeg de komende tijd?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef BroesWillems het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke game ik erbij ga halen...
IIG:
Wii Sports (duh)
Wii Play
Zelda
maar welke nog meer...
red steel, tony hawk, rayman... het zijn allemaal leuke spellen.. maar geen toppers...
waarom is Wario Ware en Excite Truck hier nog niet uit
Zo als ik in het andere topic al plaatste...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:09 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ik ga morgen ochtend dus naar Duitsland om de Wii launch in al zijn glorie mee te maken. Alle stoelen in de auto zijn al verpats aan vrienden die ook wel zin hadden in een road trip morgen ochtend. Ik zal mijn bevindingen morgen wel ff posten!!
mijn freeloader werkt ook niet helaas.... alleen bepaalde series van de freeloader werken... en dan te bedenken dat ik de usa versie van Resident Evil 4 heb ....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
1) Aansluiting nunchuck/wiimote is niet super stevig. Hij schiet niet los, maar je kan m bewegen.
2) Cube controllers en mem cards aansluiten is lelijk
3) Mijn Freeloader disc wordt NIET herkend
Dit dacht ik al, dit vindt ik best jammer eigenlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:09 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Het werkt met een account (die waarschijnlijk per Wii gaat, er werd wel gevraagd of ik deze wilde koppelen aan een club.nintendo account. weet niet wat je daar mee kunt, heb ik niet gedaan). Je kunt dat account wissen zodat al je punten en gedownloade spellen en software worden verwijderd, die kun je dan ook niet terugkrijgen volgens mij. Ik denk dan niet dat je die spellen kunt downloaden als je een ander systeem koopt.
Je kunt trouwens ook niet de gedownloade spellen naar een SD-kaart zetten, wel savegames van die spellen maar die kun je dan alleen met je eigen Wii gebruiken. Ook kun je de spellen niet naar een andere Wii versturen die in je omgeving staat.
tja...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is Play en Zelda niet genoeg de komende tijd?
Morgen zal men niet meer aan een Wii kunnen komen zonder preorder hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef RacerDKB het volgende:
8 december kwam die toch...en het is nu toch 7...wtf
hij werd gister en eergister al verkocht door sommige winkels...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef RacerDKB het volgende:
8 december kwam die toch...en het is nu toch 7...wtf
Haha, herkenbaarquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar
Maar goed, als je per se een game erbij wil kopen weet ik er wel een voor jeDrie keer raden
Ik heb hetzelfde jaquote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef BroesWillems het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke game ik erbij ga halen...
IIG:
Wii Sports (duh)
Wii Play
Zelda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sports, play, en Rayman en Zelda zijn egt ZOOO leuk en gaaf ! woot
Fff wii points bij de dixons score...
Der_Onkel was ook wel lief
Klap eens in je handjes.
voor het eerste punt zou ik dan even terug gaan of kijken of je hem echt goed vast maakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
1) Aansluiting nunchuck/wiimote is niet super stevig. Hij schiet niet los, maar je kan m bewegen.
2) Cube controllers en mem cards aansluiten is lelijk
3) Mijn Freeloader disc wordt NIET herkend
Ga je die doorverkopen?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef Japppo het volgende:
Net even een rondje door de stad gelopen.. Daar zijn ze nu iig overal uitverkocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef depax het volgende:
Kann ihre fernbedienung daß auch. Die neue Wiimote. Nintendo Wii.
Vacatures?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Japppo het volgende:
[..]
Nee, iedereen op m'n werk kreeg er eentje.
Grappig, tegen m'n vader werd dat "de laatste die we hebben!" verhaal ook verteldquote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef FJD het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him!
Bij de Eplaza op ZuidpleinIk belde en ze hadden m nog
Mn naam er opgeplakt et voila. Of ze er nog meer hebben weet ik niet. Toen ik belde deed de verkoper alsof ie er nog velen had staan maar toen ik daar kwam kon ik er geen twee kopen (voor een vriend van me) omdat alles gereserveerd was ofzo.
Vreemd maar ach ik heb een Wii
En jij wordt daar beter van ofzo dat je zo blij bent?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef Wii-Style het volgende:
tvp
Ik lees net een positief bericht. Nintendo zegt dat het mogelijk is dat ze tegen Maart 2007 meer dan 6 miljoen Wiis kunnen produceren. Eerst willen ze de verkopen van de kerst afwachten. 6 miljoen of meer is natuurlijk fantastisch niews. Het stond eerst gewoon op 6 miljoen gepland, maar als het er 7 miljoen worden...![]()
![]()
![]()
Hij zal wel aandelen hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef EricG het volgende:
[..]
En jij wordt daar beter van ofzo dat je zo blij bent?
Toch niet in Rotterdam he?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef Lexie het volgende:
Ladies and gentleman: we got him.
Bij van Leest werden ze helemaal gek van de telefoontjes, maar ik heb de enige die ze binnen hebben gekregen. Wel een spaanse, maar dat mag de pret niet drukken. Maar eens kijken of hij ook op engels kan
.
half 9 bedoel je!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
morgen om half 10 sta ik erook mits ik hem straks nog ergens vandaan kan toverenIk vrees alleen dat er meer dan 50 man staan, die MM is vrij groot namelijk.
Godzijdank!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:43 schreef Chanty87 het volgende:
M'n vader vindt de Wii echt ontzettend gaaf![]()
![]()
Maak een Fokwiki!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef depax het volgende:
Maar gaan we nog friendcodes uitwisselen ?
Geen gamer of wel?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:43 schreef Chanty87 het volgende:
M'n vader vindt de Wii echt ontzettend gaaf![]()
![]()
[nubmode] Ik heb geen wireless router...kan ik dan nog wel op internet met dat ding. [/nubmode]quote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef Pronk het volgende:
Is het geen leuk idee als de Wii Friend Codes in de OP verzameld gaan worden?
Met de Wifi stick die je voor je DS gebruikt. Of je koopt de LAN adapter, die komt volgens mij ergens in januari uit.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
[nubmode] Ik heb geen wireless router...kan ik dan nog wel op internet met dat ding. [/nubmode]
Er is een kastje te koop dat je op je Wii kan aansluiten, waarmee je een gewone netwerkkabel op je Wii kan pluggen. De "LAN adapter".quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
[nubmode] Ik heb geen wireless router...kan ik dan nog wel op internet met dat ding. [/nubmode]
Ik ben toch niet gekquote:Op donderdag 7 december 2006 16:01 schreef realbase het volgende:
[Mediamarkt]
KOPUH KOPUH KOPUH ! !! ! !!eins!11!! DEZE Wiiii is GOED MAN KOPUH KOPUH KOPUH !
[/Mediamarkt]
Dan is hij makkelijk vekrijgbaar slimmerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef EricG het volgende:
[..]
En jij wordt daar beter van ofzo dat je zo blij bent?
wel leuk ja alleen als je dadelijk eerst 3 pagina's krijgt met wii codes dan schiet dat ook niet opquote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef Pronk het volgende:
Is het geen leuk idee als de Wii Friend Codes in de OP verzameld gaan worden?
Pff over 2 weken is hij ook makkelijk verkrijgbaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dan is hij makkelijk vekrijgbaar slimmerd.
Vandaag krijgen we overigens de verkopen van de maand November in de VS.
Waar staat die code dan, of moet je eerst verbinding met internet hebben voordat je dat ding krijgt?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef depax het volgende:
[..]
wel leuk ja alleen als je dadelijk eerst 3 pagina's krijgt met wii codes dan schiet dat ook niet op
Zal straks mijne even geven.
mijn order bij bart smit stond als verzonden dus als het goed is ligt hij straks thuis klaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef AntiChrist het volgende:
iemand super monkey ball al ergens gespot? ik heb hem bij e-plaza, mm, frs nog niet kunnen vinden (den haag)
De vraag naar de Wii is echt bizar groot. In de VS zijn er nog steeds mensen die buiten een winkel camperen om een Wii te kopen, twee weken na launch.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:05 schreef EricG het volgende:
[..]
Pff over 2 weken is hij ook makkelijk verkrijgbaar.
Weet je er zit een hele handige handleiding in ( ik kan het je anders straks wel zeggen weet nog niet uit me hoofd je moet in de internet opties zijn en dan geavanceerd staat ook je mac adres. (tis je systeemid dacht ik )quote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waar staat die code dan, of moet je eerst verbinding met internet hebben voordat je dat ding krijgt?
Ow ok. Duidelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:10 schreef depax het volgende:
[..]
Weet je er zit een hele handige handleiding in ( ik kan het je anders straks wel zeggen weet nog niet uit me hoofd je moet in de internet opties zijn en dan geavanceerd staat ook je mac adres. (tis je systeemid dacht ik )
Wacht gewoon tot na kerst als het zo moeilijk is om hem te krijgen. Dan is de vraag al weer wat afgenomen en liggen er weer een hoop in de winkel.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De vraag naar de Wii is echt bizar groot. In de VS zijn er nog steeds mensen die buiten een winkel camperen om een Wii te kopen, twee weken na launch.Ik vrees het ergste. Ik moet snel een Wii hebben voordat het helemaal uit de hand loopt.
Maar in Amerika betekend dat ook al heb je een pre-order, je nog gewoon in de rij moet staan voor je Wii. Dan is het hier toch wat beter geregeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De vraag naar de Wii is echt bizar groot. In de VS zijn er nog steeds mensen die buiten een winkel camperen om een Wii te kopen, twee weken na launch.Ik vrees het ergste. Ik moet snel een Wii hebben voordat het helemaal uit de hand loopt.
mijn pa wilde hem gistere al naar buiten smijtenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb net 2000 puntjes gehaaltff kijken wat ik ga unlocken.
Mn pa is er ook helemaal weg van.
Casual zou je 'm wel kunnen noemen, doordat hij vroeger de NES, SNES e.d. mee naar huis nam ben ik aan het gamen geslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |